3 juli: tourtocht brabant+ meeting!!!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie

Ik ben van de partij en kom ook

Ja
4
33%
Nee
8
67%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Biker

3 juli: tourtocht brabant+ meeting!!!

Bericht door Biker »

Beste V-Strommers en V-Strommerinnekes.

Op zondag 3 juli organiseren wij als motorclub Sint Joris in Veldhoven onze jaarlijkse motortoertocht. Deze tocht is ongeveer 200 km lang en is zeker de moeite waard (ik ben hem nog aan het uitzetten). Na afloop van de rit is er de mogelijkheid om van een BBQ gebruik te maken. Het lijkt mij erg leuk om dan een V-Strom meeting te houden en de rit te gaan rijden voor de liefhebbers. Inschrijving voor de rit zal +/- €5,= bedragen en de BBQ +/- €7,=, dit is dan een JUMBO motorspies met salade!!! Exacte gegevens volgen nog tegen die tijd in dit topc maar als het je aanspreekt kun je de datum vast vrijhouden in de agenda!! :lol:
Wie heeft hier wel oren naar :?: :?:

update:
De rit is klaar en is ongeveer 170 KM. Het is een gevarieerde route die als bolletje pijltje op papier staat en ook als GDB bestand voor de GPS beschikbaar is gemaakt in Mapsource 6.5 met City Navigator 6. Dit wordt een mooie motordag, het goede weer is al besteld!
Laatst gewijzigd door Gast op zo 05-06-2005, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

3 juli zit ik in weert.....Bospop....Metal rocks. lekker naar mijn andere passie luisteren/kijken.

http://www.bospop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gast

Bericht door Gast »

Hey,
Lijkt me leuk, maar dan zit ik in werchter naar Queens of the Stone Age en The Foo Fighters te luisteren.

:D

Phillies
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

ook erg leuk...liever was ik nog naar graspop gegaan in dessel.(B). maar mijn zusje moet zonodig trouwen op het zelfde weekend als graspop. dus als alternatief maar 1 dagje bospop.
Biker

Bericht door Biker »

Waar blijven nu al die enthousiaste reacties of lijkt het brabantse land jullie niet leuk? Het is gegarandeerd een leuke dag met halverwege de tourtocht een kraampje met broodjes / soep / drank / haring etc tegen gereduceerde prijzen. Het is de moeite waard :!:
Strommie

Bericht door Strommie »

Ben in die week, ff op vakantie in Germany ....... hopelijk móói weer, en motortje méé natuurlijk :wink:

Ik hoop dat je/jullie ook een leuke- en mooie dag hebben 8)
Biker

Bericht door Biker »

De rit is klaar en is ongeveer 170 KM. Het is een gevarieerde route die als bolletje pijltje op papier staat en ook als GDB bestand voor de GPS beschikbaar is gemaakt in Mapsource 6.5 met City Navigator 6. Dit wordt een mooie motordag, het goede weer is al besteld!
swintie

Bericht door swintie »

Hi Biker,
Ik heb die datum alvast vrijgehouden. Alles hangt er natuurlijk vanaf wat een Nederlander onder een "Jumbo-spies" verstaat hè.. Is ie groot of is ie hééééél groot ? 8)
Je mag me de details doormailen via PB (Uur van vertrek en locatie). Ik heb ook wel interesse in het Garmin-bestandje. Dat mag je mailen naar swinters.michael@skynet.be.
Tot dan !!
M-Strom

Re: Meeting / tourtocht zo 3 juli!!!!

Bericht door M-Strom »

Tsja. . .op die zondag hebben we de zomertoertocht van mijn werk,GVU dus uhhhhh. . .ik moet kiezen . . . en ik kies voor de GVU . . . :roll:
Biker

Bericht door Biker »

Foute keuze!! :lol:
Tuke

Bericht door Tuke »

Biker,

Ik wil wel, maar durf niet... ben bang allemaal van die mensen met P$V shirtjes en vaantjes tegen te komen 8)

just kidding.... Ben daar aangewend heb een aantal jaren in hartje eindhoven gewerkt met uitzicht op het stadion. Anyway, ik ben waarschijnlijk op vakantie dan. Anders had ik het in de agenda gezet.

