Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

TT-Strom schreef: :arrow: TT's bericht
Allen,...Er zijn een paar zaken gewijzigd:
1. Een ander hotel, welk hotel dit is zal snel bekend worden gemaakt. De kosten die erbij horen ook, deze zullen lager uitvallen en zijn inclusief halfpension
2. Een andere voorrijder, nl. BlackstromNL <--> RvGS
Dank Andries (...) aangezien Heleen en Frank beschikken over navigatie, en misschien ook andere deelnemers, is het mogelijk om met een aantal kleine groepjes, gezamenlijk of indien gewenst individueel de Eifel aldaar te verkennen.
Vrijheid blijheid is het motto, niets moet alles mag :-)} :!:

Onderstaande het *Landgasthaus-Pfahl* waar wij verblijven;

Afbeelding
Landgasthaus-Pfahl schreef: Preise: inclusive Frühstückbuffett und Halbpension (3 - Gang Menü am > Abend)> für 2 Tage.> im Doppelzimmer oder 2 - Bettzimmer 105.00 € Person> im Einzelzimmer 133.00 € Person


Indien gewenst kunnen de personen van de eenpersoons geboekte kamers nog één en ander wijzigen, denk hierbij bijvoorbeeld aan om een kamer te delen, scheelt in de kosten en de bedden staan separaat, dus geen zorg dat je lepeltje lepeltje moet liggen. Afbeelding


Onderstaande personen hebben allen al bevestigd en voor hun zijn de kamers geboekt zoals aangegeven.

Mocht er onverhoeds e.e.a. wijzigen, laat mijn dit dan z.s.m. weten zodat er actie ondernomen kan worden met de betreffende informatie naar het "Gasthaus".
1. BlackstromNL (Robert + Thea) Zevenaar (2 persoonskamer)
2. Stroompje & (EX-)Stroom2(Heleen & Barry) Lunteren ( 2 persoonskamer)
3. pebeling (Peter + Monique) Kalkar (2 persoonkamer)
4. Dennis013 +Bianca (ff onder voorbehoud van verlof aanvraag van de vrouw)( 2 persoonskamer)
5. TT-Strom (Andries) Assen (eenpersoonskamer)
6. Frank (Frank) Hengelo OV (eenpersoonskamer)
7. Ralf (intro van BlackstormNL) Bochelt (eenpersoonskamer)
8. dev-strom(wilfred) Zwartewaal (eenpersoonskamer)
9. PvdBogaard (Paul) Voorthuizen (eenpersoonskamer)



Let wel, er zijn op aanvraag nog een beperkt aantal kamers ter beschikking, dus diegene die nog geen keuze hebben gemaakt zullen z.s.m. een beslissing moeten nemen om niet teleurgesteld te worden :wink: . -> indien deelname gewenst, graag contact opnemen middels e-mail van ondergetekende, voorts zal er contact opgenomen worden met het pension i.v.m. beschikbaarheid :bye:


:idea: Tip:
Dit is een grensoverschrijdendetoer, misschien is het verstandig voor diegene die dit nog niet hebben om een reis- annuleringsverzekering af te sluiten.
Eén ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten ... :arrow: Disclamer
Groet, Robert |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Ik heb er zin in!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

ZUMO gaat mee, dus geen probleem om voor te rijden. Al zoooo veel geoefend op de Veluwe tour :P
Ziet er leuk uit. En hopen dat de weergoden ons toe zullen lachen.
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

Stroompje schreef:@ Dennis,
BlackstromNL <--> RvGS schreef:
Landgasthaus-Pfahl schreef: Preise: inclusive Frühstückbuffett und Halbpension (3 - Gang Menü am > Abend)> für 2 Tage.> im Doppelzimmer oder 2 - Bettzimmer 105.00 € Person> im Einzelzimmer 133.00 € Person
Duidelijk, Thnx :D
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

De verlof aanvraag van mijn vriendin is goedgekeurd :lol:

Dus we kunnen zeker mee gaan :-)} in de Eiffel ik ga mijn :-)} vast starten LOL
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Leuk!

Wordt een lekker weekend daaro, veel bochtjes, mjammie!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Updatete lijst :!:
Onderstaande personen hebben allen al bevestigd en voor hun zijn de kamers geboekt zoals aangegeven.

Mocht er onverhoeds e.e.a. wijzigen, laat mijn dit dan z.s.m. weten zodat er actie ondernomen kan worden met de betreffende informatie naar het "Gasthaus".
01. BlackstromNL (Robert + Thea) Zevenaar (2 persoonskamer)
02. Stroompje & (EX-)Stroom2(Heleen + Barry) Lunteren ( 2 persoonskamer)
03. Pebeling (Peter + Monique) Kalkar (2 persoonkamer)
04. Dennis013 (Dennis + Bianca) Tilburg ( 2 persoonskamer)
05. TT-Strom (Andries) Assen (eenpersoonskamer)
06. Frank (Frank) Hengelo OV (eenpersoonskamer)
07. Ralf (intro van BlackstormNL) Bochelt (eenpersoonskamer)
08. Dev-strom(Wilfred) Zwartewaal (eenpersoonskamer)
09. PvdBogaard (Paul) Voorthuizen (eenpersoonskamer)
10. Fazer Hendrik (intro van Frank) Noordwijk, GN (eenpersoonskamer)
11. Snuggles (Anneke + Bert) Assen (2 persoonskamer)

info eerste pagina: http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?p=68883#p68883
Groet, Robert |
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

Over een paar weken is het zover, is er al meer bekend over de rit ernaartoe en/of andere zaken ???
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Wordt aangewerkt Dennis . . . binnenkort komt er meer info.
Groet, Robert |
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:Wordt aangewerkt Dennis . . . binnenkort komt er meer info.
super
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Ok, op verzoek van Robert is deze topic alleen nog maar te lezen voor deelnemers.. (behalve Ralf en Hendrik, want die hebben geen V-Stromaccount)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

@ Frank, bedankt voor het sluiten van deze thread, deze is dus vanaf nu alleen nog maar benaderbaar door diegene die meegaan naar de Eifel.


OK Motorvrienden,

Het is tijd voor informatie, Ik heb in een bestand enige informatie bij elkaar gezet, reden hiervoor is dat ik graag nog wat informatie van jullie zou ontvangen zoals;
  • - bijvoorbeeld of je alleen of samen naar Wershofen rijdt,
    - wat jullie gegevens zijn, ivm communicatie onderweg en info naar het pension,
    - of je beschikking hebt over navigatie,
    - en ben je bereid voor een groepje te rijden.

Het volgende bestand kunnen jullie bewerken, dus in- of aanvullen, hoe? dat lees je vanzelf :)
:arrow: . . .
Info doc

Mochten jullie nog vragen en of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Wellicht ten overvloede, één ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. Lees dit ook nog even door ... :arrow: Disclamer


Wordt vervolgd . . . met route informatie

Groet,
Robert
Groet, Robert |
Dev-strom

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dev-strom »

Alle gegevens van mij zijn in gevuld.

Dennis ik stell voor dat we bij jou in de buurt ergens afspreken om samen door te rijden??

ps. ik rij niet voor wegens nog niet genoeg rijervaring (en schat nog wel eens een bochtje verkeerd in :oops:).


pps. frank waar vinden we het topic nu terug???
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Eeeeh Wilfred...welk topic bedoel je..... :?:
Je hebt net in ons 'Eifel weekend 2 - 4 July 2010'- :arrow: nu privetopic, een bericht geschreven...... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Dev-strom

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dev-strom »

Heleen,

Klopt maar dat is via control paneel -> subrscribtions -> en dan zoeken welke het ook al weer was.
Is dus wat onhandig en zou leuk/makkelijk zijn als ik ergens in een oog opslag kon zien of er nieuwe berichten zijn.


EDIT: en ik heb hem dus net gevonden in de bovenste rij onder tips en trucks en algemeen.
Laatst gewijzigd door Dev-strom op za 12-06-2010, 23:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

Hallo allemaal,

Misschien een domme vraag, maar wat is nou de bedoeling voor de vrijdag?
Gaan we van Venlo in 1,5 uur over de A61 naar Wershofen of maken we er een mooie route van zoals in het begin van het topic gemeld. (quote...Tussen 17:00 uur en 18:00 uur aankomst in ons hotel in Manderscheid...endquote). Is dat laatste het geval, dan rijden wij graag mee. We zijn de dagen voorafgaand aan het weekend al in Zuid-Limbabwe, dus in de buurt.

Groet, Bert & Anneke
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Ok, even heel goed op letten!! Wij gaan NIET naar Manderscheid, als je dat wel wilt ben je hier bij het verkeerde "adres" :!:
Het bericht waar naar je refereerd is een oud bericht, graag even alles lezen. Het betreffende thread is niet meer van toepassing, is ook zo aangegeven en is zelfs gesloten :!:

Alle relevante info staat in deze thread, en komt van ondergetekende en of diegene die meegaan, dus ook graag het Info doc lezen.
Dhr Hunter6 heeft zich terug getrokken van zijn initiatief.


Zo nu weer over tot de dagelijkse bezigheden :P

Bert & Anneke,
Geen domme vraag is mogelijk :o) , de intentie is dat indien er gezamlijk gereden word er ergens verzameld kan worden, zoals voorgesteld
in het :arrow:
Info doc, en lees gelijk ook even dit door: Disclamer.

Indien je zelf naar Wershofen rijden wil, prima? wil je met een groepje er naar toe, ook goed, maar dan moet e.e.a gecommuniceerd worden, [des Cruijfs] logisch toch [/Cruifs] :wink:

En ja, we rijden lekker op ons gemak naar het Pension in Wershofen. Dus jullie zijn welkom om aan te haken, alle voorstellen zijn nog niet definitief en kan nog aangepast worden naar wens en mogelijkheid.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

Ja ja, ik weet dat we niet naar Manderscheid gaan maar naar Wershofen, ik let wel op hoor. O:-)
Maar in dat (vorige) topic stond een voorstel voor de indeling van het weekend, vandaar mijn quote.
Genoeg nu daarover.
Ons lijkt het het leukst om met z'n allen, of i.i.g. zoveel mogelijk, gezamenlijk aan het weekend te beginnen. Zoals het nu lijkt dus om 10 uur bij Routier Niederdorf, 47638 Straelen DE. We'll be there!

Groet, Snuggles
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

Dev-strom schreef:Alle gegevens van mij zijn in gevuld.

Dennis ik stell voor dat we bij jou in de buurt ergens afspreken om samen door te rijden??

ps. ik rij niet voor wegens nog niet genoeg rijervaring (en schat nog wel eens een bochtje verkeerd in :oops:).


pps. frank waar vinden we het topic nu terug???
ik ga dit morgen allemaal invullen zit nu via mijn iPhone te kijken en kan ik het document niet bewerken.

@ Wilfred
samen rijden kan altijd kom je op tijd langs mij en dan krijg je zelfs nog koffie van t huis :-)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Snuggles schreef:Ja ja, ik weet dat we niet naar Manderscheid gaan maar naar Wershofen, ik let wel op hoor. O:-)
Maar in dat (vorige) topic stond een voorstel voor de indeling van het weekend, vandaar mijn quote.
Genoeg nu daarover.
Ons lijkt het het leukst om met z'n allen, of i.i.g. zoveel mogelijk, gezamenlijk aan het weekend te beginnen. Zoals het nu lijkt dus om 10 uur bij Routier Niederdorf, 47638 Straelen DE. We'll be there!

Groet, Snuggles
pfff gelukkig Anneke & Bert, kunnen we toch nog aan de zelfde bar een pintje pakken :P

Info doc is bijgewerkt.... 'at your service' kiek maar eens ....
Info doc

Enuh, weekend indeling :?: heb ik niet gemaakt, of wel: vrijdag naar de Eifel en Zondag weer terug :schater: Vrijheid blijheid Afbeelding
Groet, Robert |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Zo, ook het lijstje bijgewerkt vanmorgen!

Heb er zin in. Ik meld me in ieder geval om 10 uur op de verzamelplaats bij Venlo.
Eerste dag ga ik vanuit dat Robert een mooie route heeft naar het hotel.... :-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Tuurlijk Andries . . . . :oops: Damn moet ik nog aan het werk ook nog :P .
Zal m'n best doen om een leuke, doch redelijk vlotte, niet over de snelweg, rit te maken naar het Pension. :-)}

Zodra het deelnemers lijstje compleet is ingevult, zal ik de route's die ik heb downloadable maken,
deze zijn in Garmin extentie, de echte TOMTOM gebruikers weten hier wel raad mee.
Groet, Robert |
Dennis013

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Dennis013 »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:Tuurlijk Andries . . . . :oops: Damn moet ik nog aan het werk ook nog :P .
Zal m'n best doen om een leuke, doch redelijk vlotte, niet over de snelweg, rit te maken naar het Pension. :-)}

Zodra het deelnemers lijstje compleet is ingevult, zal ik de route's die ik heb downloadable maken,
deze zijn in Garmin extentie, de echte TOMTOM gebruikers weten hier wel raad mee.
Lijst is aangepast met mijn gegevens
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:
deze zijn in Garmin extentie, de echte TOMTOM gebruikers weten hier wel raad mee.
Ik wil de routes het liefst gewoon in .gdb vorm. :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

Monique & Peter zijn weer netjes bijgewerkt (hoop ik dan).

Wij hebben er zin in, mocht er nog iemand zijn met een probleem van het aanrijden, mail dan even misschien hebben wij nog een bedje over.

groetjes

Monique 7 Peter
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Dennis013 schreef:Lijst is aangepast met mijn gegevens
Pebeling schreef:Monique & Peter zijn weer netjes bijgewerkt (hoop ik dan).
Afbeelding alles is netjes ingevuld Dennis, thnks.
Afbeelding en ook Peter heeft alles netjes ingevuld, thnks.

Het wachten is op de (laatste) gegevens van . . . PvdBogaard . . . :mrgreen:
:arrow: Paul, mocht je problemen hebben met het in/aan vullen van het :arrow: . . .
Info doc, laat me dat dan even weten, alvast bedankt.
Groet, Robert |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat er een aktiepunt openstond :oops:

Is geregeld. De vrijdag zal ik vandaag nog even bekijken....

Tien uur verzamelen. 150km. Dan zijn we al vroeg in de middag op bestemming. Of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

PvdBogaard schreef:Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat er een aktiepunt openstond :oops:
Is geregeld. De vrijdag zal ik vandaag nog even bekijken....
Ok, dank je wel, hoor/zie het wel voor de vrijdag...
PvdBogaard schreef:Tien uur verzamelen. 150km. Dan zijn we al vroeg in de middag op bestemming. Of zie ik dit verkeerd?
graag álles lezen :roll:...
TT-Strom schreef:... knip ...Eerste dag ga ik vanuit dat Robert een mooie route heeft naar het hotel.... :-) ... knip...
BlackstromNL <--> RvGS schreef:... knip ...Zal m'n best doen om een leuke, doch redelijk vlotte, niet over de snelweg, rit te maken naar het Pension. :-)} ...knip....
:arrow: ...Info doc hier staat ook info over hoe en wat op de vrijdag . . .laat maar even weten Paul waar en wanneer je wilt aanhaken, alles mag :-)}
Groet, Robert |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Paul, gewoon om 10 uur verzamelen, gezellig!
Daarna nemen we een mooie route binnendoor (die Robert verzint, of misschien jullie samen?) naar het hotel, zodat we daar ergens rond 18:00 ofzo zijn.....mooi op tijd voor het eten en een biertje!

Dus komt helemaal goed! Leuke eerste dag met mooie rit!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Zo mede Eifellaars,

Ik heb de route van de eerste dag klaar, volgens Mapsource (routeplanner van Garmin) gaan we er al rijdend 202km en 4 uurtjes over doen vanaf Straelen naar Werhofen, dit is zonder lunchpauze, fotostop, verslaafden stufstop Afbeelding , of ff bijklets moment . . . Afbeelding

Ohja, incl het Google earth bestand, hebben jullie al een pre-view van de omgeving O:-)

Kijk maar gauw hier :arrow: ...
Info doc
Groet, Robert |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Ziet er goed uit de route voor de eerste dag!

Nog 2 week, heb er zin in..:-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

Ja, leuke route, maar bij mij zit er een foutje in...?

Afbeelding

Geel is jouw route en die gaat bij het waypoint richting Erkelenz weer terug. Mijn route is de paarse en die gaat gewoon door...
Klopt het bij jou wel, Robert?

Vraagje: (Robert of Pebeling)
Hoe laat is het de bedoeling om uit Kalkar te vertrekken, want dan rijden Hendrik en ik daar misschien langs om zo naar het beginpunt te rijden...?

Ik heb er ook zin in!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Frank schreef:Ja, leuke route, maar bij mij zit er een foutje in...?
Goed gezien Frank, klopt, je bent de eerste, nee, de enige die dit heeft opgemerkt.. :o)
Frank schreef:Geel is jouw route en die gaat bij het waypoint richting Erkelenz weer terug. Mijn route is de paarse en die gaat gewoon door...
Klopt het bij jou wel, Robert?
maar misschien is dit wel een mooi fotopunt. rustplaast, verslaafdestufstofpunt... óf we rijden gewoon rechtdoor en slaan niet => rechtsaf (voor de kijkers thuis), en linksaf (voor de chauffeurs)<= O:-)
Frank schreef:Vraagje: (Robert of Pebeling)
Hoe laat is het de bedoeling om uit Kalkar te vertrekken, want dan rijden Hendrik en ik daar misschien langs om zo naar het beginpunt te rijden...?
De planning is om rond 08:30 in Kalkar te zijn, bakkie koffie, en dan max. om 09:00uur weer verder... en we hebben de hele dag nog, mochten we later dan 10:00uur bij de Routiers in Straelen zijn dan bellen we onderweg even dan andere dat het iets later wordt :mrgreen: .

De route's voor de zaterdag en zondag komen binnenkort op het info-doc te staan, ik laat dat hier op het forum weten.. of je kijkt af en toe :arrow: ...
Info doc :P .


PvdBogaard heeft aangeboden de retour-route te maken (deze komt ook in het info-doc) ... waarvoor dank Paul :worship: :!:

wordt vervolgd . . .
Groet, Robert |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Ik zal aansluiten bij het startpunt vlak over de grens bij Venlo. Wil voor ik wegga nog even de ochtendwandeling (uurtje) met de hond doen. Sommige rituelen zijn belangrijk :P Hoop ik iets voor 9 uren te vertrekken. En moet ik rondom 10:00 arriveren. Is er nog voldoende tijd voor een bakkie lijkt me.

Nog twee weken. Eerst maandag de motor voor een 24K beurt. Dan rijdt hij vast weer als een zonnetje :-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

De route ziet er idd prachtig uit, maar er is iets raars. Het kan best aan mij liggen hoor :oops: maar misschien kan iemand mij helpen...
Het Google earth bestand gaat ergens halverwege de route over een klein weggetje genaamd Nideggener Strasse, (bij een groot meer) tussen de waypoints 3921 en 2601. Als ik de route open met Tyre en Google maps of als ik hem in de Tomtom laad, wil-ie daar niet langs. :?: :?: :?:
Heeft iemand een oplossing voor mij?

Groet, Bert
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

Bert, dit komt /kwam vaker voor bij routes in Tyre/Google Maps....laad je hem in je TT dan komt alles goed en gaat de route wel gewoon door........
B.v. op verschillende passen.....komt dit ook voor. .....'n "bug"..... :roll:
Maar aangezien het in je TT ook niet goed gaat is het misschien een offroad weggetje en heb je aangegeven dat TT dit moet vermijden........of het is echt niet toegankelijk......m.a.w. verboden in te rijden :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Stroompje schreef: knip...aangezien het in je TT ook niet goed gaat is het misschien een offroad weggetje en heb je aangegeven dat TT dit moet vermijden........

Heb niet bewust off-road weggetjes in de route opgenomen :!: , geen stippellijnweggetjes, maar als dat wel zo zou zijn is dat een mooie bijkomstigheid zijn zou ik zeggen :P.

[serieus mode aan], mocht dat zo zijn... dan rijden we gewoon onze neus achterna . . .[/serieus mode uit]
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

Bedankt voor je reactie, Heleen.
Wat de TT betreft: als er onverharde stukken in een route zitten komt Tommie met de vraag of ik die wil vermijden J/N. Die vraag komt bij deze route echter niet...
Goed om te horen dat het probleem bij Tyre vaker voorkomt, ligt het tenminste niet aan mij. Nou ja, als ik het niet voor mekaar krijg rijden we maar achter een
Garmin-bezitter aan. :-)}

Groet, Bert
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Snuggles »

@ Blackstrom: zeker; een stukje onverhard is geen ramp, vind het alleen jammer dat ik de route niet in mijn navi krijg. Op de kaart van TT is het bewuste weggetje overigens idd een stippellijn...

Groet, Bert
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Robert, op zondag is de terugtocht. Begrijp ik het goed dat we dus alleen de zaterdag hebben om echt van de Eifel te genieten? Of heb je voor zondag ook een lokale route, en zal ik daarnaast een andere route maken? In dat geval hoe lang mag de terugroute duren (reken op gelijk eindpunt als het verzamelpunt op vrijdag)?

In dat geval ga ik meer voelen om snel (en helaas saai) naar bijvoorbeeld Aken te rijden, om daar met het echte werk in de Eifel te beginnen. Als we zondag geen lokale route hebben dan geldt dit ook voor de zondag.
Als ik kijk via maps.google naar de driehoek Aachen-Koln-(Monchen Gladbach)-Venlo zie ik (relatief) veel bebouwd en vlak (landbouw) terrein. Onder de lijn Aachen-Koln ziet het er heel anders uit. Dat is meer het landschap waar ik een Eifelweekend mee associeer om eerlijk te zijn. Als je nu een of twee routes te kort hebt dan wil ik met alle plezier proberen dit te compenseren.
Wat denk je/jullie hiervan?
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Overleg anders samen even..:-)

Het eerste idee was gewoon 3 dagen gaan toeren, onder het mom: vrijheid blijheid!
Hunter6 had routes klaar, maar door omstandigheden heeft hij afgehaakt. Robert heeft zich opgeworpen om de nieuwe invulling te maken voor de dagen, wat top is.
Maar ben het eens, dat eerst een stukje snelweg met het verstand op 0 en dan mooie bochtige weggetjes in de bergen ook gaaf is......

Komen we vast met z'n allen uit!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

PvdBogaard schreef:Robert, op zondag is de terugtocht. Begrijp ik het goed dat we dus alleen de zaterdag hebben om echt van de Eifel te genieten?
Paul zoals al in mijn Pbtje (17 juni) naar je heb ik uitgelegd dat er meerdere route's komen, maar niet alles te gelijk wordt vrijgegeven om verwarring te voorkomen!
PvdBogaard schreef:Of heb je voor zondag ook een lokale route, en zal ik daarnaast een andere route maken? In dat geval hoe lang mag de terugroute duren (reken op gelijk eindpunt als het verzamelpunt op vrijdag)?
Dit heb ik je ook in het zelfde bericht beantwoord:
ikzelf schreef:En JA je bent welkom om een leuke terugtocht te maken, dáár gaat het bij mijn in iedergeval om, alles kan en mag en opbouwende kritiek/informatie is altijd welkom. Lever die retour-route dan ajb op e-mail aan, dan zorg ik ervoor dat die in het info-doc geplaatst wordt.

De retour rit vanaf Wershofen hoeft niet persé via Straelen, denk dat voor veel de grensovergang Elten/AB aan de A3 een goede richtlijn is. of weer binnendoor... kijk maar even.
Indien gewenst kan men eerder noordelijker via de duitse A31 voor de mensen uit Hengelo (ov), Assen en Noordwijk (gn) én voor diegene uit Breda en Zwaartewaal, denk dat die graag via Venlo rijden...
PvdBogaard schreef:In dat geval ga ik meer voelen om snel (en helaas saai) naar bijvoorbeeld Aken te rijden, om daar met het echte werk in de Eifel te beginnen. Als we zondag geen lokale route hebben dan geldt dit ook voor de zondag....Wat denk je/jullie hiervan?
Prima Paul, als JIJ dat wil heb ik hier geen problemen mee, zo ook voor de terug weg, en zoals je gelezen kunt hebben in het info-doc hebben de andere m.b.t. de heenweg hier in iedergeval een andere mening over. Laat t.z.t in iedergeval aan ons weten wat je doet; rijd je alleen naar Wershofen of toch via Straelen, zoals eerder vermeld :?:

Op de zondag (ik was eerst nog ff met de heenweg en het verblijf "Bescheftig" :wink: ) hebben we de hele dag om vanaf Wershofen richting NL te rijden. Thea en ik zelf willen rond 18:00uur in NL zijn, dit houd in dat we een 5 á 6 uur rijtijd hebben, dus tijd genoeg voor een mooie, "the longway home", route :wink:

Én dat is nu precies waar het in dit weekend om gaat, je bent vrij om te doen en laten wat je zelf graag wil :-)}.



Voor een ieder, voor de zaterdag staat er een route én een
optie2 route, óók voor de zaterdag klaar! Kiek maar in het :arrow: ... Info doc . Op deze wijze is er vrije keuze voor de route die je/we kunnen rijden . . . voor de zondag zal ook nog een route richting NL volgen.

wordt vervolgt . . . :P
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

En de volgende ... :arrow: een route voor de zondag(retour)dag staat klaar voor jullie ... :bye:
Groet, Robert |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door PvdBogaard »

Hi Robert, medereizigers

heb je vanmorgen een route voor de terugrit gestuurd. Een kronkelig alternatief voor de laatste dag.

Mijn eigen plannen zijn iets aan het veranderen. Afhankelijk of ik woensdag een rustplek kan vinden hoop ik in Malmedy te arriveren (via snelweg route). Van hieruit heb ik een route van ca 600 km naar het hotel. Dat moet toch te doen zijn op donderdag en vrijdag. :P Dan vind ik onderweg vast wel ergens een bed met breakfast.

Zal proberen rond 1700 te arriveren in ons hotel.

Als er iemand geintresseerd is in deze prologue, dan hoor ik het vanzelf :-)} :-)} :-)} Het wordt wel aanpoten. De donderdag wil ik ca 350 km proberen, zodat de aankomsttijd van 17:00 op vrijdag realistisch blijft.

Maar morgen eerst de motor weer ophalen. Was enig herafstelwerk nodig had ik zojuist begrepen. Meteen morgen maar uitproberen met de Veluwerit 2010. Dan hoop ik helemaal spik en span aan het Eifelavontuur te beginnen :worship: :worship: :worship:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

PvdBogaard schreef: Zal proberen rond 1700 te arriveren in ons hotel.
Paul, "Inhaber" Herrn Pfahl, weet dat je er aan komt :mrgreen: , en vanaf 18:30uur kunnen we aan tafel, dus vooraf is er tijd voor Afbeelding
Mocht iemand zich nog bij Paul aan willen sluiten, neem dan even contact met hem op, je bent hier geheel vrij in ....

______________________________________________________________________________________________________________



Hallo Afbeelding en Frank :schater: ,

Ik heb de laatste route van Paul toegevoegd aan het Info-doc, tot zo ver zit voor mijn nu even m'n taak er op :mrgreen: .

Suc6 voor diegene(n) die de route nog bewerken, converteren en/of printen moet(en).
Let wel de routes zijn deels ons doel en leidraad en de GPS slechts een hulpmiddel, verdwalen doen we niet, we ontdekken enkel nieuwe onbekende wegen :o).

Mochten jullie nog vragen, opmerkingen what so ever hebben, laat me dit dan weten en wacht niet tot op het laatste moment . . . ook niet met het instellen, updaten van kaarten en routes in je gps. je zal niet de eerste zijn die op de dag van vertrek zit te klo*#en met z'n gps :cry: .

Countdown loopt voor D(eparture)-day :arrow: 10 days remaining and counting . . .


:arrow: Info doc
:arrow: Disclamer
Groet, Robert |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door TT-Strom »

Top!

Let the sun shine and the beer be cold!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Stroompje »

TT-Strom schreef:Top!

Let the sun shine and the beer be cold!
Sluiten wij ons geheel bij aan.........nog 9 nachtjes...... Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door RvGS »

Nou Heleen, een jaarlijkse Eifel/Westerwald of Sauerland weekend... Afbeelding idee.

BlackstromNL <--> RvGS schreef:... wacht niet tot op het laatste moment . . . ook niet met het instellen, updaten van kaarten en routes in je gps. je zal niet de eerste zijn die op de dag van vertrek zit te klo*#en met z'n gps :cry: .
En ja hoor, wat schreef ik... en nu was ik aan de beurt, alle routes corrupt in m'n gps, heb een harde reset etc. kunnen uitvoeren, niets werkte zoals het behoorde...was heel vroeg geworden vannacht(ochtend) :oops:

Maar gelukkig, alles staat er nu in en werkt weer...pfff waren ff een paar benauwde momenten :mrgreen:

Ik zie jullie vrijdag over een week... tot gauw Afbeelding .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Frank »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:En ja hoor, wat schreef ik... en nu was ik aan de beurt, alle routes corrupt in m'n gps, heb een harde reset etc. kunnen uitvoeren, niets werkte zoals het behoorde...was heel vroeg geworden vannacht(ochtend) :oops:

Haha, (sorry dat ik lach), maar ik ken het gevoel. Ik heb alle routes inmiddels aangepast aan mijn eigen kaarten, alleen de derde dag moet ik nog ff kijken. Zit nog even met de derde dag, want ik ben de maandag erna ook nog vrij, dus misschien blijf ik nog een dagje langer in de Eifel, onder het motto van: "nu we er toch zijn". Ik ben de maandag erna ook nog vrij en heb geen haast. En als ik terugrij wil ik via het Westenwald (weet daar een perfect restaurantje, voor weinig heerlijk eten, ga er zaterdag met 40 mensen naar toe, hehehe) terugrijden en dan omhoog, maar moet nog even overleggen met mijn introducee. Maar niks staat nog vast....

Mijn voorkeur voor dag 2 gaat uit naar de Cochemrit, trouwens!

Ik heb er zin in!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Pebeling

Re: Eifel weekend 2 - 4 July 2010

Bericht door Pebeling »

1 week niet echt online en wat een hoop mail verkeer.

Net terug van een weekje varen in Friesland, was ook echt leuk moet ik zeggen.

uiteraard kunnen degene die wat vroeger bij ons willen aankloppen dit doen en indien gewenst hier ontbijten.

wij hebben er zin in, ik ga maar eens de routes op mijn gemak bekijken en deze in de Navi stoppen.

:o)

Peter
Plaats reactie