6 November West Coast Ride 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Weer veilig thuisgekomen.
Het was een mooie rit met onwaarschijnlijk droog en zonnig weer. :D
Na de regenachtige vrijdag had ik dit niet verwacht. Ben benieuwd naar de foto's.

Het thuiskomen ging niet geheel zonder hindernissen. Op de A12 stond bij Gouda al een lange file, de snelweg bleek ter hoogte van Bodegraven afgesloten. Binnendoor over N11 naar Woerden. Na Woerden begon het tot Utrecht te stortregenen. Hoorde later dat het in het Utrechtse de gehele dag slecht weer geweest is :evil:

Hebben wij als toerrijders toch maar mooi even het leuke weer meegepikt.
Fastloe, hartstikke bedankt voor al je moeite. Hopelijk vallen de reparatiekosten aan je Strom mee.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Het was een prachtige dag, tenminste in de Regio waar Leo de West Coast Ride had uitgezet :worship:
De start was ff lastig ivm met een afgesloten rotonde, waardoor de route al meteen aangepast moest worden. Helaas was het nogal druk bij de rotonde bij Ikea, waar door Hennie en ik niemand meer zagen. Hennie had de route, dus werd met gezwinde spoed de 'achtervolging' in gezet, waarbij Hennie zich van zijn snelle kant liet zien. Maar niemand kwam in zicht, toen we na 150 km om 13.50 trek in een bakkie kregen zijn we maar gestopt bij Badhotel Rockanje. Ik had gelukkig nog het 06 nr. van Wilfred, dus maar ff gebeld, geen antwoord. Tijdje later belde hij terug en toen bleek dat we al 2 eilanden verder waren :schater: Uiteindelijk kwam de groep om ca 16.00 uur in Rockanje, waar wij al een tijdje naar de vogeltjes stonden te kijken en luisteren. Toen alsnog aangesloten en hebben de laatste 45 km nog meegereden.
Inmiddels foto's en 1 filmpje ge-upload.
Voor de start, bij Motostore, Barendrecht
Afbeelding
Hier een stop van Hennie en ik zei de gek, in Oude Tonge (hadden we daar maar gewacht O:-) )
Afbeelding
Hier komt de groep aan in Rockanje :worship:
Afbeelding

DE rest van de foto staan Dit Album

Hier het filmpje van het vertrek, tja ging ff niet van een leie dakje :o)
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=BLHEf54mODE[/youtubehd]
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Stroompje »

:schater: .....en ik maar denken waar blijft 't verslag......was al bang dat jullie vast zaten in de "blub" .... 2 eilanden te ver :!: :lol:
Mooooooi weer hebben jullie gehad :worship: Bofkonten :!: :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

Hier ook wat plaatjes van mij
Na een moeilijk begin was het een heerlijk ritje , vanaf de start zijn we helaas direct Aad en Hennie kwijt geraakt :oops:

Op 3/4 zijn Ruud (gsx1250FA) en ik er tussenuit gegaan , we moesten nog even terug naar Motostore
want het abs lampje bleef branden bij Ruud (sensor bleek los te zitten)

Leo bedankt voor het voorrijden en de gezelligheid vd groep , en tot de volgende keer

Hier vergeefs staan wachten op Aad en Hennie
Afbeelding
Lokatie in Goedereede voor de lunch
Afbeelding
effe smikkelen
Afbeelding
Afbeelding

Laterrr
de Char :-)}
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

BlackstromNL <--> RvGS schreef: code 2 betekent voor- of naventileren en code 3 betekent ontsteken ... code 5 is inbedrijf voor warmwater en code 7 is nadraaitijd v/d pomp, als je radiatoren warm worden tijdens het warmwatergebruik dan is je 3-wegklep de oorzaak ... deze blijft dan hangen en zal je moeten verangen. . . oid, Je zal waarschijnlijk een monteur nodig hebben
Ja dat zijn de status code´s, de Ctjes zeg maar. Wat ik had was een Fje, van Fault. F05.
Wat dat klepje betreft zat je er eigenlijk niet ver naast. De servomotor die de klep bestuurd heeft twee borgringen die de stuuras op z´n plek houden. Daar was er 1tje van verschoven en die blokkeerde de besturing. Voorlopig werkt het nu weer en tot nu toe zonder problemen.
SIMkaart van de GSM is ook vernieuwd, dus die zou het na aanmelden ook weer moeten doen en de PC staat te back uppen en dan gaat Raampjes er opnieuw op, zu ook weer een probleem minder moeten zijn.
Rest alleen de V nog. Ga maar voorzichtig het 1 en ander losschroeven om de schade goed te bekijken, nieuwe kniperglaasjes komen in ieder geval van de week binnen.
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

En heb je ook al weer koffiepad's in huis?
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Capri schreef:En heb je ook al weer koffiepad's in huis?
Gelukkig wel, extra dark roosted, dat was eerlijk gezegd het grootste probleem, met de rest valt nog enigszins te leven :lol:
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

Hoi Aad en Hennie,
hadden jullie je eigen rit uitgezet?
Want verdorie waar zaten jullie nou man
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
H-strommer

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door H-strommer »

Sparky schreef:Hoi Aad en Hennie,
hadden jullie je eigen rit uitgezet?
Want verdorie waar zaten jullie nou man
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Wij zaten al veel eerder op de route dan jullie :-)
Wij dachten echter dat jullie voor ons zouden zitten; niet dus.
Maar Aad en ik hebben ons toch goed geamuseerd hoor; mooie route! :-)}
we kwamen wel zo later op de middag een groep V-strommers tegen; zijn daar maar mee verder gereden ;-)
Volgende keer beter.
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Jaja, eerst een stuk afsnijden, dan vol gas de route afjakkeren om je vervolgens een paar uur lang in het badhotel te laten verwennen
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

Mooi dat jullie het naar de zin hebben gehad :-)}
FastLoe schreef:Wat ik had was een Fje, van Fault. F05.
Klik F05 code of Klik 'Selecteer hier uw code' Dan is het toch weer een luxe, zo'n warme Afbeelding na een frise rit.
FastLoe schreef:Rest alleen de V nog , nieuwe kniperglaasjes komen in ieder geval van de week binnen.
Stop :!: :!:
Leo ik heb hier nog: - 5 st oranje knipperlicht glaasjes, heb je gelijk reserve,
en ook nog: - 2st bougies (3K gebruikt en toen vervangen voor iridium) - 1st oliefilter new (DL1000)

en deze, gaaf gedeelte rechterknipperlicht (zie rood omcirkeld, zit aan het gedeelte gemonteerd wat altijd kapot gaat :mrgreen: )
Afbeelding

Gratis af te halen of tegen verzendkosten!
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

Spulletjes zijn al onderweg naar Leo.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Ik ben vertrokken in de gietende regen. Maar ik had tinternet geraadpleegd, en de buienradar gaf aan dat even buiten Antwerpen het zou ophouden met regenen. Alzo geschiedde.

Bijna opgedroogd kwam ik in Barendrecht aan.
We zijn vertrokken om 11.00 uur. Maar dadelijk waren we er al twee kwijt. (zie hoger).

Persoonlijk vond ik 11.00 te laat om te vertrekken. Maar ja. De trip op zichzelf vond ik zeer de moeite waard, temeer daar ik deze streek niet kende. Ik heb er dus geen spijt van dat ik heb meegedaan.

Fotookes trekken was niet zo gemakkelijk. Met mijn dikke handschoenen aan, en teveel tegenlicht van de zon, moest ik op het gevoel schieten. Daardoor komt mijn motorscherm wat teveel in de weg.

Hier (http://picasaweb.google.com/10902598781 ... directlink) zijn de beelekes van de trip. Ik heb er verdekke nog Picasa moeten voor leren ook.

Leo heeft dat weer fantastisch gedaan, ook het gezelschap was me zeer aangenaam. Een beetje meer volk misschien in de toekomst, en wat meer off road ?

Leo, ik ben in volle verwachting van mijn 'certificat of attendance'.....

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Jomme, 1100 uur is inderdaad een beetje aan de late kant om te vertrekken maar ik wilde niet teveel mensen afschrkken met een vroeger tijdstip. Er zijn al niet zo heel veel doorrijders en als de `harde` kern ook nog eens vroeg op moet, vrees ik voor de voortgang van het evenement. Ik had de rit al twee keer gereden met resp 2 en 1 persoon :wink:

Wat je opmerkingen over het all road, of liever gezegd, off road betreft, ga ik geheel met je mee. Er waren een aantal kilometers meer geplanned.
Twee stukken heb ik moeten laten vervallen omdat ze naar mijn insziens te zwaar waren voor een deel van de groep, het laatste wat ik wil is dat er iemand schade rijdt. Ikzelf en mijn Vstrom kunnen wel tegen een stootje en alhoewel de V, op vrijdagmiddag gewond geraakt is, heeft deze de tocht zaterdag toch weer glansrijk doorstaan.
Komt bij dat jij ook een off road sectie hebt gemist. Waar je rechtsaf ging en wij rechtdoor, lag een heuse graveltrack van 1.5 Km te wachten.

Desalniettemin, tja, je certificaat......

Niemand heeft de route in feite volledig kunnen rijden, de laatste off road sectie hebben we overgeslagen. Ondanks dat zou de Jury vergevingsgezind kunnen zijn maar, eerder afhaken, Jomme toch.....
Bekijk het van de vrolijke kant, je hebt jezelf tot ongekende hoogte´s getild, Picassa deskundige in 24 uur. Dat pakt niemand je meer af en da´s ook wat waard.

Wie weet, volgend jaar, er gaan stemmen op voor WCR goes abroad..... waarschijnlijk in jou mooie landje, waarschijnlijk onder ´s zomerse conditie´s. De kick gaan we dan halen uit een maximaal aantal Km´s, zowel on als off road. Het moet tenslotte wel een mannentocht blijven, nietwaar......
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Het begint op te vallen dat bepaalde Vlamingen wel heel vaak aan onze Nederlandse toertochten deelnemen. Ik kan me echter niet herinneren dat er (althans op dit forum) ooit wel eens een toertocht in België (voor zover dat nog bestaat) is georganiseerd.
Op basis van wederkerigheid is dat niet helemaal in orde. Kunnen we hier afspreken dat Vlamingen die minstens drie keer een toertocht in Nederland meegereden hebben, ervoor zorgdragen ook een toerrit in Vlaanderen te organiseren? Ik schrijf me bij deze alvast in. :mrgreen:

Gelukkig zijn die meeliftende Vlamingen uiterst gezellige mensen. We zouden ze (hem) missen als ze er opeens niet mee bij zijn. :bye: :bye:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Ja, het lijkt mij ook geweldig eens een Vlaamse Vstrom Rit, de zogenaamde VVR mee te maken. Er is tenslotte ook een Vlaams Vstrom forum dus het zou mogelijk moeten zijn.

We kennen Jomme al een beetje en wat dacht je, een hele dag met Jomme in het kwadraat, hoeveel Jomme kan je hebben :worship:
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

In Cornwall, Devon en Wales kan ik gidsen, maar in Belgie ??? Ik zal eens diep nadenken.... :shock:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Ik doe altijd vanaf Antwerpen naar Namur en dan linksaf. Elke keer nog goed bevallen
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

FastLoe schreef:Ik doe altijd vanaf Antwerpen naar Namur en dan linksaf. Elke keer nog goed bevallen
Ik rijd altijd van Baarle-Hertog naar Tienen. Daar is het fraai lunchen op de Grote Markt en vervolgens rijden we naar Dinant. Onderweg kom je geloof ik Namen tegen, maar daar rijdt ik alleen maar doorheen.

A propos Fastloe, de kreet Namur wordt alleen door die koeterwaals sprekende Belgen gebruikt. :wink:
Jomme zou dat nooit op die manier zeggen. O:-)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

FastLoe schreef:Jaja, eerst een stuk afsnijden, dan vol gas de route afjakkeren om je vervolgens een paar uur lang in het badhotel te laten verwennen
Haha, laat ik nou een tracklog van de door ons gereden route hebben. Ik zit nog ff uit te vogelen hoe ik dit kan delen. Je kunt nl precies zien hoe wij vanaf Motostore hebben gereden, nl een stuk te ver, vandaar dat wij dachten achter jullie te rijden.
Dit zou de link moeten zijn, maar het lukt me dus weer eens een keer niet om het goed te doen :oops:

http://www.a-trip.com/tracks/view/63951



Met enige hulp van Frank en Capri alsnog gelukt :worship:
Laatst gewijzigd door Aad900 op ma 08-11-2010, 23:05, 4 keer totaal gewijzigd.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Diversion schreef:
FastLoe schreef: A propos Fastloe, de kreet Namur wordt alleen door die koeterwaals sprekende Belgen gebruikt. :wink:
Jomme zou dat nooit op die manier zeggen. O:-)

Fout ! De juiste naam is Namur. Namen bestaat niet, net zoals Anvers, Gand en Bruxelles. 8)
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Frank »

Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Aad900 schreef:Haha, laat ik nou een tracklog van de door ons gereden route hebben.
Hahaha, en op die tracklog zal dan best wel te zien zijn dat jullie drie en een half uur doorgebracht hebben in luxe ligstoelen onder de infra rood lampen met een aantal bevallige schone Rockanje dames.

T´is dan wel weer heel toevallig dat Camera Aad z´n cameraatje, waar die normaal gesproken ALLES mee filmt, net niet aan had staan :schater:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Diversion schreef:Ik rijd altijd van Baarle-Hertog naar Tienen. Daar is het fraai lunchen op de Grote Markt en vervolgens rijden we naar Dinant. Onderweg kom je geloof ik Namen tegen, maar daar rijdt ik alleen maar doorheen.
<

Wij rijden normaal gesprken zo snel mogelijk naar Namur, achterop de Citadel omhoog, een ontbijtje op de Citadel, genietend van het uitzicht, om daarna via de oude weg de Citadel te verlaten, richting Dinant, daar snel doorheen en voorbij, richting Durbuy voor de lunch om vervolgens binnendoor naar Vielsalm te trekken, al of niet all, dan wel off road voor het Diner :-)}
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

FastLoe schreef:
Aad900 schreef:Haha, laat ik nou een tracklog van de door ons gereden route hebben.
Hahaha, en op die tracklog zal dan best wel te zien zijn dat jullie drie en een half uur doorgebracht hebben in luxe ligstoelen onder de infra rood lampen met een aantal bevallige schone Rockanje dames.

T´is dan wel weer heel toevallig dat Camera Aad z´n cameraatje, waar die normaal gesproken ALLES mee filmt, net niet aan had staan :schater:
De filmpjes komen nog vriend :P ben een paar dagen niet on-line geweest. Het wordt wel de Hennie show, maar dat mag best want hij kan goed en snel vooruit op zijn Strom :worship:

En ja we hebben van 13.40 tot ca 15.40 in het Badhotel, in prettig gezelschap, op jullie gewacht :schater:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Frank schreef:Deze link is nog leuker: http://www.a-trip.com/tracks/view/63951
Ik ben weer blij met je Frank :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

Aad900 schreef:
Frank schreef:Deze link is nog leuker: http://www.a-trip.com/tracks/view/63951
Ik ben weer blij met je Frank :worship:

Aha ik zie het al Aad , jullie hebben de snelle route door de bussluis genomen direct
vanaf motostore , via de shell pomp en gelijk de afslag naar de Heienoord tunnel.

tja wij zijn heel de portlandse baan uitgereden eerst naar Rhoon en zo via de groene kruisweg de snelweg op :-)}
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

de Char schreef:
Aad900 schreef:
Frank schreef:Deze link is nog leuker: http://www.a-trip.com/tracks/view/63951
Ik ben weer blij met je Frank :worship:

Aha ik zie het al Aad , jullie hebben de snelle route door de bussluis genomen direct
vanaf motostore , via de shell pomp en gelijk de afslag naar de Heienoord tunnel.

tja wij zijn heel de portlandse baan uitgereden eerst naar Rhoon en zo via de groene kruisweg de snelweg op :-)}
OK, maar dat wisten wij helaas niet :schater: hoewel we in eerste instantie die afslag van de bussluis voorbij gereden waren, dus bij een rotonde weer terug gereden. Het blijft toch wel apart dat we elkaar totaal misgereden hebben :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Jomme schreef: Fout ! De juiste naam is Namur. Namen bestaat niet, net zoals Anvers, Gand en Bruxelles. 8)
Kijk, zo leer je nog eens wat :D
Ik had altijd gedacht dat Namur zo'n verfranste nep-naam was, zoals Gand, Mons en Courtray (ik weet niet eens of ik het goed opschrijf, maar ik bedoel natuurlijk Kortrijk).
Fastloe schreef: Wij rijden normaal gesprken zo snel mogelijk naar Namur, achterop de Citadel omhoog, een ontbijtje op de Citadel, genietend van het uitzicht, om daarna via de oude weg de Citadel te verlaten, richting Dinant, daar snel doorheen en voorbij, richting Durbuy voor de lunch om vervolgens binnendoor naar Vielsalm te trekken, al of niet all, dan wel off road voor het Diner
Het uitzicht vanaf de Citadel mag er inderdaad wezen (net als die van Dinant)! Jomme, hierbij heb je toch alvast een pak ideeën van een paar Ollanders. Hoe moeilijk kan het zijn om een toertocht door Pajotten/Patattenland te organiseren? :bye:
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

Geweldig!
In de route simulatie zie je zelfs dat stukje omrijden bij die bussluis, volgende keer moeten we dit realtime op een schermpje hebben tijdens de rit!
Zo kan de voorrijder altijd zien waar de laatste rijder zich bevind.....

Ik zie wel mogelijkheden, GPS trackertje op de eerste en de laatste motor, plugin op je navigatie, irritant Beemer geluidje als je te ver van de route afgaat.....
Dit alles live verbonden met Buienradar.nl en Flitsservice.nl met een koppeling naar de openingstijden van lunch locaties in Zeeland (en Belgie).

(Voor Fastloe nog een paar extra plugins:http://www.teamducttape.nl/, http://www.warmteklacht.nl/, http://www.dekoffiethuiswinkel.nl
en http://www.computeridee.nl/faqman_antwo ... qid=200711)

O:-)
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Capri schreef: irritant Beemer geluidje
Ik ben dus niet de enige die Beemers irritant vindt :schater:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Capri schreef:Zo kan de voorrijder altijd zien waar de laatste rijder zich bevind.....
En trouwens, het intresseert de voorijder niet waar de laatste rijder zich bevindt, er is altijd een nieuwe laatste rijder.
Een beetje zoals oudste vrouw overleden, nee hoor die op één na oudste is nu gewoon de oudste.

Who Cares :frusty:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

FastLoe schreef:
Capri schreef:Zo kan de voorrijder altijd zien waar de laatste rijder zich bevind.....
En trouwens, het intresseert de voorijder niet waar de laatste rijder zich bevindt, er is altijd een nieuwe laatste rijder.
Een beetje zoals oudste vrouw overleden, nee hoor die op één na oudste is nu gewoon de oudste.

Who Cares :frusty:
Je kunt natuurlijk afspreken dat er een vaste achterrijder is, vaak genoeg meegemaakt met toerritjes :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

FastLoe schreef:
Capri schreef: irritant Beemer geluidje
Ik ben dus niet de enige die Beemers irritant vindt :schater:
Hej :!: Hej :!: Hej :!:





Doosje met spulletjes onderweg naar Leo en dan krijg je dit . . . Afbeelding , . . .fijn volk (sommige van) die stromers . :twisted:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Hier Hennie in de hoofdrol :-)}
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=3bYeg2f-smg[/youtubehd]
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Wullebolle »

Jomme schreef:In Cornwall, Devon en Wales kan ik gidsen, maar in Belgie ??? Ik zal eens diep nadenken.... :shock:
Als je in de namiddag stopt voor scones & clotted cream in de pub aan Gurnard's Head wil ik wel mee :mrgreen:
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Wullebolle schreef:
Jomme schreef:In Cornwall, Devon en Wales kan ik gidsen, maar in Belgie ??? Ik zal eens diep nadenken.... :shock:
Als je in de namiddag stopt voor scones & clotted cream in de pub aan Gurnard's Head wil ik wel mee :mrgreen:
Ik geef me gelijk op :o)

Maar aangezien dit topic over de West Coast Ride gaat, toch nog maar 3 filmpjes :worship:


[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=W5ZORzV2ZQo[/youtubehd]

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=VcJencdVz3Q[/youtubehd]

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=eqIqEGKTmi4[/youtubehd]
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

blijft leuk die filmpjes Aad :P

maarree wel een beetje eenzijdig hoor ..met die ene motorrijder er maar op :schater: :schater:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

de Char schreef:blijft leuk die filmpjes Aad :P

maarree wel een beetje eenzijdig hoor ..met die ene motorrijder er maar op :schater: :schater:
Jij kan zaterdag proberen in beeld te komen :schater:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Ik ben blij dat het evenement vorige week doorging.

Want het was eerst vandaag 13 november gepland, niet ? Maar alles staat hier onder water vandaag....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Jomme schreef:Ik ben blij dat het evenement vorige week doorging.

Want het was eerst vandaag 13 november gepland, niet ? Maar alles staat hier onder water vandaag....
Heb je mede aan mij te danken O:-)
Ik zou vandaag aan de snertrit deelnemen van de SOCN, maar die is doorgeschoven naar volgende week zaterdag :schater: terwijl het hier in Rotterdam zo goed als niet geregend heeft :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

De concurrentie is moordend.... (Elefantentreffen 2010 in Thurmansbang)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vbR54bq0 ... re=related[/youtube]
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Capri schreef:De concurrentie is moordend.... (Elefantentreffen 2010 in Thurmansbang)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vbR54bq0 ... re=related[/youtube]
Geweldig :worship: Die Pantzerarmee war auch dabei :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

Nu zit ik die foto van die gevallen Fastloe nog eens goed te bekijken.......
Maar hoe is Leo eigenlijk weer uit dat drijfzand gekomen? alleen zijn hoofd steekt nog boven dat zand uit !!!

Afbeelding
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

:worship: :worship:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Capri schreef:Nu zit ik die foto van die gevallen Fastloe nog eens goed te bekijken.......
Maar hoe is Leo eigenlijk weer uit dat drijfzand gekomen? alleen zijn hoofd steekt nog boven dat zand uit !!!
Gelukkig was Aad in de buurt, met fototoestel en scheppie, drie uur werk maar 't is goed gekomen
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

FastLoe schreef:Gelukkig was Aad in de buurt, met fototoestel en scheppie, drie uur werk maar 't is goed gekomen
Korrektie : Drie uur werk om je uit te graven, (want je had het best naar je zin) maar het is nooit goed gekomen. Het zal ook nooit meer goed komen, vrees ik. :mrgreen:
Het wordt tijd dat iemand je de waarheid zegt, Leo... :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Jomme schreef:Korrektie : Drie uur werk om je uit te graven, (want je had het best naar je zin) maar het is nooit goed gekomen. Het zal ook nooit meer goed komen, vrees ik. :mrgreen:
Het wordt tijd dat iemand je de waarheid zegt, Leo... :mrgreen:
Foei Jomme,
Zoiets mag je pas opmerken als je eerst zelf ook een toertocht hebt georganiseerd :!: :!:

Ik heb me al bij je opgegeven (en niet als enige!), maar ik heb verder nog geen berichten over een toertocht in Vlaanderen gehoord. Wacht vol spanning...
We kunnen starten in Bruxelles en dan via Namur naar Gand rijden...
:-)} :-)}
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

sorry Leo. :( Ik zal 't nie meer doen.

Wat een toertocht door Vlaanderen betreft : Buiten de Vlaamse Ardennen en de Voerstreek en een bitje Liembuurg is er hier niet veel te zien , vrees ik.
Zeker in de streek waar ik woon, is niks te zien. Logisch, anders ging ik niet naar een ander.

Ik was vorige donderdag in Dardennen, en daar heb ik wel wat gezien dat me aanstond qua landschap en weggetjes. (Omgeving Crupet-Maredsous) Er waren ook veel motards aanwezig. Spijtig dat het zo hard regende. Ik had echt medelijden met die gasten. Maar Crupet is al 100 km van bij mij thuis, dus jullie hebben al een fikse rit achter te boeg, vooraleer een tocht te beginnen.

Ik zal er nog eens diep over nadenken. En overleggen met routiniers van het forum.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Plaats reactie