OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Wat zijn we weer complimenteus, vriend!

Ik weet geen 130+, maar ik neem overmorgen mijn helmcamera mee en mijn missie wordt het om jou op film in de modder te zien donderen... :mrgreen:, dus verwacht dat ik veel achter jou zal rijden...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Jomme Dox »

Ik heb nergens gezegd dat jij +130 weegt, waarde vriend.
Ik heb alleen gezegd dat MIJN brommerke ver versleten zal zijn - en MISSCHIEN die van jou ook. Je bent tenslotte ook geen schriele hollander hé.... :schater:

Enfin, ik ben blij dat jij morgen jouw camera meeneemt - ik ga pas vrijdag. :mrgreen:

En het mag allemaal geweten zijn. Ik heb nog maar 1x op een crossmotor gezeten voor een korte initiatie, en het was een fiasco. Veels te veel schrik. Maar we zijn nu ouder en wijzer, en als mijn capriolen dan toch op film staan - ik zal er zelf hard mee kunnen lachen.

Ik verheug mij al op vrijdag.....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2963
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Tulipan »

Denk maar zo: een olifant heeft toch de grootste :schater:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Stroompje schreef:
Rhino VStrom schreef:
Leville schreef:Peter, hoe zit het met kleding? Want ik neem aan dat meer nodig is dan een textiel outfit en weglaarzen? ;)
Leville,

Hieronder het kledingadvies:

Kledingadvies
Sportieve vrijetijdskleding en enkelbedekkende schoenen met een goed profiel worden aanbevolen voor alle onderdelen. Wanneer u in bezit bent van motorkleding en motorlaarzen raden wij u aan deze mee te nemen. Een set reservekleding en een handdoek zijn welkom. De organisatie stelt beschermende pakken en helmen beschikbaar. De beschermende pakken kunnen over de kleding van de deelnemers worden aangetrokken.


Peter

Ik heb toch nog zo mijn bedenkingen over wat aan te trekken in de zandbak.......
Aangezien het sportief zweten zal worden lijkt me de leren broek niet je van het. Is de textielbroek oké? Of de spijkerbroek en een beschermend pak van de organisatie??

Wat is jouw advies Petra ........oh nee Peter :?:
:mrgreen:
Heleen,

Ik zou zeker GEEN leren broek aantrekken. Is erg warm en zit niet lekker op en crossmotor. Ik zou gewoon een spijkerbroek of trainingsbroek aantrekken. daarover het pak van de organisatie. De weersverwacting in Brabant is: op vrijdag droog maar fris 8 gr.en zaterdag droog en 10-12 gr. Trek ook een niet al te dikke trui o.i.d. aan, ikzelf trek een thermoshirt aan en daarover m'n crosskleren. (shirt en broek).

Aangezien het al enkele dagen droog is, zal de baan er prima bijliggen. Met hier en daar een plasje water (hoop ik). ik heb zondag nog geoefend, dus.... O:-)

Ik zie dat de strijd al is losgebarsten tussen Holland en België. gaat nog leuk worden vrijdag :o)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

De weersverwachting voor vrijdag: Kans op regen en 8 graden. Zaterdag droog en 10-12 graden. ideaal crossweer volgens mij. Neem wel droge kleren mee :!:

Ik ben er klaar voor. :-)}
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Stroompje »

Have FUN Strommers(tijdelijk op KTM :roll: ) :!:
:-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)}
We willen wel een verslag hier op 't forum hoor!!
Kan ik me vast inlezen over de 'do's and dont's'..... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Jomme Dox »

Good Meuning Holland,


Hier het verslag van dit evenement van 18 maart.

1. De heer Frank R. moderator van dit forum, deed iedereen op zich wachten door bijna een half uur te laat te komen. Tsja, dat voelt zich belangrijk he, en dan moet het plebs maar wachten.....

2. Ze hebben daar geen grote maten van kledij. Dus als er nog gespierde Nederlanders plannen hebben - zelf een overalleke meenemen. Wat het resultaat is om een te kleinen overall aan te doen, ziet U op de foto's.

3. Voor de rest : keiplezant. Ik heb me de hele dag goed geamuseerd. Ik ben NIET gevallen, in tegenstelling tot 85 % van de aanwezige Nederlanders. Op het einde van de dag was ik het wel beu, het begon fel te regenen, met een bril op, zie je dus niks meer hé.
Dan is het plezier er wel af.

4. Ontvangst : perfect. Dat zijn echte profs, en ze weten wat ze doen en waarover ze praten. Ook de catering is perfect. Zeker aan te raden.

5. een motor vanuit stilstaande fase in vierde versnelling een berg op laten rijden, gaat niet. Hoezeer de Nederlander ook probeerde, het ding viel steeds stil.
Het heeft ook geen zin om te stoppen als er wat modder is. Want dan raak je vast. Als je modder zit, GAS geven !

6. Ik hoop dat in de volgende sessies iedereen zich zo zal amuseren als wij gedaan hebben. Het was even een dag alle zorgen vergeten, en zich volledig concentreren.

Ziehier de link naar de foto's

https://picasaweb.google.com/1090259878 ... s6rvc-UOA#

ik heb niet alle foto's zelf getrokken, daarom excuses voor de mislukte. Ik heb ze gewoon allemaal op Picasa gezwierd.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Graafie68

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Graafie68 »

Als ik dat zo eens bekeken heb, dan zie ik een geslaagde dag en een mooi vooruitzicht voor hen die nog moeten.
:D mooie uitvinding dat duc-tape O:-)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik vond jullie allemaal BIKKELS :!: :!: :worship: Het was een zeer amusante dag. Nadat ik me , volgens vele, in m'n pyama had gehesen (lees crosspak) , gingen we met slalommen van start. Ik mocht het weer voordoen :). Ook ik heb me prima vermaakt. Morgen gaan we nog een keer 8) Het filmpje zal snel hier te zien zijn.

Jullie allen bedankt, voor jullie inzet, aanwezigheid, creativiteit en MOED :oops:

See You.

Pyamaboy :bye:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Jomme schreef: 1. De heer Frank R. moderator van dit forum, deed iedereen op zich wachten door bijna een half uur te laat te komen. Tsja, dat voelt zich belangrijk he, en dan moet het plebs maar wachten.....
Niet overdrijven... de cursus zou om 10 uur beginnen. Ontvangst vanaf 9.30. Wij waren er om 9.46. Dus hoezo half uur en hoezo wachten? We waren mooi op tijd en jullie te vroeg!
Jomme schreef:2. Ze hebben daar geen grote maten van kledij. Dus als er nog gespierde Nederlanders plannen hebben - zelf een overalleke meenemen. Wat het resultaat is om een te kleinen overall aan te doen, ziet U op de foto's.
Tja, Jomme, wat is groot. Ik had de grootste maat en dat was maar liefst 5XL, dus hoezo hebben ze geen grote maten. Het paste mij goed, dus als 5XL nog niet genoeg is, wordt het tijd om te gaan lijnen... :mrgreen:
Jomme schreef:3. Voor de rest : keiplezant. Ik heb me de hele dag goed geamuseerd. Ik ben NIET gevallen, in tegenstelling tot 85 % van de aanwezige Nederlanders.
Chapeau! Gij zijt niet gevallen! Maar dan weet ik zeker dat je niet het maximale eruit hebt gehaald! Want dan was je zeker gevallen. Ik ben TWEE keer onderuit gegaan en heb zelfs ons beste paard in z'n pyama zien vallen! ;). Jij hebt niet gecrosst, maar getourd... :mrgreen:
Jomme schreef:4. Ontvangst : perfect. Dat zijn echte profs, en ze weten wat ze doen en waarover ze praten. Ook de catering is perfect. Zeker aan te raden.
Hier ben ik het eindelijk een keer met eens! Bedankt Gerard en Nigel Rond!
Jomme schreef:een motor vanuit stilstaande fase in vierde versnelling een berg op laten rijden, gaat niet. Hoezeer de Nederlander ook probeerde, het ding viel steeds stil.
Ik was het niet, maar hoe weet jij nou dat iemand voor je de motor in de VIERDE versnelling heeft staan? Wegrijden vanuit stilstand lukte vanuit de TWEEDE versnelling al niet, dus voor het zelfde geld was het de tweede versnelling.
Jomme schreef:6. Ik hoop dat in de volgende sessies iedereen zich zo zal amuseren als wij gedaan hebben. Het was even een dag alle zorgen vergeten, en zich volledig concentreren.
Daar sluit ik me ook bij aan. Het was een geweldige dag! Ondanks dat echt alles me nu pijn doet, heb ik me toch uitstekend vermaakt. Ik heb ongeveer anderhalf uur gefilmd en moet het nog allemaal uitzoeken, maar hier alvast een voorproefje!

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=xw2CT3uT_T4[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=OVKlg_LpE3w[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=7I7pSahWwxM[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=WcphjhT6Ekg[/youtubehd]

Nu lekker het weekend vrij om de spieren weer rust te gunnen... :)

Peter: Bedankt voor de organisatie!
Joost: Bedankt voor het gezellig heen en weer rijden en helemaal toen we op de terugreis de Scala intercom aan de praat kregen!
De rest die nog moet!: SUCCES en vooral veel FUN!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Jomme Dox »

Dat van die 5XL dat klopt. Die had ik ook. Maar ik denk dat dat een 5XL was voor schriele hollanders... :mrgreen:. Een large gekocht, en door wat maleisiers er een 5XL op laten stikken....

Je moest om 09.30 uur TEN LAATSTE daar zijn. De kursus begon om 10 uur, maar je moest ook nog een briefing krijgen. Plus, Je was daar wel om 09.46 uur, maar je raakte niet uit je broek. Dat heeft zeker 10 minuten geduurd. :mrgreen:

Ik heb gecrosst makker. Ik stop niet voor een modderplasje. Ik ben niet gevallen omdat ik gewoon de beste was. (Van de Belgen toch...)

Dat van die 4de versnelling : vraag het Nigel. En inderdaad, jij was het niet. Doet er ook niet toe. Die gast was uitgeput, dat wel.

Ik ben eens benieuwd wat ze vandaag hebben uitgespookt. Ze hebben wel veel beter weer.

Ik kom zopas van het opstartweekend in Belgie, ik heb de proeven afgelegd, en ben rijwaardig bevonden.

J
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Jomme, ik heb je foto's ook even op het V-Strom fotoalbum gezet. Als er nog meer foto's laten maken. (Geef je camera aan de instructeur Nigel en af en toe stopt hij om foto's te maken als jij lekker bezig bent.)

Klik op de foto voor het album!

Afbeelding
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
H-strommer

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door H-strommer »

KIKKE!!!!!!!
Wat een dag vandaag.
Vandaag, zaterdag, was groep 2 aan de beurt.
Na een zeer regenachtige nacht lag het terrein er dan ook anders bij dan gisteren. Behoorlijke plassen waar sommige kennis mee hebben gemaakt maar ik vond het goed te doen. Veel gedaan en veel geleerd.
Ik heb zeer genoten vandaag dus iedereen die er vandaag bij was, bedankt.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Nog een paar filmpjes van de meester in z'n pyama...

Eerst even oefenen...

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=LZ3yr75rBzs[/youtubehd]

Dan opeens, valt Peter om... dit heb ik niet gefilmd, maar wel dat ie z'n motor opraapt, maar niet meer wil starten...

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=2a5wlwmcGs8[/youtubehd]

Peter besluit om maar terug te lopen en komt er dan achter dat je de KTM ook elektrisch kunt starten, ipv een kickstarter...

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=2-QphwN1yHQ[/youtubehd]

En dan zal ik niet vertellen dat ie ook nog een keer over de helm van Nigel heenreed, die hij daar neergelegd had als keerpunt... :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Loanster
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 23-02-2009, 20:59
Mijn motor is een: honda crf 1000 dct
Woonplaats: boelensloane

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Loanster »

ziet er goed uit met die helmcamera ik kan niet wachten om onze verichtingen van vandaag weer terug te zien.
ik moet zeggen dat ik het een geweldige ervaring vond.
:-)} lekker crossen door de blubber,
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ja hoor! hier zijn de moddermannen :lol:
Afbeelding

Door de regenval was een deel van de baan veranderd in een modderpoel. Maar ondanks dat, niet minder leuk. Er was zelfs iemand die dacht met een cursus 'DIEPZEEDUIKEN' bezig te zijn. :schater: Hij stond, 'na een verkeerde afslag' tot z'n bovenbenen in een diepe plas. De motor stond bijna helemaal onder water. :cry:
Afbeelding

Er zaten vandaag echte talenten bij. Wat modder :?: :!:... gewoon gas erop en gaan met die crosser 8) was hun motto.
Afbeelding

Ook was er een expertencommissie die alle handelingen op grote afstand volgde O:-) .
Afbeelding

Kijk eens!! Hoe plat ik door de bocht kan 8)
Afbeelding

PAK ME DAN, ALS JE KAN :!: :!: :schater:
Afbeelding

Even lekker spelen samen :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas had deze dag ook een minder leuke kant. Coen12345 kwam op het einde van de dag, ongelukkig ten val en kon niet meer verder. Uit voorzorg mocht hij niet meer op z'n motor naar huis, maar werd opgehaald. De motor wordt maandag thuisbezorgd.
Coen, beterschap van ons allen en hopelijk valt het allemaal mee.

Ondankt dit voorval, hebben we toch een leuke en prachtige dag gehad.
De film komt t.z.t.

Groetjes,

Peter

FILMPJE;

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=U2B48nbXBxE[/youtubehd]

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=r3AJ8q4atIs[/youtubehd]

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=ca0JKEu_pks[/youtubehd]
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door TT-Strom »

Het was inderdaad KICKE!!!

Een geweldige ervaring om mee te maken en zelf te doen. Erg leerzaam!
Agnes bedankt voor de duidelijke uitleg en de mederijders voor de gezellige dag!

@Coen: sterkte, ik hoop dat het meevalt en je snel weer op je eigen fiets kan rijden. We hopen snel iets van je te horen!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Loanster
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 23-02-2009, 20:59
Mijn motor is een: honda crf 1000 dct
Woonplaats: boelensloane

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Loanster »

ziet er goed uit zeg ,maar mis nog wel de diepzee waterscooter foto,zodat de rest ook kan zien hoe je de motor weer schoon krijgt. :lol:
Gebruikersavatar
Loanster
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 23-02-2009, 20:59
Mijn motor is een: honda crf 1000 dct
Woonplaats: boelensloane

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Loanster »

oh ja ook vanuit hier ,nog sterkte coen en hoop dat je er weer snel boven op komt.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Ja, ook van mij, sterkte Coen! Hopelijk ben je er zondag tijdens de Sjokotour weer bij!

Nog even een filmpje van afgelopen vrijdag om het weekend mee af te sluiten!

We rijden even met z'n drieën, Nigel (de instructeur) en Peter (in z'n pyama). Waar de rest gebleven is weet ik niet precies, maar waarschijnlijk is het het moment toen iemand in de vierde versnelling vanuit stilstand een heuveltje wilde nemen.

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=vo46c4unaUk[/youtubehd]
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Coen12345

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Coen12345 »

Nou hier komt ie hoor,

Als eerste met mij gaat het redelijk. Zaterdag om 18:30 naar de huisartsenpost gegaan, na een uurtje wachten mocht ik naar binnen en na een kort gesprekje mocht ik op de brancard naar de eerste hulp.
Daar hebben ze 3 foto's gemaakt van mijn rug en borstkas, bloed afgenomen en een hartfilmpje gemaakt. Conclusie gekneusde ribbenkast en ruggenwervel was ok.
Ook is er sprake van hersenletsel dus moest ik ter observatie een nacht in het ziekenhuis blijven. Na een nachtje niet geslapen (omdat de buurman constant aan het kreunen was van de pijn) was ik alweer ontslagen uit het ziekenhuis. Toen ik niet thuis was werd ik alweer gebeld door de chirurg om te melden dat er waarschijnlijk een scheurtje in 1 van mijn ruggenwervels zat en dat ik donderdag opnieuw foto's moet laten maken. Tot zover dat stukje.

Voor de rest, ondanks dat ik (zachtjes uitgedrukt) niet zo'n prater ben, heb ik een hartstikke leuke dag gehad en wil ik het eigenlijk nog wel een keertje doen (alleen dit keer goed :D).
Was wel een klein beetje modderig, maar dat maakt het alleen maar leuker :D
Bedankt voor de leuke dag en bedankt voor jullie bezorgdheid!!
Ik hoop niet dat ik jullie dag al te veel heb beïnvloed.

Groeten,

Coen

(en nu nog iets melden bij de warme sjokotour :S)
Graafie68

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Graafie68 »

Sterkte coen, hoop dat je snel weer de oude ben.
Coen12345

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Coen12345 »

Weetje wat me nou wel opvalt. Dat de groep van zaterdag veel sneller reed :P
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door TT-Strom »

Coen12345 schreef:Als eerste met mij gaat het redelijk.

Ik hoop niet dat ik jullie dag al te veel heb beïnvloed.

Groeten,

Coen
Hej Coen!

Goed om wat van je te horen!
Blij dat het goed gaat. Verstandig om nog langs het ziekenhuis te gaan, zekerheid voor alles. Ik hoop dat het met dat scheurtje meevalt en je verder weer snel op de been bent.
En maak je geen zorgen over ons, je hebt onze dag zeker niet beinvloed. Belangrijkste is dat jij weer helemaal de oude word en er niets aan over houd.

Ook ik wil dit nog wel eens doen, was een zeer leuke ervaring!

Sterkte Coen!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Frank »

Coen12345 schreef:Weetje wat me nou wel opvalt. Dat de groep van zaterdag veel sneller reed :P
Dat uitgerekend JIJ dat nou moet zeggen... :shock:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dev-strom

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Dev-strom »

Rhino VStrom schreef: Er was zelfs iemand die dacht met een cursus 'DIEPZEEDUIKEN' bezig te zijn.
Peter ik was gewoon even de waterdichtheid van mijn laarzen aan het testen :o) en dacht nou als ze hier toch duik cursussen geven nemen we die ook gelijk even mee (de prijs was toch all inclusieve of was dat alleen voor de drank ?).
maar de uitslag van de waterdichtheidstest ... ja ze zijn waterdicht echter houden ze alleen water binnen en niet buiten :( en na 3 dagen in de zon doorgebracht te hebben en vanochtend nog een uur met de föhn erop zijn mijn linker laars eindelijk weer droog.
dus nog een kleine tip voor de gene die nog mogen gaan en van plan zijn om ook te gaan diepzeeduiken, eerst even contact opnemen met peter om te kijken of zijn camera het doet :shock: en bij voorkeur NIET je eigen laarzen aantrekken en de water temperatuur om deze tijd van het jaar is nog niet hoog genoeg om lekker een stukje te gaan zwemmen :schater:

ps. Peter bedankt voor het organiseren van een geweldig dagje spelen in de modder was echt super gaaf.
McEagle
DL650 berijder
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 29-03-2010, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 XT Dakar 2016
Woonplaats: Elden
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door McEagle »

Leuke verslaglegging, gave foto's en filmpje!

Ik heb afgelopen zaterdag een andere Offroadtraining gedaan. Op mijn eigen Black Rhino :-) Bij Berrt (Bert Duursma). Best te doen. Nota bene met de Conti Trail Attacks eronder. Voordeel is dat je nóg meer beheersing gaat krijgen over je eigen VStrom. Risicootje is dat je plat gaat. Maar dát heb ik niet gedaan :-) Terwijl ik wel alle onderdelen prima heb kunnen doen.
Wil je meer weten over de trainingen, je weet me te vinden :-)

Afbeelding

Afbeelding
grensoverschrijdend motortoeren? The Whisky Trail
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Aad900 »

Ik heb net alle filmpjes en foto's bekeken en ben wel een beetje jalours op jullie :wink: Het lijkt mij dat jullie een superdag hebben gehad.

Coen, jammer dat je onderuit bent gegaan. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig, sterkte kerel.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Coen12345

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Coen12345 »

Aad900 schreef:Coen, jammer dat je onderuit bent gegaan. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig, sterkte kerel.
Dankjewel Aad!
Jij ook beterschap!
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

En?? Ronald, Heleen, Johan. F, Arjan, Eric en Johan.... zijn jullie er mentaal, geestelijk en lichamelijk klaar voor :shock: :?: Morgen de GROTE dag. Aan het weer zal het niet liggen, wordt zo'n 16 gr. droog en zonnig. Dus, tot morgen in Brabant.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Stroompje »

eeeeh tja nog 1 nachtje slapen....... :roll: nou ja......bibberbibber......ik hoop slapen en dan niet dromen van zand :mrgreen:
Tot morgen :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door RedStrom »

Helaas kon ik niet mee, maar goh wat jeukt dat als ik die filmpjes bekijk. Gaaf!
Lekker gaan met andermans brommer :roll:
Als dit nog eens gepland wordt hoop ik mee te kunnen.
Aan degene die nog moeten: VEEL PLEZIER !!!
Ben ook wel een beetje jaloers.

Wel een vraagje. Het heet cursus. Hebben jullie nog wat geleerd waar je op de V-Strom ook iets hebt?
Aan wie ook gaat Sjokotoeren: tot zondag. Doen we de allroad route toch?
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Ajvdzouwen
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 13-05-2016, 20:54

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Ajvdzouwen »

JEP, ik ben er klaar voor; na al die filmpjes voorspelt dit een leuke dag te gaan worden!!
Ronox

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Ronox »

Rhino VStrom schreef:En?? Ronald, Heleen, Johan. F, Arjan, Eric en Johan.... zijn jullie er mentaal, geestelijk en lichamelijk klaar voor :shock: :?: Morgen de GROTE dag. Aan het weer zal het niet liggen, wordt zo'n 16 gr. droog en zonnig. Dus, tot morgen in Brabant.

Peter

Zit er nog een Ronald bij of bedoel je mij?
Ik ga zaterdag pas mee hè! Maar heb er al erg veel zin in!!!
Diversion

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Diversion »

Ronox schreef:
Rhino VStrom schreef:En?? Ronald, Heleen, Johan. F, Arjan, Eric en Johan.... zijn jullie er mentaal, geestelijk en lichamelijk klaar voor :shock: :?: Morgen de GROTE dag. Aan het weer zal het niet liggen, wordt zo'n 16 gr. droog en zonnig. Dus, tot morgen in Brabant.

Peter
Zit er nog een Ronald bij of bedoel je mij?
Ik ga zaterdag pas mee hè! Maar heb er al erg veel zin in!!!
Er gaat ook op vrijdag een Ronald mee :bye:
V-instructeur

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door V-instructeur »

Was al vroeg wakker, toch de zenuwen??
Ik heb er in elk geval heel veel zin in om in het zand te gaan spelen.
Tot straks medecursisten!! :-)}

Groeten, Eric
Ronox

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Ronox »

gelukkig maar Ronald!! :D

veel plezier vandaag! de zon schijnt al...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Stroompje »

Yeah......DID IT !!! In heel veel zand zand zand zand, met prachtig weer en dus:
:arrow: Afbeelding

Kicken en veel fun gehad... 1 keer zandgehapt.... gelukkkig geen water en zelfs gesprongen misschien wel 2 cm hoog/ver.....geen idee hihi!!
Thx 'Petra' voor het leuke idee van deze dag en voor het oprapen van mijn KTM-metje...... :worship: en alle mede crossers voor jullie gezelligheid en ondersteuning!


Filmpje is aan t' uploaden en dan de foto's nog....... 'k zal ze hier later toevoegen.

Bij deze dan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cH3yhCYx9XM[/youtube]


Mijn fotokes staan hier!

Wat 'n techniek.... :worship: Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Spip70 »

Dat kan ik alleen maar beaamen, het was super! Het weer, de begeleiding (goed gedaan Agnes!!), de gezelschap en het rijden zelf. Als je een keer de mogelijkheid hebt om het te doen, laat het niet!!!

Nog dank aan V-Instructeur om mij door/langs/om Tilburg te loodsen na afloop, dat was ook een leuk tochtje :wink:

Motogroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Ajvdzouwen
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 13-05-2016, 20:54

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Ajvdzouwen »

Wat een gave dag!!! Heb me uitstekend vermaakt, ondanks de regelmatige valpartijen :oops:
Veel geleerd, lekker geblubberd, en nu verrekkes veel pijn in mijn kuit en kleine teen van één van de valpartijen, hehe.

TOP geregeld Experience Island / Agnes / Petra!


Groenten, Arjan
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparky »

:-)} :-)} :-)} Waaaauuuw wat is dat leuk :-)} :-)} :-)}
Dit heeft op de schaal van 1 tot 10 een funfactor van minimaal 12
Het was een top dag, goed georganiseerd op een prima locatie met een top instructrice Agnes.
Wat een funjob heeft die meid.
Ik kwam thuis met een :D :D :D smile van oor tot oor :D :D :D en een zeer achterwerk.
Maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Kwamen mijn judo lessen toch nog van pas, vooral de valtechnieken.

Bedankt voor de prachtige dag.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Heb even het zand achter me gelaten (dat ligt nu in bad :D ) Wat was het weer een prachtige dag, niet alleen door het weer, maar zeker ook door de collega's crossers. Jullie hebben het TOPPIE gedaan. Ik zei toch dat het leuk zou zijn 8) Enne ik heb altijd gelijk :!: :!: O:-) Hier een paar foto's en filmpjes.

Eerst de instucties;
Afbeelding

En dan op weg :!:
Afbeelding

FF Uitrusten. Daar wordt je moe van :o
Afbeelding

Krijgt hij zijwieltjes :?: , die willen wij ook :lol:
Afbeelding

Speekt voor zich zelf :P
Afbeelding

Laat ze een poepie ruiken Heleen :worship:
Afbeelding

De Springheuvel :oops:
Afbeelding

FILMPJES: (toch gelukt Arjan) :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TxcPkKhXP4U[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u5vHO9bVEVs[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VxrdEsWzxFE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cqJEpTO-L64[/youtube]

Kijk, Huiver en geniet nog even na :bye:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
V-instructeur

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door V-instructeur »

Crossen is pure fun!!!!

Topdag gehad in Loon op Zand dankzij de leuke en leerzame lessen van Agnes en Gerard en tips van Peter.
Ook de andere mede cursisten bedankt voor de leuke dag.

Groeten, Eric
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Wat gaat de tijd toch hard :!: Morgen alweer de láátste groep van deze V-Strom offroad cursus. Dus Annejan, Franc, Ronox, John, Jan en Jörgen, optijd naar bed O:-) Morgen een drukke en vermoeiende dag.

Ik zie jullie zaterdag in het mooie Brabant. :-)}

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door RedStrom »

Ik heb net laatste filmpjes gezien met St. Anger van Metallica op de achtergrond (pc). Wow :!:
Sommige komen zelfs met 2 wielen van de grond.

Wederom: jeuk!
Had ik graag bij willen zijn. Echt offroad rijden is toch wat anders. Respect voor degenen die het beheersen.

Wanneer is de volgende cursus?
:-)} :bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Coen12345

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Coen12345 »

Ik ga in ieder geval nog een keer als ik helemaal hersteld ben (mag pas na ongeveer 10 weken van de chirurg).
Dus heel misschien is er een mogelijkheid om weer met een groep van het forum te gaan.
Ronox

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Ronox »

oooooooooi !!

wat een heerlijke dag heb ik gehad !! boven verwachting... en warm...
alle doelstellingen waren bereikt... driften en springen....
uiteraard hadden wij vandaag het beste weer van alle andere dagen :D :wink:

misschien voor jomme leuke info... WIJ ZIJN ALLEMAAL ONDERUIT GEGAAN :o) (ultiem genot)
ook ik ben het wel helemaal eens met de ontvangst, die was erg goed en die catering... hmmm lekker hoor..

nog een toppie voor de instructrice.. en uiteraard voor de demo van Gerard zelf...
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Framomile »

KICKUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!

Ik wist niet dat ik zo veel adrenaline in mijn lichaam had. Echt een superdag, grote jongens die in de zandbak spelen!

Dank aan allen voor een superdag!

Ben zeer benieuw naar onze modderfoto :!: :mrgreen: :mrgreen:

Hartelijke groet,

Franc
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hier alvast één foto: Die spreekt boekdelen. (lag zeker aan de Adrenaline Franc) Kun je nagaan hoe al die andere zijn :D Ook de filmpjes volgen spoedig. Jammer, maar helaas. Het zit er weer op. WEllicht dat we later dit jaar nog zoiets organiseren.

Afbeelding

Samengevat: GROOT SUCCES
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: OFF-ROADCURSUS SPECIAAL VOOR FORUMLEDEN!!!!

Bericht door Jomme Dox »

Ronox schreef:misschien voor jomme leuke info... WIJ ZIJN ALLEMAAL ONDERUIT GEGAAN :o) (ultiem genot)

Dat versterkt mijn vermoeden dat die rijlessen bij jullie daar in Olland op nie veel trekken. :schater:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Plaats reactie