Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Hoihoi,
Ik had even gewacht op het bericht van Peter of we bij de Gulle Brabander terecht konden..

Maar dit is onze [>>>>> KLIK >>> Sjokotour-V-Stromvariant]

Voor TTR of andere systemen: KLIK HIER (.GPX) (eerst ff met rechts opslaan)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

Update:
"Wie rijdt er Zondagmorgen mee vanaf 't oosten naar Middelbeers" langs de lijn N18, A18, A12, A50 :?:
laat maar weten waar je wilt aansluiten . . .
Afbeelding

- Frank (Frank) O:-)
- Robert (BlackstromNL)---------------> langs/nabij A12 -> 10:15 uur
- Thea (Orange girl) -------------------> langs/nabij A12 -> 10:15 uur
- Heleen (Stroompje)------------------ >P Kabeljouw A50 -> 10:30 uur
- Martin (White-Rhino Redhead) ----> Texaco A50 -> ietsjes later dan 10:30 uur :o)

locatie opstapplaatsen :arrow: klik voor tussen stops



Totaal V-strom(ige) deelnemers Sjokotoer 21 Maart 12:00uur :arrow: Afbeelding:
1. Frank (Frank)
2. Peter (RhinoVstrom)
3. Johan F. (Spip70)
4. Pébé
5. Ronald (Diversion)
6. The Suus
7. Bram (Brambo.650) (reken maar niet op mij)
8. Heleen (Stroompje)
9. Robert (RvGS)
10. Thea (Orange Girl)
11. Wilfred (dev-strom)
12. Paul
13. Dennis013 (onder voorbehoud)
14. Leo (onder voorbehoud, nog niet bevestigd))
15. Martin (Redhead DL650, ijs en weder dienende)
16.
17.
18.
19.
20.



Wie volgt . . . :bye:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Stroompje »

De link hier boven daar kan ik niks mee................ :oops: heb er van Frank een gekregen, die ik wel gebruiken kan.
Hij maakt echter nog een vreemd heen en weertje van St. Michelsgestel naar Den Dungen en weer terug........Frank :arrow: ........... :roll: ......... :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Volgens mij is daar Snackbar het pleintje.

gr. Martin
Suzie

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Suzie »

Volgens mij heeft Hessie nog een leuke navi in de aanbieding waar het wel mee lukt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
'k weet dat je niet ontrouw wilt zijn aan Brammetje, dus ik zal de naam maar niet noemen :schater:
:bye: Andre
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

Stroompje schreef:. . .nog een vreemd heen en weertje van St. Michelsgestel naar Den Dungen en weer terug . . .
White-Rhino Redhead schreef:Volgens mij is daar Snackbar het pleintje . . .
Dit klopt Martin, ->@Heleen, Frank wilde daar ff een frietje halen, (zoals "the new kids" plegen te zeggen) -> de koekwaus . . . :schater:


Ik had ook wat problemen met de route van "Motorvision" / "Frank" (garmin versie) :!:
Frank, in MS wordt de route goed weergegeven, check zelf ook even of je gps de route goed weergeeft nadat je deze hebt geactiveerd :arrow: . . . :roll: . . . :?:

Het lijkt wel of de data corrupt is, dus mensen let even goed op :!:

Dit gebeurd wel vaker met gekopieerde files, ik kreeg in de route zelfs de zogenaamde ‘directe routes’ of te wel ‘luchtlijnen’ te zien.
Enige remedie is -> zelf een hele nieuwe route maken, is vrij eenvoudig door 2x mapsource te openen en naast elkaar in beeld zetten, nu kun je de route zo namaken en saven/opslaan in een nieuw bestand.

Zo (...) weer even van de straat geweest, :arrow: . . . "Motorvision" / "Frank" bedankt hé :o) :bye:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Hallo allemaal,

de juiste manier om deze en andere gekregen routes geschikt te maken voor jouw eigen GPS.

In Mapsource eerst een kopie maken van de route.
De kopie-route herberekenen en een nieuwe naam geven.
Waar nodig de route corrigeren
De patatlijn even weghalen.
Naar de Zumo sturen.

Thats all.

gr. Martin
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

White-Rhino Redhead schreef: de juiste manier om deze en andere gekregen routes geschikt te maken voor jouw eigen GPS . . .
Wat je zegt klopt Martin, normaal zou die werkwijze het probleem moeten voorkomen. Aangezien ik dit al had gedaan, gaf dat toch nog de problemen zoals vermeld in het bericht hierboven . . . :roll:

Ik weet niet hoe dát kan . . .maar ik heb het opgelost zoals eerder omschreven . . . weet wel dat op het Gps forum alvaker over dit probleem geschreven is (het geven van luchtlijnen in een routable route), en niemand weet hoe of wat :bye:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Stroompje schreef:
Hij maakt nog een vreemd heen en weertje van St. Michelsgestel naar Den Dungen en weer terug........Frank :arrow: ........... :roll: ......... :?:
Oeps.. ik heb in jouw bericht hierboven per ongeluk op wijzig geklikt ipv citeer :oops: :oops: :oops: Dus zijn jouw plaatjes weg... sorry...

Dat heen en weertje zou er zo uit moeten zien: (het is een bezoek aan de snackbar van Comedy Central's New Kids en het verzoek werd op Motorvision gedaan om daar even een bezoekje aan te brengen. Voor ons wordt het meer een rokersstopje)

Afbeelding
Wat ben ik blij dat ik geen TomTom meer heb...

@BlackStromNL >>> BMWGS800: Gebruik jij de versie die ik jou mailde of de hierboven te downloaden en dan met de totale route of de etappes?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Diversion

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Diversion »

Wat een rare berichten hier allemaal :?: :?:
Het gaat hier toch om een toertocht, dat wil zeggen dat we toch met zijn allen achter één of enkele voorrijders, die de route goed kennen, aan rijden?
Als ik de berichten hierboven ook maar enigszins begrijp, hebben jullie allemaal het vaste voornemen individueel verkeerd te rijden met jullie DomDom's. :wink:

Kunnen we afspreken dat we dit navigatiegeneuzel bij toertochten voortaan achterwege laten en dat jullie dat per PB regelen? Niet alleen bij dit draadje, maar ook bij de andere draadjes. Ik heb de sterke indruk dat er toch sowieso een navi-incrowd is.

Het weer wordt gelukkig steeds mooier, ik zie jullie zondag in Middelbeers. Ik kom vanaf het noorden en rijd via de A2 naar het zuiden. :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Haha, Ronald, je hebt helemaal gelijk...

Ik ben (ook volgens Motorvisionindeling) voorrijder, dus volgt allen mij! (kan ook op Twitter: http://twitter.com/frank_raven) *LOL*

Mijn route in mijn navi klopt als een bus en kom geen rare dingen tegen... bovendien hebben we de route voorgereden... en nemen we Brabantkenner Rhino V-Strom mee (die notabena aan de route woont)...

Ik verheug me erop zondag, al voorspellen ze (nog) wel regen...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Voor mijn gevoel gaan we de zaak omdraaien als we standaard verplicht in 1 groep gaan rijden. Een beetje achter een voorrijder aan hobbelen, al dan niet met een ongewenst tempo.

De voorrijder kan aansprakelijk worden gesteld door betrokkenen. Leden of andere weggebruikers. Om die reden eisen organisatoren dat iedere deelnemer een eigen route heeft en daardoor geheel zelf aansprakelijk is en blijft. Dit moet dus ook heel duidelijk gelden voor dit forum.

Wat mij betreft is motorrijden gewoon individueel, soms met een paar vrienden c.q. andere rijders.
Sinds 2000 ben ik in het bezit van een GPS en kom overal, op de meest vreemde weggetjes. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een heel duidelijke afspraak die je wel hoort te maken met meerdere rijders is het volgende.
De voorrijder bepaald alleen de route, ongeacht of hij of een andere rijder met een routerol rijdt of met een GPS.
Bij fout (anders) rijden blijkt dat je normaal gesproken iets verder weer allemaal op de route zit.
Dit fenomeen is een consequentie die nu eenmaal is verbonden met de verschillen tussen de diverse merken en modellen. Zelfs hetzelfde model kan een andere route aangeven.

Tot zondag.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

Frank schreef:@BlackStromNL >>> BMWGS800: Gebruik jij de versie die ik jou mailde of de hierboven te downloaden en dan met de totale route of de etappes?
Frank je hebt een PB waar in het anwoord staat op je vraag aan mijn . . kon/mocht deze hier niet posten, andere gebruikers storen zich hier namelijk aan . . . het gaat over de route voor de navigatie en de problemen daarom trent . . . :schater:
White-Rhino Redhead schreef:Een heel duidelijke afspraak die je wel hoort te maken met meerdere rijders is het volgende..
Martin, ook jij hebt een Pbtje over het voorrijden en de Navigatie perikelen, kan/mag er hier niet echt op in gaan (...) je weet wel waarom . . maar je hebt wel gelijk wat je hebt geschreven . . :schater: :schater: :schater: :mrgreen: :schater: :schater: :schater:


@ Allen -> tot zondag, en maar hopen dat het mooi weer is . . . Ik rij wel achteraan :o)
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Stroompje »

Zo is .....'t Gas geven en gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn zondag :!: O:-) :schater:
(met of zonder frietje.....frank... :wink: ) :-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Diversion

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Diversion »

Frank schreef:Haha, Ronald, je hebt helemaal gelijk...

Ik ben (ook volgens Motorvisionindeling) voorrijder, dus volgt allen mij! (kan ook op Twitter: http://twitter.com/frank_raven) *LOL*

Mijn route in mijn navi klopt als een bus en kom geen rare dingen tegen... bovendien hebben we de route voorgereden... en nemen we Brabantkenner Rhino V-Strom mee (die notabena aan de route woont)...
Als ik de discussie hierboven ook maar enigszins begrepen heb, denk ik toch dat het beter is als ik achter Rhino V-Strom aan rijdt...
Volgens mij komen we langs zijn huis, kunnen we daar nog een bakkie doen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Sparkle Black Peter »

Diversion schreef:
Frank schreef:Haha, Ronald, je hebt helemaal gelijk...

Ik ben (ook volgens Motorvisionindeling) voorrijder, dus volgt allen mij! (kan ook op Twitter: http://twitter.com/frank_raven) *LOL*

Mijn route in mijn navi klopt als een bus en kom geen rare dingen tegen... bovendien hebben we de route voorgereden... en nemen we Brabantkenner Rhino V-Strom mee (die notabena aan de route woont)...
Als ik de discussie hierboven ook maar enigszins begrepen heb, denk ik toch dat het beter is als ik achter Rhino V-Strom aan rijdt...
Volgens mij komen we langs zijn huis, kunnen we daar nog een bakkie doen. :mrgreen:
Hebben we toch nog één wijze man op dit forum :mrgreen: :schater: Ik rij ook achter mezelf aan Ronald, dus dat moet goed komen. (denk 't nie)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Stroompje schreef:(met of zonder frietje.....frank... :wink: ) :-)}
Dat frietje komt wel goed, dat doen we bij Ma Flodder (zie: (sorry Ronald) het navibestand, tweede stop!)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Hessie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 915
Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
Mijn motor is een: BMW F900 XR
Woonplaats: Huizen

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Hessie »

Suzie schreef:Volgens mij heeft Hessie nog een leuke navi in de aanbieding waar het wel mee lukt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
'k weet dat je niet ontrouw wilt zijn aan Brammetje, dus ik zal de naam maar niet noemen :schater:
:bye: Andre
HaHaHa,
Heleen en Brammetje zijn onafscheidelijk als ik het goed begrijp! :wink:
De zumo 550 is inmiddels verkocht! :D

Groetjes,
Hester :bye:
doei
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door PDvD »

Wow, flinke opkomst met V-strommers zo te zien! Hopen dat ik zondag beter ben een een of meerderen van jullie mij definitief over kunnen halen nou eendelijk eens een strom aan te schaffen.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Leo72

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Leo72 »

1. Frank
2. Peter (RhinoVstrom)
3. Johan F. (Spip70)
4. Pébé
5. Ronald (Diversion)
6. The Suus
7. Bram (Brambo.650) (reken maar niet op mij)
8. Heleen (Stroompje)
9. Robert (RvGS)
10.Thea (Orange Girl)
11.Wilfred (dev-strom)
12.Paul
13. Dennis013 (onder voorbehoud)
14. Leo72
15. Redhead DL650 (ijs en weder dienende)
Dennis013

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Dennis013 »

Dennis013 schreef:1. Frank
2. Peter (RhinoVstrom)
3. Johan F. (Spip70)
4. Pébé
5. Ronald (Diversion)
6. The Suus
7. Bram (Brambo.650) (OVB)
8. Heleen (Stroompje)
9. Robert (RvGS)
10.Thea (Orange Girl)
11.Wilfred (dev-strom)
12.Paul
13.Leo72 (onder voorbehoud, nog niet bevestigd))
Helaas moet ik afzeggen voor morgen van wege andere verplichtingen het leven als zelfstandig ondernemer gaat nu eenmaal niet over rozen :wink:

Ik wens iedereen wel een mooie en vooral droge rit toe
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Het is ZONDAG! Niet MORGEN, Dennis!

(misschien verandert dat wat aan de zaak?)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Zo, ik ben er helemaal klaar voor...

Bandenspanning, CHECK
Scottoiler bijgevuld, CHECK (blijkbaar doen ze dat niet met een beurt?)
Benzine getankt, CHECK
Proefrit na het tanken, CHECK
Scala G4 opgeladen, CHECK
Route in de Zumo, CHECK
Foto toestel opgeladen, CHECK
Wekker gezet op 8 uur, CHECK

Jullie ook? Nu het weer nog, maar ik heb er zin in!

En hulde voor de timing van Alpine... precies 4 weken na de beurs en 1 dag voor mijn eerste tocht kreeg ik mijn op maat gemaakte oordoppen binnen.. ze passen perfect! :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Suzie

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Suzie »

Frank schreef:Zo, ik ben er helemaal klaar voor...

Bandenspanning, CHECK
Scottoiler bijgevuld, CHECK (blijkbaar doen ze dat niet met een beurt?)
Benzine getankt, CHECK
Proefrit na het tanken, CHECK
Scala G4 opgeladen, CHECK
Route in de Zumo, CHECK
Foto toestel opgeladen, CHECK
Wekker gezet op 8 uur, CHECK

Ik mis in het rijtje de slagroom voor op de warme choco (CHECK)... :schater: :schater:



Mijn opmerking is pure jaloezie :lol: ....Veel plezier allen... ik was er graag bij geweest :bye: :bye:
Graafie68

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Graafie68 »

regenpak ??? ff checken
hoop dat jullie droog weer hebben.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Graafie68 schreef:regenpak ??? ff checken
hoop dat jullie droog weer hebben.
Waterdicht motorpak! CHECK!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Omleiding in de Zumo aangepast!
zie: http://www.motorvision.nl/phpBB2/viewto ... 03e#p10357

CHECK!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Stroompje »

Ook mijn TTR-Bram snapt dat hij ff om moet rijden..... :schater:
:arrow: Check
Ik heb er zin in Strommers.......de temperaturen voelen zoooooooo lekker aan!
Als we morgen ook nog om de buien heen kunnen 'slalommen', wordt het helemaal top Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Dev-strom

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Dev-strom »

Bandenspanning, CHECK
Scottoiler bijgevuld, CHECK (voorige week gedaan maar toch)
Benzine getankt, !CHECK (doen we op lokatie wegens heenreis 120 km)
Route in de Zumo, CHECK
Foto toestel opgeladen, CHECK
Wekker gezet op 8 uur, CHECK
spare handschoenen en schoenen bij me CHECK
Regenpak CHECK (just in case ook met een waterdicht pak aan)
olie peil CHECK

weersvoorspelling (durf ik niet meer naar te kijken laatste keer was 80% regenkans) dus !CHECK

Hoe laat worden we verwacht in Middelbeers?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Stroompje »

@Dev-Strom,
:arrow:
BlackstromNL <--> RvGS schreef:Heleen en eventuele andere gegadigde,

Start is om 12:00 uur te Middelbeers, 30 min vooraf aanwezig lijkt me prima . . . toch :?:

Vanaf A50 P 'kabeljouw' is het een klein uurtje rijden naar Middelbeers, wat dacht je ervan om daar om 10:30uur af te spreken,
heb je dan tijd genoeg voor de Afbeelding :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Spip70 »

Frank schreef:Zo, ik ben er helemaal klaar voor...
[...]
Wekker gezet op 8 uur, CHECK
[...]
En hulde voor de timing van Alpine... precies 4 weken na de beurs en 1 dag voor mijn eerste tocht kreeg ik mijn op maat gemaakte oordoppen binnen.. ze passen perfect! :D
Vergeet ze vanavond niet uit te doen, anders zou je nog door je wekker heen kunnen slapen, zou zonde zijn :mrgreen:

Tot morgen!!!

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hier in Brabant zijn de verwachtingen als volgt; voor de middag redelijke kans op regen, in de middag plaats voor zon. Anders ben ik jullie zonnetje deze dag :P

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Tja Peter, als het regent, dan kom ik niet en moet JIJ voorop! :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Hier is het droog :mrgreen:

tot straks
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Jomme Dox »

Frank schreef:
Jomme schreef: Zeker op een koude, natte, regenachtige, donkere 21ste maart is mij dat een beetje teveel van het goeie. 8)
Hoe weet jij dat nu al??

Ik wens het jullie niet toe, maar hier in Belgie regent het al heel de morgen pijpestelen.

Ik wil maar zeggen dat ik goeie voorspellingen kan maken - en dat ik een maand geleden toch gelijk had ! 8) 8) 8) ondanks het sceptisisme van Frank.

Wil ik ook een voorspelling doen voor 23-24 april ??? :mrgreen:
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
V-Strom Jopie

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door V-Strom Jopie »

Wat een mooi weer vandaag !
Hoop dat jullie een goede rit hebben gehad.
Was ik gisteren begonnen mn nieuwe Stebel te monteren met het idee om als ik op tijd klaar zou zijn vandaag mee te rijden, bleek dat dat niet helemaal lukte.
Jammer maar nu is tie klaar en heb ik een blokje rond gereden om de stebel te testen..... (de zondagsrijders waren snel aan de kant..., nu dat zwaailicht nog.... :lol: )

Volgende keer ben ik weer van de partij !!

Greetz Johan
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Hey Jomme, laat je voorspellingen maar lekker zitten.
Vanmorgen lichte regen, net genoeg om een overall aan te doen.
Na 12.30 Uur eigenlijk te warm om te rijden. :mrgreen: Prachtig weer.

Maar België zou langer met regen te maken hebben. dat wel :oops:

Goed geregeld in Middelbeers, ik kreeg de indruk dat er niet zoveel in het potje terecht kwam. :oops:

gr. Martin
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Spip70 »

In den beginne was er water, toen was er zon....

Het weer begon met miezerregen maar klaarde inderdaad heel mooi op. Ik vond het een leuke rit, net lang genoeg na een toch vrij lange stilstand. En altijd weer gezellig met die V-Strommers (al rijden ze niet allemaal een V-Strom :o) )

Hier wat foto's die ik genomen heb...

Motorgroet :bye:
Johan F.
Laatst gewijzigd door Spip70 op zo 21-03-2010, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Diversion

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Diversion »

Ik sluit me helemaal aan bij Johan.
Johan: je link functioneert niet :( , ik ben wel benieuwd naar je foto's :bye: .
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Stroompje »

:arrow: En ook na 375 km naar en door het 'Gastvrije Brabantse Land', (nietwaar Peter!!!Thx)ben ik weer thuis met mijn ExStroom2 die me vanaf de Gulle Brabander naar huis is gevolgd!! Ook Robert & Thea thx voor 't wachten toen er plotsklaps getankt moest worden.... :worship:
Een nat begin maar een mooi droog vervolg...... leuke rit en weer gezellig bij gekletst tijdens de stops :!:
Geen foto gemaakt.... maar lekker mijn hoofd leeg kunnen rijden.....thx allemaal en vooral onze voorrijder/admin bedankt voor het voorschieten van voeding voor mij en mijn Strom........(Stom stom stom zonder 'knip' op pad te gaan! :oops: )
:arrow: Beterschap voor je Strom.............en voor je *** :frusty:

PS Spip je Foto link doet 't hier niet....... :cry:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Spip70 »

Het linkje is nu gerepareerd, het zou het nu moeten (verkeerd ingekopieerd :oops: )

Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

Ook wij sluiten ons aan bij de bovenstaande. Allen bedankt voor het mee rijden van deze rit, samen maak je er toch altijd een leuke dag van!
Maar ook weer blij om thuis met de voeten op de bank te liggen tijdens het 'posten' van dit bericht.

Inderdaad PeterRhino dank voor 't Bourgondische deel Afbeelding , op die manier komen we graag terug naar het Brabantse, en Frank voor het voor rijden en de "interessante" gespreken tijdens de rit Afbeelding en succes gewenst met de komende Afbeelding van je geliefde strom (...)

Heb zelf de eerste 750km van de 1500km van mijn in rij periode er alweer op zitten , schiet al lekker op ... misschien donderdag weer op pad met een paar stromerige figuren.

Barry . . . leuk dat je ons vanuit het Brabantse weer richting het Gelderse hebt begeleid.
Op naar 24 april, dan zien we iedereen weer live, voorlopig doen we het virtueel . . . tot dan :bye:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door PDvD »

Allen bedankt voor de grootschalige opkomst! De opbrengst ten bate van ms research bedroeg 470 euro!

Linkje naar mijn foto's: http://www.motorvision.nl/pim/sjokotour/index.html
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

Hallo dan,

Ondanks mijn glijpartij op één van de eerst rotondes heb ik toch een superdag gehad! Het was een mooie route en ik heb niemand gehoord over de straat waar we eigenlijk niet inmochten, alhoewel je bestemmingsverkeer meervoudig kunt opvatten. Bedankt voor jullie medeleven allemaal, was hartverwarmend!

@Heleen: Graag gedaan! Ik had het geld al terug voordat ik er erg in had!
@Peter: Bedankt, voor mij ben JIJ de Gulle Brabander! Zal dat proberen goed te maken, donderdag in het gulle Twente! :)
@Robert: IK heb ook genoten van de gesprekken en ook van de gesprekken met Thea, toen jouw verbinding wegviel! :wink:
@Pim: Eerlijk gezegd valt de opbrengst van zoveel motorrijders (hoeveel eigenlijk) me eigenlijk wel tegen. En toen wij op punt van vertrek stonden, maakte je toch ook een foto van mij? Die zie ik niet terug in je fotosite, verder mooie foto's!
@Johan: Ook mooie foto's, hadden er wel wat meer kunnen zijn. Waar zijn bijvoorbeeld onze pontfoto's? Je bent niet voor niks onze huisfotograaf!
@Martin: Jammer dat je al zo vroeg afhaakte doordat je je liet verleiden door een broodje bapao in Maaskantje :)
Helaas heb ik zelf doordat ik me een beetje down voelde geen enkele foto gemaakt!
@Pébé: Tijd voor een Garmin? Hoef je ook niet met 120 over een dijk achter mij aan, met de mededeling dat IK verkeerd rij... :) (terwijl dat natuurlijk niet zo was...:mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Sparkle Black Peter »

Mijn zoon en ik hebben er ook van genoten. Gelukkig begon de zon te schijnen, zodat ik niet voor het 'zonnetje' hoefde te spelen. Is erg lastig om constant met een zonnelamp alle rijders te beschijnen. M'n draad was niet zo lang :oops: Hier nog wat foto's;

Afbeelding

"WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR? GIJ OF IKKE"
Afbeelding

Sorry Ronald, GESPOT :mrgreen: ( ik heb nog maar kleine beentjes hé mama)
Afbeelding
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door RvGS »

:schater: Leuk zo'n topkoffer op een F800GS :schater: -> wijntje :?: :!: :mrgreen:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Sparkle Black Peter »

BlackstromNL <--> RvGS schreef: :schater: :schater: Leuk zo'n topkoffer op een F800GS :schater:
Staat wel ver naar achteren :?: Verkeerd gemeten :schater: :schater:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door PDvD »

@Frank: Jammergenoeg is niet iedereen even gul. Ik heb het aantal motoren niet geteld, gezien het weer was de opkomst erg goed in onze ogen. Ik was trouwens niet aan het fotograferen toen maar aan het filmen, daar staat mijn pc nu op te renderen. Later vandaag (vanavond vermoed ik) staat het filmpje online.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Redhead »

Frank schreef: @Martin: Jammer dat je al zo vroeg afhaakte doordat je je liet verleiden door een broodje bapao in Maaskantje :)
:
Jammer dat je onderuit gleed op de rotonde, ik hoorde een hoop lawaai en keek in de spiegels, maar daar was niemand.

Frank ik lust geen Bapao en de reden dat ik heb afgehaakt is het verschrikkelijk lage tempo, (35 a 45 km vaak) waardoor ik last kreeg van mijn rug.
Volgende keer beter, maar dan niet meer in een groep met meer dan 4 rijders,

gr. Martin
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motorvision's warme Sjokotour t.b.v. M.S. Research

Bericht door Frank »

White-Rhino Redhead schreef:Jammer dat je onderuit gleed op de rotonde, ik hoorde een hoop lawaai en keek in de spiegels, maar daar was niemand.
Heeft het één iets met het ander te maken? Het kwam misschien omdat ik vóór je reed? :wink:
En ja, het tempo lag wat lager dan normaal. Komt omdat we genoeg tijd hadden en ik via de intercom contact had met Robert en zo kon bepalen omdat iedereen mee kon komen. Als ik mijn normale tempo zou rijden, dan waren we iedereen in Oirschot al kwijt geweest! Misschien moet je met een paar van die idioten meerijden die ons met over de 100 km op die dijken en zelfs op rotondes inhaalden?

De video's van Peter:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_fiOFxMzL8U[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dkLLqHiK4-0[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PxCixma17DY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FhuDHMbl478[/youtube]
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie