Mergellandroute

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Mergellandroute

Bericht door Bacchus »

Veel ritten worden gereden in het "Noordelijke" gedeelte van het land. Is er interesse om eens met een groep de Mergellandroute te rijden door het zuiden van Limburg? Wat heuveltjes, leuke plaatsjes etc. En meteen dichterbij voor de Belgische Strommers.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Re: Mergellandroute

Bericht door The Suus »

Tuurlijk :D
suzuki 250dr
Yamaha Diversion XJ600S
2007 V-Strom 650A Black Rhino
zumo 550
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Mergellandroute

Bericht door Joskestiller »

Bacchus schreef:Veel ritten worden gereden in het "Noordelijke" gedeelte van het land. Is er interesse om eens met een groep de Mergellandroute te rijden door het zuiden van Limburg? Wat heuveltjes, leuke plaatsjes etc. En meteen dichterbij voor de Belgische Strommers.
Goe bezig Bacchus, goe bezig... doordouwen nu!!!
Ik vind het alvast een goed initiatief.

Afgelopen zondag nog de buurt van Vaals, Margraten, drielandenpunt,... bezocht. Bijna zo mooi als onze Ardennen :roll: .... alleen veel fietsers op de baan die echt wel denken dat de weg daar enkel voor hun is aangelegd!
Honi soit qui mal y pense!!
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Mergellandroute

Bericht door TT-Strom »

Ik ben voor!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Mergellandroute

Bericht door Joskestiller »

BerkRod schreef:Ik ben voor!
Waarvoor? :mrgreen:
Honi soit qui mal y pense!!
Demous

Re: Mergellandroute

Bericht door Demous »

Joskestiller schreef:
BerkRod schreef:Ik ben voor!
Waarvoor? :mrgreen:
Voor ... al die fietsers aan bij het beste terras O:-) :mrgreen:

Maareh leuk idee,mooie reden ook voor ons "noordelingen" om er een paar dagen tussenuit te gaan :-)} :bye:
FireTaz

Re: Mergellandroute

Bericht door FireTaz »

het wordt steeds leuker hier. een rit door het noorden, een rit in het midden en nu eentje in het zuiden van het land.
ik ben altijd wel in voor een leuke rit.
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Mergellandroute

Bericht door TT-Strom »

Joskestiller schreef:
BerkRod schreef:Ik ben voor!
Waarvoor? :mrgreen:
Voor een biertje op een terrasje van een belg (voor de hulp bij kloontje verklooten...) O:-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Mergellandroute

Bericht door Joskestiller »

BerkRod schreef:
Joskestiller schreef:
BerkRod schreef:Ik ben voor!
Waarvoor? :mrgreen:
Voor een biertje op een terrasje van een belg (voor de hulp bij kloontje verklooten...) O:-)
Wij (belgen) drinken geen 'bierje' we drinken een 'pint'.... of meestal 'pinten' :o)
Speciaal voor jou wil ik gerust kijken of ik ergens in een winkel een 'biertje' (lees: Gheineken) kan kopen en zal het dan meebrengen voor je gekloot! O:-)

Grapje Berkrod,... bij onze eerstvolgende ontmoeting (in België) trakteer ik je op een ferm pint!!! Al raad ik niemand aan om bier te drinken als hij/zij nog met de moto de baan op moet. Ik doe het in ieder geval nooit!
Trouwens, als mijn gelzadel binnen is (over een paar weken) doe ik mijn verhoogd DL1000 zadel van de hand... niks voor jou?

Groeten,
Joske
Honi soit qui mal y pense!!
Geiteboer

Re: Mergellandroute

Bericht door Geiteboer »

Ik ben er ook voor. :D
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Mergellandroute

Bericht door Silverstorm »

Leuk idee,ben ook in voor een gezamelijke rit.
We horen het wel als het zo ver is
:bye:
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Willystrom

Re: Mergellandroute

Bericht door Willystrom »

Na een geweldige Frieslandrit kan ik alleen maar zeggen:200 % voor :o) Mss kunnen we er meteen een Beneluxrit van maken? :-)}
Renevw

Re: Mergellandroute

Bericht door Renevw »

Ik heb deze wel eens gereden is ook een erg mooie route!
Paul

Re: Mergellandroute

Bericht door Paul »

Willystrom schreef:Na een geweldige Frieslandrit kan ik alleen maar zeggen:200 % voor :o) Mss kunnen we er meteen een Beneluxrit van maken? :-)}

Zeker een goed idee ik ben voor! Ook luxemburg is erg mooi rijden. Misschien dan met overnachting ? of zelf 2 + een rondje luxemburg extra?
V-Strom Jopie

Re: Mergellandroute

Bericht door V-Strom Jopie »

Ja, natuurlijk ben ik voor.... ????

Een advies, prik wel op tijd een datum zodat iedereen die mee wil hier ruim vantevoren rekening mee kan houden !

(kunnen we naast de Friese muggen een paar van hun zuiderburen plakken... ) :lol:
Wimmus

Re: Mergellandroute

Bericht door Wimmus »

Absoluut; na het Noorderstroomtreffen is het toerbeest in mij pas echt naar boven gekomen :twisted:, dus stel een datum voor en ik zal er zeker bij zijn :-)}
Spocky

Re: Mergellandroute

Bericht door Spocky »

Geiteboer schreef:Ik ben er ook voor. :D
Ik ook
FrenkieNL

Re: Mergellandroute

Bericht door FrenkieNL »

Gratis advies; NIET op zondag.

Elke zondag met mooi weer, is de Mergellandroute één lang lint van koekblikken, zondagsrijders en wielrenner-taliban. Neem het van mij aan; het is NIET leuk rijden. :(
Smokey

Re: Mergellandroute

Bericht door Smokey »

Ik ga graag mee. Moet overigens de waarschuwingen voor grote drukte in het lzuid imburgse land onderschrijven. Van lekker doorrijden zal niet altijd sprake zijn. De belgische wegen zijn meestal toch een stuk rustiger.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Mergellandroute

Bericht door Bacchus »

Het stikt er idd wel van de wielrenners die stug de hele weg in gebruik nemen. Maar dat is op stukken.
Hoe moet zoiets aangepakt worden? Verzamelpunt, ergens een punt voor de koffie en fris??

Heb nog nooit meegereden :oops:
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Mclain

Re: Mergellandroute

Bericht door Mclain »

Als het zover is, en ik heb tijd, dan moet mijn Vstrom er ook maar aan geloven he :)

Het feestje is immers in mijn achtertuin :schater:
Pizzaman

Re: Mergellandroute

Bericht door Pizzaman »

Ik vind het een geweldig idee, Bacchus. Ik heb hem al meerdere malen (rond de 4 keer) gereden en inderdaad, je kunt hem het beste rijden als het iéts minder zonnig is. Een hele hoop zondags rijders en wielrenners :evil: ... Maar dat kan de pret niet hinderen.. Ik ben VOOR!
Overigens is er bij restaurant buitenlust (Camerig 11, Vijlen) een geweldige club sandwich te bestellen. O:-)
Dus, Strommers... als we een keer zin en tijd hebben en het weer is goed, gewoon een datum prikken en rijden... :-)}
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Mergellandroute

Bericht door Bacchus »

Zoals ik al eerder heb gepost. Wat moet er geregeld worden bij zo een rit? Ben zelf nog nooit meegeweest :oops:
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Monsterman

Re: Mergellandroute

Bericht door Monsterman »

Bacchus schreef:Wat moet er geregeld worden bij zo een rit?
Een plaats om samen te komen die makkelijk te vinden is voor de mensen zonder gps
Tankstation aan het begin van de route of ergens onderweg
Een cafe of taverne waar je 's middags iets kan eten
...
Motorijder

Re: Mergellandroute

Bericht door Motorijder »

hé ik en mijn echtgenote hebben een weekje verlof van 14 tot 18 september en gaan dan met de motor op pad dus wie weet kunnen wij ergens bij aansluiten. het beste zou zijn mochten de V-storm Babes dan in die periode een ritje organiseren dan draag ik de koffers en leg ze in bed :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Mergellandroute

