Vraagje

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Sappstrom

Vraagje

Bericht door Sappstrom »

Hoi mensen uit Rotterdam en omstreken, ik ben nog een weekje vrij, en ben aankomend weekend tot Dinsdag in Vlaardingen, wil graag Maandag as 14-09-09 een beetje rondtoeren in de omgeving van Rotterdam. Wie heeft er tijd en zin om mij wat van de omgeving te laten zien.
Groetjes André uit Sappemeer/Groningen.
Mijn emailadres is awinselaar@home.nl
Wolga

Re: Vraagje

Bericht door Wolga »

in de randstad is maandag een gewone werkdag dus ...
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Vraagje

Bericht door Peterzeeland »

Nananananah..... hier klinkt - geloof ik - wat afgunst op die vrije Grunninger in door..... :(

Die Randstedelingen zullen toch ook wel eens vrij zijn :P , zin hebben in motorrijden als verder niemand dat doet :-)} en ook nog eens dat mooie industriele havengebied :o) laten zien aan een toerist van verre ?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Vraagje

Bericht door TT-Strom »

Hej Andre,

Als ik vrij was geweest, had ik je zeker de omgeving laten zien.
Helaas ben ik dus wel aan het werk, sterker nog, ik zit in een klein dorpje onder Maastricht, dus niet eens in de buurt..:(

Wel veel plezier!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Sappstrom

Re: Vraagje

Bericht door Sappstrom »

Hoi bedankt, ik ga er wel wat van maken, het wordt goed weer, dus dat gaat wel lukken.
Groeten André
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Vraagje

Bericht door ABo »

Tja, die maandag, he...
Maar kijk eens op GPSTracks.nl.
Staan hele leuke routes op.
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Plaats reactie