Motortreffen 30april-1mei @ hein gericke hasselt

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Jantje

Bericht door Jantje »

niemand interesse? :roll:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

In Nederland hebben de scholen voorjaarsvakantie en is het 30 april koninginnendag. Niet dat dat alles uitsluit, maar er zullen minder mensen in de gelegenheid zijn. Misschien meer Belgische Strommers.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

jantje schreef:niemand interesse? :roll:
Sorry Jantje, niet echt interesse.
Zaterdag ga ik rijden en zondag ga ik naar Eko.
Ben ook niet echt een HG-fan :wink:
Yippy

Bericht door Yippy »

Heel misschien.
Ben toevallig met Yamman aan het overleggen of wij de nacht van de 29e wellicht in Nijvel moeten/kunnen/willen doorbrengen. Yamman moet daar werken op die dag en ik ben dan eindelijk weer een keertje lekker vrij !
Dutch

Bericht door Dutch »

ik woon vlakbij de belgische grens......... en heb meer met de belgische prinsessen dan met de nederlandse queen :lol: ........ dus waarschijnlijk kom ik wel ff langs...........



Dutch. 8)
P2U

Bericht door P2U »

Dutch schreef:ik woon vlakbij de belgische grens......... en heb meer met de belgische prinsessen dan met de nederlandse queen :lol: ........ dus waarschijnlijk kom ik wel ff langs...........Dutch. 8)
LOL!!! Veel succes ermee :lol: :lol: :lol:
Jantje

Bericht door Jantje »

ik ga heel het weekend daar zijn,
iedereen is welkom (wat je ook van hein gericke denkt :wink: )
swintie

Bericht door swintie »

Als ik niet moet werken zak ik ook een kijkje komen nemen.. :wink:
Jan, kan het zijn dat ik je vandaag op de Zonhoverweg heb zien rijden richting Genk ? Ik had vandaag die gratis cursus motorbeheersing van onze provincie op de terreinen van de legerkazerne.
Jantje

Bericht door Jantje »

swintie schreef:Als ik niet moet werken zak ik ook een kijkje komen nemen.. :wink:
Jan, kan het zijn dat ik je vandaag op de Zonhoverweg heb zien rijden richting Genk ? Ik had vandaag die gratis cursus motorbeheersing van onze provincie op de terreinen van de legerkazerne.
dat kan zeker 8)
moet je zowel zaterdag als zondag werken?
swintie

Bericht door swintie »

Ik had speciaal verlof gevraagd om zondag naar de motormeeting van Hein Gericke te kunnen gaan. Maar het is dan feestdag en als er bij ons een tekort is aan personeel kunnen ze mij alsnog opvorderen. :roll:
De zaterdag heb ik een in de voormiddag schietwedstrijd en namiddag een info-vergadering over mijn naderende motorvakantie in de Ardeche 8)
Maar ik ga dus sowieso proberen om zondag te komen. Ook al omdat ik die verkoopster van HG heel graag heb, een heel vriendelijk vrouwke vind ik dat. Dus... als ge ne supersjieke zilvergrijze DL1000 de parking op ziet rijden ben ikke dat hè :D
Jantje

Bericht door Jantje »

swintie schreef:Ik had speciaal verlof gevraagd om zondag naar de motormeeting van Hein Gericke te kunnen gaan. Maar het is dan feestdag en als er bij ons een tekort is aan personeel kunnen ze mij alsnog opvorderen. :roll:
De zaterdag heb ik een in de voormiddag schietwedstrijd en namiddag een info-vergadering over mijn naderende motorvakantie in de Ardeche 8)
Maar ik ga dus sowieso proberen om zondag te komen. Ook al omdat ik die verkoopster van HG heel graag heb, een heel vriendelijk vrouwke vind ik dat. Dus... als ge ne supersjieke zilvergrijze DL1000 de parking op ziet rijden ben ikke dat hè :D
Off Topic
Ken jij haar dan?
swintie

Bericht door swintie »

Ik ken haar niet persoonlijk maar ze is altijd heel vriendelijk en ik heb al regelmatig leuke kortingen gekregen. Kwestie van lief terug te lachen hè. :wink:
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

Ik bol de rondebandenrit mee Zondag. Zaterdag moet ik werken.

Jammer anders kwam ik eens piepen :wink:

Greetz V2
P2U

Bericht door P2U »

V2-Rider schreef:Ik bol de rondebandenrit mee Zondag. Zaterdag moet ik werken.

Jammer anders kwam ik eens piepen :wink:

Greetz V2
V2,
opgelet met die RBR: is redelijk berucht want vorig jaar zouden er dingen gebeurd zijn die absoluut niet door de beugel konden. Bijgevolg: big brother is watching you.
Zachtjesaan met die rechterpols dus. Je kan beter je eigen tank vullen dan de staatskas. :wink:
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

P2U schreef:
V2-Rider schreef:Ik bol de rondebandenrit mee Zondag. Zaterdag moet ik werken.

Jammer anders kwam ik eens piepen :wink:

Greetz V2
V2,
opgelet met die RBR: is redelijk berucht want vorig jaar zouden er dingen gebeurd zijn die absoluut niet door de beugel konden. Bijgevolg: big brother is watching you.
Zachtjesaan met die rechterpols dus. Je kan beter je eigen tank vullen dan de staatskas. :wink:
Idd er zijn verschillende dingen gebeurd!! Veel accidenten, veel politie en een aantal geflitst... Ik heb er geen last van gehad. Ik heb toen heel hard gebold. Maar wel enkel in de bochten. Sommige dachten idd dat ze op het plaatselijk circuit aan het racen waren... buitenom, binnenom je kon het niet bedenken of ze deden het.

Ma het blijft mooi.

Greetz V2
Yippy

Bericht door Yippy »

Heee Jantje, dan heb ik dus vanmiddag jouw motor zien staan. Ik ben samen met Yamman (blauwe FJR) rond 12.15 uur gearriveerd en weer vertrokken rond 14.30 uur. Ik rijd een zilveren 1000, liep in een geel/bordeau rode leren broek met zwart jack en mintgroen hesje daaronder. Maar we hebben elkaar nog nooit eerder ontmoet dus ongetwijfeld lang elkaar gelopen want zo druk was het helaas niet.

Tot een volgende keer.

Yippy
swintie

Bericht door swintie »

Hey jongens,
ik ben pas een kijkje komen nemen nadat ik de Oostkantons ben gaan rijden (een ritje van bijna 400 Km 8) ). Was dus pas om 17.30uur daar. Nog net op tijd om een colaatje te drinken en me een nieuwe zomerbroek te bestellen (vanwege die 10% korting hè). Spijtig dat ik niet vroeger kon komen maar het was té mooi weer om niet te gaan toeren :wink:
Greetz !
swintie

Bericht door swintie »

@ Jantje:
Ik denk dat ik achter je heb gereden toen je vandaag uit de richting Diepenbeek kwam richting Ford-fabrieken ? Zo rond 17.20 uur denk ik..
Jantje

Bericht door Jantje »

swintie schreef:@ Jantje:
Ik denk dat ik achter je heb gereden toen je vandaag uit de richting Diepenbeek kwam richting Ford-fabrieken ? Zo rond 17.20 uur denk ik..
ik ben vandaag daar niet geweest :roll:
de moto heeft tot 17u ongeveer in hasselt gestaan bij hg, zelfs overnacht ginds :lol:
volgende weekend zijn er opnieuw opendeurdagen blijkbaar, misschien tot dan? :wink:
swintie

Bericht door swintie »

Ik vrees dat ik volgend weekend moet werken.. :( Kan daar ditmaal niet onderuit. Zal voor een andere keer zijn...
Jantje

Bericht door Jantje »

swintie schreef:Ik vrees dat ik volgend weekend moet werken.. :( Kan daar ditmaal niet onderuit. Zal voor een andere keer zijn...
//verre offtopic// waar ergens woon jij in Genk?
Plaats reactie