Bericht door Stroompje »

.....................................Afbeelding
Motorijder schreef:............................. het beste zou zijn mochten de V-storm Babes dan in die periode een ritje organiseren dan draag ik de koffers en leg ze in bed :D


Afbeelding......................grapjas :o)
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Sparky
DL1000 berijder
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 26-10-2007, 18:08
Mijn motor is een: V-Strom 1000 XT-A
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Mergellandroute

Bericht door Sparky »

Als de datum vrij is in mijn agenda dan ga ik graag mee.
Is wel een stukje van huis dus dat is dan extra fun. :-)} :-)} :-)}
Diversion

Re: Mergellandroute

Bericht door Diversion »

Is er al een Limburgs forumlid dat deze tocht wil organiseren?

Ik kom graag als het in de agenda past.
Gezien de vele opmerkingen over wielrenners en koekblikken zou de tocht in elk geval niet op zondag en waarschijnlijk beter ook niet op zaterdag gereden kunnen worden. Vrijdag misschien?
Voor de Ollanders is het misschien nuttig om een overnachtingsplek te organiseren?
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Mergellandroute

Bericht door Bacchus »

Ik wil er best aan beginnen maar ben de laatste tijd erg druk geweest (examen WFT). Verder is het weer een uur rijden naar een van de beginplaatsen en ben dus niet zo bekend met de lokaties om te starten/lunchen. Dus als er mensen zijn die een optie weten....
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Geert-Jan

Re: Mergellandroute

Bericht door Geert-Jan »

Hoi,

Ook ik wil wel helpen, ik denk dat we idd het beste voor de vrijdag kunnen kiezen. Strommers van verder kunnen dan nog eventueel op zaterdag en zondag op eigen houtje op verkenning :-)} uit gaan.
Wel zal er een datum geprikt moeten worden, willen we dit jaar nog of is het in verband met plannen al meer iets voor het komende voorjaar :?:

Groetjes Geert-Jan :bye:
FrenkieNL

Re: Mergellandroute

Bericht door FrenkieNL »

Aanraders voor tussenstops voor een groep Strommers; ijs eten bijCamerig, Koffie bij 't Brugske in Sippenaeken, en dan bij Restaurant Buitenlust even het "circuitje" op en af rijden voor de broodnodige bochtjes en haarspelden.
Zelf rij ik liever in de Eifel ( ong 40 km verderop ) waar ik vrij goed de weg ken.
FrenkieNL

Re: Mergellandroute

Bericht door FrenkieNL »

FrenkieNL schreef:Zelf rij ik liever in de Eifel ( ong 40 km verderop ) waar ik vrij goed de weg ken.
Toevallig net een stukje op de film gezet ivm een camera-testje. Voor-rijder deed het rustig aan, dit was trouwens afgelopen zondagmiddag.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xXX17-yarow[/youtube]
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Mergellandroute

Bericht door Frank »

Leuk filmpje, Frenkie. Weer eens een ander perpectief om achteruit te rijden. Wel jammer dat je nog niet iets van de topkoffer van de cameramotor ziet... Maar de kwaliteit is top!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Ed Jonkmans

Re: Mergellandroute

Bericht door Ed Jonkmans »

Ja Frenkie, jou camera staat behoorlijk stil. Ik ben, voor m'n valpartij, ook aan het testen gegaan met een Oregon (een K5 van m'n zoon die hier thuis toch maar ligt te liggen), maar bij mij is het meer trillen dan wat anders.
Ik had hem ter hoogte van de spiegel gemonteerd. Ook dat achterwaarts filmen is eens wat anders! En bovendien trillingsvrij!
Hoe stond jouw camera gemonteerd?
Grtz
Ed
FrenkieNL

Re: Mergellandroute

Bericht door FrenkieNL »

Ik gebruik hier een "Delkin Fat Gecko Mini Camera Suction Cup Mount Support". Een plastic zuignap houder met een fotocamera schroef. Daar schroef ik mijn fotocamera op, een Canon Ixus 900Ti. De zuignap plakte ik op de kont van mijn vriendins.......... Fazer.
Ben nog op zoek naar een echte videocamera, maar ja.. centjes he. Ik heb wel wat ge-experimenteerd met de Gecko; ook een filmpje gemaakt, met de zuignap tegen de de onderkuip aangeplakt.
Geeft ook een apart beeld:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cuHGo4P6Rjw[/youtube]
Ik wil wel wat meer gaan spelen ermee, maar -een- opspringend kiezeltje op de verkeerde plek en mijn Canon is de kloten op :)
:bye:
Black Suzuki

Re: Mergellandroute

Bericht door Black Suzuki »

Haai mede-strommers

Kwam deze post over de Mergellandroute tegen. Ik wil ook best een zuidelijke rit mee organiseren. Zal idd wel voorjaar worden dan.
Oppikken van de route is niet zo heel lastig hoor, afslag na vliegveld eraf en je zit er al op zowat....
Bovendien,route is beschikbaar voor navigatie! Dat, samen met de vrijwel altijd correcte bebording, maakt het niet zo heel lastig.
Pauzeplaatsen zat dus ook geen probleem. Verzamelen bij tankstation aan de A2 net voor vliegveld, lekker wat ruimte beschikbaar.
Afijn, dat krijgen we wel geregeld... :D

Vrijdag lijkt me een prima optie, kunnen mensen er idd een leuk weekendje van maken en nog Ardennen of Eifel opzoeken als ze willen....!! :)
Dussss is er nog animo....??
Diversion

Re: Mergellandroute

Bericht door Diversion »

Ha Black Suzuki,
animo zat. Volgens mij zit iedereen te wachten op een organisator :roll:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Mergellandroute

Bericht door Stroompje »

Yesssssssss, is vandaag nog ter sprake gekomen tijdens/ na de zeer geslaagde Veluwe rit!
:arrow: Hoog tijd voor 'n zuidelijke V-Strom rit :-)} :-)}
:idea: Wie o wie gaat dit eens opzetten :worship: :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Geert-Jan

Re: Mergellandroute

Bericht door Geert-Jan »

We zullen de koe eens bij de horens vatten, zullen we eerst eens een datum prikken?
Prik....... 7 mei dan maar?
Voor diegene die dan kunnen / willen, laat eventjes wat weten. Als het te vroeg is voor de meesten kunnen we uiteraard nog een keertje prikken :schater:


Groetjes Geert-Jan :-)}
Longjohn007

Re: Mergellandroute

Bericht door Longjohn007 »

Lijkt me een prima dag !

Zet mij maar vast op de lijst. :bye:

Johnny
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Mergellandroute

Bericht door Framomile »

Mijn eerste rit, de laatste ijsselvalei tocht is zo goed bevallen dat ik zeker wel mee wil met deze "limburgrit". Ik denk dat ik er minimaal 1 overnachting bij doe om het allemaal wat relaxter te maken, dus een leuk adres is welkom. Lijkt me ook leuk om met wat andere forum leden samen ergens te logeren. De datum lijkt mij prima en ik blijf dit topic wel volgen om op de hoogte te blijven. Beetje lang verhaal maar ......ja ik wil ook wel mee :mrgreen:

Groet en succes met organisatie!

Franc
Geert-Jan

Re: Mergellandroute

Bericht door Geert-Jan »

Hoi Franc,

Daarom is er voor een vrijdag gekozen. De mergellandroute is dan nog redelijk begaanbaar. Als strommers van verder komen kunnen ze er inderdaad er een leuk weekend van maken, met de ardennen en de Eifel in de buurt. :-)}

1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: Mergellandroute

Bericht door DutchHornet »

1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
4. René Papendrecht
Wimmus

Re: Mergellandroute

Bericht door Wimmus »

Heb er nu al zin in :-)}
Misschien kunnen we er op zaterdag nog een rit in de Eifel aan vast plakken, ben ik ook nog nooit geweest. Weet daar alleen de weg niet en heb ook geen navigatie :oops: , dus als iemand zich geroepen voelt om daar het voortouw in te nemen om hier voor de liefhebbers een tweedaags evenement van te maken dan houd ik me aanbevolen.

1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
4. René Papendrecht
5. Wimmus (Wim), Zaandijk
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Mergellandroute

Bericht door Framomile »

Wimmus schreef: Weet daar alleen de weg niet en heb ook geen navigatie :oops: , dus als iemand zich geroepen voelt om daar het voortouw in te nemen om hier voor de liefhebbers een tweedaags evenement van te maken dan houd ik me aanbevolen.

Hoi Wimmus,

Ik rijd alvast achter jou aan heb ik in ieder geval ook iemand om me aan vast te houden al weet ie niet waar die naar toe gaat. :D Ik weet daar ook de weg niet en heb ook geen navigatie, wat een avontuur!! :-)} Doe dus wel mee met een eventueel 2 daags avontuur.

Groet Franc
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Mergellandroute

Bericht door Stroompje »

Yeah ....al 5 in de lijst :lol:
Mooi dat het opgepakt wordt :worship:

:arrow: maaaaaaar.....ik ben dan aan 't pakken voor 2 weken Schotland (t/m 29 mei) :!: ....en Limburg ligt net ff de ander kant op :schater:

Over de andere kant gesproken.......
* het Friesland-treffen is al aangkondigd door Kermit, op 24 april 2010: "met de strom mee, van doodstil tot moddergat"
* begin mei is er ook al een aantal jaren een EUROMAST treffen.....(hier voor 2010 nog niets over gehoord....)

Neem dit even mee in jullie planning :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RichardA
Berichten: 265
Lid geworden op: za 30-05-2009, 15:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000A L4 wit (voorheen DL-650 K9 wit)

Re: Mergellandroute

Bericht door RichardA »

07-Mei-201;

Is de Laatste Vrijdag van de Mei-vakantie;
- heel Nederland heeft die week school-vakantie
- is mogelijk ook erg druk op die route
Verder misschien niet voor iedereen even gunstig;
- ben zelf vaak een weekje weg met familie...

Richard.
Geert-Jan

Re: Mergellandroute

Bericht door Geert-Jan »

:? :? :? :? :?
Dit schiet niet op natuurlijk! :frusty:
We hebben twee opties:
1. We blijven vasthouden aan 7 mei
2. We prikken opnieuw............................prik, vrijdag 28 mei een idee? Dit is na de pinkstervakantie ( tenminste hier
in het zuiden)
De strommers die zich al hebben opgegeven hebben de grootste stem, er zijn misschien al boekingen in een luxe resort gedaan!
Laat maar wat weten. :?:
Groetjes Geert-Jan :-)}

7 mei
1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
4. René Papendrecht
5. Wimmus (Wim), Zaandijk

OF

28 mei
1. Geert-Jan Maasbracht
Wimmus

Re: Mergellandroute

Bericht door Wimmus »

Ben het er mee eens dat 7 mei inderdaad niet zo'n handige datum is, dus ik schuif mee naar 28 mei

7 mei
1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
4. René Papendrecht

OF

28 mei
1. Geert-Jan Maasbracht
2. Wimmus (Wim), Zaandijk
Diversion

Re: Mergellandroute

Bericht door Diversion »

Ik sluit me graag aan bij het initiatief. Maar zitten we nu niet verkeerd om te werken? Is er al iemand die de organisatie van de tour op zich wil nemen? Black Suzuki riep dat hij dat wil doen, wil hij dat nog steeds?
Gezien de mei-vakantie lijkt me de latere datum, b.v. 28 mei, ook een goed idee.


7 mei
1. Johnny Hulshorst
2. Franc Purmerend
3. Geert-Jan Maasbracht
4. René Papendrecht

OF

28 mei
1. Geert-Jan Maasbracht
2. Wimmus (Wim), Zaandijk
3. Ronald, Maartensdijk
Plaats reactie