Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

Vstromrijder schreef:zijn er nog mensen die morgen vanaf omstreken het westland vertrekken?

Ja ikke ;-)
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

Tampert schreef:In iedergeval het dozijn vol, wie twijfelt er nog ?

Zondag 15 november:
1. Fastloe
2. Diversion
3. BerkRod
4. Xavier
5. Vstromrijder
6. E-strommer
7. Capri
8. Rhino VStrom (onder voorbehoud)
9. dev-strom (onder voorbehoud)
10. Aad900
11. Spip70
12. Tampert
13. 7Fingers (komt jullie wel even uitzwaaien ;-)
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Aad900 »

Goeie smorreges, het is hier in Rotjeknor droog. Als het zo blijft mogen we niet klagen :worship:
tot straks bij de Mac :bye:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Zag net op de buienradar dat we tussen 10 en 12 mischien wat mogen verwachten. We zien wel da's een voorspeling hé
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Zo is dat!

Tot straks bij de MAC!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Graafie68

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Graafie68 »

zo en waar blijven de foto's???? :-)} :-)} :-)}

oeps beetje aan de vroege kant, maar als je niet kan/mag rijden, dan wil je wel kijken. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Aad900 »

Vandaag een mooie rit voorgeschoteld gekregen met heuse stukken offroad. Fastloe bedankt voor je initiatief en het voorrijden. Ik heb toch weer wat nieuwe weggetjes ontdekt in mijn achtertuin. En om Graafie te plezieren O:-) en wellicht nog wat mensen, heb ik een aantal foto's in een album gezet. Onderstaande foto is klikbaar :worship:

Afbeelding
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Fastloe: thanks voor de mooie rit!

Iedereen die niet mee is geweest: jullie hebben wat gemist! Het was gaaf, niet koud, beetje regen, off-road, on-road, alles zat erin.

Was weer een gezellige club mensen bij elkaar, erg gezellig!

Foto's zullen wel snel volgen.... :-)

Volgens jaar weer?
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Diversion

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Diversion »

Na het rijden van deze toertocht weet ik nu 100% zeker dat mijn motorpak 100% waterdicht is :D
Helaas zijn mijn laarzen dat niet, zeker niet na die plas van bijna kniehoogte waar we op het strand van het Oostvoornse Meer doorheen moesten rijden/waden :cry:

Fastloe, heel erg bedankt voor het uitzetten van deze mooie toertocht.
Dat wordt zeker een klassieker op dit forum! :worship: :worship:
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Diversion schreef:Na het rijden van deze toertocht weet ik nu 100% zeker dat mijn motorpak 100% waterdicht is :D
Helaas zijn mijn laarzen dat niet, zeker niet na die plas van bijna kniehoogte waar we op het strand van het Oostvoornse Meer doorheen moesten rijden/waden :cry:
Ben wel erg blij dat je bleef rijden in die plas en niet stil viel / omviel! Dan was ik denk ik ook gegaan, gelukkig hield je de gang erin.... :-)

Hadden we elkaar kunnen helpen..... :D :-)}
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Diversion

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Diversion »

Het speelde op dat moment inderdaad door mijn hoofd. Ik dacht nog: "Sh*t! Dit is véél dieper dan het eruit zag. Als ik nu val, komt er water in het blok en wordt het niet meer wat vandaag."

Nog geen 100 m verder moesten we fiets van Capri (dacht ik) uit het riet helpen trekken.
Capri

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Capri »

Ja Fastlou! hele leuke rit !

Vooral het off-road stukje was best spectaculair :D
Ook nog een meeting gehad met het Politie-Off-Road Honda clubje op het strand van de maasvlakte, ze waren wel met minder maar hadden wel dezelfde motorkleding :schater:

O ja, nog even een tip:
Spuit je brommer nog wel even schoon met koud water, de plassen waar we doorheen reden zijn "brak" zeewater, en dat zout is niet goed voor je strommetje.

Vooral deze :http://picasaweb.google.nl/lh/photo/Wdd ... directlink :wink:
Capri

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Capri »

Diversion schreef:Nog geen 100 m verder moesten we fiets van Capri (dacht ik) uit het riet helpen trekken.
it wasn't me
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Spip70 »

Het was inderdaad een hele leuke tocht (al had de rondleiding in Centrum Rotterdam wat mij betreft overgeslagen kunnen worden :mrgreen: ), er zaten voor mij heel verassende stukken bij. Nou ben ik ook in die omgeving uberhaupt niet bekend 8)

Ik heb ook nog een paar fotootjes gemaakt.

Tot een volgende tocht! :bye:

Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Vstromrijder »

Zo elwin en sazkia rijden net de deur uit!!

FastLoe bedankt voor de leuke rit, volgende keer Rotterdam wel even vermijden he!
Ben erg benieuwd naar de foto's die je gemaakt hebt!

Groeten Stephen en tot een volgende rit
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

Mooi om te horen dat jullie een leuke en stoere rit hebben gehad. En het was leuk om vanmorgen een bulk stroms op een rijtje te zien volgens mij was het meerendeel uitgerust met zwarte velgen ;-) op die van mij na dan maar ik :-)} reed ook niet mee!
E-strommer

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door E-strommer »

Zo ik ben ook weer thuis!
Was een echte allweather en allroad dag :mrgreen:
Nog een poging gedaan om me motor aftespoelen maar had niet echt veel effect teveel aangekoekt/aangekleeft, en mijn ketting weer ingesmeerd.

fastloe BEDANKT :worship: het was echt een leuke dag
Afbeelding

Elwin :-)}
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

E-strommer schreef:Zo ik ben ook weer thuis!
Was een echte allweather en allroad dag :mrgreen:
Nog een poging gedaan om me motor aftespoelen maar had niet echt veel effect teveel aangekoekt/aangekleeft, en mijn ketting weer ingesmeerd.

fastloe BEDANKT :worship: het was echt een leuke dag
Afbeelding

Elwin :-)}

wat is dat touwtje aan je bike doet je jiffie het niet zo goed ;-)
E-strommer

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door E-strommer »

Ik heb altijd in mijn linker jas zak een onderzetter voor onder mijn jiffie als de ondergrond slecht is.
En met het touwtje laat ik hem zakken als ik op mijn motor zit om hem op ze plek te begeleiden anders krijg ik hem niet onder mijn jiffie.
Vandaar het touwtje :D . En hij zit er even vast voor het gemak.

Elwin
SWR

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door SWR »

Touratech heeft een verbreder daar voor :)
maar de onderzetter is natuurlijk goedkoper
M.A.D

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door M.A.D »

? just married voor bikers ?
E-strommer

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door E-strommer »

SWR schreef:Touratech heeft een verbreder daar voor :)
maar de onderzetter is natuurlijk goedkoper
Inderdaad maar past niet op mijn motor in combinatie met middenbok.

Elwin :-)}
E-strommer

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door E-strommer »

M.A.D schreef:? just married voor bikers ?
?
M.A.D

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door M.A.D »

E-strommer schreef:
M.A.D schreef:? just married voor bikers ?
?
Afbeelding
normaal bungelen er blikjes achter de trouwauto .
Als je het plaatje niet onder standaard weghaalt en je rijdt zo weg , bungelt hij achter je motor .
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

:schater: waanzinig plaatje lol nee wel een erg handige tip dat plaatje en dan dat touwtje zo vergeet je em ook niet :-)}
SWR

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door SWR »

Tot dat ie in de ketting komt.
E-strommer

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door E-strommer »

SWR schreef:Tot dat ie in de ketting komt.
Je denkt toch niet dat ik hem laat zitten tijdens het rijden :? .
Dan gaat hij weer terug met touwtje in mijn linker jas zak!!

Elwin :-)}
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Ik heb ook zo'n plaatje en ook mijn arm is te kort hem onder de jiffy te schuiven maar ik flikker hem gewoon op de grond en gebruik m'n linkervoet.
Gaat redelijk en spaart weer een touwtje uit, 't is tenslotte crisis, nietwaar?
7Fingers

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door 7Fingers »

FastLoe schreef:Ik heb ook zo'n plaatje en ook mijn arm is te kort hem onder de jiffy te schuiven maar ik flikker hem gewoon op de grond en gebruik m'n linkervoet.
Gaat redelijk en spaart weer een touwtje uit, 't is tenslotte crisis, nietwaar?
Jij schrijft wat ik in eerste instantie dacht ;-)
Zeg Fastloe vette rit hoorde ik baal nu wel behoorlijk dat ik alleen maar ff een bakkie koffie kwam doen maar helaas had ik andere verplichtingen die dag.

Ben ook benieuwd naar jou plaatjes ;-)
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Tja, de West Coast Ride
Hoop geleerd die dag. Bijvoorbeeld?
Geel is een hele opvallende kleur voor een Vstrom 8)
Op een zwarte Vstrom blijft meer blubber plakken :schater:
Stel van tevoren je camera goed in, dan mislukken er niet zo heel veel foto's :oops: (ik heb nog wel wat kunnen redden hoor)
En. Last, but not least Vstrommers en zeker de doorrijders, horen in het wild, in de blubber en niet in de stad :worship:

Inderdaad had mijn vrouw weer eens gelijk. Niet dat ze erbij was, ze was die dag jarig en zat met een huis vol verjaardagsvisite maar haar favoriete frase, omtrent mijn persoontje, "Jongen, je hebt weing fantasie en kan moeilijk improviseren (en dat heeft dan weer niet veel met het motorrijden te maken), werd weer eens bevestigd door mijn improvisatie van het laatste deel van de tour.

Een beetje in tijdnood, onderweg hadden we al een kilometertje of 20 afgesneden, is gelukkig verder niemand opgevallen, en de zorgen voor de verkomers, besloot ik de laatste 100 kilometertjes te laten schieten. Oorspronkelijk zou de rit vanuit de Hoekse waard eindigen in de koffiehoek van Motorhuise Safe. Nu leek het me raadzamer om vanaf Hekelingen naar Hotel New York te rijden. Meestal als ze daar weten dat ik kom, ruimen ze de zaal leeg, helaas wisten ze het nu niet en schenen ze ook net Happy hour ingevoerd te hebben, op het moment dat wij aankwamen.

Excuses van mijn kant voor de laatste 25 km lijken me daarom, van deze kant wel gepast. Volgend jaar beter, en vooral ruiger, zullen we maar zeggen.

In ieder geval, de best gelukte plaatjes staan op http://fastloe.hyves.nl/album/46039204/ ... /cAKeGdCu/, hieronder een korte samenvatting. Helaas maar 3, dit schijnt het maximum hier te zijn
De plaatjes zijn vanwege de upload tijd wat verkleind, originele grootte is altijd beschikbaar, ff een meeltje en het komt goed :)
Dev-strom

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Dev-strom »

FastLoe schreef:
Stel van tevoren je camera goed in, dan mislukken er niet zo heel veel foto's :oops: (ik heb nog wel wat kunnen redden hoor)

Excuses van mijn kant voor de laatste 25 km lijken me daarom, van deze kant wel gepast. Volgend jaar beter, en vooral ruiger, zullen we maar zeggen.
voor de foto's hoef je je zeker niet te schamen zien er goed uit (volgende keer zal ik mijn camera ook echt meenemen die ik gisteren dus achter mijn bureaustoel heb laten liggen :oops: :oops: :oops: )

en voor de originele formaat foto's : ik heb nog wel een webservertje waar ik ze beschikbaar kan maken en kan evt. een ftp server opzetten om ze naar mij te uploaden, scheelt wat groote meel versturen :)


edit: ik kan ze morgen trouwens ook ophalen met een usb stick, ben toch in rozenburg voor mijn werk.
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Dev-strom schreef:
FastLoe schreef:
Stel van tevoren je camera goed in, dan mislukken er niet zo heel veel foto's :oops: (ik heb nog wel wat kunnen redden hoor)

Excuses van mijn kant voor de laatste 25 km lijken me daarom, van deze kant wel gepast. Volgend jaar beter, en vooral ruiger, zullen we maar zeggen.
voor de foto's hoef je je zeker niet te schamen zien er goed uit (volgende keer zal ik mijn camera ook echt meenemen die ik gisteren dus achter mijn bureaustoel heb laten liggen :oops: :oops: :oops: )

en voor de originele formaat foto's : ik heb nog wel een webservertje waar ik ze beschikbaar kan maken en kan evt. een ftp server opzetten om ze naar mij te uploaden, scheelt wat groote meel versturen :)


edit: ik kan ze morgen trouwens ook ophalen met een usb stick, ben toch in rozenburg voor mijn werk.
Nou wil het toeval dat ik morgen vrij ben en dus de hele dag (geplanned aan het Vstrommen ben :( maar ik maak graag gebruik van je aanbod.
Zwartewaal is nou ook niet heel erg ver uit de buurt dus ff langsbrengen is ook niet echt een probleem hoor. :-)}
Grote kans trouwens dat de raggende mannen met de volgende editie van The West Coast Ride, bij jou de dijk onveilig komen maken :schater:
Dev-strom

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Dev-strom »

FastLoe schreef:
Dev-strom schreef:
FastLoe schreef:

Grote kans trouwens dat de raggende mannen met de volgende editie van The West Coast Ride, bij jou de dijk onveilig komen maken :schater:
Das goed maar alleen als ik ook mee mag raggen :-)}

Zal ik bij jou langs komen of kom jij naar zwartewaal ,als je je address per pm stuurt rij ik morgen wel ff langs ik werk wel tot 17:00 (give or take 15 minutes )
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Hej Fastloe!

Ben je gek, geen excuses nodig, niemand kon weten dat het daar zo allemachtig vol zat!

De rit was super, vond zelf het stukje strand (jaja, met blubber) wel erg gaaf!

Ik zeg: dit wordt een jaarlijks terugkerend event...als je er uiteraard zin in hebt hoor..:))

Top gedaan! :worship:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Dev-strom schreef:en voor de originele formaat foto's : ik heb nog wel een webservertje waar ik ze beschikbaar kan maken en kan evt. een ftp server opzetten om ze naar mij te uploaden, scheelt wat groote meel versturen :)
Hej Dev,

Als je de originele foto's dan op je servertje hebt staan, laat je ons dan even weten hoe we ze benaderen kunnen?
Heb zelf (en denk de rest ook wel) interesse in de originelen, van de andere website zijn wel heeeel erg klein geworden... :-)

Thanks!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dev-strom

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Dev-strom »

Alle zip bestanden staan in de queue om naar de server verstuurd te worden, aangezien het 432 MB is word vanavond als ik naar bed anders heb ik de rest van de avond geen internet meer heb :( .
Als ze morgen geüpload zijn zal ik hier de links plaatsen.

ik heb ook de originele foto's van de "Veluwe ijselvalei treffen" en "Euromast treffen" gehad van Fastloe en zal deze later ook beschikbaar maken via een webserver voor de geïnteresseerde indien aanwezig :?: .
Capri

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Capri »

