SV versus DL tour tocht

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gesloten
DL650

SV versus DL tour tocht

Bericht door DL650 »

Ik las op de SV contact club dat er 11sept een tourtocht gezamelijk zou zijn met SV en DL wie weet hier meer van ?




Peter
Strommie

Bericht door Strommie »

'Kweet' er nog niets van.........., is dat leuk dán :?: :!: :roll: .......... volgens mij is de SV, ondanks (bijna) hetzelfde motorblok, een compleet andere (type) motor :?

Persoonlijk lijkt het mij 'niets' :?: :!:


p.s.: Ik heb even gekeken, en inderdaad het staat er:

zondag 11 september
SV meets DL toertocht
Tuke

Bericht door Tuke »

Heb ze een mailtje gestuurd om ff te checken. Ze hebben eerder met de bandit club een toerrit gehouden. Is er dan ook een DL club in nederland of belgie??? :shock:

Edit:
Er is overigens wel een http://www.vstromclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. In november 2004 is de site gemaakt, maar sindsdien blijkbaar niets gebeurd? Of zit iemand hier stiekem iets voor te bereiden :D
Crazychris

Bericht door Crazychris »

lijkt me wel n leuk idee
als ik maar kan rijden dan heb ik t naar mn zin
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Inmiddels hebben Henk(Henk), Rinus(strommie) en ik(bleuberry)in Den Bosch gesproken met een paar mannen(jongetjes) van de SV-club.

Ze willen graag samen met ons een Tourtochtje organiseren in of na de zomer.

Henk heeft wat papierwerk meegenomen met gegevens van deze Club.
en zal hier vermoedelijke tzt meer over laten weten.

Het lijkt mij leuk om samen met deze club iets te organiseren, graag hoor ik jullie reaktie of je er ook positief tegen over staat.

Enige bezwaar kan volgens mij zijn dat we telkens na een paar kilometer moeten wachten op deze jochies met brommers :lol:

Robert
Strommie

Bericht door Strommie »

.....ha, ha, ha..........: "Say no more...." :!: :D :D :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk dat zij nu denken dat ze op die "oude mannen" moeten gaan wachten.

Maar zonder dollen, de motorblokken zijn redelijk identiek. In dat opzicht is er natuurlijk wel een groot raakvlak. Alleen is de zit en de rijstijl een stuk anders.

Van het volgende heb ik geen enkel "bewijs", maar ik kan me voorstellen dat e.e.a. uit de koker van Powerstrom en zijn vader is gekomen. Ik weet ook niet of zijn vader lid is van die club, maar het is natuurlijk al wel de combinatie die straks massaal zou kunnen gaan rijden. SV's en DL-en, zoals zij met z'n tweeen ook al doen. Mocht daar iets van waar of onwaar zijn dan zie ik de reactie van Powerstrom hier, ofwel in een PB-tje tegemoet.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Strommers,

Inderdaad willen de heren van de sv club een rit in het najaar met ons organiseren. Persoonlijk lijkt mij het een leuk idee .
Zoals Blueberry al geschreven heeft, hebben we Rinus, RObert en ik zij de gek elkaar op de beurs,vrijdag jl ontmoet en daar een babbel gemaakt met de sv club. tevens kwamen we stroompje en stroom2 tegen.
Ze zijn al een tijdje actief met de club, alleen klagen ze daar over de medwerking van de NIMAG, ene Pepijn is daar nu weg en er is een andere marketing man die niet zoveel oren hiernaar heeft.

Zelf heb ik een nieuwsbrief van hun meegenomen en daarin hebben ze een aantal dingen in staan. oa Dealerkortingen, technische dagen enz.
Voor de liefhebber kan ik het evt wel op het net zetten.

De intentie was om te proberen om in het najaar een treffen te organiseren en de voorzitter had al een mail gestuurd, maar nog geen reactie vernomen.

Voor zover het verhaal, word vervolgd.

groeten,

Henk

Ps leuk om een aantal leden op de beurs tegen te komen
Tuke

Bericht door Tuke »

@ henk: naar wie had die voorzitter een mail gestuurd? Nimag heeft inderdaad een andere marketingman. Heb ik gisteren nog gesproken. Lijkt me een prima vent.... Wel is het zo dat ie net krap een maandje bezig is... dus ik kan me voorstellen dat de prioriteiten even niet bij de clubs liggen. Overigens is ie wel makkelijk benaderbaar dus biedt hoop voor de toekomst.
Tuke

Bericht door Tuke »

@ allen:

Vandaag had ik antwoord van de voorzitter van de SV contact club in de mail hangen. In grote lijnen hetzelfe verhaal als hierboven beschreven. Concreet zijn vraag of (iemand vanuit) dit forum samen met toercoordinator van de SV club de toertocht wil organiseren. Wie heeft er interesse?
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Stevan,

Ik wil die taak wel op me nemen.
Heb tenslotte al contact met hem gehad en het nodige gevraagd.

Zou je misschien allen even zijn email en de mail hierover kunnen doorgeven.
\
ALvast bedankt en er zal best iets moois uit komen.

groetn,

Henk
Tuke

Bericht door Tuke »

Ik stuur vanavond een mailtje naar de voorzitter. Zal je een cc'tje sturen.

Groeten
stephan
Gebruikersavatar
POWERSTROM
DL1000 berijder
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12-09-2004, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Woonplaats: 't Gooi

Bericht door POWERSTROM »

Iron Horse schreef:Ik denk dat zij nu denken dat ze op die "oude mannen" moeten gaan wachten.

Maar zonder dollen, de motorblokken zijn redelijk identiek. In dat opzicht is er natuurlijk wel een groot raakvlak. Alleen is de zit en de rijstijl een stuk anders.

Van het volgende heb ik geen enkel "bewijs", maar ik kan me voorstellen dat e.e.a. uit de koker van Powerstrom en zijn vader is gekomen. Ik weet ook niet of zijn vader lid is van die club, maar het is natuurlijk al wel de combinatie die straks massaal zou kunnen gaan rijden. SV's en DL-en, zoals zij met z'n tweeen ook al doen. Mocht daar iets van waar of onwaar zijn dan zie ik de reactie van Powerstrom hier, ofwel in een PB-tje tegemoet.
Dag Rob,
De link die jij legt is op zich natuurlijk niet onlogisch, volgens mij zijn wij ook de enige SV/DL combinatie binnen dit forum en qua leeftijd gezien is mijn vader denk ik zelfs de enige in Nederland of wellicht zelfs tot ver daarbuiten, Haha!!! Maar nee wij weten hier niets van, en als wij/ik al dat soort plannen zouden hebben deden we dat zeker in samenspraak met 'ons' forum.
Maar beste Rob ik kan je wel mededelen dat wij achter dit soort meetings staan. (ook weer niet te vaak natuurlijk!)
Misschien zie ik jou of andere members wel op de motorbeurs, wij gaan waarschijnlijk zaterdag en met de auto want we nemen nog wat kennissen mee.
Groeten Michael (POWERSTROM)
"The eyes of a friend are a good mirror"
Tuke

Bericht door Tuke »

Zie nieuw topic DL meets SV toertocht voor laatste informatie.

En op dit topic gaat een slotje
Gesloten