V-Strom Meiden Meet tour.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

V-strom meiden meet

zaterdag 29 mei 2010
3
50%
zondag 20 juni 2010
2
33%
vrijdag 20 augustus 2010
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Zou het niet ontzettend leuk zijn om met de V-strom meiden van het forum een dagje te gaan toeren? Hester had vorig jaar al een balletje opgegooid maar ik heb begrepen dat het er nog steeds niet van gekomen is. Ik ben zo vrij geweest om maar even 3 data te prikken (anders blijft het leuk idee maar gebeurt er niets) en via de poll kun je aangeven naar welke dag je voorkeur uitgaat. We kunnen natuurlijk ook gewoon al die dagen gaan: er moet tenslotte gereden worden! Wie-o-wie knutselt er een route in elkaar en wil voorrijden?

Tot klets,
Claudia :bye:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-strom meiden meet

Bericht door Stroompje »

De dagen in mei of juni zijn voor mij Afbeelding
Ik ben erbij...!!
:idea: Ook heb ik nog een V-Strom-Veluwe route-rit uit 2004 in de aanbieding.
Deze heb ik uitgezet en kan ik nog uit mijn hoofd voorrijden :!:
Mag "Bram" een keer zijn mond houden.... :schater:
Andere route's natuurlijk welkom......als we maar kunnen :-)} :-)} :-)}

Kom op Meiden hoe meer V-Strom-meisjes hoe leuker!!!
Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Mandy

Re: V-strom meiden meet

Bericht door Mandy »

Ga even in de agenda kijken, maar volgens mij kan ik alle 3 de dagen wel mee rijden. :D

Groetjes Mandy.
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-strom meiden meet

Bericht door Hessie »

Hallo!!

@Claudia :)

Zaterdag 29 mei zou het beste uitkomen!
En we hebben dus al een voorrijdster, top, Stroompje! ("Bram" mag natuurlijk ook eigenlijk ook niet mee, hihi)

Andere route is ook goed, zien we tzt wel!

Groetjes,
Hester :bye: :bye:
doei
ootje

Re: V-strom meiden meet

Bericht door ootje »

:D Leuk!!! Mij zou zondag 20 juni het beste uitkomen en de Veluwe is altijd prachtig rijden (vooral dat ene eenrichtingsverkeerpaadje door de bossen, opgenomen in een Veluweroute van de ANWB :lol: ). Vrijdags zou ik echt vrij voor moeten nemen of we zouden alleen maar een avondje moeten gaan rijden, dan hou ik me ook van harte aanbevolen.

Ben benieuwd wat het gaat worden.
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Ik zag dat iemand mijn topic titel gewijzigd heeft, zonder dat ik dat weet :evil: Ik vind dat niet echt netjes moet ik zeggen....
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Blije meid! schreef:Ik zag dat iemand mijn topic titel gewijzigd heeft, zonder dat ik dat weet :evil: Ik vind dat niet echt netjes moet ik zeggen....
:oops: ....ondergetekende is de schuldige....... :arrow: een paar hoofdletters en er een tour van gemaakt..... :roll:
Ik zal 't noooooooooooit meer doen :!: O:-)

Zouden er daarom zo weinig meiden reageren.... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Suzie

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzie »

Tja, je kunt als moderator ook overijverig worden... Gelukkig van hetzelfde geslacht :schater:
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Hallo,

Ik wil me graag aanmelden voor de eerste twee data's. :-)} De laatste komt helaas niet goed uit met de zomer vakantie planning.

Zal dit topic in de gaten houden v.w.b. de datum dat we rijden..... En Rob heeft ongetwijfeld nog wel een paar hele mooie routes..... O:-)
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Dat gaat goed, al 6 aanmeldingen: leuk! Hessie en Mandy: waar waren jullie zaterdag? Ik heb jullie gemist hoor! Volgens mij was Ootje er ook niet want anders had ik je vast wel ontmoet.

(er wordt trouwens gefluisterd dat er 'mannen' zijn die heel erg graag willen weten in welke omgeving we gaan rijden, zodat ze ons 'per ongeluk' tegen kunnen komen :o) Alleen als ze ons trakteren zullen we bekend maken waar we naar toe gaan oke?!) Pfft: net of het zo bijzonder is: vrouwen op een V-strom.... :lol:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Hoi Claudia, ik weet het, had graag mee gereden afgelopen zaterdag. Zeker nadat ik de foto`s en filmpjes gezien had, van onze fluorgele helm vriend :wink: . Maar mijn vader is 2 weken geleden geopereerd aan zijn been, dus heb nu een 60 urige werkweek :( . Ach ja, eigen zaak, soms zit het mee en soms zit het tegen. Gelukkig gaat het nu beter met mijn vader.

Tegen de tijd dat de meiden meet tour komt, ben ik er zeker bij :D :D .

Groetjes Mandy.
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Blije meid! schreef:Dat gaat goed, al 6 aanmeldingen: leuk! Hessie en Mandy: waar waren jullie zaterdag? Ik heb jullie gemist hoor! Volgens mij was Ootje er ook niet want anders had ik je vast wel ontmoet.

(er wordt trouwens gefluisterd dat er 'mannen' zijn die heel erg graag willen weten in welke omgeving we gaan rijden, zodat ze ons 'per ongeluk' tegen kunnen komen :o) Alleen als ze ons trakteren zullen we bekend maken waar we naar toe gaan oke?!) Pfft: net of het zo bijzonder is: vrouwen op een V-strom.... :lol:
En dan zeggen ze dat vrouwen nieuwsgierig zijn :mrgreen:
Welke mannen zijn dit?????? (laat me raden........ :wink: )
Gingen we ook niet heeeel uitgebreid lunchen die dag? :lol:

Ik kon niet afgelopen zaterdag, verjaardag van mijn moeder(ook belangrijk!)
Tot snel maar weer,
grt,
Hester :bye:
doei
ootje

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door ootje »

:oops: Klopt dat ik er niet bij was. Ik heb eigenlijk ook niet gekeken of er zaterdag iets was te doen, want ik wilde de rit rijden die ik binnenkort met 20 :shock: andere meiden wil gaan rijden. Dus was zelf lekker even een stuk wezen touren :D

Maar mooi clubje zo onder de 10. Geen flauw idee hoeveel vrouwen in totaal op dit forum zitten, maar lijkt me leuk om met een clubje vrouwen met alleen maar V-stroms te gaan rijden.

:shock: Mannen? Zal eens even de foto's van zaterdag gaan bekijken, even checken of we wel door de mannen getrakteerd willen worden :lol:
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Hee meiden,

onze meidentoer gaat op alle 3 de dagen door :D ! Voor de eerste rit van 29 mei is het al bijna zo ver en ik zal jullie dit weekend een pb-tje sturen hierover. Zondag ga ik de gps op m'n motor knutselen en maandag (2e pinksterdag) denk ik dat ik een rondje Texel ga doen als het goed weer is. Misschien doe ik onderweg nog een creatief idee op over de 29e (jullie weten waar ik het over heb...). Als er nog iemand (m/v) mee wil de 2e pinksterdag: lekker met de motor door Noord-Holland toeren; dan op de boot voor een rondje Texel; misschien zelfs nog naar het strand, maar zeker even op het terras: je bent welkom om mee te gaan!

De groetjes :bye:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
ootje

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door ootje »

De 29ste ben ik er niet bij, maar de 20ste wel. Veel plezier op Texel!
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Hallo mede meiden,

Als de rit de 29e doorgaat en op de Veluwe is dan wil ik mij graag aanmelden hiervoor (ik zal zo even een rondje zwart maken).
Helaas kan ik vanwege mijn gezondheid nog niet oneindig rijden en wil me dus beperken tot mijn eigen omgeving. Het lijkt me ontzettend leuk om een keer kennis te maken met jullie. Ik zal het forum in de gaten houden voor vertrekt tijd en plaats
Tweede Pinksterdag denk ik dat ik met de mannen mee ga rijden met het rondje Heteren=Goch-Heteren, mooie testcase voor mijn uithoudingsvermogen.

Groetjes Karin (Bizet)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Hi Girls,
.......door een overlijden in onze vriendenkring, meld ik mij helaas af voor de rit.... :?
Tot bij een herkansing.... :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Helaas kan ik niet mee ivm een andere afspraak.

Is de route ook beschikbaar? Dan zou ik hem graag willen hebben om een andere keer hem te rijden.
Never drive faster than your Angels can fly !!
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Heleen schreef:Helaas kan ik niet mee ivm een andere afspraak.

Is de route ook beschikbaar? Dan zou ik hem graag willen hebben om een andere keer hem te rijden.
Heeee, wat jammer nou. Hopelijk de volgende keer!
We wachten het weer even af en zien dan wel.
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

let's GO girls!

Zie jullie morgen,
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Is het nog mogelijk om de route van iemand te krijgen?
Ik hoop dat ik hem zondag kan gaan rijden. :-)}
Never drive faster than your Angels can fly !!
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Hoi Heleen, ik heb (nog) geen idee waar we terecht komen. We hebben namelijk nog geen echte route volgens mij. Enne...zondag....gaat het heel hard en heel lang regenen :( en zou ik wat anders gaan doen dan motorrijden.
:bye:
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Blije meid! schreef:let's GO girls!

Zie jullie morgen,
Claudia
OK!!!!

Morgen om 13.00 bij de afgesproken plaats(hihi),
Route is ong anderhalf uur omdat Mandy op tijd terug moet en we natuurlijk wel ff ergens koffie moeten drinken!!
En dan hopen dat we het een beetje droog houden!!

Tot morgen allemaal!
:bye: :bye:
Hester
doei
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Hoi.

Sorry, maar ik kan morgen toch niet mee. Het ging eerst wat beter met mijn vader (operatie aan zijn been), maar heeft even een slagje terug gekregen gisteren. Moet morgen dus gaan werken :( . Baal er zelf ook van, heb al veel zonnige dagen gezien en maar 3 keer kunnen rijden. Ik hoop dat mij vader snel beter wordt, zodat ik ook weer meer vrij ben. En dan ga ik veeeel kilometers maken.

In ieder geval, veel plezier gewenst, en tot snel weer een andere keer.

Groetjes Mandy.
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Overigens, ik heb Claudia al ingelicht. Dus zal ze jullie wel bellen, of een pb`tje sturen.
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Onder voorbehoud dat mijn echtgenoot zich morgen goed voelt zal ik er zijn om 13.00 uur!! (zo niet dan stuur ik wel even een sms)
Ik heb er zin in.

Tot morgen!
Karin
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Claudia en Hester,

Bedankt voor de gezellige middag. Hester, bedankt voor het voorrijden van de route, het was een mooie route.
Ik hoop dat jullie ook voor de bui weer thuis waren, ik in ieder geval wel.

Groetjes,
Karin

http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZTNGKAV
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Mooie foto's hebben jullie nog kunnen maken..... Volgende keer ben ik ook van de partij.... :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Hoi,

was inderdaad gezellig, zo met z'n 3-en: ik heb wel :lol:. En we hebben nog een leuk compliment gekregen van de rij-instructeur-instructeur, dat was ook wel grappig! Uiteindelijk in Amerongen op zoek gegaan naar een terras voor de koffie. Dat was nog niet zo eenvoudig, want a. er zijn niet zoveel terrassen, b. het terras wat we bedacht hadden was gesloten en c. het terras wat we uiteindelijk vonden bleek vanaf 16.00 uur gereserveerd te zijn. Gelukkig kwamen wij aan om...15.55 uur: net op tijd en gelukkig mochten we nog wat bestellen want daar waren we wel aan toe.

't Is nog snel gelukt om die foto's te plaatsen: leuk hoor (en nu zie ik pas goed hoe verbrand mijn hoofd is zeg :oops:). En voor de oplettende kijker: er is iets bijzonders te zien op de foto's. Ik ga niet vertellen wat, maar er zit een heel verhaal aan vast :schater:

De volgende tour is op 20 juni en ik hoop dat we dan weer met een gezellig clubje gaan. Ik zal zelf een route voorbereiden en vanzelf laten weten waar en hoe laat we verzamelen.

De groeten!
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Hoi meiden!!

Het was een super leuk middagje, zonnetje erbij , 3 mooie v-stroms(waarvan eentje beetje "ziek"), uiteindelijk een terrasje en een dijk vol mooie bochtjes!!
Zeker voor herhaling vatbaar hoor :D

Karin was zo slim om een fototoestel mee te nemen! Top!

Ik was precies voor de regen thuis :schater: :schater:

Tot een volgende keer weer!
Grt Hester :bye:
doei
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Sparkle Black Peter »

Blije meid! schreef: En voor de oplettende kijker: er is iets bijzonders te zien op de foto's. Ik ga niet vertellen wat, maar er zit een heel verhaal aan vast :schater:

De groeten!
Claudia
Ja leuk! :!: , een zoekplaatje :lol:
GEVONDEN :!: :D De linkse motor heeft geen scherm meer :|

Da's balen. Komt allemaal goed hoop ik.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
ootje

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door ootje »

:D Meiden, wat gezellig dat het door heeft kunnen gaan. Ik heb helaas nog niet de foto's kunnen ontdekken, nog maar eens even goed kijken.

Mijn rit de 30ste welke ik voor de biker-babes had gepland, heb ik helaas moeten cancelen vanwege het weer. De een na de ander heeft (begrijpelijk) afgezegd. Ik hoopte nog op opklaringen v.w.b. het weer, maar voor de zondag was het bar en boos. De 20ste hoop ik bij jullie ritje te zijn. Ik heb nog een mooie niet gereden route liggen met een heel leuk rustpunt wat voor vstrommetjes wel te bereiken is, maar misschien niet zo handig is voor beginnende motorrijders en zandpadontwijkers...Maar ik vind het ook altijd heerlijk om achter iemand anders aan te rijden :) Hopelijk is het dan net zo'n mooi weer als jullie gisteren hebben gehad.
Dos Nijntjes

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Dos Nijntjes »

Rhino VStrom schreef:
Blije meid! schreef: En voor de oplettende kijker: er is iets bijzonders te zien op de foto's. Ik ga niet vertellen wat, maar er zit een heel verhaal aan vast :schater:

De groeten!
Claudia
Ja leuk! :!: , een zoekplaatje :lol:
GEVONDEN :!: :D De linkse motor heeft geen scherm meer :|

Da's balen. Komt allemaal goed hoop ik.

Peter
Ehh, even mijn vrouwelijke kant: "Wat is het verhaal achter het ontbrekende scherm" :?: :?: :?:

:arrow: Maar zonder gekheid, als je een nieuw scherm zoekt, ik heb er hier nog 2 (ongebruikt) liggen.
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Rhino VStrom schreef:
Ja leuk! :!: , een zoekplaatje :lol:
GEVONDEN :!: :D De linkse motor heeft geen scherm meer :|

Da's balen. Komt allemaal goed hoop ik.

Peter
Neeneenee Peter, da's niet eerlijk: jij mag nooit meer raden :wink: ! En wees gerust want 't is vanavond goedgekomen...

@ DosNijntjes: bedankt voor het aanbod van een nieuw scherm, maar ik heb het niet nodig: het ruitje is gelukkig in tact gebleven. Ik zal er nog eens een mooi verhaal van maken waarom ik de gehele zaterdag zonder scherm heb gereden...Het zal een verhaal worden in de trant van 'blond, maar deze keer niet uit een potje' of zoiets :schater:!
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Dag dames,

In een van de eerste berichtjes las ik dat jullie wellicht komende zondag 20 juni ook een dagje toeren met dames gepland hebben staan. Is dit nog steeds het geval?
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Ha dames,

aanstaande zondag 20 juni staat weer in de planning voor een leuke toer met de meiden van het V-strom forum en Suzanne, je bent natuurlijk van harte welkom! Als ik het goed heb zijn Stroompje, Orange Girl en Ootje er zeker bij. Enne...Mandy en Bizet: gaan jullie ook mee?

Net als de vorige keer zal ik de weersverwachting goed in de gaten houden en zaterdagavond een go of no-go geven. Voor de verdere details krijgen jullie een pb-tje.

:bye: tot zondag,
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Vanaf waar gaan jullie toeren? Ik kan misschien zondag ook mee.

Heleen
Never drive faster than your Angels can fly !!
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Blije meid! schreef:Ha dames,
aanstaande zondag 20 juni staat weer in de planning voor een leuke toer met de meiden van het V-strom forum en Suzanne, je bent natuurlijk van harte welkom! Als ik het goed heb zijn Stroompje, Orange Girl en Ootje er zeker bij. Enne...Mandy en Bizet: gaan jullie ook mee?
Net als de vorige keer zal ik de weersverwachting goed in de gaten houden en zaterdagavond een go of no-go geven. Voor de verdere details krijgen jullie een pb-tje.
:bye: tot zondag,
Claudia
Hoi Claudia,

AS zondag is redelijk nabij.... kan je alvast aangeven hoe laat en waar wij verwacht worden....
Heb er wel zin in.....

Gr. Thea
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Volgens mij heeft Stroompje nog een V-strom Veluwe route in haar hoofd die we zouden kunnen gaan rijden. Even wachten op haar reactie of dat ook echt zo is en of ze er bij is zondag. Dan kunnen we een verzamelplaats en -tijd bedenken. Als Stroompje niet mee gaat dan kunnen we de route misschien doen die jij had bedacht Ootje (voor die rit met de biker babes die helaas niet door is gegaan laatst vanwege het slechte weer)? Dat lijkt me ook wel een gave tocht. Mijn leen gps is weer terug naar de eigenaar en dat is dus voor mij onhandig om voor te rijden. Dus dames.....blijf enthousiast, maar nog heel even geduld (ook niet echt mijn sterkste kant trouwens: geduld O:-))
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Yesssss we kunnen a.s. zondag Strommen..... :-)} !
Hoewel het vaderdag Afbeelding is kan ik er tussenuit Afbeelding
De koffie Afbeelding staat vanaf 10.00 uur klaar en uiterlijk 11.00 uur gaan we rijden........ :-)}

Een rondje Veluwe van ongeveer 165km vanaf het middelpunt van NL naar Kootwijk, vlakbij de A1.
Er zit van alles in: weilanden, bossen, heide, 'n single road' ', leuke bochies en een stukkie offroad....... :lol:

Onze Blije Meid geeft zaterdagavond een 'go or no go' heb ik geloof ik ergens gelezen... Afbeelding .....maar ga er vanuit dat het een GO wordt :!:

Als jullie mij een PB-tje doen stuur ik je het koffie/start-adres :!:
:arrow:'k Heb er zin in, tot zondag :bye: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Er rijden a.s. zondag 20 juni al 2 V-Strom meiden rond op de Veluwe....nl.:

*Heleen 1 en
*Heleen 2...... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Stroompje schreef:Er rijden a.s. zondag 20 juni al 3 V-Strom meiden rond op de Veluwe....nl.:

*Heleen 1 en
*Heleen 2...... :schater:

*en ik: Claudia :lol:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
ootje

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door ootje »

Meiden, ik baal gruwelijk. Sinds vorig weekend heb ik een flinke onsteking in mijn nek/kaak. Ik moet er echt niet aan denken om er een helm overheen te moeten trekken. Daarbij heb ik ook een stijve nek die ik dus onmogelijk kan draaien. Ik heb onstekingsremmers gekregen, maar die slaan nog niet echt aan. Ik kan nu alvast zeggen dat dit allemaal nog niet voorbij is dit weekend.

Helaas, helaas, ik had er echt superveel zin in, maar het zit er niet in voor mij. Waarschijnlijk kan ik de vakantie naar Kroatie zo ook wel vergeten, want daar zouden we de week erop aan beginnen.

Jullie heel veel plezier!

gr. ootje
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Pffffff .....heel veel en vooral een snelle beterschap Ootje :!:
Wij meiden gaan vast nog wel eens vaker "op stap".
Die vakantie moet toch hopelijk wel doorgaan........... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Blije meid! schreef:
Stroompje schreef:Er rijden a.s. zondag 20 juni al 3 V-Strom meiden rond op de Veluwe....nl.:
*Heleen 1 en
*Heleen 2...... :schater:

*en ik: Claudia :lol:
Als jullie er geen bezwaar tegen hebben :oops:
zal ik als NIET V-Strom :-)} ook van de partij zijn......
De ketting is al gesmeerd dus ik kan weer 500 km. vooruit


@ Ootje: Wat vervelend voor je dat dit nu moest gebeuren. Ik wens je een snelle beterschap toe....
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Orange Girl schreef: Als jullie er geen bezwaar tegen hebben :oops:
zal ik als NIET V-Strom :-)} ook van de partij zijn......
De ketting is al gesmeerd dus ik kan weer 500 km. vooruit


@ Ootje: Wat vervelend voor je dat dit nu moest gebeuren. Ik wens je een snelle beterschap toe....

Bezwaarrrrrrrrrrrrrrrr tegen
orange......tuurlijk niet! :arrow: Valt helemaal niet op tussen al het oranje in Nederland :schater:
Tot zondag!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Leuk dat het rijden zondag door gaat, ik ben zeker van de partij!

Suzanne
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Er rijden a.s. zondag 20 juni al 4 V-Strom meiden + een orange kleurige :-)} rond op de Veluwe....nl.:
*Heleen 1 en
*Heleen 2......
*en ik: Claudia
*Orange Girl
*Suzanne die nu een Pb-tje krijgt met de startlocatie :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Stroompje schreef:Er rijden a.s. zondag 20 juni al 4 V-Strom meiden + een orange kleurige :-)} rond op de Veluwe....nl.:
*Heleen 1 en
*Heleen 2......
*en ik: Claudia
*Orange Girl
*Suzanne die nu een Pb-tje krijgt met de startlocatie :!:
Hoi, wij willen ook mee :-)} . Ik en mijn vriendin. Ook leuk voor orange girl, mijn vriendin rijdt ook op een kawasaki er6n, zwarte kleur, ze heeft hem net nieuw. Dat worden er dan 2 bij deze tour. Er is gelukkig :D geen bezwaar als je niet op een V rijdt.
Alleen even wachten wat het weer doet, beetje regen kunnen we wel hebben, maar geen hoosbui :wink: .
Heleen, kun je mij ook de startlokatie sturen ?
Ootje, veel sterkte.
En nu hopen dat de zon meewerkt, tot zondag.

groetjes Mandy.
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Goedemorgen ladies,
@ ootje: beterschap, hoop dat je snel opknapt en een volgende keer mee kunt!
@ orange girl: we houden je in de gaten morgen zodat we je niet kwijtraken, zo tussen al dat Neerlansch oranje :lol:
@ vriendin Mandy: altijd welkom natuurlijk!
Het ziet er naar uit dat het best een redelijke dag gaat worden morgen. Wel hier en daar een buitje, maar we zijn niet van suiker, toch?!
Ik houd de weersvoorspellingen in de gaten vandaag en zal vanavond een definitieve go/no-go geven.
De groetjes en hopelijk zie ik jullie morgenochtend bij de koffie in huize Heleen,
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Plaats reactie