Motorbeurs Utrecht 2011

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
marccc

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door marccc »

Pak58 schreef:Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8. Jasperk
9. Marccc

Zondag
1.
Grooh

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Grooh »

Pak58 schreef:
Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)
11.Herman (grooh)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8. Jasperk
9. Marccc

Zondag
1.
FastLoe

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door FastLoe »

Laten we wel even de strommetjes en de look a like's op deze dagen gezellig bij elkaar zetten. :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Stroompje »

Wel met de trein......
Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)
11.Herman (grooh)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus
7/8 Stroompje & (Ex)Stroom2

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8. Jasperk
9. Marccc

Zondag
1.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
JeroenM

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door JeroenM »

Ook ik ben er bij, Vrijdag :)

Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)
11.Herman (grooh)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus
7/8 Stroompje & (Ex)Stroom2
9. JeroenM

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8. Jasperk
9. Marccc

Zondag
1.
iSponge

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door iSponge »

ANWB V-Strom op de Motorbeurs:

http://yfrog.com/gzcdtywj
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Frank »

Grappige foto!

Ben jij nu op de beurs?

Ik zit nu in de trein en kom rond 13.30 op de beurs aan!

Let's meet up. Mocht je ff IRL willen lullen, pb dan ff je telefoonnummer!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Jasperk
DL650 berijder
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09-07-2010, 11:34
Mijn motor is een: Suzuki DL-650 V-strom Adventure 2009
Woonplaats: Bemmel

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Jasperk »

We gaan toch maar op vrijdagmiddag ipv zaterdag
Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)
11.Herman (grooh)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus
7/8 Stroompje & (Ex)Stroom2
9. JeroenM
10. JasperK

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8.
9. Marccc

Zondag
1.
't was een grijze DL 650 V-Strom Adventure uit 2009 , nu een zwarteYamaha XT 1200 Super Tenere
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Stroompje »

ennnnnn hebben de eerste koopjes kopers al iets leuks gekocht???
Hoe was de beurs :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Bacchus »

Ik ben makkelijk te herkennen, ik ben de gene die wel erg lang op de suzuki-stand staat bij de v-stroms :D
Zou ik iemand zien morgen: koffie?
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
JeroenM

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door JeroenM »

iSponge schreef:ANWB V-Strom op de Motorbeurs:

http://yfrog.com/gzcdtywj

http://yfrog.com/f/h4n1ovj/
:wink:
iSponge

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door iSponge »

:-)}

misschien dat'k d'r zaterdag een fotootje van/op maak :p
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4868
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door RedStrom »

ANWB heb ik ook gezien. De man op de motor ken ik overigens niet. Was geen wegenwacht in ieder geval.

Afbeelding

Mijn eerste motorbeurs. Veel moois te zien. Toch maar een C3 gekocht om mijn HJC te vervangen en toch weer in fluo.
Tevens oordoppen aangemeten bij Audisafe. Er staan verschillende clubs voor oordoppen.
Best wel nieuws te zien. Maar meeste stond al in de bladen. Suzuki weet/zegt niks over een nieuwe V-Strom.
Stuntteam buiten is geweldig. De fun straalt er af.
Echte koopjes heb ik verder niet gevonden. C3 is geen koopje, maar wel voor laagste prijs die ik heb kunnen vinden, ook op internet.
Bij Kalsbeek op de stand.
Kleding die in de aanbieding is, is veelal oude voorraad. Maar als je het net zoekt, kan het best voordelig zijn.
Al met al leuke dag gehad. Mijn zoon van 7 wil nu definitief ook gaan rijden, maar wel iets stoerders dan een V-Strom.
Het moet vooral een hele brede achterband hebben. Dat is pas vet.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
terland,zee,lucht

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door terland,zee,lucht »

Stroompje schreef:ennnnnn hebben de eerste koopjes kopers al iets leuks gekocht???
Hoe was de beurs :?:
Ja heb een achter padock gekocht, inclusief een paar steuntjes voor op de motor.
Beurs was prima. Gezellig druk.
De Triumph stand was prachtig. Veel aandacht voor de Tiger.
Jammer dat Suzuki hier een steekje laat vallen.

Greetz
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Frank »

Het was weer een leuk dagje. Wel precies dezelfde beurs als vorig jaar, dus denk dat ik volgend jaar maar even oversla:

Een impressie:

Deze ben ik ook tegengekomen natuurlijk:

Afbeelding
Afbeelding

Maar heb ook even in de koffers gekeken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Suzuki stand:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Koffie en een kijkje achter de schermen tijdens een dansshowtje van de 'Suzuki dames':

Afbeelding
Afbeelding

En nog een paar filmpjes van de stuntshow:
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=Xq8edjQ-i2s[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=ecsDIFht9Zc[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=_nBMGckc-iE[/youtubehd]

Al met al een leuke dag. Het was niet echt druk, vond ik. Je kon overal goed bij. Dat was vorig jaar op zaterdag wel anders. Toch nog een paar forumleden ontmoet. Allereerst Gerrit van de MAG. (Ben maar gelijk lid geworden van de MAG :)). Bij de MJK stand wilde ik even het in dit forum besproken zadel bekijken. Maar toen k er om vroeg, kreeg ik de leren tankcover van Fastloe in mijn handen gedrukt. Maar dat was niet de bedoeling. Van een zadel wisten ze niks., helaas. En toen ik op weg naar de uitgang was kwam ik Fastloe nog even tegen. Verder ben ik nog wat niet-foruleden tegengekomen, zoals Erik Hulzebosch. :mrgreen:

Behalve een lidmaatschap voor het MAG en een treinkaartje heeft het niks gekost! :)

Veel plezier, degenen die nog moeten gaan....
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Gerrit »

Drukte viel mee vandaag. Leuk dat Frank langskwam. Bij de MAG veel aanloop om een petitie tegen de APK te ondertekenen. In Brussel hebben ze namelijk weer wilde plannen.

In de avond was het erg rustig. Kijken hoe het morgen is.

Gerrit
Justinasd

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Justinasd »

Donderdag:
1. V-Strom-DL650
2. Fastloe
3. Aad900
4. Richman
5. Redstrom (Jan Willem)
6. Keinu (Lex)
7. Frank
8. Allard (Hans)
9. Robert (Robert_vd_B)
10.Paul (pak58)
11.Herman (grooh)

Vrijdag:
1. E-Strom (vanaf 17:00)
2. de Char
3. Spip70
4. Motorpa
5. Chopperbiker
6. Bacchus
7/8 Stroompje & (Ex)Stroom2
9. JeroenM
10. JasperK
11. Justinasd

Zaterdag:
1. TT-Strom
2. Kalebats
3. Pébé
4. RhinoVStrom &Son
5. BlackStromNL
6. iSponge
7. Coen12345
8.
9. Marccc

Zondag
1.
Dev-strom

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Dev-strom »

Gerrit schreef:Bij de MAG veel aanloop om een petitie tegen de APK te ondertekenen. In Brussel hebben ze namelijk weer wilde plannen.

Gerrit
Hmm zonde dat ik die niet gezien heb (ben nog wel 2 keer langs gelopen) anders was ik zeker even gestopt om een handtekening te zetten.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Stroompje »

Dev-strom schreef:
Gerrit schreef:Bij de MAG veel aanloop om een petitie tegen de APK te ondertekenen. In Brussel hebben ze namelijk weer wilde plannen.

Gerrit
Hmm zonde dat ik die niet gezien heb (ben nog wel 2 keer langs gelopen) anders was ik zeker even gestopt om een handtekening te zetten.

Yep,
'been there and done that!'

Pfoe moest wel ff 2x kijken...die gerrit is echt een hoop kilo's kwijt! Toppie!

Gezellig druk trouwens op de berus maar geen ideeen opgedaan kwa motoren.....nu het foldermateriaal nog ff door nemen, misschien een leuke motorvakantie!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
FastLoe

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door FastLoe »

Gister, donderdag dus, op de beurs geweest. Ook omdat ik m'n Bagster tankhoesje kon afhalen en verder omdat de Honda Crossrunner aanwezig zou zijn. Sinds de Sabre (nee niet dat chopper ding maar de moeder der VFR's) waar ik nog steeds dagelijks op rij, heb ik een zwak voor de Honda V4.

En inderdaad, hij stond er, tourmachine, dat wel, all road, absoluut niet. Maar, voor de meeste DL650 rijders die willen upgraden en alleen maar over de verharde wegen snorren, een aantrekkelijk prijskaartje met het vermogen van een DL1000 zonder de kuren van het DL1000 blok (en koppelingshuis).
Tja, het is en blijft dan wel een Honda maar prijstechnisch een hoogwaardig alternaief. Daar schoffelen ze in ieder geval de straatversie van de Tiger mee onder het maaiveld.

Ook stond er een geweldig prototype van de Crosstourer, meer all road, eigenlijk het antwoord wat Suzuki nog niet klaar heeft. Gespaakte wielen, een 800cc V4 met dik 100 Pk en uitgerust met een leuk koffersetje. Leuk want het had toch wel erg veel weg van een setje bling bling make-up koffertjes.
Nee, als die Crosstourer in een "kale" versie, tegen een leuk pijsje beschikbaar komt, wordt het toch moeilijk voor de concurentie. De rijs voor de Crosstourer was echter nog niet bekend.

Even bij BMW rondgekeken maar, als je daar ziet wat voor tiepetjes de motorfietsen staan te passen, tja, daar wil ik dan niet bijhoren. Ik weet wel, daar moet je je nix van aantrekken maar, als ik op zo'n ding rond zou rijden, kunnen eventuele toevallige omstanders mschien wel denken dat ik uiteraard ook zo'n tiepetje ben.

