Minimeeting : motorbeurs Utrecht 10 tm 13 maart a.s

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gesloten

Ik ga naar de motorbeurs Utrecht

Ja, Do 10 maart
4
13%
Ja, Vrij 11 maart
9
30%
Ja, Za 12 maart
7
23%
Ja, Zo 13 maart
6
20%
Nee, ik kan niet
4
13%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Henk

Minimeeting : motorbeurs Utrecht 10 tm 13 maart a.s

Bericht door Henk »

Hoi Strommers,

Van 10 t/m 13 maart a.s is het weer zover, DE motorbeurs Utrecht.
Het lijkt me dan ook weer leuk om daar weer enkele strommers te ontmoeten, vandaar deze topic.

Het voorstel is dan ook om wat betere afspraken te maken dan de beurs in Brabanthallen, want daar hebben enkele gewacht voor niets.
We kunnen hier aangeven wanneer wie gaat en hoelaat we bijv afspeken

Zelf denk ik dat ik Zaterdags ga, maar dit kan ook evt Zondag worden.


Do 10 maart:

Vrij 11 maart:

Za 12 maart :
Henk
Zo 13 maart.


groeten en tot daar mischien

Henk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het komt er idd al rap aan. Ik heb nog geen beslissing genomen, maar zal hem invullen als ik ga.

Voor diegene die wel gaat en het topic over de "dog tag" niet kent of het is vergeten :roll: kijk dan ook nog even HIER. Dat halen we niet meer op zo'n korte termijn, maar we zijn nog lang niet aan het vereiste aantal.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Beertje

Bericht door Beertje »

Ik ga er zeker naar toe, want ik heb hard nieuwe kleding nodig.
En misschien kom ik er ook wel een leuke nieuwe fiets tegen. Als het maar een Strom is!!!

Wie weet zie ik jullie daar!! :wink:

Beertje
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

ik ga in ieder geval in het weekend naar de motorbeurs. Alleen weet ik nog niet of ik zaterdag of zondag ga. nou laat dat weekend maar zitten hoor.......ik ga toch op vrijdag, ben denk ik vanaf een uur of 12 aanwezig daar.
Laatst gewijzigd door Erik Hofstee op do 10-03-2005, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ga ook
alleen weeet ik nog niet waneer ik wacht op n paar smsjes
Blackstream

Bericht door Blackstream »

Ik kom ook met mijn vriendin. Het zal weekend worden, weet nog niet zeker maar ga voor zaterdag.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Hey maffe chris,

Laat mij even weten wanneer je gaat, daar ik ook uit rotjeknor kom.
Misschien kunnen we samen gaan?

Robert
Crazychris

Bericht door Crazychris »

blueberry schreef:Hey maffe chris,

Laat mij even weten wanneer je gaat, daar ik ook uit rotjeknor kom.
Misschien kunnen we samen gaan?

Robert
nog meer mensen er bij
t word steeds gezelliger
ik ga in t weekend
moet ff kijken waneer de meerderheid wil
fons

beurs utrecht

Bericht door fons »

Kom hoogst waarschijnlijk op vrijdag
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Vrijdagmiddag-avond (tot 2100 open, ik zal er wel rond 1600 zijn ofzo). Laat me weten (email knop hieronder) of er iemand meegaat vanuit mijn richting (Almère) dan.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Vandaag bij Motozoom langsgereden voor een nieuwe kraag. Ze zijn dan wel 10 euro in alles duurder dan Louis, maar ik wilde hem graag toch passen. Bij afrekenen kreeg ik een gratis toegangskaartje voor de motorbeurs, toch weer 12 euro bespaard daarop dus :D. Just a tip... voor als je toch nog een slot of laarzen nodig had ofzo.

Kraag bevalt overigens uitstekend tot zover (2002 Motorrad testwinnaar). 34 euro incl gore tex windstopper en gratis motorbeurs kaartje dus...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Is dat kaartje vanaf een bepaalde besteding bij hen dat je weet? Als je iets nodig hebt en het daar in de winkel kunt aanschaffen en dus niet naar Dld hoeft te rijden kan het zo een voordeel zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Staat er niet bij, er staat relatiekaart op. Er staan geen voorwaarden op, dus wellicht dat het ook bij een bestelling komt.
Strommie

Bericht door Strommie »

Bij besteding van minimaal 25 euro, Rob :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Okay, dan moet ik misschien mijn principes m.b.t. Motozoom voor deze keer even opzij zetten en kijken of het me op deze wijze misschien toch nog iets kan opleveren. (I.p.v. ergenis) 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Ik ga er op de zondag naar toe want ik moet de andere dagen helaas werken!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ach, zonder werk kun je die Strom weer zo moeilijk onderhouden, dus ik ben blij dat ik werk heb. En dat zal voor eenieder wel gelden denk ik.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Zo. de kogel is door de kerk :D
Het wordt zaterdag.
Wel ff kijken wat ik nu weer zo nodig moet aanschaffen.
Ik laat denk ik de minister van finacieën maar lekker thuis.
8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Strommie schreef:Ik laat denk ik de minister van finacieën maar lekker thuis.
"Gelukkig" ben ik dat zelf......... 8) En ziet ze zo'n beurs al sowieso niet zitten. :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Ik ben donderdag in verband met een studiedagje van m'n werk toch al in Utreg en ga aansluitend meteen maar even bij de beurs langs. Ik ben daar denk ik zo ff vòòr 17:00 uur. Ga natuurlijk even kijken bij onze 'vrienden' van de SV-club (met m'n V-Strom petje op :P) en moet hoognodig nieuwe Daytona laarzen hebben.

Heb mijn oog op Afbeelding de Sport Easy GTX laten vallen en heb de afgelopen weken internet goed afgestruind, maar heb ze niet goedkoper kunnen vinden dan € 175,00.

Als ze op de beurs voor minder staan, krijgen die een nieuw baasje 8).

Nog iemand die donderdag (na)middag daar toevallig ook rondloopt?
Tuke

Bericht door Tuke »

Gisteren toch maar even vrij geregeld... kan ik morgen (donderdag) even een paar bakkies koffie drinken in utreg....

Mag niets kopen van moeder de vrouw... dus ga ik maar voor de gezelligheid. Eerst evenflyers dumpen bij Nimag en de exclusief dealers (en maar hopen dat ze die ook neerleggen) en een bakkie koffie met 'onze man' bij nimag, vervolgens even naar de SV contact club en daarna naar mijn dealer voor een bakkie.

Nu maar hopen dat tenminste één van hen een koekje of gebakje klaar heeft staan.
Strommie

Bericht door Strommie »

Ben morgenochtend (donderdag) samen met mijn zoon, óók naar de beurs.
Misschien zie ik één- of meerdere 'Strommers' op- of bij één van de Suzuki stands.
Ik zal in ieder geval 'uitkijken' naar een 'Poes op een Strom' :shock: :wink:
Tuke

Bericht door Tuke »

Was weer gezellig.... de motorbeurs utrecht. Na een koude start met ijsafzetting op de V-strom in de polder, kwam het zonnetje halverwege de rit lekker door. En dat zonnetje bleef ook op de beurs schijnen.

Niets gekocht, maar wel fijn bijgekletst met diverse mensen. Voor degenen die nog gaan.... uiteraard even langs de SV contact club lopen om ze uit te dagen :twisted:
En even langs de Suzuki stand met de exclusief dealers.... om te checken of de V-Strom Forum flyers er nog liggen. :wink:

Fijn weekend....
Stephan
Strommie

Bericht door Strommie »

Het was inderdaad érg gezellig, en ik heb óók niets gekocht ....... alleen gekletst :wink:
Ben géén 'Poes (kater :shock: :?: ) op een Strom' tegen gekomen :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:cry: :wink: ,
volgens de Poll, gaan er vandaag minstens 8 V-Strommers naar De Beurs in Utrecht............ik ben benieuwd of ze elkaar nog tegen komen........+ mijn mannie........zou hij nog wat voor mij meebrengen....???????

Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

hoi Wie gaat er nog morgen, ik in ieder geval wel.
Misschien dat we elkaar nog wel tegenkomen.

laat even nog weten of je komt.

henk
Bandit

Bericht door Bandit »

bandit schreef:Zo. de kogel is door de kerk :D
Het wordt zaterdag.
Wel ff kijken wat ik nu weer zo nodig moet aanschaffen.
Ik laat denk ik de minister van finacieën maar lekker thuis.
8)
De plannen zijn omgezet, het wordt zondag, "de dag des heren". :D

8)
motormuisdl650

Bericht door motormuisdl650 »

Ben vandaag geweest, maar niets gekocht.... Was wel reuze gezellie. De heenweg naar Utrecht was het nog wel lekker en min of meer droog, maar de terugweg 20 Km file laveren en zo´n 150 Km waterballet. Had toch andere motorlaarzen moeten kopen, deze, die ik nu heb, blijken toch water door te laten na 4 jaar intensief gebruik. De handkappen en de handvat verwarming zijn in de stromende regen ook wel lekker...
:lol:
margaretha

zondag

Bericht door margaretha »

Hopelijk doet die dag zijn naam eer aan en is het net zo zonnig als nu :D

Gerrit en ik gaan dus zondag. :wink:

Heerlijk struinen en misschien nog wat shoppen. Ennn als het een beetje meezit op de 4 wielen en 2 sturen. :lol:
Alleen met gladheid (en andere extremiteiten) rijdt ik niet :oops: . Dus dat zal wel goed gaan. :P

Ben benieuwd of we andere v-stromrijders ontmoeten. :lol:
groets op de beurs,
Margaretha
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ben vandaag(zaterdag) geweest, met vrouw en kind, past niet allemaal op de motor, dus met koekblik gegaan.

Na wat zoeken een gratis parkeerplaats in de woonwijk gevonden, scheelt toch weer € 10,= op het budget.

Knipperdingetjes gekocht, (zie elders op het forum)gezocht naar een iridium scherm voor op de 2004 Strom, blijkt niet te bestaan.

Leuke DAX gezien (nieuw zelfs) voor degene die niet weten wat dat is, een minimotor, die je vaak achter op een Camper ziet.
90cc viertakt vroeger van Honda, nu uit China voor weinig.

Ik heb een leuke dag gehad, hoop jullie ook allemaal, tot zondag 20 maart bij de Euromast???

Groeten,

Robert
Bandit

Bericht door Bandit »

Ik ben benieuwd naar de dag van morgen, vandaag nog even twee gratis toegangskaarten gescoord, mijn leverancier van gehoorbescherming (ik maak maar geen reclame, maar het is de beste en heeft zijn zaak in Hellevoetsluis en staat ook op de beurs) was zo vriendelijk om vanmorgen vroeg even te bellen, hij vroeg of nog naar de beurs ging en of ik even twee gratis kaarten uit zijn brievenbus wilde vissen, nu is een van mijn hobby's vissen dus dat leverde geen enkel probleem op :D
Wat gaan we aanschaffen ??? Zowiezo een paddock steun voor voorzijde van de motor (zo'n grote die onder het balhoofd aangrijpt), samen met zoon lief (de man dus 50 euries) en de fiets staat bij groot onderhoud en het demonteren van voor en achterwiel te samen, geen enkel probleem op.
En........ natuurlijk veeeeeeeeeel leesvoer verzamelen :lol:
8)
motormuisdl650

Bericht door motormuisdl650 »

Op de beurs is ook een paddock te koop die je in het midden van de motor bevestigd. Leek me een super ding, maar ik heb al een paddock stand voor voor en achter, dus voor mij niet meer van toepassing. Hij zit in hal 12 Werners motorständer of zo iets... :)
Bandit

Bericht door Bandit »

De nieuwe paddock stand is super , en voor een zeer schappelijk prijsje 75 euri. :lol:
Tevens geslaagg voor een B.P. (ik bedoel natuurlijk een Back Protector).
In het laatse beurs uurtje moesten zij er blijkbaar van af, normaal 89 euri, nu (ik ben en blijf natuurlijk een hollander) wist ik die duitser van het ding te verlossen voor 40 euri :D

Beursdag is dus weer geheel geslaagd.

(ben trouwens wel even vreemd gegaan en heb even op de rug gezeten van een GSXR 1300 Yoshumura :D )

8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

was wel n leuk dagje uit
maar ik vond er te veel priegel praggel zooi
heb wel ff staan kwijlen bij de suzuki stand
hayabusaaaaaaaaa
:P

ben nog ff wezen kijken bij de sv club maar heb daar geen folders of stickers of wat dan ook van de v stroms gezien
Strommie

Bericht door Strommie »

Dat van die (gebrek aan) 'stickers' was mij óók opgevallen, Crazy Chris.
Vrijdagochtend was er al géén sticker, óf wat dan ook, te bekennen op de stand van de SV-club.
Wél een klein 'pampletje', op een éénzame hoogte :wink: (.....dus niet te zien, zónder dat je er op gewezen werd.)
Bij navraag zei een SV-er: "We willen niet tévéél reclame maken voor de V-Strom", waarop ik nog (grappend) terug zei: "Dat is misschien wél beter óók, want éénmaal in aanraking met een V-Strom, én je bent verkócht" :!: 8)

p.s.: Het zou natuurlijk kunnen, dat er donderdags al zo'n RUN (aanslag) op de V-Strom stickers e.d. is geweest, dat ze er in één dag vanáf waren,....ha,ha,ha.... :( :) :D :lol:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik weet niet hoeveel er achtergelaten zijn
maar bijdeze gaan we dan toch ook niet zoveel reklame maken voor de sv club
screw them zou ik zeggen na hun reaktie
Blackstream

Bericht door Blackstream »

Ik moest wel lachen toen ik op zondag na 4 uur s'middags even langs de sv club ging en eerst helemaal geen flyer/sticker van ons kon zien. Toen ik die knul even vroeg of er nog flyers waren, pakte hij heel keurig ONDER :evil: hun eigen papiertjes klein stapeltje V-Strom flyers. Dus die waren er wel, alleen zorgvuldig verborgen. Zegt genoeg.
Tuke

Bericht door Tuke »

Heren, heren,

Voordat we een flamewar beginnen (om niets). Het is al heel wat dat de SV club heeft aangeboden de flyers neer te leggen. Het was niet de bedoeling een V-Strom reclamezuil te maken... want we dragen ook geen cent bij aan de 300+ euro standkosten die SV club heeft! Het ging om het gebaar van de SV club om met ons samen te werken.

Overigens waren vergelijkbare flyers vrij verkrijgbaar bij the suzuki/ nimag. Daar lagen vrijdag in ieder geval 800 stuks te wachten op geinteresseerden, verspreid over de diverse tafeltjes van de exclusief dealers.

Stephan
Strommie

Bericht door Strommie »

Oeps, ook niet gezien bij de Nimag-stand ..... ennuh 'Flame-war' .... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar dit is een nieuwe uitdrukking voor mij :wink:
Ik had géénzins het (bewuste) plan, om de SV-jongens 'zwart' te maken, vertelde alléén hóe het daar was, tóch :?: :roll: :lol:

Het is zéker te waarderen, dat ze vrijwillig een bijdrage wilde leveren aan 'ons' V-Strom-forum, maar ik wil (nog) een keer gezegd hebben, dat het mijn idee niet zou zijn, om op welke manier dan ook te gaan 'samenwerken/samenrijden' met de SV-club.
In mijn ogen een héél andere motor, toevallig wel een Suzuki met (ook) een soortgelijk blok (....heeft de Cagiva die óók niet????!), maar óók bestemd voor een héél andere 'doel-groep/mensen'.
Ik zal bij deze bijeenkomsten dus ook niet aanwezig zijn.

Zo dat is mijn (positief bedoelde) bijdrage, en zéker niet bedoeld om 'olie op het vuur te gooien' :wink:
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Viel mij ook tegen dat die jongetjes van de SV-Club niet in een Vstrom T-shirt, met petje, sleutelhangers en stickers van ons aan het uitdelen waren.

Blok is natuurlijk hetzelfde, kan zijn voordelen hebben, op marktplaats staan al een paar van die gecrashte fietsen voor weinig.
Stel dat je een hele snelle 650 wil, kan je altijd het blok overzetten.

Is 8oo uitdelers niet wat veel ? Hoeveel strommen zijn er inmiddels op de weg?
Over de samenwerking heb ik al iets geschreven, ze hebben wel wat kortingen hier en daar geregeld, misschien kunnen wij daar van meeprofiteren.


Robert
Tuke

Bericht door Tuke »

@strommie: bijeenkomsten? Volgens mij organiseren 'we' maar evenement samen en dat is een toerrit? Trouwens... zeer relevant zo'n bijeenkomst... wat een SV-rijder is de toekomstige V-Stromrijder. Alleen hebben ze dat zelf nog niet door :lol:

@blueberry: heb je reacties gezien over kortingen e.d. We gaan zeker een keer gebruik maken van je aanbod :wink: Tis alleen even kijken hoe we het aanpakken als virtuele club..... is toch ff lastiger tov een officiele vereniging.
Tuke

Bericht door Tuke »

blueberry schreef:Is 8oo uitdelers niet wat veel ? Hoeveel strommen zijn er inmiddels op de weg?

Robert
Neuh..... 70.000 bezoekers in 4 dagen..... daar zit toch minimaal 800 geinteresseerden bij?

Immers totaal kleine 1.000 V-stroms geregistreerd.

zie eerder posting over verkoopaantallen: "Totaal zijn er van de DL1000 zo'n 450 stuks geregistreerd in Nederland (vanaf 2002), van de DL 650 ruim 500 stuks (vanaf 2004). - nimag"

En als de 650 ook in 2005 zo'n verkoopsucces is... dan komen er toch 400 of 500 bij!
Strommie

Bericht door Strommie »

Nog even een wat genuanceerder uitleg over mijn idee over (toer-)'ritten' in het algemeen. (....Stephan :wink: )

Ik schreef over mijn 'uitblijven' als er een (toer-)rit zou zijn met bijv. de SV-club.
Hier blijf ik achter staan, om eerdergenoemde redenen, maar óók om de volgende:

Ik zal óók bij een V-Strom (toer-)rit niet aanwezig zijn, omdat ik in het verleden een héél náre ervaring heb meegemaakt, met het rijden in groepsverband :cry:
In een ander topic op dit Forum, heb ik al een keer melding gemaakt, dat ik bijna mijn rechter-voet ben kwijtgeraakt met een motor-ongeluk.
Dit gebeurde tijdens het rijden met een groep, waarvan de achterste rijder ineens naar voren wilde rijden, het héle clubje rechts inhalend over het fietspad :evil: :!:
Toen hij éénmaal vooraan gekomen was, stond ik te wachten voor een rood-stoplicht om rechtsaf te slaan.
Bij het verspringen van het licht op groen, ging ik naar rechts, en werd 'getorpedeerd' door deze EIKEL die dacht dat we rechtdoor gingen.
De rest laat zich raden :cry:

DIT is dus de werkelijke reden, waarom ik niet meer met een groep wil rijden.
Wat ik wel leuk vind, is om kontakt te houden met rijders van dit V-Strom-Forum, met het bezoeken van 'meet- en great' bijeenkomsten, zoals a.s. zondag bij de Euromast :lol:

Tot zondag :?:

8) Rinus
Scottie

Bericht door Scottie »

Strommie schreef:Oeps, ook niet gezien bij de Nimag-stand ..... ennuh 'Flame-war' .... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar dit is een nieuwe uitdrukking voor mij :wink:
Ik had géénzins het (bewuste) plan, om de SV-jongens 'zwart' te maken, vertelde alléén hóe het daar was, tóch :?: :roll: :lol:

Het is zéker te waarderen, dat ze vrijwillig een bijdrage wilde leveren aan 'ons' V-Strom-forum, maar ik wil (nog) een keer gezegd hebben, dat het mijn idee niet zou zijn, om op welke manier dan ook te gaan 'samenwerken/samenrijden' met de SV-club.
In mijn ogen een héél andere motor, toevallig wel een Suzuki met (ook) een soortgelijk blok (....heeft de Cagiva die óók niet????!), maar óók bestemd voor een héél andere 'doel-groep/mensen'.
Ik zal bij deze bijeenkomsten dus ook niet aanwezig zijn.

Zo dat is mijn (positief bedoelde) bijdrage, en zéker niet bedoeld om 'olie op het vuur te gooien' :wink:

Cagiva heeft de Raptor in 3 1000cc varianten:
Xraptor
Vraptor
raptor
Daarnaast de Navigator

En als 650 ook een Raptor

Allen maken gebruik van de Suzuki DL/TL/TLR blokken
(al zijn ze anders getuned)
Strommie

Bericht door Strommie »

Bedankt voor de 'aanvulling' Scottie; ik wist het van de Cagiava, maar nu staan er de juiste types.

Er is ook nog een 'wanna be/look-a-like' motor op de markt, met (bijna) een DL/SV enz. blok, namelijk de Hyosung Comet 650 :!: :wink:

Effe als grapje bedoeld: Het zou nog een héle CLUB kunnen worden, alles bij elkaar :lol:
Blackstream

Bericht door Blackstream »

@ Motomalibu/Stephan: Ik heb zeker geen zin in V-Strom vs SV oorlog en dat was ook niet mijn bedoeling. Mijn eerdere bericht was een reactie over wat ik bij de SV-stand zag. Als iemand mij iets aanbiedt, neem ik aan dat het ook gebeurt. Jullie aktie met flyers en stickers was heel goed en er was zeker belangstelling voor. Daarom vond ik het jammer dat jullie moeite alleen gedeeltelijk beloond werd.
Anyway, het is verleden tijd en ik lig niet wakker van.

Motomalibu&Co; keep up the great job and be cool 8) :!:
Gesloten