18 september 2005: DL meets SV toertocht (AC De Meern)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Henk

18 september 2005: DL meets SV toertocht (AC De Meern)

Bericht door Henk »

Hoi strommers

Hier vind je een update over de DL meets SV toertocht, oftewel de rit voor V-strommers/KLV'ers en Sv / TL rijders.

ZONDAG 18 SEPTEMBER 2005

Startplaats: AC restaurant de Meern
Verzamelen: 10.00 uur
Vertrek: 10.30 uur!


De toer is 174 kilometer lang en voert door regio utrecht (bovenste deel van het groen hart!). De SV club organiseert de rit. Zij heeft aangegeven dat de routebeschrijving (bolletje-pijltje systeem) ter plaatse wordt uitgereikt!

Aanmelden kan via dit topic, of stuur motomalibu een pb'tje of e-mail.

Als je wil voorrijden op de 18e dan kan dat ook. Je krijgt de route dan eerder zodat je deze alvast een keer kan rijden.

DEELNEMERSLIJST
- Motomalibu
- CrazyChris
- Powerstrom
- M-Strom
- DL650
- Dipper
- BenVerdeelStrom
- Stroompje
- Stroom2


STROMMERS die op de koffie komen
- Iron Horse
- Strommie

route naar AC De Meern
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Henk op do 14-07-2005, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

goeieshit mennnnnnnnnnn
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Goeie aktie!

Robert
Bandit

Bericht door Bandit »

Mededeling voor motor Nederland.
Na 18 september 2005, zal er een enorme rush ontstaan naar Suzuki V-stroms (zowel het 650 als het 1000 model).
Het vermoeden bestaat dat binnen drie werkdagen de totale fabrieks voorraad voor 2005, 2006 en 2007 zal zijn uitverkocht.
Dus een ieder die nu nog van zinnens is V-strom te gaan rijden, doet er verstandig aan nu zijn slag te slaan.
Alle motor rijders die binnen afzienbare tijd Suzuki SV willen gaan rijden en niet opzien tegen het rijden op een tweede hands, wordt aangeraden te wachten tot na 18 september 2005. Vanaf die datum zal de markt overspoeld worden met in redelijke staat verkerende exemplaren. Alleen de sturen zijn beschadigd, hoofdzakelijk tandafdrukken. 8)
Strommie

Bericht door Strommie »

....... WOEHAAAA .... :D :D :D
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Hé Bandit, maak me gek :D :D :D
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Blueberry

nieuwsbericht 18 September 18.00

Bericht door Blueberry »

NU.NL 18 september 2005 18.00 uur.

Een aantal motorrijders zijn aangetroffen nabij Utrecht op een parkeerplaats.
Het bleek te gaan om een klein aantal Suzuki TL en SV rijders.

De heren en dames bleken huilend en teleurgesteld te zijn na een treffen met hun collega Suzuki-rijders.

Door het huilen en de emotie besloeg hun helm en bleek het niet meer mogelijk verder te rijden.

Vooraf bleken de motorrijders gewaarschuwd te zijn om extra zakdoeken, en drank tegen het vochtverlies van het huilen mee te nemen.

Of er in het vervolg nog een treffen met deze, naar later bleek, Vstrom-rijders zal komen lijkt onwaarschijnlijk.

Eventuele andere merken motorrijders worden hierbij gewaarschuwd om niet de bochtensnelheid, stabiliteit, zitcomfort, uitstraling en luxe te vergelijken met een Vstrom.

de redactie
Laatst gewijzigd door Blueberry op vr 04-03-2005, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
V-dad

Bericht door V-dad »

Er worden al verwachtingen gewekt.
Zal vast in training gaan. Wil later geen opmerkingen lezen met woorden als: opa, blauwe DL650 , supertraag :twisted:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

en nog nieuws over deze tocht ???
Henk

update 14-juli 2005

Bericht door Henk »

Hoi Strommers,

zoals jullie weten zou ik deze tocht organiseren , nu is het feit dat ik gedurende deze periode 13 t/m 22 sept een week op cursus naar Duitsland moet.
(Dit kan natuurlijk niet geweigerd worden).
Zelf heb ik het standpunt, indien je een rit organiseerd , moet je er zelf ook bij zijn.

Nu is mijn vraag dan ook : Wie wil dit op zich nemen ?
Zelf heb ik al eerder een rit georganiseerd, dus iemand anders kan dit ook wel. Indien iemand zich geroepen voelt zorg ik wel voor het contact en de adressen van de contact persoon bij de SV club.

Dus wie wil, anderskan deze rit niet door gaan.

groeten,

Henk
Tuke

Locatie De Meern (Utrecht)... aanmelden kan!!!

Bericht door Tuke »

Hoi strommers

Hier vind je een update over de DL meets SV toertocht, oftewel de rit voor V-strommers/KLV'ers en Sv / TL rijders.

ZONDAG 18 SEPTEMBER 2005

Startplaats: AC restaurant de Meern
Verzamelen: 10.00 uur
Vertrek: 10.30 uur!


De toer is 174 kilometer lang en voert door regio utrecht (bovenste deel van het groen hart!). De SV club organiseert de rit. Zij heeft aangegeven dat de routebeschrijving (bolletje-pijltje systeem) ter plaatse wordt uitgereikt!

Aanmelden kan via dit topic, of stuur mij een pb'tje of e-mail.

Als je wil voorrijden op de 18e dan kan dat ook. Je krijgt de route dan eerder zodat je deze alvast een keer kan rijden.

DEELNEMERSLIJST wordt aan het begin van dit topic bijgehouden.


route naar AC De Meern
Afbeelding
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ga ook
als t goed weer is natuurlijk
:D
Gebruikersavatar
POWERSTROM
DL1000 berijder
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12-09-2004, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Woonplaats: 't Gooi

DL/TL/SV/KLV Toertocht

Bericht door POWERSTROM »

Idem dito :D ! + SV!
"The eyes of a friend are a good mirror"
Strommie

Bericht door Strommie »

't is bijna in mijn achtertuin, dus kom ik wel ff kijken, foto's maken, babbelen enz., ..... maar meerijden doe ik (uit principe) niet. 8)
AzorSV

Bericht door AzorSV »

Ik ben er ook hoor !
Wel leuke verhalen hier boven haha

Tot de 18e !

Gr.
Arie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Onder voorbehoud en meerijden zit er niet in. Wel even beppen, kijken en vergelijken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Re: Locatie De Meern (Utrecht)... aanmelden kan!!!

Bericht door M-Strom »

:D lijkt me leuk, tot de 18e :!: :!:
Tuke

Bericht door Tuke »

@ M-strom: tot de 18e... om mee te rijden toch :D

@ allen: Heb vandaag de route verkend. Ging bijna foutloos.. :shock: Er bleken nog wel een paar omleidingen te zijn. Maar die hebben we dus wel getackeld. Het is een mooie gevarieerde rit, dijkjes, historische binnensteden en kastelen en single track roads (zoals ze in Schotland heten) met beperkt uitzicht door de begroeing. Komt dat zien, komt dat zien...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké..........ik laat me overtuigen door alles wat op Schotland lijkt :wink:
Stroom2 weet het nog niet maar.............als het ff kan zijn we erbij ......... :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
DL650

18 september

Bericht door DL650 »

Bij deze meld ik mij ook aan ,en hopende op net zulk mooi weer als de jongens en meiden die vandaag de zeeland rit rijden
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Bericht door Jambo »

Ik kom hier voor terug uit Djibouti. Als het weer mee werkt ben ik van de partij. :lol:
Hakuna Matata
suzuki DL rijder Ben

Ik laat het nog weten of ik mee ga

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hallo mensen.
Ik ben net thuis van een mooie rit door Zeeland.
Het is me bevallen om met meer v-strom's te rijden dus als ik kan, ga ik zeker mee.
Tuke

Bericht door Tuke »

Ik heb de lijst van deelnemers en twijfelaars :wink: bijgewerkt (zie begin van dit topic)

Meer aanmeldingen zijn welkom... de SV club heeft inmiddels 14 aanmeldingen. Wij blijven nog een beetje achter :cry: Gaat de DL (en KLV) op dit punt van de SV verliezen?

[pure propaganda mode]
ps. heb geprobeerd om de route niet via de omleiding te laten lopen, maar door de opengebroken straat. Dit in het kader van een beetje avontuurlijk off road rijden 8) . Maar helaas... dat durven die SV boys en girls niet aan :lol:
[/pure propaganda mode]
suzuki DL rijder Ben

Bericht door suzuki DL rijder Ben »

Hallo motorvrienden.

Ik had me opgegeven om mee te gaan met de toerrit.
Afgelopen donderdag heb ik met sporten een gekneusde rib opgelopen, :( dus motorrijden zit er even een paar weken niet in.
Misschien kom ik kijken en kom dan een paar foto's nemen.

Volgende keer ben ik weer van de partij

groetjes,
Ben

8)
Wilco

Bericht door Wilco »

Ondanks dat de rit bij mij echt in mijn achertuin start kan ik niet mee. Heb andere verplichtingen bij de Nationale Reserve
Ben650VerDeeLSTROoM

18 september 2005

Bericht door Ben650VerDeeLSTROoM »

Als nieuw lid heb ik me opgegeven voor de rit op 18 september 2005.
Het aantal deelnemers is nog niet groot. Is het al bekend hoeveel SV-ers er meerijden?
Ik ben in ieder geval benieuwd of het leuke dag wordt. V-stromers tot zondag!

Groet,
Ben

:D :D :D
DL650

Aanmelden

Bericht door DL650 »

Bandit en Bleu Berry ik zie dat jullie je eigen nog niet aangemeld hebben voor zondag de 18 september.In het schrijven van u beiden had ik eigenlijk wel verwacht dat jullie er bij zouden zijn.En dat jullie de SV club wel even rij les zou geven .Als nog maar even aanmelden :P :P :P


Peter,
Bandit

Re: Aanmelden

Bericht door Bandit »

DL650 schreef:Bandit en Bleu Berry ik zie dat jullie je eigen nog niet aangemeld hebben voor zondag de 18 september.In het schrijven van u beiden had ik eigenlijk wel verwacht dat jullie er bij zouden zijn.En dat jullie de SV club wel even rij les zou geven .Als nog maar even aanmelden :P :P :P


Peter,
Helaas Peter.
Afgelopen maandag is mijn vrouw is Gent (Belgié) geopereerd (thumor inde hersenen. Het gaat nu gelukkig goed met haar, maar je zult kunnen begrijpen dat ik nog niet in de stemming ben om op de fiets te klimmen (behalve wanneer we richting Gent gaan).

Maar er komt nog wel een volgende keer, en dan hoop ik er natuurlijk wel bij te zijn.

Een heel prettige dag toe gewenst (voor allemaal)

Toon (Bandit)

8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Aanmelden

Bericht door Iron Horse »

bandit schreef:
DL650 schreef:Bandit en Bleu Berry ik zie dat jullie je eigen nog niet aangemeld hebben voor zondag de 18 september.In het schrijven van u beiden had ik eigenlijk wel verwacht dat jullie er bij zouden zijn.En dat jullie de SV club wel even rij les zou geven .Als nog maar even aanmelden :P :P :P


Peter,
Helaas Peter.
Afgelopen maandag is mijn vrouw is Gent (Belgié) geopereerd (thumor inde hersenen. Het gaat nu gelukkig goed met haar, maar je zult kunnen begrijpen dat ik nog niet in de stemming ben om op de fiets te klimmen (behalve wanneer we richting Gent gaan).

Maar er komt nog wel een volgende keer, en dan hoop ik er natuurlijk wel bij te zijn.

Een heel prettige dag toe gewenst (voor allemaal)

Toon (Bandit)

8)
[off-topic-modus]
Heel veel sterkte Toon, dat zijn geen kleine dingen. Neem daar alle tijd voor. Dan is een motorritje of -clubmeeting een nietigheid.

Nogmaals, sterkte bij het herstel en de begeleiding en verwerking!
[/off-topic-modus]
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Yesss... we zijn erbij zondag..............mijn tennis-wedstrijd is verzet!!!

Barry & Heleen.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
AzorSV

Bericht door AzorSV »

motomalibu schreef:Ik heb de lijst van deelnemers en twijfelaars :wink: bijgewerkt (zie begin van dit topic)

Meer aanmeldingen zijn welkom... de SV club heeft inmiddels 14 aanmeldingen. Wij blijven nog een beetje achter :cry: Gaat de DL (en KLV) op dit punt van de SV verliezen?

[pure propaganda mode]
ps. heb geprobeerd om de route niet via de omleiding te laten lopen, maar door de opengebroken straat. Dit in het kader van een beetje avontuurlijk off road rijden 8) . Maar helaas... dat durven die SV boys en girls niet aan :lol:
[/pure propaganda mode]
pom pom pom...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Weer thuis.....

Bericht door Stroompje »

We zijn weer thuis na een dag met 293 'stromige' km...........en nee ik ruil 'm niet in voor een SV!!!!!

Mooie rit en aardige mensen......... maar na de eetpauze in een chaotische groep terecht gekomen.......... hadden we nu maar met de DL'len mee gereden..... :?
Toch aangekomen op het eindpunt waar we jullie allemaal weer even gezien hebben :lol: :lol:

Even de foto's uploaden.......... de link komt later....

Heleen.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
M-Strom

Re: Weer thuis.....

Bericht door M-Strom »

Nou, ook weer thuis, maar dat was maar 9 km. van het begin/eind punt.

De dag begon niet zo goed, want we stonden om 9:30 bij het verkeerde AC-restaurant. Toen er nog één V-Strom arriveerde toch maar eens binnen gaan informeren, en ja hoor... dit was niet AC-De Meern.
Snel naar de goede toegereden... en daar stonden al bijna 30 VS'en en DL'en . . . .


We hebben echt genoten van het schitterende weer en de zéér mooie route, die niet verder als een km. of 40 rondom Utrecht bleef, maar waar we toch op vele weggetjes kwamen die we echt niet kenden......

En Nee . . . ook wij houden de DL ! ! !
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik veilig thuis
heb super genoten
alleen jammer dat ik de enigste strom rijder was die met de 1e 2 groepen mee vloog

en stiekum gluur ik wel ff naar n mooie sv met twobrothers er op

Afbeelding
:P
M-Strom

Bericht door M-Strom »

:D :D
Ja Cris . . . . . we vonden die zwarte streep door de natuur wel een mooi gezicht . . . . . :D :D

Volgende keer lekker met ons mee toeren! !
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1871888" onclick="window.open(this.href);return false;

de link naar een aantal van mijn foto's van vandaag...............
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

leuke foto's !!

volgende keer ff wat met de hayabusa boys wat afspreken ????
dan ga ik ook weer in de 1e groep
busa's stalken :P
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Bericht door Jambo »

Strommers bedankt,

Een heerlijke ontspannen rit gehad (groep 3). Bedankt voor alle gezelligheid. Aardige jongens trouwens die SV's. Rustige types.

Tot de volgende keer.

Hans
Hakuna Matata
AzorSV

Re: Weer thuis.....

Bericht door AzorSV »

M-Strom schreef:We hebben echt genoten van het schitterende weer en de zéér mooie route, die niet verder als een km. of 40 rondom Utrecht bleef, maar waar we toch op vele weggetjes kwamen die we echt niet kenden......
Leuk he, dat Utrecht :)

Zelf heb ik het ook erg naar mijn zin gehad.
Geweldige opkomst dus, mooi weer, nieuwe gezichten !
Hardstikke leuk.

Wat betreft het chaotische 2e gedeelte moet ik jullie gelijk geven.
Dat was bij ons ook nog eerder gebeurd, maar 1 van de voorrijders ging onverwachts ziek naar huis, helaas...

Bedankt voor de opkomst en de gezelligheid !

Gr.
Arie
Ben650VerDeeLSTROoM

18sep05 DL meets SV

Bericht door Ben650VerDeeLSTROoM »

Mijn kennismaking met zowel DL-ers als met SV-ers is me goed bevallen.
Een prachtige rit, mooie omgeving, ideale weersomstandigheden en een leuke groep mensen en natuurlijk het genot van een V-Strom.
Ik wist eigenlijk niet dat er meer SV dan DL op de Nederlandse wegen rondrijdt.

De foto's van Stroompje zijn ook erg leuk.
Voor mij is er voldoende reden om er bij de volgende tocht weer bij te zijn, mits het niet te koud is , niet regent, de zon lekker schijnt. Maar blijkbaar worden de tochten voor V-Stromers altijd met mooi weer gereden. Alweer een voordeel om op een V-Strom te rijden.

Groetjes,
Ben
AzorSV

Bericht door AzorSV »

Hallo,

Even iets ouds omhoog halen, maar ik heb een goede reden.

Even een vraagje, deze tocht heb ik toen uitgezet.
Maar heeft er iemand de sv meets dl toertocht van vorig jaar met zn gps apparaat “opgenomen” ?

We gaan namelijk met het werk rijden en we hebben een tocht in de omgeving van Woerden nodig.

Of heeft iemand anders nog iets leuks ?

Gr.
Arie
Plaats reactie