Dan maar bij Suzuki langs. Een hoopies gepraat over verkochte eenheden (dacht dat we het over motorfietsen hadden??) de inzakkende markt door de economische crisis (waar andere merken dan weer minder last van hebben) en een hoop blabla over wat die andere merken niet goed doen op all road gebied (helaas doet Suzuki helemaal nix). De nieuwe Vstrom komt dit jaar niet en volgend jaar ook niet. Zo, zijn die geruchten ook de wereld weer uit. Een nieuwe DL1000 of wat het ook wordt zou rond de 14.999 moeten gaan kosten om het marktaandeel van BMW en Yamaha om zeep te brengen (hoogmoedswaanzin)
Mocht er over 2 jaar een nieuwe DL1000 op de markt komen voor 14.999 eurootjes, sorry, dan maar ff doorsparen voor een echte Yamaha of, waarschijnlijk de Crosstourer in kale uitvoering dan want die koffertjes komen er bij mij niet in.

Al met al slaat Suzuki de plank dus mis, althans gaan ze dat doen.

Dan nog maar even de Tigers bekijken, Huib had ze nog niet gezien en toen ik net ff lekker bezig was om duidelijk te maken wat er allemaal fout aan was, stapte er een nogal geïriteert Triumph verkopertje op me af om dat kreng de hemel in te prijzen. Uiteindelijk een hele korte discussie gevoerd, nog niet eens over wat mooi, maar wat esthetisch aanvaardbaar was en uiteindelijk wilde hij al geen motorfiets meer aan mij verkopen. Kijk, als hij daar al de cappaciteiten voor had gehad, nu zeker niet meer.

Tja, voor mij, blijft afwachten wat de Honda crosstourer gaat doen, prijstechnisch dan. Verder heb ik nog geen verstandig alternatief gezien.

Wel leuk en ik heb getuigen, is terwijl iedereen bij de ANWB strom op de knietjes smeekte op de foto te mogen met dat ding. Werd ik even door een meisje, behangen met fotospul apart genomen (let op de klemtoon jongens). Of ik vor haar even op de ANWB Vstrom wilde poseren :bye: .
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4868
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door RedStrom »

De V-tec heb ik 1 keer op proefgereden. Smaakte naar meer.
Ik ging ook voor de Crossrunner en Crosstourer. Ik vind ze allebei een beetje klinisch overkomen.
De Tourer wat minder. Het uiterlijk zal even wennen zijn.
In de folder van de Crossrunner staat dat ze 100 uur windtunnel testen gedaan hebben om de 2-delige kuip te ontwikkelen zodat je geen last hebt van turbulentie.
Het kan dus wel :wink:
Het moet een kruising tussen een naked en een allroad zijn. Een V-Strom met kort ruitje dus.
Dealer in Rijssen wist vandaag niet precies wanneer de eerste kwam. Maar proefrit ga ik zeker maken. Ben benieuwd.

Dat gevoel op de BMW-stand komt me bekend voor.
Overigens zou de ABS versie van de Tiger er nu ook zijn. Voor de liefhebbers.

Vandaag in ieder geval lekker gereden met m'n nieuwe C3 (de helm, niet de Citroen). Dat is geen miskoop. Maakt het rijden nog leuker.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Hessie »

FastLoe schreef:Even bij BMW rondgekeken maar, als je daar ziet wat voor tiepetjes de motorfietsen staan te passen, tja, daar wil ik dan niet bijhoren. Ik weet wel, daar moet je je nix van aantrekken maar, als ik op zo'n ding rond zou rijden, kunnen eventuele toevallige omstanders mschien wel denken dat ik uiteraard ook zo'n tiepetje ben.
Afbeelding

O:-) O:-) O:-) O:-)
doei
Gebruikersavatar
Peter650
EX- V-Strom berijder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 12:08
Mijn motor is een: BMW R 1150 RT

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door Peter650 »

Hessie schreef:Afbeelding
Hessie, HEEEEEl mooi Gefeliciteerd !!!

gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door RvGS »

Vertel vertel Hessie . . . .??
ken nog een leuk forum O:-)
Laatst gewijzigd door RvGS op zo 27-02-2011, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Robert |
FastLoe

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door FastLoe »

Oké Hessie, je hebt je punt gemaakt, wat dat betreft 1:0, maarre, heb je ook die kerels daar zien proefzitten op die Beemertjes??

Trouwens, het ziet er heel goed uit O:-) :bye:
iSponge

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door iSponge »

Motorbeurs was weer leuk gister! Beter als vorig jaar (maar was meer omdat'k niet in me eentje was deze keer :roll: )

Eventjes op de Black Rhino V-Strom gezeten :D En dat zit me toch wel erg lekker :P Ben enkel niet zo lenig dus opstappen met een topkoffer is een hele klus :roll: Ook de Gladius even gepast en dat was ook zeeer fijn.. begin toch te twijfelen of het nou een V-Strom moet worden of een Gladius O:-) De tijd (en toekomstig budget) zal het leren =D ('t moet sowieso een Suzuki worden O:-) )

Op de Honda stand ook de VFR even geprobeerd :) Merkte een hogere opstap als de V-Strom, maar het zat opzich wel lekker maar wel iets te veel voorover geleund naar mijn smaak :) Dat zit op een V-Strom toch lekkerder.

Later vandaag zal ik meer van m'n foto's online zetten.

*update*
Foto's staan online >klik<
iSponge

Re: Motorbeurs Utrecht 2011

Bericht door iSponge »

Oh en natuurlijk een filmpje :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cNs39xMjcCg[/youtube]
Plaats reactie