Ik zal van je topic ff een sticky maken... zodat ie goed zichtbaar blijft. Ik hoop op meer (positieve reacties)

Stephan
Tuke

Bericht door Tuke »

swintie schreef:Hi Biker,
Ik heb die datum alvast vrijgehouden. Alles hangt er natuurlijk vanaf wat een Nederlander onder een "Jumbo-spies" verstaat hè.. Is ie groot of is ie hééééél groot ? 8)
Uhmmm het is een Jumbo-motorspies volgens biker. Doet me denken aan vlees geregen aan een nokkenas... doe mij er dan maar eentje van een 6 cilinder! :wink:
vstrompower

rit in Brabant

Bericht door vstrompower »

Als ik kan kom ik zeker, want voor de brabantse gezelligheid moet je even tijd maken, en het is wat dichterbij dan de internationale vstrom meeting die we afgelopen weekend bezocht hebben.

Kees / vstrompower.
Biker

Bericht door Biker »

Jullie zijn in ieder geval allen van harte welkom!!
Aanstaand weekend weet ik meer over de tijden en zo dus dat laat ik nog weten!!
Biker

Bericht door Biker »

Hierbij de uitnodiging voor de rit, waar blijven die strommersssssssssss???


Beste motorrijders en motorrijdsters,

Op zondag 3 juli 2005 organiseert “Motor Toer Club Sint Joris” voor de vijfde keer een open toertocht.
De voorgaande edities van onze open rit was een groot succes en werd gereden door een groot aantal deelnemers.
De tocht van 170 Km zal door het Brabantse landschap voeren. Ongeveer halverwege de tocht is een post ingeruimd waar eten en drinken verkrijgbaar is.
Als afsluiting van de tocht is er mogelijkheid voor een BBQ, met een fantastische jumbo Motor-spies.

Inschrijven kan van 09.30 tot 12.00 uur in de zaal van Café Sint Joris, Heuvel 7, Zeelst (Veldhoven). Inschrijfkosten zijn € 5,-.(inclusief consumptiebon voor koffie en soep)
Motoren kunnen, voor en na de rit, in de kom van Zeelst geplaatst worden welke i.v.m. onderstaande afgesloten wordt voor het autoverkeer.

Tevens zal dit jaar wederom de Motordag Zeelst gehouden worden. Dit houdt in dat er in de middag allemaal motorgerelateerde activiteiten plaatsvinden in de kom van Zeelst:
· Bikersparade
· Spectaculaiere motorstuntshow door Arian van Zweden
· Demonstraties van FreeBike motortrainingen
· diverse stands (oa Markant motorrijschool en Lookwell motorkleding)

Kortom dit wordt dus een gezellige dag die je niet mag missen en derhalve hopen wij jullie te mogen begroeten op zondag 3 juli.

MTC Sint Joris i.s.m. Stichting Activiteiten Zeelst

Info: MTC.St.Joris@wanadoo.nl

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Biker

Bericht door Biker »

Ik heb net even gekeken op de site van Arian van Zweden maar dat ziet er veelbelovend uit dus ik ben benieuwd als hij 3 julie komt stunten. Kijk maar eens op zijn site: http://www.avz-stuntriding.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Gast op di 21-06-2005, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

biker schreef:Ik heb net even gekeken op de site van Arian van Zweden maar dat ziet er veelbelovend uit dus ik ben benieuwd als hij 3 julie komt stunten. Kijk maar eens op zijn site: http://www.avz-stuntriding.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Doet bij mij niks..... , leeg scherm met "gereed'!

Edit:
Ik zie het al, je hebt de afluitingspunt meegenomen in je link....., en dan werkt het niet. De juiste en werkende link is: http://www.avz-stuntriding.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Eneh, 3 juli hebben ze niet in de agenda staan, dus weet je wel zeker dat ze gaan komen??????
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Yep, zie de uitnodiging eerder. Vorig jaar hadden we Alex van den Broek met een Trail show en dat was ook erg gaaf dus dit jaar wordt ook weer erg toppie nu nog hopen op goed weer!!
swintie

Bericht door swintie »

Zoals ik eerder al vermeld heb zal ik zeker van de partij zijn :D Ik hoop er nog andere Strommers tegen te komen :wink:
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Brabant plus meeting

Bericht door Jambo »

Hallo Biker,

Je hebt mij overtuigd, vanuit Wieringerwerf zal mijn DL650 aanwezig zijn.
IJs en wederdiende.
Ik heb nog geen Garmin en bolletje/pijltje ging op de fiets met zijwieltjes al mis dus ik rij wel achter iemand aan.

Groet,

Hans
Hakuna Matata
Biker

Bericht door Biker »

Het is altijd wel mogelijk om met iemand mee te rijden als je dat aan ze vraagt. Zelf zal ik helaas niet mee kunnen rijden en ben niet op de motor. Momenteel loop ik weer met een kruk want heb erg veel last van mijn been. Ik sta waarschijnlijk op de post halverwege de route en zie de Stroms dan ook graag komen. Spreek me even aan als je me ziet dan kunnen we even over onze hobby praten. Het gaat in ieder geval een geweldige dag worden!!
Biker

Re: Brabant plus meeting

Bericht door Biker »

Je hebt mij overtuigd, vanuit Wieringerwerf

Dat is volgens mij zo'n 180 km!!
Dan maak je volgens mij in ieder geval kans op een beker voor de verst komende deelnemer! Als er nu veel strommers komen en die allen inschrijven als lid van het V-Strom forum dan wint dit forum zijn 1e beker! (als grootste club)!!
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Brabant plus meeting

Bericht door Jambo »

Hallo Biker,

Brabant op zijn moois gezien, zeer goede organisatie, gezellige mensen en mee kunnen rijden met vijf bijzondere (Brabantse) bikers.
Verder een leuke gevarieerde route. Ik ben volgend jaar zeker weer van de partij.

Ik heb helaas meer V-stroms op de rondweg Amsterdam gezien dan tijdens de tour! Volgend jaar beter?

Groet,

Hans
Hakuna Matata
swintie

Bericht door swintie »

Ik moet ook zeggen dat het een mooie rit was. Ben door 2 snelle Brabantse jongens op sleeptouw genomen (CBRke en een RSke) waardoor ik niet de hele tijd naar het Roadbook moest kijken. Lekker snel dus en ondanks de vele vluchtheuvels een erg leuke rit. Tot volgend jaar :wink:
Biker

Re: Brabant plus meeting

Bericht door Biker »

Dipper schreef:Hallo Biker,

Brabant op zijn moois gezien, zeer goede organisatie, gezellige mensen en mee kunnen rijden met vijf bijzondere (Brabantse) bikers.
Verder een leuke gevarieerde route. Ik ben volgend jaar zeker weer van de partij.

Ik heb helaas meer V-stroms op de rondweg Amsterdam gezien dan tijdens de tour! Volgend jaar beter?

Groet,

Hans
Klopt het dat jij op een blauwe 650 rijdt, die heb ik wel 2 gezien maar ik heb je niet gesproken..... ik heb 2 blauwe stroms gezien op de post, ik zat langs de kraam of strompelde met mijn kruk rond.

Heb je na afloop nog gekeken of je de prijs voor verstkomende deelnemer hebt gewonnen?
Biker

Bericht door Biker »

swintie schreef:Ik moet ook zeggen dat het een mooie rit was. Ben door 2 snelle Brabantse jongens op sleeptouw genomen (CBRke en een RSke) waardoor ik niet de hele tijd naar het Roadbook moest kijken. Lekker snel dus en ondanks de vele vluchtheuvels een erg leuke rit. Tot volgend jaar :wink:
Hebben jullie nog op tijd kunnen tanken want die RSKe had wel dorst.

Jammer dat jullie om 16.00 weg zijn gegaan want jullie waren net weg en toen begon Arjan van Zweden en zijn dames aan een mooie stuntshow!!
Foto's hiervan volgen nog....
swintie

Bericht door swintie »

We hebben een kleine omweg gemaakt via de autostrade en hebben daar, NET op tijd, een geopend tankstation gevonden :wink: De CBR was juist beginnen sputteren maar het was ons toch gelukt, hehe.
We zijn ondanks die "nood"stop als allereerste aangekomen 8) Daarna nog die geweldig lekkere Jumbo-motorspies gegeten die de dag helemaal perfect maakte. 't Was ook aangenaam kennismaken met je Biker :D
Tot de volgende keer!
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Brabantse tocht.

Bericht door Jambo »

Hallo Biker,

Dan heb ik jouw toch gezien, ik heb iemand op krukken naar mijn (blauwe) strom zien kijken. Sorry verder niet bij stil gestaan dat jij het was. Na 370 km getankt 18.67 liter ging erin.
En yes, de prijs voor de verst komende deelnemer staat op de "schoorsteen". Bedankt daarvoor en zeker tot ziens.

Groet,

Hans
Hakuna Matata
Biker

Bericht door Biker »

Dan is die troffe in goede handen en wellicht heb je er volgend jaar weer ééntje bij!! Dat was ik inderdaad die naar je strom keek.......
Plaats reactie