V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 2010.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Bij de Veluwetocht lekker warm gereden. Hunkerend naar meer?

Voor de echte die hards,

zaterdag 18 september

De V-Strom MONSTERTOCHT
Ik heb de route ongeveer klaar. Er is geen plan voor een vaste plek om te lunchen. Rijd de route ook niet voor vlak voor de tijd. Vertek en aankomst in de buurt van Zwolle. Route zal rond de 400 tot 450km worden. Grof gezegd "rondje om de noordelijke provincies" Natuurlijk over de kleinere wegen.
  1. Paul (Voorthuizen)
Laatst gewijzigd door Stroompje op di 07-09-2010, 22:27, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Sticky gemaakt
Willystrom

Re: V-Strom Monstertocht

Bericht door Willystrom »

Ja leuk alleen zijn m,n snipperdagen zijn op. :( Misschien toch maar eens op een zondag proberen :-)}
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: V-Strom Monstertocht

Bericht door Spip70 »

Yes, nog meer kilometers dit jaar! Count me in
  1. Paul (Voorthuizen)
  2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
FastLoe

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door FastLoe »

Staat die datum vast? Helaas ben ik dan waarschijnlijk aan het werk.
Hamlap

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Hamlap »

Hallo

Waarom altijd op een zaterdag en niet eens op een zondag ?

Kunnen de mensen die zaterdags moeten werken ook eens mee

Vriendelijke groet Willem jan
Bonelli

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Bonelli »

Hamlap schreef:Hallo

Waarom altijd op een zaterdag en niet eens op een zondag ?

Kunnen de mensen die zaterdags moeten werken ook eens mee

Vriendelijke groet Willem jan
Zondags werken ook mensen !!
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Waarom altijd toch die zaterdag ......

heb daar ergens op het forum onlangs wat geschreven. Mijn ervaring is dat de zaterdag door vele mede Nederlanders gebruikt wordt om de tuin; het huis; de auto wat aandacht te geven. Ook ideaal (schijnt het) om de voorraad aan te vullen middels boodschappen. Etc. Ze zijn dus thuis, en houden zich niet met die andere vervelende gewoonte bezig om motorrijders lastig te vallen op die kleine wegen :-)}

Op zondag is het bijna altijd weer een conflict van mensen die gelijktijdig de vrije ruimte opzoeken met verschillende insteken.
Op zaterdag valt dit vaak nog mee. Door de weeks is meestal schitterend. Maar daar heeft een meerderheid vermoed ik geen vrije dag voor over.

Hieruit volgt mijn voorkeur voor .... de zaterdag.

Maar, voor alle zondagsrijders :schater: , het staat jullie vrij om een route op zondag te organiseren natuurlijk....

Mogelijk is er binnenkort een voetbalwedstrijd op zondag die de mensen aan de beeldbuis doet kleven...... Dat zou een prima mogelijkheid zijn voor een toerrit op zondag. Dan ben ik van de partij. Ken je een andere situatie die een specifieke zondag een potentiele kandidaat maakt... Laat ff weten zou ik zeggen.
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Staat deze datum vast? Voor mij niet. Heb drie weken genomen na de Veluwe rit. Ik begrijp dat niet iedereen elk weekend maar op de motor kan springen omdat er wel eens familie kan zijn die aandacht vraagt ...

Hoe later de rit gepland wordt, hoe groter de kans op rotzooi op de weg: de boeren gaan weer beginnen met hun mais en suikerbiet. De wegen van de route gaan over de wegen die direct te lijden hebben van deze moddermassa. Omdat het een behoorlijk lange (en daardoor vermoeiende) tocht kan zijn geeft dit een risico.
Ook worden de dagen minder lang. Iets dat ook niet direct in het voordeel van de monstertocht is. In het donker op die kleine wegen is niks.

Vermoed dat de meeste Strommers deze route een tikje overdone vinden. Voor degene die echt zitten te springen om eens lekker los te gaan doe een voorstel voor een datum.
Let wel, het is een echt rijtoer. Het pauze gehalte is minimaal. Onderweg af en toe even 10 minuten benen strekken en een slok water is "the way to go" Hoop ook de etenspauze tot max 45 minuten te beperken.
Hamlap

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Hamlap »

Hallo

Ik heb aanstaande zaterdag nog een rit voor de boeg van de vmtc is ook 450 km is goed te doen hoor ben wel de hele dag onderweg

Vriendelijke groet willem jan
FastLoe

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door FastLoe »

PvdBogaard schreef:Ken je een andere situatie die een specifieke zondag een potentiele kandidaat maakt... Laat ff weten zou ik zeggen.
Nou, de West Coast Ride is ook op een zondag verreden, Het was een rit met heel weinig vrkeer op de weg, weinig fietsers, weinig toeristen en niet gehinderd door wandelaars met hondjes en dergelijke. Zelfs op het strand hoefden we niet tussen de (Duitse) badgasten heen te laveren.

