Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Counting down. Heb een leuke route voor mijn twee daagse rit naar het hotel. In Monshau reeds een hotel. Alleen onderweg nog iets zien te vinden.
Even kwijlen? Robert is zo vriendelijk geweest om een plaatje van de route in info.doc te plaatsen
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Pebeling schreef:.....ik ga maar eens de routes op mijn gemak bekijken en deze in de Navi stoppen.
Vergeet niet de routes in MapSource te dupliceren en te herberekenen en aan te passen naar de route van Robert.. anders hebben we straks allemaal verschillende routes! :D

Ik heb er zin in...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

Waarschijnlijk ben ik heel lastig maar ik krijg de routes niet fatsoenlijk omgezet naar de TT, heeft iemand ze toevallig voor me ??
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Dennis013 schreef:Waarschijnlijk ben ik heel lastig maar ik krijg de routes niet fatsoenlijk omgezet naar de TT, heeft iemand ze toevallig voor me ??
Heb je hier wat aan? Alle routes in .gpx formaat
http://v-strom.nl/routes/weekendV-STROMeifel.gpx
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

............. :arrow: ik niet......... :mrgreen: via tyre krijg ik een totale route, van een dikke 2000km en toen heb ik die maar onderbroken ........of alleen een stuk of 15 route punten van pauzepunten.

De zaterdag route's heb ik vanaf de kaartprints omgezet in *itn bestanden. De vrijdag route is in de maak.......
Nog niet gekeken of de TTRider ze goed oppakt.......via Tyre gaat 't oké.
Er zit alleen een "hickup" in 1 route bij het grote meer, eerder genoemd door Bert/Snuggels ( http://forum.v-strom.nl/posting.php?mod ... 84#pr71083 )
Via de blauwe tand kunnen we ze altijd ff overzetten....bij Routier Niederdorf.
Garantie tot aan 't eind van de straat....... :schater: Zet Hotel Landgasthaus Pfahl er iig in als thuis basis, zo kom je altijd weer bij het :arrow:"ein Frisch gezapften Glas Bier oder Rot/Weis Wein" :schater:

Zullen we nodig hebben bij temperaturen rond de dertig graden!!!!

P.S. .........zijn er meer die NL willen zien spelen :?: Barry gaf al aan dat de route best een uurtje eerder in Wershoven mocht aankomen.... Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Ach, voetbal is wel leuk, maar blijf er niet speciaal voor thuis hoor.
Dus als we er op tijd zijn om te kijken, prima, zijn we het niet, ook prima.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dev-strom

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dev-strom »

Persoonlijk hoeft dat voetbal van mij niet maar als er mensen zijn die graag willen kijken mag van mij best de route een beetje ingekort worden(hebben we met het warme weer ook wat eerder een koud pilsje :) )
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Voor mij hoeft het ook niet ....... :arrow: Hij kan natuurlijk altijd afhaken en zorgen dat 'ie op tijd is voor de aftrap........ :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Van mij hoeft het ook niet, maar we kunnen altijd stoppen en in een leuk kroegje lekker tussen de Duitsers gaan zitten.... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Tussen de Duitsers zitten we zo wie zo....... waar dan ook :!: Thuis zijn we en blijven we zeker niet ... :schater:
Wat is het warm....... :arrow: hier in huis alweer een paar volksliederen....Brazilie of Chili..... :mrgreen: wat zal het worden..... :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

Monique wil ook graag het voetballen zien, kan ze mooi bij Frank achterop dacht ik zo :-)}

zojuist eindelijk mijn tubes gemonteerd, dus na 1 jaar was dit wel het goede moment.

moet nu nog ff de airco in orde maken :wink: want het wordt warm.

Veder lijkt het dat de brommer in orde is, maar dat weet ik uiteraard pas zondag namiddag.

nog slechts een paar nachtjes slapen

P
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Tsja Afbeelding
Voordeel is wel dat het lekker rustig op de weg is, ik weet dat ook veel duitsers voor de nederlandse pot thuis blijven :mrgreen:

Aangezien we toch stops moeten maken om bij te tanken, ook voor de innerlijke mens, verwachting is ++30C, kunnen we dat misschien combineren met Afbeelding , maar om 16:00uur al in Wershofen te zijn gaan we echt niet redden ... via geplande route.

maar héy, vanaf Zevenaar naar Wershofen is het maar 2 uurtjes en een 15min via de Autobahn A3 tot aan Leverkusen en dan de A1. Maakt mijn niets uit, wie wil moet dit doen . . .

Maar laten we eerlijk zijn, deze wedstrijd is veels te slecht voor onze bloeddruk :oops: en dan kunnen we beter genieten van de rustige wegen en genieten van de mooie omgeving en later met een lekker fris wijntje/biertje/fris de samenvatting bij ARD, ZDF oder in RTLplus Fernsehn bekijken en lekker in discussie gaan met de duitse Inhaber en zijn gasten..en wij met 16mln coachen ff lekker onze mening geven | DE-NL als finale lijkt mogelijk te zijn.. :o)

En misschien is het echt te warm en beslissen we onderweg als groep om de snellste weg te nemen naar Afbeelding

Nog 3 nachtjes en dan... Wershofen, en Nederland naar de volgende ronde :P
Groet, Robert |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Geen (voetbal)histerie graag. We gingen toch toeren in de Eifel. Ik red het in ieder geval niet om al voor vieren daar te zijn op vrijdag als ik al die behoefte had. Vind de wegen veel interessanter dan een stel kerels die achter een balletje aanhobbelen. :roll:

Ik zie jullie op vrijdag. Al of niet met een kater van een verloren partij :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Enne laat dit je gemoed voor de rest van het weekend niet beinvloeden.

Na het eten ga ik op pad. Vanavond in Monschau, en morgen 380 km voor de boeg. Kan morgenavond vast geen bocht meer zien. Mensen, goede reis allemaal. Zie jullie vrijdag
:-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Nog 1 tropisch nachtje....... :P tot morgen allemaal :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Folks,

Allemaal erg veel plezier het komende weekend. Rij veilig :-)} en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. :wink:

Volgende keer ga ik ook mee :(

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Dank je wel Peer, en zeker ben je er de volgende keer bij... maar dan mag t iets minder warm zijn. . . Afbeelding
Zal het bericht doorgeven aan de rest van de Eifelaars :bye:
Groet, Robert |
Orange Girl

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Orange Girl »

Vandaag is het dan D-day......

Helaas was voor mij erg vroeg vandaag 05:15 gewekt door een Afbeelding die de hele kamer had onder ......
dus voordat iedereen wakker is alles opgeruimd en de kamer nog maar even Afbeelding ...

Als iemand in de gaten heeft dat ik dus in Afbeelding maak me dan even wakker

Nu op naar een super gezellig :-)} weekend
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

tja zo'n weekend isz o weer voorbij, als ik dit type zijn de laatste mensen thuis hun koffertje aan het uitpakken.

wij hebben een super weekend gehad en vonden het een eer aanwezig te mogen zijn.

Dank jullie alle voor de gezelligheid en de mooie ritten.

Ik hoor nog wel waar de foto's naar toe moeten.

groetjes

Monique & haar chauffeur Peter
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Inderdaad de 'koffers' zijn omgekiept in de wasmand......gedoucht zitten we nu te genieten van een glas wijn. Afbeelding
We hebben 'n heerlijk weekend gehad met een stel V-Strommers en niet Strommers maar allen met een warm motorhart op de juiste plek!!
Wat ontzettend leuk dat we elkaar (nog) beter hebben leren kennen.
Robert de uitgezette en voorgereden ritten waren :arrow: machtig en prachtig.....het hotel ook helemaal TOP! :arrow: Super gedaan en dus ook super bedankt voor het organiseren...... Afbeelding :worship: :!: :!:
:arrow: ik weet het zeker dit was een Super V-Strom Weekend en .....dat smaakt naar meer :!: :schater: :-)} :-)} :-)} :-)}
Nu snel de foto's bekijken.....
:idea: Mischien kunnen we een album opzetten waar we allemaal onze foto's kunnen uploaden........ 'kWeet niet of zoiets mogelijk is, wie heeft er een uitvoerbaar idee..... :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

Gisteren thuis gekomen moe maar voldaan en na zoals vele zullen hebben gedaan de koffertjes ondersteboven te hebben gehouden voor de "witte reus" maar eens even relaxt in de tuin gaan liggen en alle mooie momenten van het weekend nog maar eens voorbij laten komen.

Allemaal bedankt voor een super weekend en op naar het v-strom weekend 2.0 :bye:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Goedemorgen luitjes,

Het was me echt een genoegen om met jullie allen een prachtig weekend op de motoren te beleven.
Dan maakt het ook niets uit dat ik de phantastische wettstreid van de Duitsers gemist heb, maar het
resultaat was ook zo goed. :-)

Graag weer met jullie op pad, was leuk. ...Als ik als wk-winner nog mee mag.

Groetjes,
Ralf

Ps. Mag iemand fauten vinden, mag die ze graag houden.
Groet, Robert |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Hee Luitjes,

het was afzien. Wat een hitte tijdens dit (lange)weekend. Heerlijk toch die verfrissende regenbui. Toch altijd imposant hoe donder en bliksem zich manifesteren in het heuvellandschap.
Ik heb me uitstekend vermaakt. Allen bedankt. Robert prima voor elkaar. Je mag het nog eens doen :P

Monique en Peter, harstikke bedankt voor de gastvrijheid. Het was heerlijk verfrissend. Weet nu nog zekerder dat zo'n faciliteit bij mij straks niet mag ontbreken. Maar 18 meter is toch .....
Heleen, bedankt voor het voorrijden van het laatste stukje. Je red wel heel netjes de snelheid moet ik zeggen. Stond toen ook perplex dat je bij de oprit naar van A12 naar A30 en ineens vandoor stoof. Geweldig :worship:

En Ralph, het barst van de fouten. Maar wat kan het schelen, we begrepen en begrijpen elkaar uitstekend. Tenslotte een universele taal: het genieten van en met de motor :-)}
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

altijd lachen die duitser :mrgreen:

nou ja wij lachen om hun dan :twisted:

KEEP ON DREAMING, Fussbal ist ja krieg, und nur einer kan gewinnen, und das sind die HOLLANDER :o)
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Heej Allemaal!

Waarschijnlijk ga ik in herhaling vallen, maar toch: allemaal hardstikke bedankt voor het gezellige weekend!
Dit smaakt zeker naar meer! Mooi weer, gezellige mensen, lekker eten, mooie routes, lekker rijden, goed hotel, de nodige humor, wat wil je nog meer!

Thanks Robert (en Thea) ook voor de overnachting....:-)

Ik zeg: Vaker doen!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Orange Girl

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Orange Girl »

Bedankt allemaal voor een SUPER gezellig weekend....

Peter & Monique, bedankt voor de gezellig verfrissende duik en de Pizza als afsluiting van het weekend

Voor mij geldt ook dat dit echt iets is om te herhalen.... Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gast op ma 05-07-2010, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Natafelen V-strom Eifel weekend 2-4 juli 2010

Bericht door RvGS »

Natafelen V-strom Eifel weekend 2-4 juli 2010

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn de meesten van ons allen weer veilig en in goede gezondheid thuis en is het V-strom Eifel 2010 weekend al weer voorbij :cry: !!
Uitzondering natuurlijk een paar uitverkorenen :mrgreen: die mochten nog even onthaasten.

Een paar kleine opmerkingen:

  • * weersomstandigheden => voortreffelijk!
    * medereizigers => fantastisch!
    * de gereden routes => niets om over te klagen !
    * accommodatie pension => helemaal top!
    * entertainment door een aantal van deze groep => nagenoeg professioneel !

Afbeelding

Samen maak je er een leuk weekend van en daarom Dank aan jullie zelf!!;
Heleen & Barry, Monique & Peter, Bert & Anneke, Bianca & Dennis, Frank & Hendrik, Wilfred, Paul, Andries, Ralf en natuurlijk Thea !
:worship:

  • dank dat jullie erbij waren Afbeelding .

Robert.

PS
een mooiere en verkoelende afsluiten had ik niet kunnen verwachten maar is toch waarheid geworden, ook dank voor die gastvrijheid . . . .
Laatst gewijzigd door RvGS op ma 05-07-2010, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

Hallo allemaal,

Ook wij zijn weer veilig thuis, als laatsten(?), maar dat waren jullie al van ons gewend na dit weekend... :schater:
Tja, wat moeten we nog toevoegen aan al deze mooie woorden, ook wij hebben ons uitstekend vermaakt en ook wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Robert voor alle werk wat je hier in gestoken hebt; het was geweldig! :worship:
Graag tot een volgende keer, tot die tijd 'zien' we elkaar hier op het forum.

Groetjes, Anneke & Bert
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Hoi Allemaal,

De foto's kunnen we op http://foto.v-strom.nl zetten! Jullie krijgen binnenkort een email om daar een profiel/account aan te maken, hierna kunnen jullie in het album van de Eifel jullie foto's plaatsen!

Stroompje en TT-Strom hebben al een account daar..

Ik vond het ook een geweldig weekend, heb echt genoten en het weekend is helaas voorbij gevlogen, ook al hebben Hendrik en ik er nog een dagje achteraan geplakt.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid (en vooral Robert bedankt voor de voorbereidende werkzaamheden en het voorrijden!) en tot de volgende rit!

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

Hoi Frank,

leuke foto's maar die mega eruptie heeft wel veel indruk op jullie gemaakt gezien het aantal foto's wat je ervan geschoten hebt. wij hebben ook nog wat kiekjes hoor graag hoe ik ze kan oploaden.

bedankt nogmaals voor het lachen en de entertainment.

groetjes Peter
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Dank je, Peter! Check ff je mail, dan zie je hoe je foto's kunt uploaden in een nieuw of bestaande email op http://foto.v-strom.nl

Tja, de erruptie, was een bron die normaal iedere 20 minuten spuit, (heb de foto's met open sluiter genomen, dan maakt ie 20 foto's per seconde), maar de eerste keer viel het tegen en we moesten er 1 euro entree voor betalen, dus gingen we terug naar de kassa om geld terug te vragen, omdat ie niet de beloofde 4 meter hoog was, maar maar 2 meter hoog. Maar de juffrouw van de kassa zei dat we nog een kwartier moesten wachten, want dan zou ie groter zijn en jahoor, de tweede serie foto's is ie iets groter. Dus geen geld terug, :mrgreen:

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt. Zit nog in de experimentele fase en de beelden zijn niet altijd even scherp en het ruitje zit ook nog steeds in de weg.

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=B8RRNphpMYQ[/youtubehd]

PS2: Paul, je ben in kamer 14 een t-shirt vergeten en die moest ik meenemen. Dus die krijg je 28 augustus terug? (gewassen en gestreken door Petra!) (als je hem eerder nodig hebt, moet je het maar zeggen, dan sturen we hem op, of haal je hem op uit Hengelo :))
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Zo... al 349 foto's in ons album van ons mooie weekend! Zie: http://foto.v-strom.nl/#3

Van Robert, Heleen, Bert, Peter en mijzelf... wil de rest ook z'n foto's daar plaatsen? :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dev-strom

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dev-strom »

Ook ik heb een geweldig weekend gehad.

Geweldig georganiseerd robert :worship: zeker goed voor een herhaling ik zal dan meschien ook een paar gewone schoenen meenemen :oops: :oops: (nog bedank voor het lenen Bert).
echter wegens het sturen in de bergen heb ik er niet aan gedacht om mijn camera uit mijn koffer te halen en dus helaas geen foto's van mijn kant.
Gebruikersavatar
JeePeetje
DL650 berijder
Berichten: 295
Lid geworden op: vr 23-02-2007, 15:43
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Een mooie blauwe
Woonplaats: Biervliet (Zeeuwsch-Vlaanderen)

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door JeePeetje »

Mooie foto's mensen. :worship:

Ik zie dat juliie ook naar Daun zijn geweest bij Henry en Katja. Dat is zowat mijn vaste adres in de eiffel geworden.

Als er nog een volgende keer komt, ga ik zeker proberen om mee te gaan 8)
Plaats reactie