V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Wolga

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wolga »

Xavier schreef:YESSSS, ik ga ook, samen met zwager, dus weer 2 BR's erbij! We vertrekken op vrijdag om zodoende met de 'trein' van 14:30 richting Duitsland te rijden. Nu duimen voor een beetje lekker weer, want tegen het camperen zie ik niet op, maar dat is altijd leuker met een lekker temperatuurtje!

Zijn er nog meer mensen uit Zuid-Holland, om gezamenlijk naar het zuiden af te zakken?

@Andries: weet je al wat je doet?
Ja: ik ga ook (nwkerk a.d. IJssel), maar wil met de ochtendploeg starten. Is wel te doen: het is 2,5 uur rijden naar Maastricht daar ff bijkomen en dan weer op pad. is nog te overwegen ipv 14:30
Bobdebouwer

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Bobdebouwer »

Hallo Avonturiers,

Ik ga ook het volledige weekend, heb opgegeven om te vertrekken in de middagploeg.
In de ochtend nog een hele reis te gaan vanuit Twente......
Zijn er nog meer mensen die vanuit het noorden / oosten richting het zuiden gaan op de vrijdagochtend?
Mijn idee is om op tijd te vertrekken en veel snelwegkilometers te maken, het toeren komt later wel!
Proberen om rond 12:00 uur in limboland te zijn, nog even relaxen, en dan in een treintje richting de Eiffel......

Tot 11 juni!
Erik

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Erik »

Ja ik ga ook mee, het hele weekend. Ik heb me opgegeven voor de eerste groep, startend om 09:30 omdat ik de tweede groep wel laat vind starten, pas na de middag. We schijnen wel tegelijk op de camping aan te komen??

Ben van plan om op donderdagmiddag / avond alvast richting Maastricht te rijden en een nachtje in een hotel te gaan. Anders wordt het op vrijdagmorgen een hele rit vanuit Beilen naar Maastricht. Wie gaan er vanuit het noorden van het land nog meer mee en willen ook overnachten van donderdag op vrijdag?

Erik
Pebeling

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Pebeling »

Hoi Erik,

als je op de 1ste pagina kijkt zie je dat we al met een behoorlijk aantal mensen overnachten op een camping, misschien is dit ook wat voor jou.

mvg

Peter
Erik

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Erik »

Peter,
is ook wel een goed idee, ik heb de spullen toch al mee om te kamperen. Ging me eigenlijk meer om het feit dat je dan donderdag s'avonds wat later kunt aankomen, en zo je kamer kunt opzoeken. Maar ik heb de hele middag er donderdag voor uitgetrokken om rustig richting Maastricht te rijden.

Erik
Cees
KLV1000 berijder
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 23-05-2010, 11:49
Mijn motor is een: Kawasaki klv1000 + Suzuki sv1000s

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Cees »

Ik was van plan om mee te gaan maar ik mag niet mee op mijn kawasaki klv1000 omdat het geen v-strom is maar het is precies dezelfde motor.
Wat vinden jullie hier niu van?
SWR

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door SWR »

Cees schreef:Ik was van plan om mee te gaan maar ik mag niet mee op mijn kawasaki klv1000 omdat het geen v-strom is maar het is precies dezelfde motor.
Wat vinden jullie hier niu van?
racisme :wink:
Jos

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Jos »

Dag Richard,

Prima idee om te kamperen. Ik ben er donderdagavond. tot dan.
Dan is de voorlopige "camping"-lijst als volgt;

1 Pebeling
2 Wimmus (waarschijnlijk k(r)amperen bij het ijzeren paard)
3 Robin
4 Romeo
5 Richard
6 Jos

Groet,

Jos
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

Ik heb vorige week voor en na de Mergelland rit met Franc op camping 't Geuldal in Meerssen gek(r)ampeerd. Is op zich goed bevallen, kost 8 euro per nacht, maar dan moet je wel je eigen sch..tpapier meenemen :mrgreen: (Douchemuntjes kosten 0,60)
Er is ook geen koffie, maar dat kun je 200 meter verderop weer krijgen bij een tentje aan de weg (kun je ook best goed eten).
Ik ga donderdag in elk geval rond een uurtje of 14:00 rijden vanaf Zaandijk richting Limboland en zorg dat ik ook een BVA-tje(*) bij me heb.
Wie gezamenlijk die kant op wil moet maar ff een gil geven, dan spreken we iets af.

(*) Biertje Voor de Avond (vrij naar Andre Hazes :o) )

1 Pebeling
2 Wimmus, k(r)amperen bij 't Geuldal in Meerssen
3 Robin
4 Romeo
5 Richard
6 Jos
Pebeling

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Pebeling »

wordt nog lachen, Cees mailde maij over de KLV 1000 (is toch een DL1000, maar dan met andere stickers) dat die niet mee mag, nu heb ik hier eigenlijk op het formulier gewoon DL1000 op gezet, (staat namelijk op het frameschildje etc.),.

Heb ze zojuist maaar eens een mailtje gestuurd wat nu de bedoeling is, heb ik alles voor mekaar zou me dit gebeuren, zou ook een bak zijn dan :roll:

Cees, als ik niet mee mag, stel ik voor dat wij 2-en gezellig naar de Eiffel gaan, weet nog wel een camping daar (zouden toevallig wel een hoop V-strommers kunnen staan, maar dat is dan toeval), doen we net of wij ook van niks weten.

wat een flauwekul van die lui

to be continued
Gebruikersavatar
RichardA
Berichten: 265
Lid geworden op: za 30-05-2009, 15:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000A L4 wit (voorheen DL-650 K9 wit)

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door RichardA »

@Wimmus,

Dacht ook zo'n 14:00 te vertrekken;
- vanaf m'n werk : Amsterdam net door de Coentunnel

Wilde A1 / Amersfoort / Arnhem / Nijmegen / Venlo / Maastricht rijden
- dit om de A2 drukte te vermijden : Utrecht / Eindhoven is drama

Kunnen ergens afspreken....;
- met vorige Veluwerit was dat het tank-station (waarvan ik de naam niet meer wet)
-- ik ga toch eerst weer de tunnel door om via ring-noord naar de A1 te rijden
- of een ander locatie die al op de richting ligt

@Erik,
Volgens mij kom je ook langs Arnhem/Nijmegen als je naar beneden zakt ??


Richard.
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

De (definitieve?) lijst voor overnachten bij 't IJzeren paard op donderdag is:

Kampeerlijstje:
1. Pebeling
2. Wimmus
3. Robin
4. Romeo
5. Richard
6. Jos

Samenrijden; vertrek vanaf tankstation v/d Poel in Zaandam om 14:00 uur:
1. Richard
2. Wimmus

We rijden de route via Amersfoort, Arnhem, Nijmegen, Venlo, Maastricht.

Ik kan me voorstellen dat Erik b.v. wel ergens bij Arnhem of Nijmegen wil aanhaken?
Misschien kunnen jullie zelf het lijstje Samenrijden aanvullen als je dat wilt en waar je wilt aanhaken.
Dan kijken we even welke tankstations we op de route tegenkomen en spreken we daar af (+ of - 10 min. speling moet lukken).
Dan hebben we meteen de koffiepauzes geregeld :mrgreen:

Tot donderdag :bye:
Pebeling

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Pebeling »

Helaas, haal mij maar van de lijst. Ik mag van de organisatie niet mee met mijn KLV1000, want dit is namelijk geen Suzuki :shock:

IK heb nog proberen uit te leggen, dat het identificatie / type plaatje dit niet kon bevestigen en dat er echt Suzuki op staat, dat ik uiteraard begrijp dat KLV niet wenselijk is en dat dit afgeplakt kan worden, dat ik een tentje, slaapzak ect. heb gekocht :oops:

dat ik netjes zou rijden en goed zou luisteren :-)}

MAAR HET MOCHT NIET BATEN

NEE = NEE, mooi balen dus.

Iemand nog een goed idee?

Peter
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

Pebeling schreef:Helaas, haal mij maar van de lijst. Ik mag van de organisatie niet mee met mijn KLV1000, want dit is namelijk geen Suzuki :shock:

IK heb nog proberen uit te leggen, dat het identificatie / type plaatje dit niet kon bevestigen en dat er echt Suzuki op staat, dat ik uiteraard begrijp dat KLV niet wenselijk is en dat dit afgeplakt kan worden, dat ik een tentje, slaapzak ect. heb gekocht :oops:

dat ik netjes zou rijden en goed zou luisteren :-)}

MAAR HET MOCHT NIET BATEN

NEE = NEE, mooi balen dus.

Iemand nog een goed idee?

Peter
Da's inderdaad wel zwaar balen zeg.
Het enige dat je nog kunt doen om toch mee te kunnen is:
a) Je KLV voor 4 dagen ruilen met een V-Strom rijder die dit weekend niet gaat touren en daaraan mee wil werken (vergezocht, ik weet het :oops: )
b) Een V-Strom huren voor 4 dagen, maar dat is waarschijnlijk budget technisch niet haalbaar?

Misschien dat we met het forum nog een keer soortgelijk Eifel weekend gaan houden, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan. :cry:

Lijstje is aangepast:

Kampeerlijstje:
1. Wimmus
2. Robin
3. Romeo
4. Richard
5. Jos

Samenrijden; vertrek vanaf tankstation v/d Poel in Zaandam om 14:00 uur:
1. Richard
2. Wimmus
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Sparky »

Peter, is het niet makkelijker om gewoon even nieuwe stickers erop te plakken.
Als er verder geen Kwatsakki sorry Kawasaki op staat zie je er toch niets meer van.
Laat ze met een goedkope folie uitsnijden bij een lettershop.
Er overheen plakken en je bent ineens een Suzuki rijder.

Groetjes Johan
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door DutchHornet »

Pebeling schreef:Helaas, haal mij maar van de lijst. Ik mag van de organisatie niet mee met mijn KLV1000, want dit is namelijk geen Suzuki :shock:

IK heb nog proberen uit te leggen, dat het identificatie / type plaatje dit niet kon bevestigen en dat er echt Suzuki op staat, dat ik uiteraard begrijp dat KLV niet wenselijk is en dat dit afgeplakt kan worden, dat ik een tentje, slaapzak ect. heb gekocht :oops:

dat ik netjes zou rijden en goed zou luisteren :-)}

MAAR HET MOCHT NIET BATEN

NEE = NEE, mooi balen dus.

Iemand nog een goed idee?

Peter
Peter,

Als je in Maastricht staat sturen ze je toch niet weg, kan me het niet voorstellen zeker als we solidair zijn met jouw.
Gewoon effe om de hoek parkeren..............
Ronox

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Ronox »

ook ik ben er bij vrijdag ochtend!! donderdag slaap ik in een hotel in valkenburg...

waar moeten we precies verzamelen in maastricht? staat helaas niet bij de informatie..
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

Ronox schreef:ook ik ben er bij vrijdag ochtend!! donderdag slaap ik in een hotel in valkenburg...

waar moeten we precies verzamelen in maastricht? staat helaas niet bij de informatie..
Als het goed is heb jij ook een email gekregen met de volgende mededeling:


Please take note that The Castle Neercanne will be used as starting point of our routing http://www.chateauhotels.nl/default.aspx?id=57&taal=nl

Château Neercanne
Cannerweg 800
6213 ND Maastricht
Nederland


Gr. :bye:
Wim.
Ronox

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Ronox »

Tnkx, er is hier en daar iets mis gegaan bij de mailing. Heb daarom alleen telefonisch contact gehad. Hierdoor wist ik niet dat dit in de mail stond, nogmaals bedankt.


Hotel is toch over, vind het wel erg gezellig klinken de 'voor-camping'

Kampeerlijstje:
1. Wimmus
2. Robin
3. Romeo
4. Richard
5. Jos
6. Ronox

Samenrijden; vertrek vanaf tankstation v/d Poel in Zaandam om 14:00 uur:
1. Richard
2. Wimmus



Jullie hebben dan ook al aangemeld via de site van het ijzeren paard neem ik aan?
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

Ronox schreef:Jullie hebben dan ook al aangemeld via de site van het ijzeren paard neem ik aan?
Ik heb vanmorgen via de email contact gehad met het Ijzeren paard en gemeld dat we met een groepje van een man of 5 a 6 komen kamperen.
We zijn van harte welkom en het is komend weekend sowieso al niet druk, zeker gezien de weersvooruitzichten :cry:
Je hoeft jezelf dus niet apart aan te melden bij 't ijzeren paard.

Ze vroegen wel of er nog iets geregeld moest worden voor het eten.
Mocht je specifieke wensen hebben, laat dan even weten zodat we dat even kunnen doorgeven.
Ik ga er van uit dat je altijd wel een vetje kan krijgen (patatje, kroketje, etc) :mrgreen:

Tot morgen,
Wim.
:bye:
Pebeling

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Pebeling »

tja, het is zoals het is, maar mijn afkomst kan ik niet verloo........., stickers had ik al voorgesteld, heb inmiddels een alternatief gemaakt
'
jullie veel plezier, maak er wat moois van en hou hen (niet al teveel) recht

P :-)}
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Peterzeeland »

Sta je lekker te genieten van een kop koffie, komen er een stuk of 50 van die V-stroms langs......

Afbeelding

Gelukkig ook een KLV, incognito:

Afbeelding

Hoop dat er genoeg koffie was...
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Robin_dl1000

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Robin_dl1000 »

Zo'n weekendje laat toch een enorme :D op je gezicht achter!
Dames en heren van de organisatie: een enorme pluim. Alles was subliem geregeld. Volgens mij hadden jullie er zelf ook héél veel plezier in, en dat werkt aanstekelijk!
Dames en heren medebochtjesrijders (en in het bijzonder team groen!): jullie waren even goed gezelschap als mijn V-Strom ... een beter compliment kan ik niet maken.
Hartelijke groet,
Robin
Wimmus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wimmus »

Robin_dl1000 schreef:Zo'n weekendje laat toch een enorme :D op je gezicht achter!
Da's toevallig; die :D waar jij het over hebt zat er volgens mij op donderdagavond al op. :mrgreen:
Getuige deze foto (waarop je in 't Ijzeren paard tegen het gereedschap van een ranzige paaldanseres aan leunt, maar dat geheel terzijde :o) )
Afbeelding
KAZAN; HOU JE MUIL!

Ik zit ook nog vreselijk na te genieten van een fantastisch weekend.
Een mega-pluim voor Suzuki Nederland voor een perfecte organisatie. :worship: :worship: :worship:
Ik zal proberen hiervan deze week een reisverslagje te maken met fototjes en dit als topic in "Reisverslagen" te plaatsen.

Gr. Wim. :bye:
Paarse_olifant

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Paarse_olifant »

Was leuk (wel nat op zaterdagmiddag). Perfect georganisaeerd door Suzuki!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Frank »

Hee Paarse Olifant, heb je die lekkere Susana nog de groeten gedaan, zoals ik vroeg via Twitter? :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Paarse_olifant

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Paarse_olifant »

He Frank,

Helaas je bericht te laat gehad. Ik had zaterdag even geen twitter, was doorweekt (incl telefoon), alles moest eerst drogen !

Groetjes Peter
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Peterzeeland »

Wij waren om 16.00 u net binnen, en toen begon het toch te hozen!!!!!! Was blij met onze hut ipv tent :D

http://www.zummoselhut.nl/ is wel aan te raden, maar dan moet je niet met 50 man komen :shock:

Gave weggetjes daar hoor.
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 14-06-2010, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: externe links s.v.p. tussen [url] en [/url] plaatsen!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Wolga

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Wolga »

Idd: een vette pluim voor Suzuki en ook elkaar voor de enorm gezellige sfeer :D .
De 'kurketrekker' die naar beneden ging was wel het toppunt :lol: .
Op Youtube zijn de eerste filmpjes al te zien.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=99gN-6oxrxU[/youtube]

maar ik kan niet goed zien welke ploeg dit is. Erg benieuwd naar de andere foto's en film
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door DutchHornet »

Wolga schreef:Idd: een vette pluim voor Suzuki en ook elkaar voor de enorm gezellige sfeer :D .
De 'kurketrekker' die naar beneden ging was wel het toppunt :lol: .
Op Youtube zijn de eerste filmpjes al te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=99gN-6oxrxU

maar ik kan niet goed zien welke ploeg dit is. Erg benieuwd naar de andere foto's en film
Was in ieder geval niet de blauwe groep, maar idd een hele dikke pluim voor het Suzuki team wat dit geregeld en begeleid heeft echt top.
Afbeelding
Ralph

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Ralph »

En groep geel maar wachten op Opa toen zijn motor tijdens een zoveelste keermoment de greppel in gerold was..... :D

'T was een fantastisch weekend!

Tot volgend jaar,

Vivian & Ralph
Ronox

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Ronox »

één woord is er voor dit weekend: HERHALEN ! ! ! !

Wat een weekend zeg, niet normaal hoe dat we daar hebben genoten. Pluim aan Suzuki en uiteraard de groene groep :-)}
Ik ga mijn best doen hét filmpje z.s.m. online te zetten.

P.S.: Wat een vlees zeg !! :schater:
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Sparky »

Kaaaanonne, wat een gaaaaaaf weekend was dat.
Ik wist niet dat het zo lekker zou zijn om ook met volle bepakking te toeren in de Eiffel.
Nimag en Freebike bedankt voor de geweldige organisatie.
Eindelijk ook eens een slijtboutje aan de grond gehad.
Volgend jaar weer, maar dan met een grotere tent zodat ik ook nog een beetje lekker slaap.
Mooie en vooral ook leerzame ervaring.

Groeten Johan
tinus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door tinus »

Ik heb me ook maar aangemeld als mede forum lezer /gebruiker ,ik ben de voorrijder van groep Geel met een kruisje .(laatste groep iedere dag )
Volgens de reactie's hebben jullie het allemaal zeer naar jullie zin gehad ,ben blij dat te lezen ,misschien is er volgend jaar een vervolg . Hou me aanbevolen voor volgend jaar ,als jullie me nog mee willen hebben tenminste.
Hoop dat jullie alllemaal goed thuis gekomen zijn ,(nog sorry voor de verkeerde aanwijzing uit Slenaken ,dacht dat het heel dicht bij de A2 lag ,heb mezelf toch wel heel erg vergist ,kwam ik later achter )

groeten tinus
JanKlomp

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door JanKlomp »

Ha Tinus,

Je was voor ons de perfecte voorrijder: enthousiast, veilig, en de route van Slenaken naar Maastricht was binnendoor nog een mooie afsluiter! Hoop volgend jaar op een herhaling, en ik rij weer graag achter je aan, leer er veel van. Bedankt! Jan Klomp en Hans Klomp, de v-strombroers
Vroemstrom

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Vroemstrom »

Toch ook maar geregistreerd. :-)}
Romeo
(Fotootjes en avatar volgen nog)
JanKlomp

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door JanKlomp »

En een foto van de suzuki-tussenstop, met Tinus in freebike outfit! Wat een perfecte organisatie van SUZUKI en FREEBIKE en CROM event management: schitterende routes, heerlijk eten (echte bikers-meals), overal aan gedacht, technische ondersteuning, is je bril kapot: laten we even maken bij de dichtbijzijnde opticien etc etc. Een memorabel weekend, zeker voor herhaling vatbaar
Afbeelding
Hans Klomp