Het feit dat het 2°C was, het stormde en er veel regen viel heeft dus echt een positieve uitwerking op het rijgenot, zelfs op zondag :schater:
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Als dit nog doorgaat,
en met de ervaring van gisteren,
en met de wens ooit nog eens in Groningen (rondom Lauwersmeer) en Friesland te rijden,
en om weer een goed excuus te hebben om te rijden:
Mag ik mee :?:
:bye: :-)}

Heeft dit topic wel genoeg aandacht? Had meer reacties verwacht.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Hee RedStrom, tuurlijk mag je mee. En inderdaad, het aantal echte bikkels is niet zo groot :schater: :schater:

Maar even to the point. Verkijk je er niet op. Ik vind deze route een heel stuk vermoeiender dan de Veluwerit die je zojuist gedaan hebt. De wegen zijn klein. De stops minimaal, het tempo ligt voor velen mogelijk hoog. En het blijft de bedoeling dat je voldaan en maar voornamelijk helemaal intact weer thuis komt. Dat het dan al heel lang donker is, is in ieder geval gegarandeerd ...
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Als het 'te' is of ik de rest ophou kan ik altijd afhaken. Geen probleem.
Ik heb gisteren gemerkt dat je ervaren rijders aan hun bochtensnelheid kunt herkennen.
Gaat allemaal net iets soepeler. Maar ik heb geloof ik niemand opgehouden.

Als het een clubje ervaren rakkers wordt dat wel eens een rit wil rijden zonder beginners, gewoon eerlijk zeggen.
Er komen nog meer ritten. Maar voorlopig wil ik toch graag mee.
Laat ik deze keer dan als voorwaarde stellen dat het droog moet zijn. Minimaal net zo droog als gisteren. Dat was goed te doen.
Johan heeft me zien rijden. Ik zat in zijn groep. Misschien kan hij nog wat adviseren.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Dev-strom

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Dev-strom »

PvdBogaard schreef: Voor de echte die hards,
Weet niet zeker of ik hier bij hoor maar wil wel graag meerijden.
denk dat ik meschien wel een hotel moeten gaan zoeken als we in het noorden gaan rijden. (komt al snel neer op 800 kilometer inclusief terug reis)

Paul (Voorthuizen)
Johan F./Spip70 (Eindhoven)
Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Vergeten mezelf er bij te zetten.

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Ik heb de route af. 429km voor het pure "ritje om het Noorden"

Begint in Zwartsluit (bij Zwarte Water) en eindigt bij Hoogeveen.

Voor wie met mij mee wil rijden vanuit Voorthuizen kan daar nog een mooi stukje "aanrijroute" en natuurlijk een mooi stukje "terugrijroute" bijkomen. Zeker het begin van de terugrijroute kan ik heel erg waarderen (eindigen we bij Wijhe den Hoorn aan de IJssel)

Ik probeer om 9 uur 's ochtends te vertrekken, en hoop om 21:00 weer thuis te zijn. Dit is incluis de twee stukjes aan- en terugrijroute. Bij tegenslag (denk aan tijd en/of vermoeienissen) wordt het eerder de snelweg opdraaien. Vanuit Hoogeveen is het ca een uur via de snelweg.

Het totaal "mooi beginnen en eindigen Voorthuizen is 640km"

PS voor deze pittige tocht wil ik wel benadrukken dat ik deze alleen bij goede weersverwachtig wil rijden. Dit houdt in: ten minste droog.

Voor wie op eigen gelegenheid naar het begin van de eigenlijke route wil rijden: Verzamelen in Genemuiden bij pont het Zwarte Water over. In Genemuiden zijn allerhande terrasjes waar je eventueel een bakkie kunt doen etc. Ik doe er ca anderhalf uur over voor ik bij de pont ben.
Details spreken we onderling wel door.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Aad900 »

Onder het motto 'dit smaakt naar meer' , meld ik me ook graag aan voor deze monstertocht. Ook "het mooi beginnen en eindigen in Voorthuizen" lijkt mij een leuke aanvulling. Dus Paul tzt stemmen we wel e.e.a. af.

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Pont in Genemuiden gevonden op Google Maps. Dat is 6-7 kwartiertjes vanuit Winterswijk.
Totaal wordt ± 650 km. En lekker Deventer - Zwolle langs de IJssel (o.a. Wijhe).
Terug verschillende opties.
10.30 (9+1 1/2) bij de pont betekend voor mij uitslapen vergeleken met de Veluwerit :D .
Als het helpt in de planning kunnen we ook vroeger afspreken.
Hangt van de anderen af die een stukje moeten komen aanrijden.

Als Jomme nu ook meedoet zou die wel de Superbikkel van ons allemaal zijn :worship:

Paul, weet je of de route makkelijk op Google Maps of Google Earth te krijgen is met of via zo'n Zumo-bestand?
Dan zou ik die van gisteren ook willen hebben.
Helaas nog geen Zumo. Staat in budget van volgend jaar.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Jomme Dox »

RedStrom schreef:
Als Jomme nu ook meedoet zou die wel de Superbikkel van ons allemaal zijn :worship:

Ik moet meedoen met een wielerwedstrijd als motard die dag , dus ik ben belet. Sorry. :(
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Dan rij je toch voorop en bepaal je de route? O:-)
Is voor die wielrenners ook een leuk stukje om. Wat extra EPO en gaan met die banaan. :o)
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
FastLoe

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door FastLoe »

RedStrom schreef:Paul, weet je of de route makkelijk op Google Maps of Google Earth te krijgen is met of via zo'n Zumo-bestand?
Garmin bestanden kan je over het algemeen met Google Earth makkelijk binnenhalen. De route kan je met Google Earth daarna virtueel rijden.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Ga in GPS topic verder. Heb je reactie daar ook gezien.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Batto

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Batto »

Aan de "Monstertocht-rijders": ben jaloers op jullie, zou graag mee willen maar "moet" verschijnen op een familiebijeenkomst, genaamd een feestje. Zit liever de hele dag op mijn Strom dan op een stoel. :cry:

Veel rijplezier toegewenst en hopelijk tot een volgende tocht. :-)}

Groet, Martin
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Omdat Brabanders ECHTE 'Die hards' zijn :lol: en ik mijn motor daarna toch weer inruil, ga ik ook mee*. 1000km meer of minder :mrgreen:

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Peter (RhinoVStrom) (Bij Tilburg) *nog kleiner o.v.b.tje
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
H-strommer

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door H-strommer »

Na een gemiste Veluwe-rit moet ik er nu toch wel echt bij zijn :D
Lekker :-)} :-)}

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Peter (RhinoVStrom) (Bij Tilburg) *nog kleiner o.v.b.tje
7. Hennie (H-strommer)(Arnhem) *nog veel kleiner o.v.b.tje
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Hee nieuwe DieHards,

ging er al vanuit dat er niet meer kwam, dus achter de schermen is een onderhandeling gaande omtrend de datum. De route is wat lang (vanaf mijn huis, met extra bonus :lol: ) 640km. Hoop om 9 uur te vertrekken, en om 21:00 weer terug te zijn. Dit laatste onder voorbehoud natuurlijk :roll:

Elke spatje daglicht is dus welkom. Volgens de zonsop/onder tabel scheelt het ca 40 minuten daglicht als ik aanstaande zaterdag vergelijk met de 18-de. Bovendien ziet het weer er heeeel goed uit voor zaterdag 4 sept. Van de "eerste" inschrijvers is er één die het nog niet helemaal zeker weet of hij kan. De anderen zaten luxer in de tijd. Dus bij deze de grote uitdaging: kunnen jullie a.s. zaterdag reeds Monstertochten? Of anders de zaterdag er na (11 sep) dan kan iedereen tot nog toe. En toch ook weer een klein half uurtje meer licht tot onze beschikking... Of het die dag dan ook prettig weer is, moeten we natuurlijk nog ff afwachten.

Hoor het vanzelf.
Batto

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Batto »

Hoi Paul, had ook al even contact gehad met Redstrom en zou als de "Monstertocht" zaterdag as. plaats gaat vinden graag mee willen rijden. Is dat oke? En zo ja zou je dan de route voor de Garmin beschikbaar willen stellen? Ik heb m'n navi zojuist op de motor "geprutst".

Groet, Martin
H-strommer

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door H-strommer »

Paul,
a.s. zaterdag geen probleem; weer ziet er goed uit. Zaterdag de 11de kan ik ook (zoals het er nu uitziet) maar de lange termijn voorspelling ziet er dan wat minder rooskleurig uit. Voorkeur dus a.s. zaterdag.
Pak58

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Pak58 »

Hoi Paul, a.s. zaterdag zou ik ook graag meerijden. Een Monster tocht heb ik nog nooit gereden.

Kun je me de Garmin gps gegevens doormailen?

Groet Pak
Dev-strom

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Dev-strom »

PvdBogaard schreef: Van de "eerste" inschrijvers is er één die het nog niet helemaal zeker weet of hij kan. De anderen zaten luxer in de tijd. Dus bij deze de grote uitdaging: kunnen jullie a.s. zaterdag reeds Monstertochten?
en degene die wat minder lux in de tijd zit ben/was ik dus.
heb wat moeten plannen hier en daar maar het is gelukt en wat mij betreft word het a.a.s. zaterdag :) :-)} :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

@Dev. Dat is goed nieuws :!: :D

@Paul: "it giet oan" onze meer-dan-11-stedentocht in het hoge noorden?
Kan de titel van het topic en de forum-agenda definitief gewijzigd worden naar 4 september?
Zeg maar hoe laat, en waar in Voorthuizen (adres). Ik volg forum en mailbox.
En als je Garmin bestand al kunt vrijgeven, kan de voorpret verder verhoogt worden.
Alvast bedankt voor het voorwerk.

@Batto: jij blij, kun je de 18-de toch naar dat feestje :wink:
Laatst gewijzigd door RedStrom op wo 01-09-2010, 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Bikkels, zaterdag aanstaande is deze happening dus!

Ik stuur morgen per email de gegevens aan een ieder.

Nog even geduld :D

Maar in iedergeval tot zaterdag!!
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Da's Shit :!: :evil: Ik kan dan helaas niet mee. Ik ben dan héél véél jaar getrouwd :o) Anders heb ik er gelijk een echtscheiding achteraan. ((Dan kan ik wél mee :wink: ) Ondanks dit, wil ik jullie toch veel plezier wensen met de 'monstertocht' Andere keer beter :cry:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Aad900 »

Jammer Peter, maar misschien bevalt de rit 'ons' zo goed dat we de 18e nog een keer gaan :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Aad900 schreef:Jammer Peter, maar misschien bevalt de rit 'ons' zo goed dat we de 18e nog een keer gaan :P
Laat maar weten Aad, als jullie de 18 ook weer gaan :-)}
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Batto

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Batto »

OP verzoek van Paul zet ik mij ook op de lijst:

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Peter (RhinoVStrom) (Bij Tilburg) *nog kleiner o.v.b.tje
7. Martin Batto (Zeewolde)

Tot zaterdag.
H-strommer

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door H-strommer »

Hé Batto, wel de goede lijst aanvullen. :oops: Nu ben ik er niet meer bij :(
Maar goed heb me zelf er weer bij gezet.

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Peter (RhinoVStrom) (Bij Tilburg) *nog kleiner o.v.b.tje
7. Hennie (H-strommer)
8. Martin Batto (Zeewolde)
Pak58

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Pak58 »

Weer een erbij !

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Peter (RhinoVStrom) (Bij Tilburg) *nog kleiner o.v.b.tje
7. Hennie (H-strommer)
8. Martin Batto (Zeewolde)
9. Pak58 (Enschede)
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door PvdBogaard »

Bikkels :P

ik stuur weldra aan de volgende personen een email met de details van de rit. Ben ik jouw naam per abuis vergeten, laat dat dan even weten via email.

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Hennie (H-strommer)
7. Martin Batto (Zeewolde)
8. Pak58 (Enschede)
9. Andries (TT Strom, Assen) o.v.b
10. Bert (Assen)

Ik heb alleen de route voor Garmin. Zal deze in de mail attachen.

In iedergeval tot zaterdag
Batto

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 18 sept. 2010.

Bericht door Batto »

:oops: Sorry Hennie, even niet goed opgelet geen kwade opzet :mrgreen: , tot zaterdag :bye:

Groet, Martin
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door TT-Strom »

Ik ben er zeker bij zaterdag, dus tot dan!

1. Paul (Voorthuizen)
2. Johan F./Spip70 (Eindhoven)
3. Wilfred "Dev-strom" (Zwartewaal/ ZH)
4. Jan Willem aka RedStrom (Winterswijk), klein ovb-tje
5. Aad(900) (Rotterdam)
6. Hennie (H-strommer)
7. Martin Batto (Zeewolde)
8. Pak58 (Enschede)
9. Andries (TT Strom, Assen)
10. Bert (Assen)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door PvdBogaard »

Hee Bikkels,

ik had nog een verrassing op de valreep. Vandaag motor ontdaan van het Veluweritvuil. En meteen ff nalopen/controleren. Zag in eerste instantie niets aan de achterband. Maar met slechts 1 bar spanning gingen de alarmlampjes toch branden. Oppompen en ja hoor, stoppen met pompen en de spanning neemt af. Mmmmm, nogmaals in het rond, nu heeeeel nauwkeurig kijken. Twee hele kleine puntjes. De twee stekels van een nietje dus. De ene was niet door. Maar helaas, toen ik de andere eruit had was het direct duidelijk: sssssssssssssssss.

Bij de Valkenier hebben ze er een plug ingedaan. Morgen voor de zekerheid nog even controleren of alles nog op spanning is. Anders moet ik de motor van vrouwlief maar gebruiken. Mmmm, waar verkopen ze hier rozen :oops:
In dat geval is het wel ff lastig met de ZUMO, de motor van Anneke heeft geen oplaad cq bevestigingspunt. Maar goed, met zijn 10-en zijn we vast creatief genoeg :wink: Tot morgen :-)} :-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door RedStrom »

Goed nieuws.
Voordeel van in het miodden van het land wonen is dat er altijd wel een motorzaak in de buurt is.
Apeldoorn, Raalte, Amersfoort etc. En natuurlijk de Valkenier.
19.00u ga ik rijden en heb geen internet meer. Mocht er wat zijn dan zie ik (hopelijk geen :wink: ) SMS-je.
Het moet gewoon door gaan. Weer is er perfect voor morgen, en de mijne is gepoetst na vorige week en er klaar voor.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 sept. 2010.

Bericht door RedStrom »

Rhino VStrom schreef:Da's Shit :!: :evil: Ik kan dan helaas niet mee. Ik ben dan héél véél jaar getrouwd :o) Anders heb ik er gelijk een echtscheiding achteraan. ((Dan kan ik wél mee :wink: ) Ondanks dit, wil ik jullie toch veel plezier wensen met de 'monstertocht' Andere keer beter :cry:
Peter,

Jammer dat je niet kan. Alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen. Zal vast wel een pintje op gepakt worden.
We zullen aan je denken :wink:
Ik ga vast rijden.
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door Sparkle Black Peter »

Thanx4All. Jullie allemaal veel plezier en drive safe.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door PvdBogaard »

zo leuk rondje. Benieuwd naar de filmpjes van Aad. Was prima weertje vandaag. Kleine 650 km. Om 9 uur vertrokken, om 10 uur weer thuis. Tja met een groep gaat het toch wat langzamer dan in mijn eentje. Maar goed, tis wel veeeeel gezelliger.

Wat mij betreft doen we het volgend jaar weer, maar dan op een dag dat het wat langer licht is :P
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door Aad900 »

IK ben ook weer thuis. Tot Rotterdam samen met Wilfred gereden, so die had ff haast O:-) De Strom staat netjes onder zijn kleedje en de ketting gesmeerd. Voor mij waren het totaal 833 km. Paul bedankt voor deze geweldige rit. Volgend jaar gewoon weer doen. :-)}
Ik ben ook benieuwd naar de filmpjes en natuurlijk de foto's :worship:
Ik pak nu eerst een biertje om bij te komen :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Dev-strom

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door Dev-strom »

Ook ik ben thuis aangekomen (had het inderdaad ff gehad :cry: )
Mooie rit gereden bedankt paul zeker voor herhaling vatbaar
Nu eerst tijd voor een midnight snack en een pilsje :)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door RedStrom »

22.30 ging ie uit. Klein kusje gegeven die rooie V-Strom.
Veel gezien. Mooie kleine, bochtige, rustige weggetjes.
Heel wat bochten gemaakt en ik kan ze nu sneller dan gisteren.
Maximum snelheid heeft vandaag een nieuwe betekenis gekregen.
En er was ook iets met schapen :D.

Ik heb de knollen wel op nu, maar kan niets anders bedenken dat leuker geweest zou zijn om te doen vandaag.
Top weer, top route, top gezelschap.
Paul, Aad, Henny, Wilfred, Bert, Johan, Andries, Paul: allemaal bedankt voor vandaag en graag tot een volgende rit.

En Paul: :worship: :worship: :worship: SUPER BEDANKT :!:

En nu een glaasje wijn en lekker op de bank.
:bye: :-)}
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: V-Strom Monstertocht, zaterdag 4 (!) i.p.v. 18 sept. 201

Bericht door RedStrom »

Bikkels. Die hards (vooral die ene met die krentenbol).
Of misschien toch een klein schroefje los.
Afbeelding
Uploaded with ImageShack.us
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Plaats reactie