Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Kermit

Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

vriendelijk verzoek: vragen, discussie, inschrijvingen en dergelijke graag in het andere topic, de vooraankondiging, zie viewtopic.php?f=3&t=6063

Deze topic is alleen bedoeld om snel de belangrijke informatie na te kunnen lezen.
Ook zal hier tzt de routebeschrijving, -kaart, en diverse gps-bestanden te downloaden zijn.

Het is intussen een duurzame traditie geworden, elk jaar een treffen en aansluitende rondrit door friesland. Ik denk wel eens met weemoed terug aan de eerste tocht, toen we het vertrekpunt nog aan huis hadden. ( zie: viewtopic.php?f=3&t=883 ).
Daarna vertrokken we elk jaar vanuit Burgum (http://www.motodrome.nl), wat toch iets minder sores aan huis gaf. De ritten zijn kort geweest, en ook lang, en hebben ons vooral langs de friese weilanden gevoerd, de friese kust, en de friese dorpen. We hebben enkele malen leentjebuur gespeeld bij de groningers en zelfs de drenten. Aan enkele principes zijn we trouw gebleven:

- de afstand is niet te lang, om het hanteerbaar te houden voor de meeste rijders die elders uit onze lage landen komen
- tempo en routekeuze zijn ook te doen voor beginnende motorrijders
- iedereen is volledig verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid, en rijgedrag
- er zijn enkele momenten om te kunnen genieten van al deze geparkeerde vstroms (line-up)
- er wordt een lunchstop gepland en afgesproken met de uitbater om alles vlot en acceptabel te laten verlopen. iedereen wordt gevraagd om zich hier in te schikken.
- petra en ik organiseren dit treffen, en verstrekken een digitale route, zodat iedereen zelf kan beslissen om de rit individueel te rijden of achter iemand aan te karren.
- het treffen is kostenloos, uiteraard zijn je consumpties en benzineverbruik voor eigen rekening.
- bij aankomst graag intekenen op de lijst (voor de balie)
- er is geen maximum aantal deelnemers. graag wel vantevoren aanmelden .
- wij rijden niet bij extreme weersomstandigheden, of andere onvoorziene omstandigheden die daartoe aanleiding geven.
- alle deelnemers hebben bij het vertrek uit Burgum een volle tank en een betrouwbare fiets. dat brengt ons direct op het volgende punt:
- soms vragen ex-vstromrijders toestemming om nog eens een keer mee te rijden met deze gezellige club. dat is natuurlijk altijd mogelijk, zeker als je ere-lid of sympathisant bent van dit forum.
Er is een speciale regeling voor bezitters van duitse motoren, graag even een pb-tje als dit het geval is. O:-)

Kermit :mrgreen:
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: ZUIDERSTROM23 april 2011: mededelingen

Bericht door Hunter6 »

Aha, en wat is dan die speciale regeling? Een paar stukken onvervalste offroad weggetjes :mrgreen:
Kermit

Re: ZUIDERSTROM23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

Hunter6 schreef:Aha, en wat is dan die speciale regeling? Een paar stukken onvervalste offroad weggetjes :mrgreen:
ik zat eerder aan een APK te denken.....
je bent de eerste bmér die er in trapt :wink:

verder discussie graag in het andere topic... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Frank »

Even een mededeling voor de Simmerwille gangers in Friesland, kijk nog even naar de BBQ topic: http://forum.v-strom.nl/viewtopic.php?f=3&t=6612
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Kermit

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

Praktische mededelingen Motortreffen Burgum (bergum):

De rit zal ca 160 km lang zijn, en voert ons langs de mooiste plekjes van zuid-friesland, deels langs de voormalige zuiderzeekust. Smalle en brede wegen, vlakke weilanden, bossen, heuvels, kliffen, meren en idyllische stadjes.
Er is geen onverhard tracee, houd wel rekening met modder, zand, klei en dergelijke want de rit gaat grotendeels door landbouwgebied.
Speciale aandacht vraag ik voor de veeroosters bij de ijsselmeerdijk. Neem deze recht met de rijrichting mee, en niet in een andere hoek, want deze kunnen erg glad zijn. En rem niet op zo'n rooster.

Petra vertrekt doorgaans als eerste om ca 10.45 uur. 1 of 2 groepen daarna laten een kwartier tussenruimte vallen. Uiteraard staat het je vrij om te vertrekken wanneer je wilt, want dit is geen georganiseerde toertocht.
De winkel is om 9.30 uur open, en de ervaring leert dat het daarna vrij vlot volloopt in Burgum.

De lunch hebben we gepland in "de Potvis" bij Starum 'Staveren' http://www.de-potvis.nl/
Net als vorig jaar vragen we je keus kenbaar te maken als je de presentielijst tekent in Burgum. Je hebt de keus tussen gebakken scholfilet of schnitsel met patat en rauwkost. Inclusief drankje voor 14 euro´s.