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Hans Klomp »

Hoi Tinus,

wat leuk dat je ook op dit forum zit!
Het v-strom weekend was een groot succes, ook ik was heel blij met jou als voorrijder, het was gezellig en leerzaam, er was veel te zien op de mooie routes en vooral konden we genieten van veel mooie bochten.
Het is voor iedereen die van motorrijden (op een v-strom) houdt een aanrader, wat mij betreft doen we het volgend jaar over, ik hoop weer op jou als kopman, als ik het goed gehoord heb geldt dat voor de hele groep...
groeten Hans (de andere v-strom broer)
tinus schreef:Ik heb me ook maar aangemeld als mede forum lezer /gebruiker ,ik ben de voorrijder van groep Geel met een kruisje .(laatste groep iedere dag )
Volgens de reactie's hebben jullie het allemaal zeer naar jullie zin gehad ,ben blij dat te lezen ,misschien is er volgend jaar een vervolg . Hou me aanbevolen voor volgend jaar ,als jullie me nog mee willen hebben tenminste.
Hoop dat jullie alllemaal goed thuis gekomen zijn ,(nog sorry voor de verkeerde aanwijzing uit Slenaken ,dacht dat het heel dicht bij de A2 lag ,heb mezelf toch wel heel erg vergist ,kwam ik later achter )

groeten tinus
tinus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door tinus »

Ha, die broertjes veilig thuis gekomen, het was me een waar genoegen .

tinus
Graafie68

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Graafie68 »

voor diegene die foto's willen zien van de V-strom adventure

hier een linkje: http://www.motor.nl/nieuws/13247-fotos- ... eifel.html
Laatst gewijzigd door Frank op vr 18-06-2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!!!)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Stroompje »

Dat is een leuk weekend geweest zo te zien.........Cécile....op een V-Strom dat had ik eigenlijk mee moeten maken.... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Xavier »

Het was inderdaad een top weekend. Ik vroeg mij alleen af of er -naast de foto's die door Suzuki online zijn gezet- nog meer foto's zijn gemaakt. Die van Suzuki zijn namelijk voor een deel toch wel commercieel getint, dus mooie plaatjes van de mensen van Suzuki of begeleidende mensen op de Vstrom. Voor diegenen die de foto's van Suzuki wil zien (ik weet niet of de link al ergens geplaatst is):http://www.facebook.com/group.php?gid=114732755215670#!
Laatst gewijzigd door Stroompje op vr 25-06-2010, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: externe links s.v.p. tussen [url] en [/url] plaatsen!
GSA1200
Walrus

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Walrus »

Na Tinus kan ik als FreeBiker natuurlijk niet achterblijven om me even
op dit forum te melden; een beetje laat maar toch.
Ook ik heb enorm genoten van het evenement en van de deelnemers.
Ik had het geluk om alle routes te mogen bedenken en uit te zetten.
Alles bij elkaar heb ik er zo'n 13 dagen aan besteed namens FreeBike.
In 2011 ben ik weer van de partij als het aan mij ligt.
De routes een beetje inkorten, de achterrijder een lichtblauw fluor-
vestje aan, in plaats van geel, en rijden met die hap!

Zo maar een plaatje in Utscheid 's-morgens bij het vertrek
Afbeelding
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Xavier »

Nadat ik mij zeeer goed heb vermaakt in 2010, vandaag eens gemaild met de organisatie van vorig jaar om te vragen naar de plannen voor 2011. Ik kreeg het volgende antwoord:

"At this moment there is no V-Strom Adventure scheduled. If there is more news we will let you know."

WAT? Gaat nu alles ten koste van de crisis? Misschien een mooi moment om massaal met Suzuki te gaan mailen?
GSA1200
Matthijs

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Matthijs »

Wat is het mailadres van hun?
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: V-Strom Adventure in de Eifel - 11 t/m 13 juni 2010

Bericht door Hunter6 »

Je kan natuurlijk ook zelf wat op poten gaan zetten :wink:
Plaats reactie