Morgen een rit naar Giessen

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Justin

Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Justin »

Morgen gaan we dan maar op de strom naar het voor stroms zo geliefde Giessen. V-strom dokter Hoegee gaat hem eens een goede behandeling geven.
Ben zo benieuwd naar wat dit gaat betekenen voor de motor dat ik het hier dus zeker wel moest neer zetten.
Graafie68

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Graafie68 »

noteer ff het kenteken, zodat je zeker weet dat je op je eigen strom weer weg gaat, ook al voelt het als een volledig andere fiets.
succes ermee, en pas op met terug rijden. niet stiekum omrijden.
de Char

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door de Char »

Ben heel benieuwd

wil er binnenkort ook naar toe
Justin

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Justin »

Zoal gemeld ben ik naar Hoegee geweest en zoals verwacht was het mengsel in lage toeren verschrikkelijk arm. Tevens nog wat met Mark over mijn motor gesproken. Ik heb hem net dus wilde het een en ander weten.
Resultaat van de afstelling is dat de motor veel beter oppakt vanuit lage toeren. Ik kan nu redelijk stapvoets in zijn 2 rijden en een rotonde valt ook weer fatsoenlijk te nemen zonder verplicht terug naar zijn 1 te gaan. Marc gaf wel aan dat mijn motor erg "rauw" loopt en vermoed dat het kleppen stellen bij 24k beurt niet is gedaan. De onderhoudshistorie van de motor is mij onbekend dus dat is heel goed mogelijk.
Kortom de motor is zeker verbeterd maar niet optimaal er is voor mij nog een hoop soepelheid te behalen wanneer de gaskleppen synchroon staan en de kleppen gesteld zijn.
Klijko_V

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Klijko_V »

ik ga er woensdag 27-04-11 heen nog tips??

behalve kenteken noteren :D :o)
Coen12345

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Coen12345 »

Denk iedere keer; vandaag is die rit naar Giessen, is die weer morgen :P :D
de Char

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door de Char »

Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt met Hoegee :)
Mijn strommie gaat er zaterdag 14 mei heen , de week erna haal ik hem dan weer op
Buiten de remapping wordt ook gelijk de 24000 beurt door de mannen uitgevoerd
Ben heel benieuwd hoe ik hem een week later dus terugkrijg :?:

Info volgt laterrrrr

Groeten
de Char :-)}
Graafie68

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door Graafie68 »

ben je niet meer tevreden over dealer in B-drecht of kwam het toevallig zo uit dat je naar hoegee gaat ??
de Char

Re: Morgen een rit naar Giessen

Bericht door de Char »

Graafie68 schreef:ben je niet meer tevreden over dealer in B-drecht of kwam het toevallig zo uit dat je naar hoegee gaat ??
He Graafie

Nee hoor Motostore is een uitstekende dealer maar ik wilde graag de remapping laten doen bij hoegee
en de strom was aan de 24 beurt toe , aangezien het als combi dus beurt + mapping een stuk scheelt
laat ik alles maar gelijk daar doen, is tenslotte ook een officiele Suzuki dealer.
Plaats reactie