Wow, jullie zijn goed bezig ! :worship:
Gewoon even een webserver in de lucht brengen om de foto's ter beschikking te stellen... Hulde!
En ehh... Fastloe, die "mislukte" foto's zijn er wel heel goed uit, ik ben benieuwd hoe je "gelukte" foto's er normaal gesproken uitzien.
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Capri schreef:Wow, jullie zijn goed bezig ! :worship:
Gewoon even een webserver in de lucht brengen om de foto's ter beschikking te stellen... Hulde!
En ehh... Fastloe, die "mislukte" foto's zijn er wel heel goed uit, ik ben benieuwd hoe je "gelukte" foto's er normaal gesproken uitzien.
Het verschil tussen gelukte en mislukte foto's is het werk wat ik er achteraf aan moet besteden. Bij een gelukte foto heb ik het plaatje binnen 5 minuutjes wel in orde. Bij mislukte foto's ben ik achteraf soms wel een uur bezig om er iets van te maken.
In dit geval stond de lichtmeetmodus niet correct ingesteld. De laatste foto's heb ik tijdens een concert gemaakt en dat vereist een andere manier van lichtmeten. Mede daarom ben ik nogal lang bezig gemweest om de plaatjes toonbaar te maken. Van de 160 foto's is nog niet de helft toonbaar en het hele proces van plaatjes maken heeft de hele maandag, minimaal 12 uur geduurd. Resultaat, een stuk of 80 aardige opname's waar ik achteraf nog wel een heleboel foutjes, nouja, verbeterpuntjes in zie.

Zo valt er af en toe, duidelijk wat op de scerpte aan te merken, kon de voorkeuze tussen diafragma of sluitertijd beter en was ik soms niet snel genoeg vooruit gereden om de groep "te vangen". Mocht deze tocht, in een iets aangepaste vorm, een jaarlijks ritueel worden, ga ik er van uit dat ik een andere voorrijder kan vinden. Ikzelf zal dan een beetje om de groep heen gaan zwermen om alles goed in beeld te krijgen.

In het najaar van 2010 zal je dan (hopelijk) kunnen zien hoe gelukte foto's er uit kunnen zien :schater:
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Vstromrijder »

Hej Fastloe!

De foto's zijn echt super geworden.
tot een volgende rit, groeten Stephen
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
Dev-strom

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Dev-strom »

En zoals beloofd de links :)

deel1
deel2
deel3
deel4
deel5
deel6
deel7

Ze zijn ingepakt in bestanden an +/- 70 MB.
Ik zal de bestanden een maand laten staan (moet genoeg zijn voor iedereen om ze te downloaden.


En capri ik heb de webserver niet hiervoor in de lucht gegooid, hij stond al klaar maar we zijn nog niet echt bezig geweest met de website en betalen nu dus voor verkeer wat we niet gebruiken(en da's zonde :) )
Diversion

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Diversion »

Het downloaden van de foto's is probleemloos gelukt. Helemaal geweldig!! :worship: :worship:

Fastloe, leuk dat je al aan volgend jaar denkt. Als je hulp nodig hebt, wil ik je graag helpen met de voorbereiding of het voorrijden zelf als je liever foto's maakt. We hebben op geen enkele weg gereden die ik niet kende. Voor het stuk tussen Overschie en Rozenburg (toch ruim 50 km) zijn er maar weinig vrijheidsgraden, er is volgens mij gewoon geen andere route. Het is bovendien een mooie route.
Een stukje langs het Brielse Meer zou mooi geweest zijn, maar kennelijk niet mogelijk omdat de Hartelbrug afgesloten was. Doen we dat volgend jaar!
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door ABo »

Zo te zien heb ik een hoop leuks gemist :(
Zitten echt heel mooie foto's bij, vooral de 4 boven op de heuvel (5023_4_5)
Zou je aan Suzuki moeten verkopen...

En ik denk dat een cursus all-road voor een aantal medestrommers heel erg leuk zou zijn.
Beetje crossen door het zand met meer vertrouwen is een extra stuk Vstom-motorfun. :D
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door TT-Strom »

Fastloe,

Mooie foto's hoor, complimenten!

Andries

enne, perfect zo ter download!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door Aad900 »

Ik heb intussen ook alles gedownload, geweldig. Heb gelijk een nieuw plaatje als bureaublad O:-)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
FastLoe

Re: Tja, en de "westcoast" op 15 november a.s. !

Bericht door FastLoe »

Dev, bedankt voor de snelle service, scheelt mij een nheleboel grote mailtjes en ik denk dat je meer mensen blij gemaakt hebt
Plaats reactie