6 November West Coast Ride 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
FastLoe

6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

De route bestaat (op papier) en is dus officieel geworden. In tegenstelling tot de voorgaande editie gaan we verder dan alleen Voorne Putten.
Een aantal stukken blijven natuurlijk wel bekend voorkomen. Het off-road gedeelte op de Maasvlakte bijvoorbeeld, het Oostvoornese strand, alhoewel wel ietsje ingekort door een overijverige ambtenaren werkgroep maar daar zijn weer een aantal andere paadjes bijgekomen.

Voor de startplaats denken we aan Motorstore Barendrecht, benzinepomp vlakbij en de koffie is gratis, bovendien, makkelijk bereikbaar. Het eindstation is al even makkelijk, de Mac in Spijkenisse. Ook daar is een tankstation en de snelweg weer vlakbij.

Tussendoor, hangt natuurlijk een beetje van de omstandigheden af, 2 stops. Al was het alleen maar om weer even op temperatuur te komen en een lichte snack weg te knauwen.
De eerste koffiestop is nadat we heel wat asfalt weggereden hebben, daarna richting Maasvlakte voor de ritjes zonder asfalt. Voor de liefhebbers, de plek om spectaculaire foto's en filmpjes te maken.

We hopen op een week, voorafgaande aan de rit met veel regen en slechte omstandigheden tijdens de rit. Met mooi weer kan tenslotte iedereen motorrijden.

Oja, voor de belangstellenden http://www.meolease.nl/wasvoorschriften.htm

En dan nu het lijstje:

1. FastLoe
2.
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 08-11-2010, 10:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Sticky gemaakt
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Ik zat er al een tijdje op te wachten, de datum staat in mijn agenda!
Wat bedoel je trouwens met "verder dan alleen Voorne-Putten"? Goeree-Overflakkee?
Moet ik nog een paspoort meenemen.

1. FastLoe
2. Diversion
Arjan

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Arjan »

Hoi Fast Loe . Na afgelopen week en waarschijndelijk voor het laats dit jaar wil ik bij deze mij inschrijven.
Voorrijden is voor mij geen optie . Een besmeurt pak en motor is geen probleem :lol:
Afgelopen Zaterdag was een mooie dag , nog bedankt voor ieder zijn inbreng.
Als de rit van 13 november ook zo wordt dan gaan er een hoop voor (denk ik tenminste) :idea:
Ik lees wel voor de rest hoe het verder gaat . Dus tot later.
groeten arjan (alias duiker 5 juni)

1. Fast Loe
2. Diversion
3. Arjan
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Helaas kan ik niet van de partij zijn voor deze rit, nota bene in mijn achtertuin, en ook nog eens starten bij mijn dealer :worship:
Maar ik heb al een afspraak staan op deze datum voor een rit met een andere club :-)}

De deelnemers wens ik een mooie rit :-)}
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Even aan Aad denkend, mochten er nog meer problemen met de datum hebben, een weekje eerder moet ook wel kunnen lukken
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

FastLoe schreef:Even aan Aad denkend, mochten er nog meer problemen met de datum hebben, een weekje eerder moet ook wel kunnen lukken
Dat zou geweldig zijn Leo :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Het is voor mij ook geen probleem om een weekje eerder naar Goeree te gaan.
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Democratisch als we zijn, slaat de titel dus nu op het moment dat we na precies een week, de Vstroms nog niet schoon hebben gekregen. De rit is dus bij deze verplaatst naar 6 november.

Arjan, hoop dat je als vroege aanmelder ook mogelijkheden ziet voor 6 november, maak je niet ongerust, het is daar niet zo diep
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik ben zo vrij geweest om de datum in de titel aan te passen Leo! Is het wat duidelijker 8)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Dat is snel geregeld :worship: Dus als het goed is, is dit de up to date lijst :o)

1. Fast Loe
2. Diversion
3. Arjan
4. Aad900
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
E-strommer

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door E-strommer »

Hey, hmm jammer de 6de van november valt in mijn werk weekend maar ik ga proberen te ruilen op het werk.
Ik hoop dat het gaat lukken want vorig jaar was en een mooie rit :!:

Elwin :-)}
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

Kan natuurlijk niet achterblijven nu , startplaats op nog geen km van mijn huis
ook net als bij Aad mijn dealer...dus bij deze ..Leo ..ik ben erbij.

1. Fast Loe
2. Diversion
3. Arjan
4. Aad900
5. de Char

:-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RedStrom »

Geen toelatingseisen nodig. Ik zal niet meedoen.
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

RedStrom schreef:Geen toelatingseisen nodig. Ik zal niet meedoen.
:?: :?: :?:

Waar gaat dit over? :?
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Diversion schreef:
RedStrom schreef:Geen toelatingseisen nodig. Ik zal niet meedoen.
:?: :?: :?:

Waar gaat dit over? :?
Ja, dat wil ik ook wel weten, want ik heb ook geen toelatingsexamen gedaan :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RedStrom »

Als je als inmiddels wat meer ervaren beginner veel op dit forum deelt en vraagt tm schoonmaken van kleding aan toe wat de meesten van ons wel doen, mede omdat je weet dat anderen dezelfde vragen hebben en tijdens de monsterrit en OWHT bevestigt krijgt dat andere nieuwkomers dat ook waarderen, dan bestaat de kans dat anderen o.a. toelatingseisen willen hanteren.
E-strommer

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door E-strommer »

RedStrom schreef:Als je als inmiddels wat meer ervaren beginner veel op dit forum deelt en vraagt tm schoonmaken van kleding aan toe wat de meesten van ons wel doen, mede omdat je weet dat anderen dezelfde vragen hebben en tijdens de monsterrit en OWHT bevestigt krijgt dat andere nieuwkomers dat ook waarderen, dan bestaat de kans dat anderen o.a. toelatingseisen willen hanteren.
Diversion schreef:
RedStrom schreef:Geen toelatingseisen nodig. Ik zal niet meedoen.
:?: :?: :?:

Waar gaat dit over? :?
Nog steeds waar gaat dit over? Wat is hier de hind/bedoeling van en al die afkortingen ( TM OWHT ) maakt het niet duidelijker.

10 x :?:

Elwin :-)}
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

OWHT = OuWeHoerToer

Maar wat ie bedoelt snap ik ook nie....

A propos Fastloe. Wat weer is het dan op 6 november normaal bij jullie ? Ik heb geen pelske in mijne motorjas hoor....

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Xavier »

Ik heb ook wel zin in een stukje tuffen over de eilanden, dus ik ga zeker even kijken of het allemaal uitkomt. I'll let you know!
GSA1200
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

@Jomme, het weer is in die periode nou net het weer wat bij de omgeving past. Hier in het westen is het een desolate aanéénschakeling van sombere industrie, daar wil je geen strak blauwe luchten bij.
Vergeet niet, al hebben we (eh jullie) net de afsluiting van het seizoen, met ge-ouwehoer en BBQ gevierd, dit is eigenlijk dan de openingsrit van het nieuwe seizoen, na deze rit wordt het alleen maar beter :wink:

Vorig jaar begonnen we met een graadje of 6, regende het en stond er een straf windje. In de loop van de dag klaarde het wat op, dat wil zeggen, de temperatuur steeg naar een graad of 7, de wind nam af naar windkracht 9 en de druppels werden kleiner.

Ach, weet je, als ik zeg dat ik een "Echte Mannentocht" organiseer, krijg ik natuurlijk al het vrouwelijk schoon van dit forum over me heen, van de meidentochten mogen wij niks weten maar andersom, ligt dit heel gevoelig. Vandaar deze opzet. Een omgeving die niet uitnodigt, weersomstandigheden waarbij je denkt, ik blijf maar in m'n bedje en een afstand waar je toch zeker een keertje of drie voor moet tanken (incl heen en terugreis).

Tja, zo scheiden wij aan de west kust de mannen van de jongens en de jongens van de dames (M/V)
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Hessie »

FastLoe schreef: Ach, weet je, als ik zeg dat ik een "Echte Mannentocht" organiseer, krijg ik natuurlijk al het vrouwelijk schoon van dit forum over me heen, van de meidentochten mogen wij niks weten maar andersom, ligt dit heel gevoelig. Vandaar deze opzet. Een omgeving die niet uitnodigt, weersomstandigheden waarbij je denkt, ik blijf maar in m'n bedje en een afstand waar je toch zeker een keertje of drie voor moet tanken (incl heen en terugreis).

Tja, zo scheiden wij aan de west kust de mannen van de jongens en de jongens van de dames (M/V)
HaHa :schater: :schater:
Daag ons niet uit hè vriend!! :wink:
Wie weet verschijnt er wel wat van dat vrouwelijk schoon bij de start!

:bye: :bye:
Hessie
doei
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

HaHa
Daag ons niet uit hè vriend!!
Wie weet verschijnt er wel wat van dat vrouwelijk schoon bij de start!


van Harte welkom hoor Hessie

Laat je niet gek maken door die Leo :schater:
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Framomile »

Leuke omschrijving Fastloe, nu wil ik eigenlijk ook wel mee.

Moet ff kijken of ik een afspraak op zaterdag 11:00u kan verplaatsen en als dat lukt ga ik ook met "de mannen"mee 8) .

Groet Franc
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

FastLoe schreef:HaHa
Daag ons niet uit hè vriend!!
Wie weet verschijnt er wel wat van dat vrouwelijk schoon bij de start!
Nou, vriendin :worship: de uitdaging zit niet zozeer in: "het bij de start verschijnen" :schater:

Meer in het bereiken van de finish :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RedStrom »

Toelatingseisen? Dit bedoel ik. Komt uit Ouwehoertoer topic. Ik kom niet meer bij.
FastLoe schreef:
RedStrom schreef:Ik heb een wol programmaatje gedraaid en daarna met de zeep en borstel in de badkuip de plekken gedaan die niet wegwaren.
Volgende keer doe ik wel meteen op de hand.
:schater:

Ben ik ff een paar dagjes minder actief, heb ik het grootste blubberevent van het jaar ook nog eens gemist, zit ik uiteindelijk al die geweldige verslagen, fotootjes en filmpjes terug te lezen en te bekijken, blijk ik op één of ander huishoudforum beland te zijn.

Jongens, een all road rijder hoort er als een all road rijder uit te zien hoor. Het hoeft niet te glimmen, het hoeft niet vlekvrij te zijn, je mag zelfs een bad hairday hebben.
Al het zo doorgaat hiero zullen we toch voor de komende West Coast Ride maar wat simpele toelatingseisen moeten gaan stellen. Denk dat ik ook maar wat Duitsers in huur om een paar serieuze kuilen op het strand te laten graven, heb gezien dat er een aantal toch niet bang waren voor een metertje water.

De rest blijft dan maar voor het wasmachientje zitten.

P.S.: wat voor wasverzachter gebruiken jullie voor je motorkleding want ik krijg na een uurtje of 4 met dat spul aan wel eens last van een schraal plekje hier of daar
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Aha,
Ik weet alweer waarom ik niet van ouwehoeren houd. :(
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Diversion schreef:Ik weet alweer waarom ik niet van ouwehoeren houd.
Ik ook eigenlijk niet, zeker niet als het over strijkijzers, wasmachines, broodbakmachines e.d. gaat.
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

Kan iemand mij tussendoor effe uitleggen wanneer nou precies het einde van het motorseizoen begint en waar dan het einde daarvan weer is? Ik tuf nu al jaren het hele jaar noodgedwongen door omdat ik er niet achter kan komen wat de data zijn.
Ik heb natuurlijk geen zin in geouwehoer omdat ik me niet aan de regeltjes zou houden.
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Hessie »

FastLoe schreef:
hessie schreef:HaHa
Daag ons niet uit hè vriend!!
Wie weet verschijnt er wel wat van dat vrouwelijk schoon bij de start!
Nou, vriendin :worship: de uitdaging zit niet zozeer in: "het bij de start verschijnen" :schater:

Meer in het bereiken van de finish :-)}
:schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Groetjes!
Hessie
doei
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Capri schreef:Kan iemand mij tussendoor effe uitleggen wanneer nou precies het einde van het motorseizoen begint en waar dan het einde daarvan weer is? Ik tuf nu al jaren het hele jaar noodgedwongen door omdat ik er niet achter kan komen wat de data zijn.
Ik heb natuurlijk geen zin in geouwehoer omdat ik me niet aan de regeltjes zou houden.
Volgens mij zijn de regeltjes best simpel, het einde van het seizoen begint volgens mij tijdens de BBQ van de "Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq " en begint het seizoen dan weer de dag erna.

Dus goed beschouwd wordt dit dan weer de eerste tocht van het nieuwe seizoen.
Ditje

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Ditje »

FastLoe schreef:
FastLoe schreef:HaHa
Daag ons niet uit hè vriend!!
Wie weet verschijnt er wel wat van dat vrouwelijk schoon bij de start!
Nou, vriendin :worship: de uitdaging zit niet zozeer in: "het bij de start verschijnen" :schater:

Meer in het bereiken van de finish :-)}
whoehahaha dat is toch ook geen probleem.. :schater:
de start en finishplaats is goed te bereiken en op beide plekken koffie te krijgen :o)
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

ditje schreef: de start en finishplaats is goed te bereiken en op beide plekken koffie te krijgen :o)

als er alleen maar koffie te krijgen is , blijf ik in Belgie.

Er dient op zijn minst van die Heineken Limonade te zijn.... ! :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Ditje

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Ditje »

Jomme schreef:
ditje schreef: de start en finishplaats is goed te bereiken en op beide plekken koffie te krijgen :o)

als er alleen maar koffie te krijgen is , blijf ik in Belgie.

Er dient op zijn minst van die Heineken Limonade te zijn.... ! :mrgreen:
allé manneke.. toch geen heineken !! :frusty: dat is chemie :oops:
kies dan voor een Hertog Jan of 'n ander kuis fluitje :D
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Jomme schreef:als er alleen maar koffie te krijgen is , blijf ik in Belgie.

Er dient op zijn minst van die Heineken Limonade te zijn.... !
Jomme, als je er bij bent, zal ik voor kou persoonlijk de eindstreep een kilometerje verplaatsen naar een lokaal dat jou waardig is :worship:
ditje schreef:whoehahaha dat is toch ook geen probleem..
de start en finishplaats is goed te bereiken en op beide plekken koffie te krijgen
Ditje, bij een mannentocht gaat het niet zozeer om het bezoeken van start en finishplaats, maar meer de weg er naar toe :bye:

Ofwel, zoals mijn vriend Ewan altijd placht uit te roepen, als hij weer eens met z'n Beemer plat gaat, "De reis is het doel"
Ditje

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Ditje »

FastLoe schreef:
Jomme schreef:als er alleen maar koffie te krijgen is , blijf ik in Belgie.

Er dient op zijn minst van die Heineken Limonade te zijn.... !
Jomme, als je er bij bent, zal ik voor kou persoonlijk de eindstreep een kilometerje verplaatsen naar een lokaal dat jou waardig is :worship:
ditje schreef:whoehahaha dat is toch ook geen probleem..
de start en finishplaats is goed te bereiken en op beide plekken koffie te krijgen
Ditje, bij een mannentocht gaat het niet zozeer om het bezoeken van start en finishplaats, maar meer de weg er naar toe :bye:

Ofwel, zoals mijn vriend Ewan altijd placht uit te roepen, als hij weer eens met z'n Beemer plat gaat, "De reis is het doel"
die reis er naar toe moet ik ook maken, net hoe ik die wil maken, alleen dat 2de gedeelte "maasvlakte" zie ik ff nie zo zitte nie.
Ik heb me ploegertjes er niet onder zitten. de gemeente is al niet zo blij met mij.. heb hun grasveld achter mijn huis al kaal gemaakt. O:-) .( tja krijg je vanzelf als het drassig is ) :schater:
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

ditje schreef: allé manneke.. toch geen heineken !! :frusty: dat is chemie :oops:
kies dan voor een Hertog Jan of 'n ander kuis fluitje :D

Ik drink geen alcohol meer. Vandaar de vraag voor die Heineken....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

Volgens mij zijn er geen plekjes meer om het strand van de maasvlakte op te kunnen rijden.
Overal staan hekken omheen. Het Oostvoornse Meer is nog wel te bereiken.
Met een beetje geluk (lees slecht weer) is het heel rustig op dat strand.
En noppenbanden zijn daar echt niet nodig, het is heel stevig zand in deze periode, met een dun laagje blubber om je Strom de juiste looks te geven!
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Ben toevallig afgelopen zondag op de Maasvlakte geweest om de route te checken. Inderdaad, helemaal achteraan kan je niet meer komen, dus een rondje zit er niet meer in.
Om nou 25Km extra heen en weer te rijden om 1 Km gravel te rijden, is ook weer zo wat.
Ga er maar vanuit dat de Maasvlakte niet meer in de route opgenomen is.

Wat het strand van Oostvoorne betreft, heb ik ook uitgeprobeerd, iets meer dan de helft i nog beschikbaar, 90% zelfs als je een stukje fietspad voor lief neemt. :-)}
Ditje

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Ditje »

Jomme schreef:
ditje schreef: allé manneke.. toch geen heineken !! :frusty: dat is chemie :oops:
kies dan voor een Hertog Jan of 'n ander kuis fluitje :D

Ik drink geen alcohol meer. Vandaar de vraag voor die Heineken....
:schater: :worship: :worship:
GelijkStrom

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door GelijkStrom »

Hoihoi,

Ik ben van de partij.

Groet,
Jan
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Effe het lijstje updaten: :D

1. Fast Loe
2. Diversion
3. Arjan
4. Aad900
5. de Char
6. GelijkStrom

Ik moest het lijstje wel van héél ver hierboven weghalen, er wordt ook in dit draadje veel gezwamd door mensen die zich niet eens aangemeld hebben :evil:

@Jomme, Barendrecht is vanuit Mechelen een heel stuk dichterbij dan Barneveld of Friesland...
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

ast nie reiget dan zennek do. mo skrijf me nog ni oep t lestje.

(als het niet regent, ben ik van de partij - maar ik zet me nog niet op het lijstje)
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
7Fingers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door 7Fingers »

zal jullie wel weer gaan uitzwaaien ;-)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Vandaag met Leo en Huib, de route van de West Coast Ride verkend. Het wordt een mooie rit, alles zit er in, Asfalt..uiteraard :P maar ook onverhard en off-road. Hier alvast een teaser :worship:
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=a1TMK2lyiYE[/youtubehd]

More to come :-)}
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Ik zie dat jullie je aardig vermaakt hebben langs het Oostvoornse meer! Prachtige dag ook om zoiets te doen. Laten we hopen dat er ook iets van dat weer op 6 november is.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Ik heb nog wat foto's (91 :P ) gemaakt tijdens de verkenningsrit, hier een paar sfeer plaatjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier de link naar het komplete album kompleet met geo tags:

http://picasaweb.google.nl/aad.lezer/20 ... directlink
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Ah ha ! Er is een snoodaard bezig met mijn fotografiewijze te kopieren !!!!

Dat wordt dokken Aad. Mijn percentje op de rechten van al rijdend te fotograferen....
Ik zal mijn rekening nummer per PB doorsturen. :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Jomme schreef:Ah ha ! Er is een snoodaard bezig met mijn fotografiewijze te kopieren !!!!

Dat wordt dokken Aad. Mijn percentje op de rechten van al rijdend te fotograferen....
Ik zal mijn rekening nummer per PB doorsturen. :mrgreen:
Haha, jij was er niet bij dus heb ik me maar opgeofferd :P

Overigens heb ik vorig jaar ook al op deze wijze een aantal foto's gemaakt, ze staan hier op het Forum, dus van plagiaat is geen sprake :o)

Het was toevallig tijdens de eerste West Coast Ride :worship:


viewtopic.php?f=3&t=4898&start=100#p60730
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Stroompje »

Hi Aad,
je link naar picassa geeft bij mij geen foto's......het is je beginpagina en ik heb geen rechten om iets te zien zegt Picasa.... :?

PS. hij staat ook niet tussen de en code's.......... :mrgreen:


EDIT: de link gevonden en dit is de juiste http://picasaweb.google.nl/aad.lezer/20 ... CoastRide#
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Stroompje schreef:Hi Aad,
je link naar picassa geeft bij mij geen foto's......het is je beginpagina en ik heb geen rechten om iets te zien zegt Picasa.... :?

PS. hij staat ook niet tussen de en code's.......... :mrgreen:


EDIT: de link gevonden en dit is de juiste http://picasaweb.google.nl/aad.lezer/20 ... CoastRide#
Dank je Heleen, jij bent een goeie mod :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Plaats reactie