In een groep rijd je baksteensgewijs, dwz schuin achter je voorganger.
Rijden doe je volledig op eigen verantwoordelijkheid. Houd voldoende ruimte tot je voorganger. Beoordeel steeds weer zelf of je voorrang kan nemen.
Houd in principe je eigen plaats in de groep, rijd dus in het groepstempo mee. In het algemeen zullen de achterste rijders af en toe flink moeten gassen om weer bij de kop te komen, en rijd je het rustigst direct achter de voorrijder.

Als de groep onverhoopt splitst, dan zal de laatste rijder van de eerste groep, bij de eerste afslag die de eerste groep neemt, wachten op de achterblijvers, om hun zo de goede route te wijzen.
De achterblijvers kunnen dus steeds rechtdoor blijven rijden, totdat ze iemand van de eerste groep zien staan.
Dit gaat doorgaans goed. Deze traditie stamt nog van voor het GPS/tijdperk.

Nadere mededelingen volgen nog, de route wordt hier gepubliceerd in de week voor de rit.
En vergeet niet: hier graag geen discussie, alleen mededelingen.
Voor discussie nogmaals: http://forum.v-strom.nl/viewtopic.php?f=3&t=6063

:mrgreen: Petra en Kermit.
Kermit

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

De route staat online en is nu te downloaden...

Afbeelding
klik op het plaatje voor een vergroting...

de route: http://www.v-strom.nl/routes/friesland2 ... rstrom.gdb

Petra en Kermit
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Jambo »

Bedankt Kermit,

Zier er goed uit! Tot aanstaande zaterdag.

Groet,

Hans
Hakuna Matata
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door RedStrom »

Op welke kaart komt ie het beste uit: de onroute kaart of de city navigator kaart europe 2011.4?
Om foutjes bij herbereken te voorkomen.
:bye: :-)}

Toevoeging. Ik heb beide al geprobeerd. Herberekenen beter niet doen. Gewoon in de Garmin zetten.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Frank »

Dupliceren, duplicaat een andere kleur geven, jouw route met het 'elastiekje' (witte pijltje) gelijk maken aan de originele route, dan de originele route verwijderen en die naar je Zumo sturen...

( NB1: als je deze versie naar je zumo stuurt gaat ie bij het importeren automatisch herberekenen en klopt er niks meer van)
( NB2: Ik heb deze route voor kaart CN 2011.4 (laatste versie) herberekend en aangepast, die kan ik je mailen!)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dennis013

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Dennis013 »

Frank schreef:Dupliceren, duplicaat een andere kleur geven, jouw route met het 'elastiekje' (witte pijltje) gelijk maken aan de originele route, dan de originele route verwijderen en die naar je Zumo sturen...

( NB1: als je deze versie naar je zumo stuurt gaat ie bij het importeren automatisch herberekenen en klopt er niks meer van)
( NB2: Ik heb deze route voor kaart CN 2011.4 (laatste versie) herberekend en aangepast, die kan ik je mailen!)
Hopen dat jij dit jaar tussenstuk niet weer voorbij rijd frank
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Frank »

Je hoeft niet achter mij aan te rijden natuurlijk.. je kunt ook achter Harrie of Petra aanrijden.. :P
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door RedStrom »

Frank, mailen mag. Altijd handig.
Ik zie dat je aanrijroute voor vrijdag een heel stuk overeenkomt met Zuiderstrom, alleen de andere kant op.
Tot vrijdag.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Beverstrom
Berichten: 125
Lid geworden op: za 11-06-2005, 19:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 k2
Woonplaats: beverwijk (broekpolder)

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Beverstrom »

mag hem mij ook mailen...........

gr beverstrom
wees zuinig gepoetste kant boven houden
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Frank »

Ok, heb 'm even online gezet, scheelt me mailen... :mrgreen:

De 2011.4 versie:
http://www.v-strom.nl/routes/friesland2 ... 2011.4.gdb

Er zit ook een UNFLAGGED [UF] versie bij. Dit is de versie waarbij alle routepunten verwijderd zijn, zodat je tijdens het rijden niet meer van vlaggetje naar vlaggetje rijdt, maar van afslag naar afslag. Deze route mag je in de Zumo NOOIT herberekenen, want dan gaat ie rechtstreeks naar het eindpunt... ;)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Frank »

Met dank aan Fastloe staan de TomTom routebestanden nu ook online, zie: http://forum.v-strom.nl/viewtopic.php?f ... 532#p85532
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Matthijs

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Matthijs »

Frank schreef:Dupliceren, duplicaat een andere kleur geven, jouw route met het 'elastiekje' (witte pijltje) gelijk maken aan de originele route, dan de originele route verwijderen en die naar je Zumo sturen...

( NB1: als je deze versie naar je zumo stuurt gaat ie bij het importeren automatisch herberekenen en klopt er niks meer van)
( NB2: Ik heb deze route voor kaart CN 2011.4 (laatste versie) herberekend en aangepast, die kan ik je mailen!)
Misschien doe ik iets fout, maar nu ik de route ingeladen heb, krijg ik een deel 1 en een deel 2. Klopt dit? Of moet ik deze zelf eerst in mapsource aan elkaar koppelen?

Je hoort het al, ik ben geen navigatie wonder ;)

Thanx voor de info!
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Stroompje »

Dat kan.....er 1 route van maken maar waarschijnlijk gaat deel 1van Burgum tot aan de lunchstop en deel 2 van daar tot weer in Burgum.
Allebei er in zetten en even wisselen na de lunch.......... :idea:

:arrow: Zo doet ondergetekende tomtomster het..... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Kermit

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

Stroompje schreef:Dat kan.....er 1 route van maken maar waarschijnlijk gaat deel 1van Burgum tot aan de lunchstop en deel 2 van daar tot weer in Burgum.
Allebei er in zetten en even wisselen na de lunch.......... :idea:

:arrow: Zo doet ondergetekende tomtomster het..... :!:
dat is inderdaad de bedoeling
nogmaals: lunchstop is de "Potvis" bij staveren
:mrgreen:
Ma Bella

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Ma Bella »

Das grappig, daar hebben we t feessie gehad toen mijn schoonzus en zwager getrouwd waren. Leuke tent.
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Jomme Dox »

Kermit schreef:nogmaals: lunchstop is de "Potvis" bij staveren
1. Is er een alternatief voorzien ? Soms valt het voor dat de voorrijder dat etablissement geen warm hart toedraagt, of gewoon stomweg voorbij rijdt, zoals ik al eens mocht meemaken.
:schater: :schater: :schater:

2. vermits er enkel keuze is tussen vis of vlees mogen de vegetariers onder jullie hun vlees of vis altijd komen ruilen voor mijn patat en groenten... :mrgreen:

3. (diepe zucht) was het al maar zaterdag.....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Matthijs

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Matthijs »

Stroompje schreef:Dat kan.....er 1 route van maken maar waarschijnlijk gaat deel 1van Burgum tot aan de lunchstop en deel 2 van daar tot weer in Burgum.
Allebei er in zetten en even wisselen na de lunch.......... :idea:

:arrow: Zo doet ondergetekende tomtomster het..... :!:
Goed, soms komt mijn blonde haarkleur van pas, dit had ik zelf ook kunnen bedenken.......
Kermit

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Kermit »

Motodrome geeft ter gelegenheid van met motortreffen in de webshop en winkel 15% korting op kleding, dus ook laarzen en helmen. Als je via de webshop bestelt gebruik dan de kortingscode :
V-strom2011

Voor de winkel geldt de code morgen 23 april en voor de webside morgen tot aan het einde van de maandag 10 dagen later.

Iedereen verder een goede tocht toegewenst, en haal je wintervoering nu maar uit de kleding!
zoals de traditie vereist wordt het morgen stralend mooi weer (sinnestrielwaar)
:bye: :mrgreen:
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door John007 »

Kermit schreef:
Iedereen verder een goede tocht toegewenst, en haal je wintervoering nu maar uit de kleding!
zoals de traditie vereist wordt het morgen stralend mooi weer (sinnestrielwaar)
:bye: :mrgreen:
Ik zal nog even snel opzoek naar een airco :mrgreen:
En morgen lekker :-)}
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door RedStrom »

Even een topic uit 2011 een schopje geven.

Ik ben de basecamp database, en de copy, kwijt geraakt. Lang verhaal, zal niet snel weer gebeuren. :oops:
Maar daar zat 10 jaar motorritjes in. Wat ik gereden heb en wat ik nog eens wil rijden. Vakanties, forumritten, alles.
Die routes zijn toch een soort foto's.
Ik heb op MRA, op dit forum, op andere fora, bij motormaatjes, en in mijn mailbox al veel routes teruggevonden.
En Recuva, zo'n terugvind programmaatje van wat je verwijderd hebt, heeft ook wel geholpen.
Het terugzoeken is als fotoboeken kijken. Een hoop herinneringen, personen, etc. Leuk :P

Ik mis er nog een paar. Op dit forum deze Frieslandrit en die van 2012.
Er zijn hier wel linkjes, maar die werken niet meer.
Zou iemand mij deze 2 routebestanden kunnen/willen mailen?
Mag naar inboxjw@gmail.com. Hartstikke bedankt alvast :duim:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Stroompje »

Kermit/Harry en of Petra al gemaild?
Ik zal ook straks in mijn pc duiken.... wie weet.....

Edit: tadaa..... het zijn wel *itn bestanden.
ZuiderStrom2.itn
ZuiderStrom1.itn
ennnnn ook nog 2012: De Best of FR.
NL-1The best of FR2012.itn
NL-2The best of FR2012.itn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door TT-Strom »

JW, als je ze eens gaat rijden, geef je dan een seintje? :-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door Stroompje »

:duim: op herhaling ....als we weer in groepen mogen rijden.... :-)} :-)} :-)} :-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door RedStrom »

Dank je Heleen :duim:
Inmiddels aan de verzameling toegevoegd.

Andries: je hoort van me als het ooit gebeurt.
Ik kan me vooral camping Simmerwille herinneren :P
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Frieslandrit: ZUIDERSTROM! 23 april 2011: mededelingen

Bericht door TT-Strom »

Ja, was leuk!
Dus rijd graag mee als je deze kant opkomt ergens komende periode. Let me know.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Plaats reactie