3 april 2005 wil ik belgie in rijden

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Crazychris

3 april 2005 wil ik belgie in rijden

Bericht door Crazychris »

weet nog niet precies waar ik heen wil
maar ik zit te denken aan antwerpen of luik (liege)
Antwerpen:
heb ik vroeger met mn ouders ook vaak gedaan
een dagje Antwerpen
altijd gezellig dus dat wil ik weer eens gaan doen
OF
Luik (Liege)
dat in verband met dat daar een dealer zit die de zadel van Top Saddlery
de zadel die ik zo mooi vind
adres
AM SUPERBIKE
Quai de la Boverie, 78
4020 LIEGE
Gast

Bericht door Gast »

Hey Crazy Cris,

Ik woon bijna in Antwerpen. Moest je dat opteren dan wil ik wel ergens afspreken hoor. Er zijn er hier nog meerderen van in de buurt. Misschien dat ze dan wel een minimeeting willen houden. Als het goed weer is dan kunnen we wel ergens aan de Kaai, het Zuider- of Noorderterras, iets drinken. Daar is voldoende plaats om onze V-stroms te plaatsen en in het oog te houden.

Misschien tot in Antwerpen dan.

Groeten,

Phillies
P2U

Bericht door P2U »

Sorry jongens, ik kan er niet bij zijn. Ik rij mee met een rit die vrij belangrijk is voor mij. Het zal trouwens mijn eerste grotere rit worden na 3 maanden inactiviteit.
Onnodig te vermelden dat ik er verschrikkelijk naar uit kijk 8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

phillies schreef:Hey Crazy Cris,

Ik woon bijna in Antwerpen. Moest je dat opteren dan wil ik wel ergens afspreken hoor. Er zijn er hier nog meerderen van in de buurt. Misschien dat ze dan wel een minimeeting willen houden. Als het goed weer is dan kunnen we wel ergens aan de Kaai, het Zuider- of Noorderterras, iets drinken. Daar is voldoende plaats om onze V-stroms te plaatsen en in het oog te houden.

Misschien tot in Antwerpen dan.

Groeten,

Phillies
lijkt me gezeliig
moet nog ff kijken of er nix tussen komt
wat zou beter uitkomen zaterdag of een zondag ???
Gast

Bericht door Gast »

Voor mij maakt het niet uit wanneer. Heb voor dan nog geen plannen gemaakt. Bekijk maar wat voor jou het gemakkelijkst is.

Tot later.

Philip
Crazychris

Bericht door Crazychris »

aangezien de ringwegen van antwerpen op de schop zijn gegaan
wil ik dit plannetje ff uitstellen
Gast

Bericht door Gast »

Hey Crazy Cris,

Daar kan ik volledig mee inkomen. Het is nu al erg en het wordt er niet beter op. Je moet hieren tegenwoordig .;tich km omrijden om in het stad te geraken. Typisch Belgische mentaliteit zeggen ze hier. Eeen omleidingske meer of minder zal het wel niet maken zeker. Maar mocht je binnen een half jaar zin hebben, wees welkom. :lol:
Juke

Bericht door Juke »

Als jullie gaan...veel plezier

3 april ga ik met mn eigen cluppie (deze x zo'n 15 motoren )de Taxandriaroute rijden vanuit Postel/Belgie.
Hoop dat ik dan inmiddels mn bestelde V-Strom heb.

gr Jack
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik wacht even af in verband met de werkzaamheden aan de ring van antwerpen dus ik wacht nog even af
Juke

Bericht door Juke »

Juke schreef: 3 april ga ik met mn eigen cluppie (deze x zo'n 15 motoren )de Taxandriaroute rijden vanuit Postel/Belgie.
Hoop dat ik dan inmiddels mn bestelde V-Strom heb.

gr Jack
Mn V-Strom heb ik inmiddels en heb km's gemaakt middels de taxandria route, maar deze is niet aan te raden. Saaie,slechte wegen , waarvan ook een stuk zeer slechte kasseien. :(
Plaats reactie