V-Strom Meiden Meet tour.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

V-strom meiden meet

zaterdag 29 mei 2010
3
50%
zondag 20 juni 2010
2
33%
vrijdag 20 augustus 2010
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Gezellig, ik heb er zin in.
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Blije meid! schreef:knip @ orange girl: we houden je in de gaten morgen zodat we je niet kwijtraken, zo tussen al dat Neerlansch oranje :lol:
Claudia
Hoop dat het jullie gaat lukken om mij in de gaten te houden .... ben nu niet het enige Orange gevaarte op de weg.
@ vriending Mandy: Leuk dat je van de partij bent... ben ik tenminste niet de enige vreemde eend hier..... Afbeelding
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Super...... al 'n mooi groepje van 7, om lekker te gaan sturen. :-)}
Jammer dat NL morgen niet voetbalt....dan hadden we de Veluwe voor ons alleen :schater:

*Heleen 1
*Heleen 2
*Claudia
*Orange Girl
*Suzanne
*Mandy
*Kawa-vriendin v. Mandy
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Hoi meiden!

Veel plezier morgen op de brommer!!

Enne wel effe wat fotootjes plaatsen hoor :!:

Tot een volgende keer :bye:

Groetjes,
Hester
doei
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Let's GO girls! Ga nu nog even een fijn feestje vieren: band, biertje en bbq en heb dat kopje koffie morgen-ochtend vast nodig 8). Fijne avond en zie jullie morgen, ik heb er zin in! :bye: Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Hallo allemaal,

Beetje late reactie van mij, maar de zaken lopen hier thuis niet zoals het gewenst is. Met mij is alles wel goed (druk aan het revalideren) maar met ega loopt het niet zo lekker (ligt in ziekenhuis nu). Ik kan dus helaas niet meerijden morgen, jammer jammer, ik had er zo'n zin in om weer een paar dames meer te leren kennen......

Heel veel plezier morgen, geniet allemaal en kom veilig weer terug.
Enne .... vergeet jullie camera niet!!!!

bye bye en hopelijk tot de volgende rit!
Karin
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Hi Girl's, ik ga nu snel mijn bedje opzoeken na een reunie-avondje Schotland!!!!!!
Tot straks....... :mrgreen:
:arrow: en tot later voor degene die het morgen gaan missen..... :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Bizet schreef:Beetje late reactie van mij, maar de zaken lopen hier thuis niet zoals het gewenst is. Met mij is alles wel goed (druk aan het revalideren) maar met ega loopt het niet zo lekker (ligt in ziekenhuis nu). Ik kan dus helaas niet meerijden morgen, jammer jammer, ik had er zo'n zin in om weer een paar dames meer te leren kennen......
Heel veel plezier morgen, geniet allemaal en kom veilig weer terug.
Enne .... vergeet jullie camera niet!!!!
bye bye en hopelijk tot de volgende rit!
Karin
Beterschap voor jullie beiden.

De foto's zullen aan het einde van de dag met behulp van mijn ega op de site geplaatst worden.... ik heb de camera al klaar liggen....

Maar nu eerst nog even snel een ontbijtje op bed verzorgen.......

Tot zo dames
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Goedemorgen, voor ons gaat het hem ook niet worden :cry: , echt slecht weer hier in het westen ( Nootdorp). Lijkt me niet zo handig om dadelijk op de motor te stappen.
Ga zometeen maar weer terug mijn bedje in.

Als jullie gaan, veel plezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mandy.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Goedemorgen !!!!
de koffie met...... is klaar...... :lol:
Let 's go for a V-Strom ride :-)} :-)} :-)} :-)} :-)} .


Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Afbeelding

Yeahhhhhh op 'n paar druppies toch de hele rit zonder regenbroeken gereden........Ahummmmm we moesten wel ff terug om de mijne op te halen :schater: Daardoor is het waarschijnlijk droog gebleven :lol:
:arrow: 3x een ooievaarsnest en een lief veulentje zien zat er gratis en voor niets bij..... :mrgreen: (hooguit wat benzine... :roll: )
't Was gezellig meiden.....graag tot een volgende keer :!:
:bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Hoi Meiden,

Aller eerst Heleen (stroompje) bedankt voor de mooie droge tour die we vandaag Afbeelding hebben. Ik heb genoten van de vele bochtjes en vrije natuur. Het was dan oook echt superrrrrrrrrrrr gezellig. En ik geloof er ook heilig in dat het alleen droog is gebleven omdat we jouw ..... :oops:

Om 17.30 en 279 km op de teller thuis droog aangekomen.... Bedankt Heleen (stroompje) dat je mij op weg naar huis hebt geholpen.
Heleen 2, Suzan en Claudia ook jullie bedankt.... Afbeelding

@ Mandy alsnog van harte met je verjaardag gisteren..... het was echt jammer dat jullie er niet bij waren...
Bizet

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Bizet »

Stroompje schreef:Afbeelding

Yeahhhhhh op 'n paar druppies na de hele rit zonder regenbroeken gereden........Ahummmmm we moesten wel ff terug om de mijne op te halen :schater: Daardoor is het waarschijnlijk droog gebleven :lol:
:arrow: 3x een ooievaarsnest en een lief veulentje zien zat er gratis en voor niets bij..... :mrgreen: (hooguit wat benzine... :roll: )
't Was gezellig meiden.....graag tot een volgende keer :!:
:bye:
Dat ziet er super gezellig uit hoor!
Volgende keer ben ik hopelijk ook weer van de partij.....
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

ook ik was rond kwart voor zes weer thuis na 380 km en daar stond het eten al klaar :) . Het was een leuke dag met uitstekende ontvangst (bedankt Barry en Heleen); wolken, maar net geen regen; een stukje off-road :D ; uitsmijters en friet met kibbeling; 1 mooie oranje Kawa en 4 mooie V-stroms; warme choco met slagroom (thx Suzanne); lekker tempo de hele dag; mooie dijkweggetjes; het heen-en-het-weer-en-het-weer-heen :wink: ; een afwisselende route met gevarieerde uitzichten en dat alles in goed en gezellig gezelschap. Kortom: ik heb het reuze naar m'n zin gehad vandaag! BEDANKT meiden en ook wat mij betreft graag tot een volgende keer..
:bye:
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Mandy

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Mandy »

Leuke foto, ziet er zeker naar uit, dat jullie het heel gezellig hebben gehad. Lekker gereden, lekker gegeten.
Wij, Mandy en Francis, hadden eigenlijk gewoon door die regen gisterochtend heen moeten gaan. Maar ja, alles stond klaar, vroeg op, na mijn verjaardagsfeestje (nog bedankd orange girl), besloten we toch maar niet te gaan.

Vrijdag gaan we richting Assen, halverwege een hotel pakken, en zaterdag de hele dag rijden. En dan gaan we rond een uur of 6, langs de snelweg staan. Er komen dan zoveel motoren vanuit Assen, altijd leuk om dat te zien, en horen.

Groetjes Mandy.
lange Kees

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door lange Kees »

Leuk om te zien dat er nog echte stoere meiden zijn!!
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door TT-Strom »

Mandy schreef:Leuke foto, ziet er zeker naar uit, dat jullie het heel gezellig hebben gehad. Lekker gereden, lekker gegeten.
Wij, Mandy en Francis, hadden eigenlijk gewoon door die regen gisterochtend heen moeten gaan. Maar ja, alles stond klaar, vroeg op, na mijn verjaardagsfeestje (nog bedankd orange girl), besloten we toch maar niet te gaan.

Vrijdag gaan we richting Assen, halverwege een hotel pakken, en zaterdag de hele dag rijden. En dan gaan we rond een uur of 6, langs de snelweg staan. Er komen dan zoveel motoren vanuit Assen, altijd leuk om dat te zien, en horen.

Groetjes Mandy.
Hej Mandy!

