Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Na 3x alles geschreven te hebben en alles weer kwijt geraakt te zijn door foute toetsen combinatie :cry: :oops: :evil: heb ik eindelijk de handel 'live' gekregen O:-) .
Zo te lezen wordt er al goed geoefend met het 'ouwehoeren' en het gaat jullie prima af :P

@ Tulipan, leuk je eindelijk te ontmoeten, we hadden afgelopen zaterdag wel met elkaar op kunnen rijden, ik was vanaf Irun ES onderweg naar NL :P .

Nu even de route kant van de zaak;
- route is gemaakt in Mapsource (voor Garmin equipement),
- track staat er ook in,
- start en eind locatie staan vermeld,
- en 2 (eventuele) pauze locaties staan erin vermeld.

De locaties zijn ondervoorbehoud, reden hiervoor is dat het seizoen bijna ten einde is en er diverse establishmenten de deuren op zaterdag gesloten houden wat we afgelopen zondag ondervonden hebben :cry: .
Claudia informeert jullie nog, zoals reeds door haar vermeld, met de definitieve locatie.
Je bent wat mijn betreft vrij om te gaan en te lunchen waar en wanneer je wilt, niets is en wordt gereserveerd, enkel worden er tips gegeven waar je eventueel zou kunnen lunchen/roken/ouwehoeren/middag dutje of anderzijds kan doen :o)
  • We starten bij;
    De Bonte Koe
    Muldershofweg 7
    6586 AG Plasmolen (Li)
    024-8442203

    De eerste pauze locatie:
    De Warande
    De Kluis
    5707 Helmond, Noord-Brabant
    0492-536361

    En dit is de tweede pauze locatie in de route;
    De Liempdse Barrière
    Peerkesbos 1
    5298 Liempde, Noord-Brabant
    0411-631454

    Dit is de belangrijkste, de eindbestemming;
    Buurthuis de Wegwijzer
    Steendorpstr2
    Breda

Voor de route moet je hier wezen :arrow: Routefile
Suc6 met het converteren, kopiëren, herberekenen, controleren en rijden van de route.
Let wel, de route is nu niet de bestemming, dat is ons einddoel, daar liggen de hamburgers en staat de drank :mrgreen: !
Tot zaterdag!

Hier alvast wat sneak previews, 't leek wel een Meidentour of maak ik nu iemand jaloers :wink: :
foto1, foto2, foto3, foto4, foto5, foto6, foto7, foto8, foto9, foto10
De eerste die weet waar foto 3, 5 of 7 zijn gemaakt heeft de route prijs gewonnen, een drankje aan de bar van Peter :schater:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Jomme Dox »

De route ga ik in ieder geval downloaden, en in de lente ne keer rijden....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Koekoek
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 03-03-2010, 10:36
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1050XT - 2022
Woonplaats: Sittard

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Koekoek »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:
Hier alvast wat sneak previews, 't leek wel een Meidentour of maak ik nu iemand jaloers :wink: :
foto1, foto2, foto3, foto4, foto5, foto6, foto7, foto8, foto9, foto10
De eerste die weet waar foto 3, 5 of 7 zijn gemaakt heeft de route prijs gewonnen, een drankje aan de bar van Peter :schater:

Hmmm, gokje .... is foto 3 Gemaakt in Aarle Rixtel? Kasteel Croy?

Foto 4 ziet er in ieder geval uit als een goede plek om te luchen.

Tot zaterdag!!

Groeten, Koekoek
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

Leuke foto's en duidelijke info Robert!

Heb er zin in :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

koekoek schreef:Hmmm, gokje .... is foto 3 Gemaakt in Aarle Rixtel? Kasteel Croy?
Foto 4 ziet er in ieder geval uit als een goede plek om te luchen.
Dat was snel, En de 'prijs' Afbeelding gaat naar KOEKOEK, ohja die lunch locatie (op foto in Aarle-Rixtel) zou voor zaterdag jammer genoeg gesloten zijn, althans dat was op dat moment de info die we telefonisch opgevraagd hebben gekregen, maar het personeel wist het zelf nog niet :oops:, vandaar de twee alternatieve locatie's zoals reeds in de tourdata vermeld.

Nog vergeten te vermelden in mijn vorige bericht;
We hebben de route 70% voorgereden en gemerkt dat er veel afsluitingen, wegopbrekingen in het Brabantseland zijn of alleen toegankelijk 'Nur für Anlehner Frei' of te wel 'alleen voor bestemmingsverkeer toegankelijk' en dus zouden er in de route wat afwijkingen kunnen zitten met reaal time wegbeheer of, per ongeluk :mrgreen: , een paar off-road stukjes kunnen voorkomen, excus hiervoor. Hier kun je óf gewoon doorrijden óf even afwijken van de route en er omheen 'Klunen' => zoek dat zelf maar ff uit :twisted: :arrow: de uiteindelijke bestemming is bekend Afbeelding .
Groet, Robert |
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:een paar off-road stukjes kunnen voorkomen, excus hiervoor.
Hoezo excuses? :lol: Offroad stukjes vind ik juist een pluspunt! :D

Is het misschien een plan om hier bij de groepsindeling rekening mee te houden?
Dat we "offroad" en "onroad" groepjes samenstellen zegmaar. :idea:
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Blije meid! »

even een luchtig ouwehoerberichtje tussendoor zo op de dinsdagmiddag:

"Kom in het geel en maak kans op een Cadeaucard
De Bijenkorf kleurt elk jaar weer geel tijdens de Drie Dwaze Dagen, niet alleen de winkel maar ook ons personeel. Maar dat kan nog geler! Kom daarom op donderdag 30 september en vrijdag 1 oktober compleet in het geel naar de Bijenkorf en u ontvangt een bon voor een gratis drankje in ons café of restaurant. Trek alles uit de kast, hoe dwazer, hoe beter! Want degenen met de meest originele outfits maken kans op een cadeaucard. Stel dus uw mooiste outfit samen en wees er vroeg bij!"


ik zeg: HUP Aad900, HUP gauw in vol ornaat naar de Bijenkorf :schater: Grote kans dat je daar je meissie vindt (zie een ander topic met de charmante krentenbol foto!). Gele motor, bijbehorende geel/grijze outfit, een dwaze dame...ik zie volop mogelijkheden :wink:

:bye:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Haha, Claudia. Ik moest ook direct aan Aad denken, toen ik de kleur geel zag. Maar Franc zou ook nog kunnen met z'n mooie helm! :D

Ik ben er klaar voor. Heb de route van Robert inmiddels in de Garmin en 'gelijkgetrokken'. De tracks weken wel af van de route zag ik, dus ik heb de tracks (Offroad?) maar aangehouden als route, waar het afweek.

Nu nog een beetje lekker (lees: droog) weer! :D

Tot dan dan....
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

[ouwehoermodus aan]@ Frank, mooi! hebben we in iedergeval ene die de route al goed in z'ne navigereet heeft staan Afbeelding .[ouwehoermodus uit]
Dgr schreef:Hoezo excuses? :lol: Offroad stukjes vind ik juist een pluspunt! :D
@Dgr, ik schreef het wel als volgt;
BlackstromNL <--> RvGS schreef: per ongeluk :mrgreen:
dus met mr Green :o)

We hebben al een setje pré off-roaders :arrow: DGR en RvGS
Alles kan en mag, ik weet zelf nog niet alle off-road gedeeltes aangezien die ook in het 30% gedeelte zitten die we niet hebben gereden, dus die gaan we ontdekken en als er geen off-road is dan maken we die gewoon . . . enuh ohja, ik ben te herkennen aan mijn TKC80's . :schater:

Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Blije meid! schreef:even een luchtig ouwehoerberichtje tussendoor zo op de dinsdagmiddag:

"Kom in het geel en maak kans op een Cadeaucard
De Bijenkorf kleurt elk jaar weer geel tijdens de Drie Dwaze Dagen, niet alleen de winkel maar ook ons personeel. Maar dat kan nog geler! Kom daarom op donderdag 30 september en vrijdag 1 oktober compleet in het geel naar de Bijenkorf en u ontvangt een bon voor een gratis drankje in ons café of restaurant. Trek alles uit de kast, hoe dwazer, hoe beter! Want degenen met de meest originele outfits maken kans op een cadeaucard. Stel dus uw mooiste outfit samen en wees er vroeg bij!"


ik zeg: HUP Aad900, HUP gauw in vol ornaat naar de Bijenkorf :schater: Grote kans dat je daar je meissie vindt (zie een ander topic met de charmante krentenbol foto!). Gele motor, bijbehorende geel/grijze outfit, een dwaze dame...ik zie volop mogelijkheden :wink:

:bye:
@Aad
Het spijt me echt van die krentenbol. Had ik niet moeten plaatsen die foto, of die tekst. Maar het werkt wel. De aandacht komt vanzelf.
En geel is best een mooie kleur hoor. Op de foto's zijn al weer veel vestjes te zien. Franc is er, en ik ook. Komt goed jongen. :mrgreen: :roll: O:-) :o)
:-)} :bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Aad900 »

RedStrom schreef:
Blije meid! schreef:even een luchtig ouwehoerberichtje tussendoor zo op de dinsdagmiddag:

"Kom in het geel en maak kans op een Cadeaucard
De Bijenkorf kleurt elk jaar weer geel tijdens de Drie Dwaze Dagen, niet alleen de winkel maar ook ons personeel. Maar dat kan nog geler! Kom daarom op donderdag 30 september en vrijdag 1 oktober compleet in het geel naar de Bijenkorf en u ontvangt een bon voor een gratis drankje in ons café of restaurant. Trek alles uit de kast, hoe dwazer, hoe beter! Want degenen met de meest originele outfits maken kans op een cadeaucard. Stel dus uw mooiste outfit samen en wees er vroeg bij!"


ik zeg: HUP Aad900, HUP gauw in vol ornaat naar de Bijenkorf :schater: Grote kans dat je daar je meissie vindt (zie een ander topic met de charmante krentenbol foto!). Gele motor, bijbehorende geel/grijze outfit, een dwaze dame...ik zie volop mogelijkheden :wink:

:bye:
@Aad
Het spijt me echt van die krentenbol. Had ik niet moeten plaatsen die foto, of die tekst. Maar het werkt wel. De aandacht komt vanzelf.
En geel is best een mooie kleur hoor. Op de foto's zijn al weer veel vestjes te zien. Franc is er, en ik ook. Komt goed jongen. :mrgreen: :roll: O:-) :o)
:-)} :bye:
Bedankt Jan-Willem en Claudia, ik wordt wel :oops: van alle aandacht :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

BlackstromNL <--> RvGS schreef: @Dgr, ik schreef het wel als volgt;
BlackstromNL <--> RvGS schreef: per ongeluk :mrgreen:

dus met mr Green :o)
Daar heb ik inderdaad overheen gelezen! :)
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Blije meid! »

wat zou er nog volgen? De route en de lunchplek.

Route: check. Staat erop. Bedankt Robert :worship:

Lunch: check. Vandaag de bevestiging gekregen van Paviljoen de Warande in Helmond (http://www.paviljoendewarande.com) dat ze zaterdag open zijn vanaf 11.00 uur. Je kunt bestellen wat je lekker vindt en het dus net zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt. Er is verder niets gereserveerd en of we nu met 10, 20 of 30 mensen, in een grote groep of in kleine groepjes en om 13.00 uur of 15.00 uur komen: het maakt ze niet uit want we zijn van harte welkom.

Het enige en laatste wat ik echt niet geregeld krijg is goed weer :frusty: :schater:

:bye:
Laatst gewijzigd door Stroompje op wo 29-09-2010, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links tussen de [url] en [/url] code plaatsen s.v.p.! Blijven we met z'n allen op 't forum --> zaterdag naar De Warande !! ;-)
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Blije meid! schreef:Het enige en laatste wat ik echt niet geregeld krijg is goed weer :frusty:
Nâh dan doen we togh gewoân met z'n alle duh Zonnedans :!:

Krèg nâh un plùislip! Die motte wûh doeûh!

nâh dâh gaat tie op 3 hé . . . 1 . . . 2 . . . 3

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nKQrhGaBSko[/youtube]
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Zet die man op een V-Strom en laat hem meerijden:
Geheid goed weer.

Slecht weer kan ook leuk zijn. Veel mensen worden dan melig. Goed voor het ouwehoeren.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Blije meid! schreef:wat zou er nog volgen? De route en de lunchplek.

Route: check. Staat erop. Bedankt Robert :worship:

Lunch: check. Vandaag de bevestiging gekregen van Paviljoen de Warande in Helmond (http://www.paviljoendewarande.com) dat ze zaterdag open zijn vanaf 11.00 uur. Je kunt bestellen wat je lekker vindt en het dus net zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt. Er is verder niets gereserveerd en of we nu met 10, 20 of 30 mensen, in een grote groep of in kleine groepjes en om 13.00 uur of 15.00 uur komen: het maakt ze niet uit want we zijn van harte welkom.

Het enige en laatste wat ik echt niet geregeld krijg is goed weer :frusty: :schater:

:bye:
Vervalt hiermee de tweede pauzelocatie, of ... ?
:bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Hallo :shock: JW :mrgreen:
BlackstromNL <--> RvGS schreef:Nu even de route kant van de zaak;
- route is gemaakt in Mapsource (voor Garmin equipement),
- track staat er ook in,
- start en eind locatie staan vermeld,

- en 2 (eventuele) pauze locaties staan erin vermeld.
De locaties zijn ondervoorbehoud, reden hiervoor is dat het seizoen bijna ten einde is en er diverse establishmenten de deuren op zaterdag gesloten houden wat we afgelopen zondag ondervonden hebben :cry: .
Claudia informeert jullie nog, zoals reeds door haar vermeld, met de definitieve locatie.
Je bent wat mijn betreft vrij om te gaan en te lunchen waar en wanneer je wilt, niets is en wordt gereserveerd, enkel worden er tips gegeven waar je eventueel zou kunnen lunchen/roken/ouwehoeren/middag dutje of anderzijds kan doen :o)
O:-) :mrgreen: :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)}

en nu gauw veâhrdeâh dansen koekwaus :mrgreen: :o) :schater: :!:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Dit wordt mijn eerste toertje/route met mijn nieuwe GPS. Dus voorrijden lijkt me niet zo'n goed plan nog.
Het is een Nuvi510 waarbij je het herberekenen niet uit kan zetten.
Vraag 1: Is het dan beter om de route of de track in de Nuvi te zetten?

Boven Deurne richting Helmond lopen track en route niet gelijk.
Waarschijnlijk moeten we her en der wel eens van de route afwijken.
Vraag 2: Wat gaat mijn Nuvi dan doen? Herberekenen naar het volgende waypoint en de hele route opnieuw en anders plannen, of gaat dat met de via-punten?
Hoe zit dat nu eigenlijk?

Vraag 3: de tripgegevens worden opgeslagen als current.gpx. Als ik nu de route of track als current.gpx in de Nuvi zet, heb ik dan dat blauwe lijntje die me steeds de originele route aangeeft?
Ga ik morgen eens testen. En dat ga eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(voor de nog jonge kinderen onder ons: dat zei clown :o) Bassie altijd als hij ging slapen).
:bye:

@BlackstromNL
Dat heb ik gelezen, maar de 2 locatie staan kort na elkaar in de route. En ik zie ons al zo met z'n allen rechtsaf slaan de parkeerplaats op en weer terug omdat dat zo in de route staat. En als we daar toch niet zijn moeten kan dat waypoint er misschien beter uit.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

RedStrom schreef:Boven Deurne richting Helmond lopen track en route niet gelijk.
Waarschijnlijk moeten we her en der wel eens van de route afwijken.
Yep klopt JW.
RedStrom schreef:@BlackstromNL
Dat heb ik gelezen, maar de 2 locatie staan kort na elkaar in de route. En ik zie ons al zo met z'n allen rechtsaf slaan de parkeerplaats op en weer terug omdat dat zo in de route staat. En als we daar toch niet zijn moeten kan dat waypoint er misschien beter uit.
Klopt ook :o)
of je rijd er voorbij, je kan dwars door Liempde rijden, ipv op de Hamsestraat linksaf te slaan rijd je gewoon rechtdoor de Rodeweg recht door Liemde om bij de Molendijk weer rechtsaf te slaan om de route te vervolgen . . . dat gaat iedereen wel lukken.

Heb je toch behoefte aan rook/slapouwehoer/lunch/middag dutje pauze dan laat je de route zoals die is en stop je ff bij de Liempense Barrière :P

Route of track in je navigatie? => kun je ze niet allebei uploaden kun je onderweg nog switchen indien nodig.
Op de andere vragen heb ik geen antwoord, ken het apparaat niet . .
Misschien helpt deze Tip, weet niet zeker of het werkt bij de Nuvi, kiek maar eens of 't woarkt;
- mocht het fout gaan dan stop/cancel je de route in je navigatie (niet deleten!) en activeer de route of track opnieuw.
Groet, Robert |
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

RedStrom schreef: Ga ik morgen eens testen. En dat ga eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(voor de nog jonge kinderen onder ons: dat zei clown :o) Bassie altijd als hij ging slapen).
:bye:
Caravan kopen incl. trekauto? :mrgreen:
http://link.marktplaats.nl/374437064
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Framomile »

Mooi geel is niet lelijk!!

Nu maar hopen dat ik jullie niet kwijt raak onderweg, gelukkig ben ik al een keer in het clubhuis geweest en dat weet ik denk ik ook wel weer te vinden zonder navi. Is uiteindelijk toch de belangrijkste plek :!:

Wat kunnnen jullie trouwens ouwehoeren zeg :schater:

Groet van navigatilose Franc
Vstrommerd
DL1000 berijder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 24-12-2009, 12:33
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: meeuwen (brabant)

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Vstrommerd »

navigeren met zo'n ding...... plak de kaart op je rug en laat de duo (als je die hebt) navigeren...... t'is weer eens wat anders!
:lol:
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Dgr schreef:
RedStrom schreef: Ga ik morgen eens testen. En dat ga eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(voor de nog jonge kinderen onder ons: dat zei clown :o) Bassie altijd als hij ging slapen).
:bye:
Caravan kopen incl. trekauto? :mrgreen:
http://link.marktplaats.nl/374437064
:schater: :schater: :schater:
Hij is verkocht. Voor weinig. Lenen? Hoe kom je d'r bij.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Framomile schreef:Mooi geel is niet lelijk!!

Nu maar hopen dat ik jullie niet kwijt raak onderweg, gelukkig ben ik al een keer in het clubhuis geweest en dat weet ik denk ik ook wel weer te vinden zonder navi. Is uiteindelijk toch de belangrijkste plek :!:

Wat kunnnen jullie trouwens ouwehoeren zeg :schater:

Groet van navigatilose Franc
En mooi lelijk is niet geel!

Ik ga af en toe wel staan. Dan zie je me wel.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
FastLoe

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door FastLoe »

Vstrommerd schreef:navigeren met zo'n ding...... plak de kaart op je rug en laat de duo (als je die hebt) navigeren......
Tja, maar in mijn geval is dat vaak weer een vrouw en da's dan vragen om problemen
Vstrommerd
DL1000 berijder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 24-12-2009, 12:33
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: meeuwen (brabant)

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Vstrommerd »

:oops: bij mij ook... maar gelukkig zijn er uitzonderingen :wink:
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Framomile »

De vooruitzichten zijn slecht 90% kans op regen en wind (volgens weerbericht KNMI).

Ik vraag me af hoeveel bikkels er hoe dan ook gaan rijden zodat ik niet de enige sukkel ben die bijna 2 uur met zijn regenpak aan heeft gereden en dan alleen de toer moet doen zonder navigatie.

Weet iemand trouwens of er nog handige apparaten zijn om de vloeistofsubstantie af te voeren uit mijn helm die nu met enige regelmaat uit mijn kop loopt? Of zal ik mijn oordoppen gewoon in mijn neus kunnen doen :roll: .

Tot laterrr,

Franc
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

Framomile schreef:De vooruitzichten zijn slecht 90% kans op regen en wind (volgens weerbericht KNMI).
Ik vraag me af hoeveel bikkels er hoe dan ook gaan rijden zodat ik niet de enige sukkel ben die bijna 2 uur met zijn regenpak aan heeft gereden en dan alleen de toer moet doen zonder navigatie.
Ik wacht even tot vrijdagavond af, de voorspellingen lopen nog erg uiteen vind ik.
Framomile schreef: Weet iemand trouwens of er nog handige apparaten zijn om de vloeistofsubstantie af te voeren uit mijn helm die nu met enige regelmaat uit mijn kop loopt? Of zal ik mijn oordoppen gewoon in mijn neus kunnen doen :roll:
Doorgaans gebruikt men hier een tissue of zakdoek voor :wink:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Franc, ik kom sowieso! (met navigatie!).

Heb vanmiddag even geshopt en een heus regenpak gekocht (met stoere gele strepen) en nieuwe waterdichte Goretex handschoenen.

Dus tot dan dan!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2959
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Tulipan »

He Franc,

Even een drain aan laten leggen, kost niet veel tegenwoordig.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Frank schreef:Franc, ik kom sowieso! (met navigatie!).
+ 1 :!: :mrgreen: :!:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Framomile »

Dan ziet het er goed uit mannen, gaan we gewoon voor de eindejaarsregenouwehoertoer !!

Hopelijk is mijn verkoudheid dan wel ietsie minder, niet voor het motorrijden hoor maar anders proef ik mijn bier niet :D

Gr, Franc
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Robert, rijden jullie via A12, tankstation de Schaars?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door TT-Strom »

Hej vrienden,

Wordt een gave rit zaterdag, als ik alles zo lees en zie.

Ik baal alleen als een stekker, kan om persoonlijke redenen de rit helaas niet mee rijden.
Wel ga ik mijn uiterste best doen om 's avonds bij de BBQ aanwezig te zijn, lijkt me gezellig iedereen weer te zien!

Een mooie (en veilige) rit alvast gewenst en hopelijk tot zaterdag bij de BBQ!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

Jammer Andries :| Wel gaaf dat je toch nog komt barbeknoeien!

Ik ga weer even verder duimen voor goed weer :o)
Keinu

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Keinu »

Ik zie dat de route zaterdag zo goed als door mijn achtetuin komt. mooi !!!
Verder zul je op de route tussen Liempde en Kasteren een (totaal overbodig) verbodsbord tegen komen. Als je dat stuk wil omzeilen moet je een heel stuk omrijden.
Ik zou gewoon de gok nemen. Je zult niet de enige zijn.
Heel veel plezier zaterdag en als je in de buurt van of in Sint Michielsgestel bent en iemand ziet zwaaien (al dan niet op zijn blauwe dl1000) dan zijt ik de gek :bye:

Lex
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Sparkle Black Peter »

KU.., :evil: KU..., :evil: KU... :evil:

Ik ben geveld door een longontsteking en zal deze mooie Brabantse rit niet meerijden. Is in mijn ogen wel een gemis dat het gezelligste forumlid O:-) niet mee kan. Maar niet getreurd, ik zal voor jullie de BBQ klaarzetten en zorgen voor een 'warm' onthaal in Breda. Ook zal ik alvast voorproeven. (hoop voor jullie dat er dan nog iets over blijft :o) )

Voor iedereen een veilige toertocht en See You bij de BBQ.

p.s. jullie zullen nu wel eerder klaar zijn, zonder al die rookpauze's 8)


(zielige) Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
FastLoe

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door FastLoe »

Framomile schreef:Weet iemand trouwens of er nog handige apparaten zijn om de vloeistofsubstantie af te voeren uit mijn helm die nu met enige regelmaat uit mijn kop loopt?
Da's toch ook gewoon geel spul, kleurt lekker bij de rest, gewoon laten lopen dacht ik zo
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Stroompje »

Pffff Peter toch......dus hopelijk niet te ziek zodat je zatedag in bed moet blijven......Afbeelding

Afbeelding


We kunnen toch niet zonder onze :arrow:
Afbeelding :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Frank schreef:Robert, rijden jullie via A12, tankstation de Schaars?
Frank,
Vanaf ons huus is dit um, wiej riede via de A12, Pleyroute, A325 en dan deur Nimwege noar Plasmolen.
Is feur oe ok kurter maer dat mot je zelf wette.

Oe wet woar ons huus woont, de deure is los :!:
Aw't maer dreuge holt :!: :schater:

TT-Strom schreef: kan om persoonlijke redenen de rit helaas niet mee rijden.
Jammer Andries, dan zien we je 's avonds, geen zorg we zullen een halve hamburger en een aangekloven Bratwurst voor je bewaren :o)
Keinu schreef:Verder zul je op de route tussen Liempde en Kasteren een (totaal overbodig) verbodsbord tegen komen. Als je dat stuk wil omzeilen moet je een heel stuk omrijden. Ik zou gewoon de gok nemen.
Joa Joa, en geheel op eigenrisico dus Afbeelding
Rhino VStrom schreef: . . . knip. . .zal deze mooie Brabantse rit niet meerijden.

Foi toch, dat völt mien as `n kei in de schottezak, dan he'j de schaop'n ant driet'n an.
(ff vertaalt voor de brabos en andere landgenoten => bah, dat komt slecht uit, dan heb je de poppen aan het dansen)

Zonder dollen Peer, beterschap en doe het ajb ff rustig aan, dan zien we je tenminste zeker bij de BBQ.
enuh zorg dat de zuster je de juiste Afbeelding geeft :mrgreen: .


@Franc,
Afbeelding
Laatst gewijzigd door RvGS op do 30-09-2010, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

@Peter: heel jammer. Dat heb je met die oude mannen. Ga je zeker koken voor ons :?
Hier ook verkouden, verhoging en middeltjes. Morgen regenpak kopen.

@Andries
Bij monsterrit eerder weg vanwege BBQ en nu alleen BBQ. Al met al toch een rit met BBQ.

@Franc
Volhouden. Vizier iets open en de rijwind doet de rest. Misschien kun je tijdens de BBQ beter je helm ophouden. Leuker voor de rest.

Ik heb net mijn smigsel en 12V plug af. En die ga ik hoe dan ook testen op zaterdag. Als er alleen BBQ is kom ik toch met de Strom
Morgen nog een regenpak kopen. Ook al is mijn all weatherpak wel OK. Misschien nog iets warmere handschoenen (Held Satu: winnaar test Motoplus).
Ik heb inmiddels Rain-X voor op het vizier. Geweldig spul.

Als ik op buienradar kijk en de 3-daagse neerslag kaart bekijk dan starten we met regen, wordt het snel droog tot zeker tot en met de BBQ.
Wie zeg om 23.00u naar het oosten wil vertrekken treft het ook nog droog en rijdt achter de buien aan. Niet te snel rijden natuurlijk.
Het gaat allemaal vast meevallen. :D :P :mrgreen: :o); Tot zaterdag.
En we moeten nog door iemands achtertuin en dan zwaaien. Of heb ik Keinu verkeerd begrepen. :twisted:
:bye: :-)}
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
FastLoe

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door FastLoe »

RedStrom schreef:En we moeten nog door iemands achtertuin en dan zwaaien. Of heb ik Keinu verkeerd begrepen
Nee, dat klopt helemaal, da's dat stuk off road wat we drie keer tegenkomen
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Joepie.
Dan zit ik vlak achter je en doe voor Keinu een rondje extra.
Wat zullen we :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Dgr

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Dgr »

FastLoe schreef:
RedStrom schreef:En we moeten nog door iemands achtertuin en dan zwaaien. Of heb ik Keinu verkeerd begrepen
Nee, dat klopt helemaal, da's dat stuk off road wat we drie keer tegenkomen
:schater:
Keinu

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Keinu »

Dgr schreef:
FastLoe schreef:
RedStrom schreef:En we moeten nog door iemands achtertuin en dan zwaaien. Of heb ik Keinu verkeerd begrepen
Nee, dat klopt helemaal, da's dat stuk off road wat we drie keer tegenkomen
:schater:

Nou met die 'ouwehoertoer' gaat het wel goed komen.
Letten jullie wel op het opstapje :wink: :frusty: kun lelijk over vallen.
Verder staat mijn achtertuin geheel tot jullie beschikking :roll:
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RedStrom »

Wie zou er bluffen?
Zit er vlakbij een Intratuin, voor als we geweest zijn?
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

Zeg maar waar we moeten zijn :arrow: klik :mrgreen:

Krijg je een paar van deze in je achtertuin :schater: :schater:
Afbeelding

V-strom=> goed voor elk snoei- of spitwerk en aanleg van paden of karresporen :o) .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door RvGS »

[owehoermodus aan]
SMS van Blije meid! schreef:Ik ben bij de schoenenkassa hoor!
Krèg nâh wat, ik krèg un sms van blèe mèd dat ze bè duh schoenenkassa is, Afbeelding !
wat mot ik dâh nu van denken, Afbeelding hou me creditkaâhrt diep in me zak :?: :!: :mrgreen: :!:

even ut goeduh nummeâh in toetsen blèe mèd, dan komt alls goed :schater:

[ouwehoermodes uit]
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Stroompje »

:arrow: Nieuwe schoenen om te dansen morgen...... :!: :?: :roll:
Ik heb al -tig keer op de buienradar gekeken........en ja ja het wordt steeds beter voor morgen :!: :worship:
Rondje polonaise op motorlaarzen moet lukken..... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Einde seizoens ‘ouwehoertoer’ met bbq op 2 oktober

Bericht door Frank »

Zeg Heleen, als je weer zonder Barry gaat, neem je dan wel je portomonneetje mee? Anders moet ik weer alles voor je betalen.. :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie