6 November West Coast Ride 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Dev-strom

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Dev-strom »

FastLoe schreef:Laatste update:
Omdat we linksaf in plaats van rechtasaf gegaan zijn, doenne we gelijk maar een stukje Zwartewaal, rijden we ook eens door de voortuin van iemand die dacht dat we alleen door z'n achtertuin zouden rijden.
Wist wel dat het een lokaal ritje zou worden in de achtertuin zou worden maar dat we door de voortuin gaan rijden en nog een keer dichtbij de eindstop hebben :-)}

Jomme schreef: Leo vergeef me, maar sinds de Veluwe rit ben ik een beetje wantrouwig tegenover 'volg de gids maar'... :schater: :schater: :schater:
Jomme,

Gelukkig is dit ook voor leo in de achtertuin en kunnen we er stiekem vanuit gaan dat hij hier toch de weg kent.

ps. leo rijden we over het dijkje door zwartewaal heen, zo ja hou er rekening mee dat door een stel *** boeren het begin van de afslag continu onder de modder en andere landbouw troep ligt en redelijk glad is
Wolga

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Wolga »

het vooruitzicht qua weer is prima en sluit ook aan bij de doelstelling van deze tocht:
http://www.nu.nl/weer/index.html
Laatst gewijzigd door Stroompje op wo 03-11-2010, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Et viola.... nu blijf je met aangepaste link ook op ons forum --> [url]+[/url] code's!!
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Dev-strom schreef:leo rijden we over het dijkje door zwartewaal heen, zo ja hou er rekening mee dat door een stel *** boeren het begin van de afslag continu onder de modder en andere landbouw troep ligt en redelijk glad is
Niet alleen daar hoor, van de week stukjes in de buurt rondgereden waarvan ik zeker wist dat daar ooit asfalt had gelegen en die stukken waren ook geformatterd naar off-road sectie's
Jomme schreef:Dat worden straffe verhalen in het rusthuis binen enkele jaren.... Op survival met Leo en z'n maatjes.... Want je zegt tegen 16.30 terug te zijn, is dat nog diezelfde dag, of de dag daarop ?
Jomme, ik ben de eerste jaren nog niet aan het rusthuis toe, die straffe verhalen moeten dus maar even wachten. Het verbouwde deel van de route, hier op Voorne-Putten heb ik als een los route bestand en dus nog niet aan de GPS route gekoppeld.
Hoop dat vanavond even te doen en de route te posten.

De dag daarop?? Ik geef zelfs geen garantie dat we voor het einde van de week terug zijn. Ach als alles netjes en gestructureerd verloopt, wat zal je je dan in het rusthuis gaan vervelen met niets anders dan de straffe verhalen van anderen O:-)
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

Heeerlijk, lekker off-road waarvoor rijden we anders een ALL-ROAD
Dus niet alleen asfalt.
Ik ga graag mee, maar ik moet even overleggen want mijn vrouw moet om 14.30 werken.
Hopelijk zie ik jullie zaterdag.

Groeten Sparky
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Sparky schreef:Heeerlijk, lekker off-road waarvoor rijden we anders een ALL-ROAD
Dus niet alleen asfalt.
Ik ga graag mee, maar ik moet even overleggen want mijn vrouw moet om 14.30 werken.
Hopelijk zie ik jullie zaterdag.

Groeten Sparky
Dan heb je na 14.30 uur toch minstens 8 uur lang alle tijd van de wereld O:-) :D
Of bedoel je misschien dat je pas om 14.30 uur kunt aansluiten, da's wel een beetje laat :bye:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4212
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Frank »

Kreeg van Leo de route gemaild en die heb ik ff op de server gezet.

De tracks zitten er ook bij en die wijken soms af van de route, dus weet niet wat er precies gereden wordt.

De route: http://v-strom.nl/routes/Westcoastride% ... CR2010.gdb (212Kb)

Er is een kansje dat ik ook meerij... :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

Frank schreef:. . . De tracks zitten er ook bij en die wijken soms af van de route, dus weet niet wat er precies gereden wordt.
Frank, de route is aangepast op aanwijzing van Aad (zie hierboven in 't draadje), en Leo heeft dit waarschijnlijk al in de route verwerkt.
De track is de route zoals voorgereden (een week geleden) en die wijkt nu iets af van de werkelijk te rijden route . . . dacht ik zo :mrgreen: . . . klinkt wel logisch . . . toch :?: :!: Ohja, met de track kom je wél op de "off-road" wegen wat niet lukt in MS indien je alles via een "route" wilt doen.
Dus beide laden in je 'Garmientje' dan kumt t goei.

Mocht je van de route afwijken heb je waarschijnlijk ook leuke weggetjes gevonden :schater: .

hmm zaterdag aanstaande . . eens zien . . . of ik iets kan schuiven.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

Nee Ronald, je begrijpt het niet helemaal.
Ik bedoel dus, dat er na 14.30h toch nog iemand thuis moet zijn.
Al is het maar om die twee bloedstollend mooie dochters van mij uit elkaars haren te houden.
(Of alle jongens van hun lijf te houden.)
Dus misschien moet ik wel wat eerder afhaken of zo.
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Sparky schreef:Nee Ronald, je begrijpt het niet helemaal.
Ik bedoel dus, dat er na 14.30h toch nog iemand thuis moet zijn.
Al is het maar om die twee bloedstollend mooie dochters van mij uit elkaars haren te houden.
(Of alle jongens van hun lijf te houden.)
Dus misschien moet ik wel wat eerder afhaken of zo.
Ik begrijp er helemaal nix van :?
Waar woon je precies?
:bye:
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Diversion schreef: Ik begrijp er helemaal nix van :?
Waar woon je precies?
:bye:
Die aast op die dochters, denk ik...... :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

:schater: :schater: :schater:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Jomme schreef:
Diversion schreef: Ik begrijp er helemaal nix van :?
Waar woon je precies?
:bye:
Die aast op die dochters, denk ik...... :mrgreen:
Hij maakt ook wel serieus reclame :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

Nou jongens toch, jullie moeten je schamen.
Mijn meisjes zijn pas 9 en 15 jaar.
En het is vanuit zeeland toch nog een uurtje sturen.
Mijn oudste dochter wil wel mee, maar off-road lijkt me niets met een passagier.
Hopen dat we het droog hebben zaterdag.
Ik haak dan halverwege wel af.

Oh ja ik woon daar waar de grootste vogels uit de lucht komen vallen.
:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
Tot zaterdag.
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Sparky schreef:Mijn oudste dochter wil wel mee, maar off-road lijkt me niets met een passagier
Overschat dat Off/Rad niet hoor, Aad is een geweldig regiseur en filmmaker. In totaal gaat het nog niet om 6Km verspreid over 5 paadjes. Bovendien is er voor elke off/road sectie een asfalt alternatief beschikbaar
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

FastLoe je probeert me toch niet over te halen om de mooiste stukjes van de rit te laten liggen toch.
Volgend seizoen mag ze wel weer mee.
Ik vraag het haar nu niet eens want dan weet ik zeker dat we met z'n tweetjes komen.
Gegarandeerd dat ze dan weer haar "puppy look" op pa loslaat, en probeer dan maar nee te blijven zeggen.
Dus zaterdag kom ik alleen.
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

En dan thuis proberen niet te vertellen hoe het was, de fotootjes en filmpjes proberen te verbergen en ´s avonds in een donker steegje de blubber van je Vtje af proberen te krijgen zodat ze maar niks in de gaten hebben. Tja. Heb ik ook wel eens moeten doen. Uiteindelijk toch door de mand gevallen :schater:
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Vstromrijder »

Helaas moet ik mij bij deze afmelden, met mijn conditie van mijn banden is het niet te doen.
Heb er vlede jaar een erg gave tocht gehad en had er nu ook weer zin in.

hier een nieuw deelnemerslijstje.

1. Fast Loe
2. Diversion
3. Arjan
4. Aad900
5. de Char
6. GelijkStrom
7. E-strommer (Elwin)
8. Capri
9. H-strommer
10. Wim
11. Jomme
12. Wolga
13. dev-strom(Wilfred)


Groeten Stephen en heel veel plezier zaterdag
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Vstromrijder schreef:Helaas moet ik mij bij deze afmelden, met mijn conditie van mijn banden is het niet te doen.
Heb er vlede jaar een erg gave tocht gehad en had er nu ook weer zin in.

Groeten Stephen en heel veel plezier zaterdag
Op de een of andere manier lijkt mij een investering doen hier een veel betere oplossing dan het afmelden voor een tourtocht :?
Of zet je je brommer in de winterberging tot volgend jaar april?
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Jomme Dox »

Sparky schreef:Nou jongens toch, jullie moeten je schamen.
Mijn meisjes zijn pas 9 en 15 jaar.
AH ! er is dus nog toekomst voor Nederland ? :mrgreen:
Sparky schreef:Hopen dat we het droog hebben zaterdag.
Ik haak dan halverwege wel af.
De buienradar beweert het tegendeel. Kan je niet ergens een kaars gaan branden ? Of doen jullie dat niet ? Niet dat het veel helpt, maar de intentie telt hé...
Sparky schreef:Oh ja ik woon daar waar de grootste vogels uit de lucht komen vallen.
:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
grootste vogel is zuid amerikaanse condor. en die komt in hoofddorp uit de lucht vallen ?
heb jij ergens verboden plantjes op je zolder staan ???
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Framomile »

Heren had me nog niet op gegeven maar had tot het laatste moment hoop om met deze mooie rit mee te gaan.
Helaas niet gelukt om afspraak te verzetten.
En ik heb er nog wel zulke mooi bandjes (Heidenau's) onder laten leggen :cry: .

Heel veel plezier gewenst, houd alles heel en als het toch regent......, het meeste valt naast je!

Graag tot een volgende keer,

Groet,

Franc
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Kleine update, de rit over het strand van Oostvoorne is er uitgehaald. Aan het eind is een deel van de oever verdwenen, hebben Aad en ik vanmiddag ontdekt. Verder valt er aan het begin zelfs niet meer te lopen, laat staan rijden, alhoewel ik dat wel geprobeerd heb :cry:

Neem aan dat Aad vanavond de foto nog wel zal plaatsen, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, nietwaar.

Heeft er nog iemand een stuur, knipperlichten kuip en benzinetank liggen, liefst donkerblauw :o) :bye:
Graafie68

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Graafie68 »

wordt nou wel erg nieuwsgierig ???
hoop dat je een geintje maakt qua onderdelen die je nodig heb ???
Capri

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Capri »

Hmmmm, donkerblauwe knipperlichten heb ik nog wel ergens liggen.
Kan je strom morgen nog wel rijden?
Mijn brommer stond ineens wat lager, lekke band duzzz.
Ik hoop het morgen nog op tijd te kunnen fixen.
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Hey Fastloe,
Ben je morgen nog wel in staat om voor te rijden?
Je vraagt gelukkig geen onderdelen voor je zelf (pleisters, snelverband, spalken, RVS schroeven), dus ik ga er maar vanuit dat jezelf nix mankeert.

Het weer is ondertussen hier in Utrecht niet echt gezellig, maar het schijnt morgenochtend wat op te klaren.
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Diversion schreef:(pleisters, snelverband, spalken, RVS schroeven)
Dat heb ik standaard liggen, ook voldoende schroeven en platen in m´n lijf om niks meer te kunnen breken, verder heb ik vanaf een bepaalde hoogte weinig gevoel meer in het lichaam, dat heb ik eruit laten opereren dus ik kan al gauw door.

Het plakband ligt al klaar, morgen ochtend eerst een paar rolletjes ducktape over de Strom leegplakken en dan kan die er ook weer tegen :bye:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Ik ben inmiddels ook weer thuis van de verkenning die niet overbodig bleek 8)
Filmpjes en Foto's worden geupload. Maar ik kreeg plots visite, dus enige vertraging helaas. Maar inmiddels ben ik druk bezig, dus het komt er aan.
Oostvoornse strand bleek niet te doen, althans sommige stukken. Maar er blijft nog genoeg spannends over O:-)

Laterrrrrr
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

De foto's staan inmiddels in Picasa, dus kijk en huiver :P

Dit bleek redelijk te doen, bij het havenhoofd op Goeree:

Afbeelding

hier gaan we dus naar boven:
Afbeelding

Toen kwam het strand langs het Oostvoornse meer, Leo was hier al door, maar ik slipte en viel stil, dus terug :cry:
Afbeelding

Toen ik via een andere route op strand kwam, zag ik dit :(
Afbeelding
Afbeelding

Bij het afstappen ging ik ook bijna op mijn plaat :shock:

Samen de Strom weer rechtgezet, schade leek mee te vallen, en toen toch maar via het strand door gereden (doen we morgen dus niet :wink: )

Filmpjes komen er aan.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

De eerste filmpjes staan erop, hier het 'drama' op het Oostvoornse strand 8)

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=UJ-j3nJUw-c[/youtubehd]

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=NyE9JhGxtBs[/youtubehd]

More to come, maar ik ga eerst ff eten :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Diversion

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Diversion »

Oeioei,
die foto's en filmpjes maken niet echt enthousiast :?
Ben benieuwd hoeveel mensen we in Barendrecht gaan ontmoeten. Gelukkig mankeer je zelf niets.

Bedenk wel dat het terrein er door het weer niet beter op wordt. Veel mensen (waaronder ikzelf) hebben pure wegbanden onder hun Strom, al maakt dat in de praktijk zeer weinig verschil met allroadbanden. Eigenlijk heb je hier noppenbanden nodig (en een lichtere brommer). Doet me weer denken aan die 2 agenten van vorig jaar.
Ik kijk morgenochtend voor vertrek wel eerst effe op het forum of het allemaal nog doorgaat.
E-strommer

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door E-strommer »

Wat heb ik er zin in morgen ongekend :!:
Leuke filmpjes Aad. Ben benieuwd morgen Leo wat voor allroad wegen er nog inzitten.

Ene Diversion als je morgen ochtend kijkt op het forum kan ik je bijna beloven dat het gewoon doorgaat ongeacht het weer dus we zien je morgen :bye:

Tot morgen allemaal :-)}
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

:wink: Uiteraard gaat het door. Alleen het stukje strand is geschrapt, tot nu toe hebben we voor elke off road sectie een alternatief dus da´s geen probleem.
Sterker nog, we hebben er zelfs een gastrijder bij, Bart van Deenen, op zijn Triuhmp Tiger.

Met Bart heb ik begin dit jaar nog wel wat spannender situaties beleefd, in de beboste natgeregende heuvels van de Ardennen. Niet wat jullie nu direct denken, maar toen hadden we met twee volgeladen motrfietsen ongeveer 4 uur nodig om 10 kilometer af te leggen.

Op een blubberig bospad, proberen twee motorfietsen te keren, in een drassig stuk bos, het pad was smaller dan de brommers lang waren. Ongeveer 2 uur erover gedaan om weer boven te komen.
Dus als er maar genoeg blubber is, is Bart er ook bij.

Ik ga er maar van uit dat Tiger riders welkom zijn :wink:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Hier het filmpje van het off-road stuk bij het Havenhoofd op Goeree, ik had even een oeps momentje (op 40 sec), iets te enthousiast op het gas, maar gelukkig hield ik boel in bedwang. :P
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=9JWUhQtWw-4[/youtubehd]

@ Ronald - je kunt ook gewoon het asfalt nemen, wat naast dit stukje off-road ligt. Als het morgen echt nat is zal het gras best glad zijn. In het 1e filmpje kun je horen dat ik veel gas geef maar amper van zijn plek kom op de drassige ondergrond. Leo had snelheid en kwam zo door de plas, ik stond stil om te kijken hoe hij er door ging, helaas kwam ik toen niet meer van mijn plek. En na dat geglibber had ik geen trek meer om alsnog door die plas te rijden :(


edit: had een verkeerde link gemaakt :o)
Laatst gewijzigd door Aad900 op vr 05-11-2010, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4212
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Frank »

Aad900 schreef:[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=9JWUhQtWw-4[/youtubehd]
Wat is dat voor jaartal boven het filmpje?

Wel weer topfilmpjes, Aad!

Ik rij trouwens niet mee morgen. Was het wel van plan, maar heb nog iets anders te doen en omdat het voor mij een ritje van 600km is, laat ik ff voorbij gaan.. :)

Veel plezier morgen.
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Haha, ja Frank dat krijg als je haast haast haast heb :o) Ik ga het veranderen :wink:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

Het weertje ziet er goed uit voor morgen
dus we hebben er zin in...alleen dat plasje in dat filmpje van Aad
hmmmm denk dat ik ook maar effe omrij daar O:-)

tot morgen effe rond 10.00 / 10.15 in de achtertuin bij Motostore

de Char :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4867
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RedStrom »

ALLEMAAL: HAVE FUN!!!
Die van mij is na aanrijding niet op tijd klaar.
Route ziet er goed uit.
Wel wassen na de rit :wink:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

RedStrom schreef:Die van mij is na aanrijding niet op tijd klaar.
Jammer. Mischien houik morgen wel een metertje ducktape over dus......... we kunnen je helpen bij de reparatie, kan je alsnog mee
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4867
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RedStrom »

Dan zou ik moeten inbreken bij Motoport vannacht. Daar staat ie.
Ik heb de route al gedownload in mijn Nuvi510. Kom wel een keer in de beurt.
:bye: :-)}
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

Ter geruststelling, er wordt ook over asfalt gereden :o)
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=eWz8UzLTbjs[/youtubehd]
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Framomile »

ziet er allemaal weer goed uit Aad :!: Nogmaals veel plezier allemaal en houd alles heel.

Franc
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Vstromrijder »

Diversion schreef:
Vstromrijder schreef:Helaas moet ik mij bij deze afmelden, met mijn conditie van mijn banden is het niet te doen.
Heb er vlede jaar een erg gave tocht gehad en had er nu ook weer zin in.

Groeten Stephen en heel veel plezier zaterdag
Op de een of andere manier lijkt mij een investering doen hier een veel betere oplossing dan het afmelden voor een tourtocht :?
Of zet je je brommer in de winterberging tot volgend jaar april?
Ja ze zijn besteld en komen morgen of na het weekend pas binnen, nu ik de beelden zo zie, weet ik zeker dat ik wat ga missen. maar is het heel verstandig dat ik niet mee ga. zit totaal geen profiel meer op (normaal 2cm) banden zijn gaan scheuren en lopen nu leeg. na een halve dag is hij met 0.7 bar afgelopen.

Heel veel plezier morgen en hou hem recht, en leo zonde dat je gevallen bent, met jou wel alles goed?

Groeten
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
H-strommer

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door H-strommer »

It's a beautiful day !!!!!!! :-)} :-)} :-)}
de Char

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door de Char »

Hier in de regio Barendrecht / Rhoon ziet het er prima uit

prima weertje voor een leuk ritje

tot straks :bye:
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Laatste update±

Net ff buienradar gechecked, meeste regen schijnt wat later in de avond te vallen. Kans op een beetje regen vandaag rond een uurtje of 1300.

Onderweg moeten we even een alternatief dranklokaal zien te vinden nu de strandtent op Oostvoorne niet bereikbaar is, hoogstwaarschijnlijk in Goedereede.

Vstrom zit weer in elkaar geplakt, verwacht niet teveel losse onderdelen meer te verliezen.

´T is dus nu warmer, droger en bovendien staat er minder wind als vorig jaar. Pfoeh, ´t begint een beetje op een meidenrit te lijken
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Aad900 schreef:Ter geruststelling, er wordt ook over asfalt gereden


Sterker nog, we gaan vandaag voornamelijk over asfalt rijden :cry:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Aad900 »

FastLoe schreef:
Aad900 schreef:Ter geruststelling, er wordt ook over asfalt gereden


Sterker nog, we gaan vandaag voornamelijk over asfalt rijden :cry:
Als ik nu naar buiten kijk is het mooi weer :worship: maar het heeft de hele nacht geregend. Dus ik heb nu niet zo'n probleem met asfalt, waar overigens ook nog genoeg troep ligt 8)

Tot straks :-)}
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
FastLoe

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door FastLoe »

Yippie, ook de PC is gecrashed dus verder op een oud laptobbertje en weet iemand wat foutcode 05 betekend bij een Valliant HR combi ketel. Zojuist koud gedouched, de dag kan nu eigenlijk alleen maar beter worden
GelijkStrom

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door GelijkStrom »

Helaas kan ik er niet bij zijn.

Have fun.

Groet,
Jan
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door RvGS »

FastLoe schreef:. . .weet iemand wat foutcode 05 betekend bij een Valliant HR combi ketel. Zojuist koud gedouched, de dag kan nu eigenlijk alleen maar beter worden
Goed begin van de dag Leo, => code 2 betekent voor- of naventileren en code 3 betekent ontsteken ... code 5 is inbedrijf voor warmwater en code 7 is nadraaitijd v/d pomp, als je radiatoren warm worden tijdens het warmwatergebruik dan is je 3-wegklep de oorzaak ... deze blijft dan hangen en zal je moeten verangen. . . oid, Je zal waarschijnlijk een monteur nodig hebben :cry:
Koud douchen scheelt ook water verbruik :worship:

Ben er helaas niet bij, was zelf gisteren nog op de Veluwe zand-modder-watergeulpaden van 14:00 tot 18:00 in de regen aan het rijden. Wel lekker rustig, geen wandelende gezinnetjes of 'zondags-dagjesmensen' , dat is dan weer een voordeel :P . én weer een mooie track erbij :o)
Conditie liet het niet toe om ook vandaag zo intensief bezig te zijn.... have fun!

Keep the muddie side down :!:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: 6 November West Coast Ride 2010

Bericht door Sparky »

Hoi jongens, ik hoop dat jullie een gave dag hebben gehad.
Helaas moest ik voortijdig afhaken.
Jammer dat we in het begin zoveel vertraging hadden, anders had ik een stuk verder geweest met deze veel belovende rit.
Dat systeem met een motorrijder op elke afslag zetten begon net goed ingeburgerd te raken.
Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.
Groetjes Sparky
Plaats reactie