Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Research

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

Bij de Sjokotour gaat mijn voorkeur uit naar:

Peiling eindigde op di 29-03-2011, 14:56

de All-road route
12
44%
de Street route
13
48%
maakt me niet uit
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Jomme Dox »

Diversion schreef: Als je dan nog niet meerijdt....
Mijn startpremie lag blijkbaar te hoog..... :mrgreen:
Diversion schreef:Wij forumleden rijden in elk geval graag achter Frank aan, hij is een bron van grote inspiratie (en van zeer groot vermaak) voor ons. :mrgreen:
Waarom doet dit me ineens denken aan moeder eend en haar kleintjes ????? :mrgreen:
Diversion schreef:We zien elkaar in Simmerwille. Verheug me er nu al op!
Ik ook eigenlijk. Ik ga volgend week-end eens tot in Eernewoude op verkenning.
Frank schreef:Tja Jomme, we rijden niet allemaal als een oude opa, zoals jij... , stapvoets kom ik ook wel door zand..
Ok ok, maar als ik val, zoals in 2000 - dan breek ik tenminste een deel van mijn botten. Als ik val, komt er bloed, een kapotte motor en een ambulance bij te pas... Dat is pas vallen... Ik val niet om op te vallen, en meelij op te wekken (of hilariteit). :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2962
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Tulipan »

He Frank, laat ze maar lullen......het kan nog altijd zo hoor :bye:

http://www.v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=6701
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Frank »

Hmmm.. nee joh.. het schuine aan motor rijden is juist zo leuk, maar soms ga ik gewoon iets te plat.. *LOL*... :mrgreen:

Maar goed, jij bent ook een sufferd met je klokkie... ik weet dat op de Canarische eilanden nooit iemand op een klok kijkt, maar hier moet je een beetje aanpassen... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door RedStrom »

PDvD schreef:
Diversion schreef:Sommige reisgenoten hadden op sommige delen van de tocht zelfs de indruk zich in België te bevinden. Als je dan nog niet meerijdt.... :bye:
Uhhh ook de ollroad route ging een stukje door België
Ik had een sms op m'n gsm: welkom in Belgie.
Dacht dat die nog van de Mergellandroute was.
:wink:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Aad900 »

Zo te lezen hebben jullie een topdag gehad. Mooie foto's en filmpje.......kijk al uit naar de overige filmpjes :worship: Zelfs nog een uitstapje naar onze zuiderburen, toe maar. Ik denk dat de noppenbandjes wel handig waren in het zand, toch Leo :-)}
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

:schater:
Aad900 schreef:Ik denk dat de noppenbandjes wel handig waren in het zand, toch Leo
Nou, achter had ik aardig wat grip. Voor bleef het geheel een beetje zoekerig.
Voornamelijk omdat de balhoofdhoek nu wat stijler is als bij een standaard DL. Ook was voor het mulle zand de bandenspanning wat aan de hoge kant.

Ik heb me wel prima weten te vermaken, net zoals in de blubber met deze bandjes. Als de zaak even gaat glijden weet je toch dat de grip wel weer terug komt.

Ik wacht even met een definitief eindoordeel voor de Heidenau's. Ze zitten er nog maar 1500 Km onder maar, stellen niet echt teleur tot nog toe.
Ik zag dat er wel een paar collega rijders die wat meer moeite hadden met de ondergrond.

Op het asfalt kon ik met de Nobby Tyres een andere DL1000 goed bijhouden. Zowel het uitremmen als het korter insturen en eerder op het gas waren geen probleem.

Achterbandje had ietsje kleiner gemogen, voor ietsje breder (en een iets grover profiel) en dan was het perfect geweest.

Toch deden de Vstrommertjes het niet slecht. Wat ik gezien heb is dat nog niet eens 10% van de Strommetjes in mijn groep onderuit ging. Achter ons zagen we wel andere dingen gebeuren. 100% van de Yamaha Tenerée rijders die op het zanpad plat gingen en 50% van de BMW rijders.

Tja, een V is zo gek nog niet
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door PDvD »

Mooi te lezen dat iedereen hetz o naar zijn zin heeft gehad. Mocht er interesse zijn in meer "allroad" ritjes dan zijn deze vanaf onze website gewoon te downloaden. Zie: http://motorvision.mapscape.nl/routes en dan bij kenmerk even allroad aanvinken.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Spip70 »

Ik had nog een link naar mijn foto's beloofd:

LINK

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2962
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Tulipan »

Hmmm, om 13.45 was die verzamel parkeerplaats een stuk leger :schater: :schater:

FastLoe: Die achter jullie vielen roken daarna zeker niet, die zijn het gewend :bye:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

Hoe vat je een Sjokotoer samen in een paar minuutjes?