Leuk, naar Assen! Wordt weer gezellig met de TT.
Misschien zien we elkaar nog, sinds ik er nu weer woon... :-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Misschien een wat late reaktie, maar moest even bijkomen van de overweldigende toer..... grapje. Nee, ben het gewoon even vergeten. Maar ik was alweer druk met het bedenken voor een toer in de buurt van Gooi en Vecht.

Bij deze wil ik toch Heleen heel erg bedanken voor het hartelijke ontvangst, met gebak!! Tja, de dag begon goed. Na een kleine omweg toch op pad. Heerlijk gereden. Mooie huizen hebben jullie daar in de omgeving. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan. Heb dan ook gelijk de track in de computer gezet voor de volgende keer. Na een heerlijke uitsmijter weer op pad. Nu ook wat dijkweggetjes. Niet mijn favoriet (ben nog steeds bang om recht door te rijden het water in, kleine nachtmerrie :lol: ) Maar uiteindelijk vond ik het reuze meevallen. Misschien komt het wel omdat ik nu een beetje begin te wennen aan de motor. Heb hem nog maar pas sinds april dit jaar.
Ook de heerlijk chocomel ging er goed in. Thanks Suzanne!! Maar ook Claudia en Orange Girl.
Ik heb een heerlijk dag weer gehad!

tot de volgende keer dames (misschien bij mij)
gr Heleen 2 :-)}
Never drive faster than your Angels can fly !!
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Dag dames,

Door de drukte van vorige week had ik nog niet eerder kunnen reageren en toen ik wel even tijd had drukte ik op bericht opslaan ipv bevestig.

Anyway, ook ik heb erg genoten van de rit die inmiddels al weken geleden lijkt omdat het toen regenachtig, bewolkt en 14C was. Geen enkele overeenkomst dus met de afgelopen dagen.

Heleen als je hulp nodig hebt bij een route uitzetten in de Gooi en Vechtstreek, ik help graag een handje mee.

Dames hopelijk tot snel,
Suzanne
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Ja, dat is goed. Ik heb al een route maar wil hem even rijden om te controlleren of hij okee is. Hij is niet van mijzelf.
Als je een keertje tijd heb, kunnen we hem samen wel controlleren.
Never drive faster than your Angels can fly !!
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Hoi Heleen,

Prima, ik heb je een priveberichtje gestuurd met de data waarop ik kan.

Groet,
Suzanne
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Prima, ik heb je een priveberichtje gestuurd met de data waarop ik kan.

Hoi Suzanne,
Ik heb helemaal niks ontvangen....

groetjes Heleen
Never drive faster than your Angels can fly !!
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Hoi meiden,

Zoals jullie hebben gezien in het eerste bericht van dit topic staat dat er een voorstel is gedaan om vrijdag 20 augustus weer te rijden.
Misschien is het handiger om dit te verplaatsen naar zaterdag 21 augustus. Mogelijk dat er dan meer mensen willen rijden.
Laat even weten waar je voorkeur naar gaat. Dan rijden we op een dag dat de meesten kunnen.

Ik heb een route liggen van 105 km, uit te breiden met 50 km als we tijd hebben. Maar misschien willen we gewoon lekker rustig rijden en rustig lunchen. Mij is het om het even.
De route begint in het Gooi, Naarden Vesting, langs de Vecht, Lage Vuurse, Soest, (uitbreiding richting Nijkerk) Eembrugge (pond) en dan terug naar Blaricum voor een heerlijk ijsje bij de ijsbar De Hoop.

Ik ga zelf nu 2 weken met vakantie maar lees graag jullie berichten als ik terugkom. :bye:
Never drive faster than your Angels can fly !!
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Hai Heleen 2 :lol:

inderdaad: vrijdag 20 augustus is een voorstel om te gaan rijden. We hebben al een zaterdag en een zondag gehad en er zijn misschien mensen die in 't weekend moeten werken en dan bijvoorbeeld wel op een vrijdag kunnen: vandaar een vrijdag als optie...Ik ga in ieder geval wel (als het goed weer is natuurlijk) de 20e op pad. Als er iemand is die deze dag mee wil: leuk! Helaas kan ik de 21e niet want dan ben ik helpen verhuizen. Misschien kun je die leuke route die je voorstelt naar me toe sturen dan kan ik hem voor jullie voor-rijden? Kan ik meteen aan 'FastLoe' de hints doorgeven waar hij jullie kan spotten 8). Als het hem lukt jullie al rijdend te spotten dan heb ik beloofd dat hij een biertje krijgt tijdens de bbq op 2 oktober! Ik ga er van uit dat jullie dus wel jullie uiterste best gaan doen om hem te ontlopen :mrgreen: :schater: .

Jij in ieder geval een fijne vakantie: geniet er van!
:bye:
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Suzanne »

Dag meiden,

Ik kan vrijdag de 20ste wel, zaterdag de 21ste niet.

Suzanne
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Hoi Allen,

Helaas kan ik niet aanwezig zijn bij deze gezellige tour.......
:(
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Stroompje »

Oh Oh ik ook niet .... :? ...onze vakantie gaat dat weekend beginnen en/of ik sta te ballen (finale's) op de tennisbaan met een grootse feestavond er achteraan... :lol:
:bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Vrijdag 20-8
1) Heleen
2) Claudia
3) Suzanne
Never drive faster than your Angels can fly !!
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Hallo Meiden,

Helaas kan ik niet mee :cry: :cry:
Moet werken en er is al een collega op vakantie, dus dagje vrijnemen gaat ook niet :(

Veel plezier in ieder geval :bye:

Hester
doei
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

En ja hoor: 't is bijna tijd voor het derde meiden toer dagje. A.s. vrijdag 20 augustus staat in de planning om te gaan :-)} . Wie heeft er behalve Heleen, Suzanne en ik nog meer zin om mee te gaan? Ga mee: je bent van harte welkom! Donderdagavond volgt de go of no-go.
:bye:
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Ha meiden: we GAAN morgen :-)} en het wordt lekker warm! We verzamelen bij Heleen (2) te H. Lees je dit vanavond en denk je: maar ik wil eigenlijk óók mee (wat ik me goed kan voorstellen, want het is reuze gezellig) stuur me nog een pb-tje, morgen-ochtend om 09.00 uur lees ik m'n berichtjes nog en kan ik je doorgeven van waar we precies vertrekken.

Dus............tot morgen!
Claudia :bye:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
FastLoe

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door FastLoe »

Ik had erg graag ergens op de loer gelegen, in de bosjes tegenover het terras in Blaricum, fototoestel met telelens in de aanslag, weggedoken onder m'n camouflage net. Ja ik doe een hoop voor een gratis biertje tijdens de BBQ.

Helaas, het is jullie mischien wel opgevallen, via het off topic onderwerp, dat ik bezig ben zelf een setje alu motorkoffers voor de Strom te maken.
Vandaag moest er even wat bijgeslepen, nouja afgeslepen worden met de haakse slijper.

Aangezien ik niet zo heel handig ben.......... :frusty:

Afbeelding

Rijden gaat dus even niet, kan de koppeling nauwelijks gebruiken dus ....... zal ik m´n eigen biertje wel moeten betalen :cry:

In ieder geval, een hele prettige rit toegewenst, veel mooi weer, hoop dat het droog blijft en rij voorzichtig :-)} :bye:
Gebruikersavatar
Heleen
DL650 berijder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 04-04-2010, 17:39
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 V
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Heleen »

Dit bericht is vooral voor de mensen (meiden) die niet zijn meegeweest.....

JULLIE HEBBEN WAT GEMIST !!!

Het was een super dag!! Beter weer hadden we niet kunnen bestellen!

Eerst hebben Claudia en Suzanne bij mij een bakkie koffie en thee gekregen. Claudia had heerlijke muffins meegenomen. Hierna zijn we op pad gegaan. Via het oude stadje Naarden, binnendoor naar Weesp.
Hierna naar Nederhorst den Berg ......... Ja ik kan jullie wel de hele route vertellen, maar dan is de lol er van af als we hem nog een keertje gaan rijden....

We hebben heerlijk geluncht bijde Lage Vuursche. Hier werden we door een onbekend? persoon zomaar op de foto gezet. Of had Fastloe toch iemand ingehuurd om stiekem toch foto's van ons te nemen.
Daarna weer op pad. We besloten om nog een uurtje te rijden en ons dan te goed te doen aan het heerlijke ijs in Blaricum. Maar dat moest nog even wachten.
Toen we achter een auto stonden om de weg op te kunnen gaan richting Bunschoten Spakenburg, dacht deze bestuurder opeens - als ik nu achteruit rij, dan kan ik de paralelweg wel nemen - tja en daar stonden Suzanne en ik dus net achter hem te wachten. De schrik sloeg ons om het hart. Gelukkig lukte het mij om nog snel de claxon in te drukken zodat de man in zijn achteruitkijkspiegeltje opeens twee lieftallige dames op de motor achter hem stonden. Nou, het scheelde echt een haartje, anders lag ik onder mijn motor. Ik had een hartslag van wel 190 slagen per minuut en trillende handjes. De man was helemaal verbaasd dat wij achter hem stonden. Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen en konden we onze weg weer vervolgen. In Spakenburg hebben we nog een terrasje gepakt voordat we de pond naar Eemnes namen. Hierna hebben we ons tegoed gedaan aan een overheerlijk ambachtelijk ijsje van IJsbar De Hoop in Blaricum.
Al met al een super geslaagde dag geworden.

Claudia en Suzanne, heel hartelijk bedankt voor de gezellige dag. We gaan het zeker nog een keertje overdoen!!!! :-)} AfbeeldingAfbeelding
Never drive faster than your Angels can fly !!
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door TT-Strom »

Ziet er gezelig uit lady's! :worship:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Aad900 »

Ik was vandaag wel in de buurt, o.a. Nederhorst den Berg, helaas jullie niet gespot anders had ik wel ff een filmpje gemaakt. Het was inderdaad perfect weer voor een ride :-)}
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Blije meid! »

Inderdaad: met zo'n fijne temperatuur, een mooie route en niet te vergeten de gezelligheid van Heleen en Suzanne heb ik een hele goeie dag gehad: bedankt meiden! We hebben zelfs al snode plannen :mrgreen: gesmeed voor volgend jaar maar daar kunnen we in dit stadium helaas nog niets over zeggen. Dat het gezellig wordt is een ding wat nu al wel zeker is.

@Fastloe: beterschap er mee (alhoewel ik er wel aan twijfel of je niet gewoon een verbandje om je vinger hebt gedaan terwijl er niets aan de hand is :schater: vinger+haakse slijper+niet handig = meestal veel, heel veel bloed, toch?!)

:bye: en tot bij de Veluwe-rit,
Claudia
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
FastLoe

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door FastLoe »

Ja, bloederig was het zeker, deze foto is trouwens een uurtje of twee na het gebeuren gemaakt, na de 7e verband verschoning ofzoiets. Nu alleen de schuur weer schoon zien te krijgen :cry:
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Hessie »

Hoi Meiden!

Wat dachten jullie, we wrijven het er nog even lekker met die leuke foto's :mrgreen:
Oh wat zat ik te balen vandaag op mijn werk............. :evil:

Leuk dat jullie het weer gezellig hebben gehad!
Volgende keer moet en zal ik weer mee!

Grt en tot snel,
Hester
doei
Orange Girl

Re: V-Strom Meiden Meet tour.

Bericht door Orange Girl »

Het ziet ernaar uit dat ook deze rit een geslaagde en zeer gezellige dag is geworden......

Ben nu wel erg benieuwd naar jullie "snode plannen" voor volgend jaar......

Gr. Thea
Plaats reactie