2 april a.s. suzuki demodag te Zwolle bij TTmotoren

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Henk

2 april a.s. suzuki demodag te Zwolle bij TTmotoren

Bericht door Henk »

Hoi Strommers,

Zaterdag 2 april a.s. is er bij TTmotoren te Zwolle weer de jaarlijkse Suzuki demodag.
Dit houd in : gratis rijden op alle suzuki modellen van VanVan125 tot de GSXr1000 en natuurlijk de DL1000 en 650.
Het enige wat je nodig hebt is je rijbewijs en een beetje geluk voor mooi weer.
Elk jaar is het weer een leuke happening waarbij motorrijders en potentiele motorijders elkaar treffen en kunnen genieten van het motorrijden.

Kortom een aanrader dus.

goeten, en misschien tot daar

Henk
Strommie

Bericht door Strommie »

...... ennuh ....... een hoop geluk in het 'algemeen'!

Even een waarschuwing voor 'de onwetende':
Tijdens zo'n 'proefrit' moet je altijd een formulier ondertekenen, waarin je ermee akkoord gaat, dat bij een eventuele schade (niet ondenkbeeldig, want het zijn vaak je éérste meters op een vréémde 'fiets', en er wordt vaak in groepjes gereden met een 'voorrijder', die vaak een behoorlijk hóóg tempo aangeven :? ) je een een behoorlijk hoog eigen risico moet betalen.

Zo had een vriend van mij, met een toch zeer behóórlijke rijervaring, een keer de pech, dat hij tijdens een proefrit 'áchtjes' wilde draaien, en ten val kwam.
Dat was nog nét in de 'Guldens tijdperk', maar dat kostte hem bijna 1000 ouderwetse guldens :!:

Óók hier geld dus weer: 'een gewaarschuwd mens telt voor twee' :idea:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik teken helemaal nix
voor zelfde geld naaien ze je n oor aan
ps dit komend weekend zit ik toch in duitsland
lekker op de nurenburg ring
als t weer t toe laat
Strommie

Bericht door Strommie »

NIET tekenen, betekend NIET rijden bij dit soort 'proefrijdagen'..... 'Malle Chris' :wink: (.... dát 'malle' valt in de praktijk érg mee, moet ik je zeggen, nadat ik zondag een tijdje met je heb mogen kletsen :D )

Voor jou toch niet belangrijk, want jij bent in Germany: "Viel Spass" :)
Daring Red Frank

koffie

Bericht door Daring Red Frank »

Alleen koffie drinken kan naturrlijk ook.. :P :P
Ook niet zo gevaarlijk :idea:
Strommie

Bericht door Strommie »

Zeker weten! ......... doe ik zelf óók vaak; heb je gelijk een 'doel' om naar toe te rijden :wink: (Voorkomt 'zinloos/doelloos' rijden :? :D )
Henk

Bericht door Henk »

strommers,


Update .


Het rijden is niet in een groep, maar je zelf je gang gaan en elke richting uit waar je maar naartoe wil.
Echter je hebt ongeveer 30 min de tijd per rit.

Natuurlijk is het gezellig samenzijn ook leuk onder het genot van een bakske leut.

Henk
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Strommie schreef:NIET tekenen, betekend NIET rijden bij dit soort 'proefrijdagen'..... 'Malle Chris' :wink: (.... dát 'malle' valt in de praktijk érg mee, moet ik je zeggen, nadat ik zondag een tijdje met je heb mogen kletsen :D )

Voor jou toch niet belangrijk, want jij bent in Germany: "Viel Spass" :)
als ik naar die demo dag zou gaan wil ik alleen maar op de hayabusa rijden
dan ga je pas echt zien waar ik mn naam crazy chris aan te danken heb
:wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Maar die rij jij echt niet zonder dat papiertje te ondertekenen. :lol: Hoe crazy je ook moge wezen. :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

hahahaha
ik heb me altijd voor genomen
om nooit zomaar iets te tekenen
Strommie

Bericht door Strommie »

.... n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

waarom nie ????
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

gewoon doen!!!! rijden op die hayabusa!!

en dan maar hopen dat ze dit prototype ook hebben staan:

http://www.localhost.nl/stuff/movies/mo ... urbo_2.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;

succes!!!!
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bandit

Re: 2 april a.s. suzuki demodag te Zwolle bij TTmotoren

Bericht door Bandit »

Henk schreef:Hoi Strommers,

Zaterdag 2 april a.s. is er bij TTmotoren te Zwolle weer de jaarlijkse Suzuki demodag.
Dit houd in : gratis rijden op alle suzuki modellen van VanVan125 tot de GSXr1000 en natuurlijk de DL1000 en 650.
Het enige wat je nodig hebt is je rijbewijs en een beetje geluk voor mooi weer.
Elk jaar is het weer een leuke happening waarbij motorrijders en potentiele motorijders elkaar treffen en kunnen genieten van het motorrijden.

Kortom een aanrader dus.

goeten, en misschien tot daar

Henk
Hoi Henk.
Ik ben een daagje te vroeg in het noorden van het land, zaterdag moet zoon lief op Assen zijn kunsten laten zien, en tweedagen achterelkaar tussen die (azijn) zuipers is iets te veel van het goede :lol:

8)
Gast

Toezeggingen!

Bericht door Gast »

Nou Henk, je hebt al veel toezeggingen :? ....maar in ieder geval 1 :!:
Wij komen naar Zwolle, mits uiteraard het weer het toelaat :wink:

Wij hebben er helemaal zin in. Peter wil graag op een Hayabusa en een SV 1000s proefrijden. En ik.....wellicht op een DL 1000. Heb nu een 650. Dit motorconcept bevalt me zo goed, dat alle andere motoren voor mij eigenlijk afvallen :D

In ieder geval, tot dan! Kun je meteen de gps aansluiting bekijken....

Groetjes,
Bertilla
Gast

Bericht door Gast »

hoi henk

als ik een beetje tijd kan vrijmaken en het weer laat het toe
dan kom ik ook

alex
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Alex en Bertilla,

Ik zal er om ongeveer 14:15 zijn, moet eerst tot 14:00 uur werken.
In ieder geval leuk om jullie te ontmoeten daar.

Groeten,

Henk
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Henk

Bericht door Henk »

UPDATE,


ZIE nieuwsbrief http://nieuwsbrief.ttmotoren.nl/


groeten,

Henk
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Het is fantastisch motorweer......... we komen ook even kijken.....
:arrow: See you....
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Het was leuk weer een paar mede Strom(m)ers te ontmoeten.......
en elkaars motoren te bewonderen en uit te proberen met de verschillende accesoires....... :lol:
De middag was zo om.....in het zonnetje en na een heen en terug binnendoor route van zo'n 200km..... :lol:


Afbeelding Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

hoi ontmoete strommers (in een woord vele namen)

Het was een schitterende dag met volop zon.
Leuk inderdaad om weer een paar nieuwe stommers te ontmoeten uit het oosten des landes.

Kortom voor herhaling vatbaar.

groeten,
Gast

Heerlijk motorweer!

Bericht door Gast »

Gisteren (en vandaag ook trouwens) was een perfecte dag om lekker de motor uit te laten! Via een mooie route zijn we naar Zwolle heen en terug gereden. Wij vonden het heel gezellig om een paar andere strom rijders te ontmoeten. Wel grappig al die v-stroms naast elkaar... :D

Henk, bij deze wil ik je nog bedanken dat ik op jouw dl 1000 mocht rijden! Echt gaaf geluid komt uit die uitlaten... 8)

Groetjes
Bertilla
Plaats reactie