Nou niet eigenlijk, wel wat hoogtepuntjes achter elkaar geplakt, 2x hetzelfde muziekje erbij en hopla.
Erg hoogstaand is het allemaal niet, Just for Fun

http://vimeo.com/21615823
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door RedStrom »

Ziet er goed uit Leo. Kunnen we best laten zien.
De camera man kon het allemaal makkelijk volgen zo te zien.
Enig idee hoe ik dit op mijn pc kan krijgen? Ergens te downloaden?
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

Volgens mij kan je dat gewoon via de Vimeo site downloaden. Als je de link volgt en je bent op die site aangeland, staat er rechts onder ergens iets over downloaden.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door RedStrom »

Heb 't gezien.
Eerst even joinen en dan komt daar een linkje.
Thanks.
Ik ga :-)}

Er zijn nog plaatsen voor de offroad cursus. In offroad cursus topic te zien.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Coen12345

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Coen12345 »

Ziet er geweldig uit als ik het filmpje van Fastloe zo zie!
Is het trouwens de doen met een battlewing achter en een trailwing voor of raden jullie andere banden aan?
Misschien dat ik hem later dit jaar zelf rij.
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

Coen12345 schreef:Is het trouwens de doen met een battlewing achter en een trailwing voor of raden jullie andere banden aan?
Geen idee, ik heb er Enduro bandjes onder liggen. Kan je mischien beter even aan Frank vragen :schater:
Diversion

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Diversion »

FastLoe schreef:
Coen12345 schreef:Is het trouwens de doen met een battlewing achter en een trailwing voor of raden jullie andere banden aan?
Geen idee, ik heb er Enduro bandjes onder liggen. Kan je mischien beter even aan Frank vragen :schater:
Opnieuw een sneer naar onze Grote Voorrijder? Bovendien niet erg behulpzaam voor Coen12345, die volgens mij geen goede herinneringen aan de offroad cursus van vorige week heeft. :oops:

Ik heb zelf de toer met pure straatbanden gereden, Michelin Pilotroads. Dat was af en toe tobben, vooral in het diepe, mulle zand. Daar had mijn achterband nauwelijks grip. Verder ondervond ik geen grotere moeilijkheden dan de mensen met allroad banden. Alleen Fastloe reed op noppenbanden. Je ziet mij vlak voor Fastloe rijden tussen 3 - 7 minuten, gele hesje, rode brommer (lijkt wel oranje op de video).

Stoere video trouwens! Alleen sta ik er iets teveel op en onze Grote Voorrijder misschien iets te weinig :?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Frank »

Heb het filmpje nu ook bekeken en het is wel een beetje de Diversionshow geworden....

Onderschrift van de film:
A short video impression. Wait for the moment :-)
At 03:20 someone seems to blow up his DL1000 engine after a crash.
After a few minutes he was able to start his engine again and after a while the smoke was gone.

The DL is still running and in perfect condition
A crash? Vind ik wel een beetje een groot woord. :mrgreen: Omvallen is een beter woord, want ik heb geen krasje schade en een crash doet toch anders vermoeden. Vanuit stilstand heb ik mijn motor in het zand laten zakken. Wel ongelovelijk de hoeveelheid rook die het veroorzaakte, daar was na 5 minuten rijden gelukkig niks meer van over.

Leuk momentje in de film op 7:52. Gerard rijdt op mijn instructies voorop, omdat ik even een driveby filmpje maakt en ik kom ff voorbij naar positie 1 alsof de cameramotor stilstaat.. :)

Zal eens kijken of ik morgen mijn filmpje kan monteren en plaatsen...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Diversion

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Diversion »

Frank schreef:Heb het filmpje nu ook bekeken en het is wel een beetje de Diversionshow geworden....
Heb daar niet om gevraagd en heb ook geen sterallures :?

Het zag er bovendien ook niet zo geweldig uit in dat mulle zand. Heb hem overigens wel overeind gehouden. Oeps :oops:
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

Frank, 't is voor de internationale markt bedoeld hé.
Zie het als een beetje RTL4567 commentaar. Gewoon voor de stoere mannen een beetje stoere taal.

Enne, dat Diversion zo veel in het beeld is, het laatste stuk, komt gewoon omdat als je achter hem aan rijdt in het zand, het er allemaal een stuk moeilijker uit ziet
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Frank »

Dat is waar, waarvoor hulde... :D

Maar even terugkomend op de banden, ik heb de Battle/Trailwing en heb het idee dat het toch beter gaat dan zoals ik jou ermee zie stoeien... en elders op dit forum zegt Fastloe dat ie er nog niet helemaal uit is met z'n oordeel over de Heidenau's. Ik zie hem uiteindelijk van jou wegrijden en dacht dat ie wat vaart maakte, maar toen werd ie toch nog rechts ingehaald door volgens mij Madbull. :wink:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

Het was nou niet direct de bedoeling om zo hard mogelijk over dat pad te raggen. Mijn helmcammetje zit op m'n klep op m'n helm. Van Madeira weet ik dat als je echt een beetje hard rond gaat rijden het cameraatje behoorlijk op de helm tekeer gaat en je geen moer meer ziet (op het filmpje dan).

Wat de Heidenau's betreft. Op de Maasvlakte waar we twee jaar geleden met de West Coast Ride over het gravelstrand gingen, haalde ik over datzelfde stuk een weekje geleden nog dik 90 Km in het uur, zonder problemen.
Het strand bij Oostvoorne, waar ik met m'n vorige bandjes nog op m'n bek ging heb ik met deze bandjes ook met dik 50 af kunnen rijden. Wat dat betreft ben ik niet ontevreden.

De balhoofdhoek is alleen wat stijler geworden en daardoor is de V wat gevoeliger op het stuur geworden. Als je hard genoeg gaat, over ongebaande paadjes, gaat dat best goed, te langzaam en het wordt wat zoekerig.
Hetzelfde geld trouwens voor de snelweg, boven de 140 is niet echt leuk meer met deze bandjes. Rechtuitstabiliteit is dan ver te zoeken.

Op gewoon asfalt, korte bochtjes en aanremmen zoals dat stuk, voorafgaand aan het stuk waar jij ons voorbijkwam, rijdt het weer fantastisch. Door de stijlere balhoofdhoek stuurt het allemaal directer en rijdt je veel actiever. Bochtjes kan je ook korter insturen.
Lange doordraaiers, boven de 120Km/hr zijn dan weer niet leuk, de V is dan te zoekerig en zoekt meer de buitenkanten van de bochten op

De Heidenau's zijn voornamelijk voor blubber beloeld. Al een aantal keren geprobeerd op een blubberdijkje en dat gaat geweldig. Door het gewicht van de V wilo de hele zaak wel een beetje schuiven op schuine stukken maar, ze vinden altijd wel weer grip
Coen12345

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Coen12345 »

Wellicht dat de heidenau k60 scouts een beter compromis zijn tussen weg en modder (voor mij dan). Ben totaal geen bandenexpert, maar de gewone k60 zien er zo vierkant uit. Is dat misschien een mede oorzaak dat je wegglijd als je schuin gaan of de weg schuin is?
Diversion schreef: Bovendien niet erg behulpzaam voor Coen12345, die volgens mij geen goede herinneringen aan de offroad cursus van vorige week heeft.
Nee valt wel mee hoor, vond het harstikke leuk zelfs en zou zo nog een keer gaan (alleen zonder die crash dan uiteraard).
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Aad900 »

Ik heb genoten van de video. De V-Stroms doen het toch best goed onverhard :worship: Natuurlijk zijn noppen dan wel een voordeel :o) Ik kan haast niet wachten 8)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Frank »

Ik heb mijn video ook online gezet. Ben nog een beetje aan het experimenteren met de helmcamera. Toen ik 'm naar achteren richtte, stond de lens niet recht... volgende keer beter!

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=COVG8OBCJM0&hd=1[/youtubehd]
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door PDvD »

Erg leuk filmpje!
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
FastLoe

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door FastLoe »

ziet er goed uit Frank, dat beetje scheve beeld af en toe voegt wel weer wat extra dynamiek toe.
Diversion

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Diversion »

Gaaf filmpje, Frank!
Je zou het met die van Fastloe moeten combineren, dan heb je al bijna een professioneel filmpje. :D
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Sjokotour revisited

Bericht door Bozobin † »

De echte Sjokotoer heb ik op dn Auwe Blaue gereden en aangezien deze tour toch nog in Garmin stond heb ik em vandaag maar overgedaan met de maagdelijke grijze (Strompel).
Alweer prachtig weer, in Belgie zag ik zelfs 26 graden.
Maar oeioeioei wat is moeilijk om je in te houden en met 2 vingertjes gas te blijven geven.
Resultaat is wel dat de tank niet leeg wil, 400km erbij gezet vandaag, tegen een verbruik van 1:24 !!!
Ga ik waarschijnlijk nooit meer halen :-).

En nou istie nog stoffig geworden ook :-(.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Zoefzuki

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Zoefzuki »

We zijn bijna een jaar later maar toch plaats ik nog even mijn foto's van deze leuke tocht.
Volgende keer zal ik ze binnen 6 maanden proberen te plaatsen ;)

http://www.mijnalbum.nl/Album=EPNLJTXC
Laatst gewijzigd door Iron Horse op di 20-11-2012, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links a.u.b. altijd tussen [url]link[/url] zetten.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Aad900 »

Binnen 6 maanden :schater:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Frank »

Binnen 6 dagen willen we graag... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Motorvision's Warme Sjokotour 27 maart 2011 tbv MS Resea

Bericht door Iron Horse »

Binnen 6 uur na thuiskomst is toch meer van deze tijd. Is wel even zweten als je de Strom hebt geparkeerd, maar moet kunnen .... :mrgreen:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie