20 maart 2005 (was 6 maart): Euromast Meeting (14.00 uur)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Blackstream

Bericht door Blackstream »

Haudi folks! Ik zal ook op zondag langs komen en hoop velen van jullie kunnen ontmoeten. Een toerrit in de omgeving vind ik ook leuk. Lijkt wel op Discovery Channel: Spot the extreme machines. Vliegtuigen op zaterdag en schepen op zondag :lol:

Alex
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Voor degene die komen:

Misschien dat er spontaan de gedachte ontstaat om een gezamelijke tourtocht te organiseren.
Hou hier wel rekening bij dat er geen clubverzekering is, zoals elders door strommie aangehaald, wel risico's zijn.

De opzet is elkaar te ontmoeten en elkaars fietsen te bewonderen, tips en wetenswaardigheden uitwisselen.

De omgeving in Rotterdam is zeker de moeite waard om te bekijken, mocht je een tip willen hebben, dan zullen er genoeg zijn om je de goede richting op te sturen om schepen, bruggen, industrie of natuur te gaan bekijken.

Tot zondag! :lol:
Real Biker

Bericht door Real Biker »

Als alles mee zit kom ik met het hele gezin.
Vrouw (Suzuki Bandit) en kids achterop.

Groeten, Peter :lol:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Jammer jammer,
we hebben andere leuke verplichtingen............maar ik ben wel benieuwd naar digitale kiekjes...... :arrow: heb je mooie/leuke/gekke plaatjes mail ze me maar, dan gaan ze weer in een album voor iedereen.

Een V-Stromige dag allemaal :!:

P.S. 1. Graag het formaat aanpassen anders slaat mijn mailbox op hol.....
P.S. 2. Via MSN mag ook, mij even toevoegen aan je contact personen en we kunnen de foto-bestanden delen........
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

Hoi strommers,

Als het weer morgen goed is (ziet er wel naar uit ) kom ik ook .
Het is even een rit maar ja dan zie je ook wat.
Het is alweer een " lang tietn geleden dat we de mast zien hebben""

Ook weer een leuke ontmoeting.

groeten en tot morgen

Henk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Als het weer goed is (en de huiselijke situatie het toelaat) ben ik om ca. 14:00 uur op het meeting point. Een toerrit doe ik in principe niet aan mee. (Ieder zo het zijne, uitleg lijkt me niet direct nodig.) Maar even een gezellig bij elkaar zijn en het bekijken en vergelijken van onze Stroms lijkt me wel leuk. Mogelijk tot morgen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ben denk ik rond 1500 bij de mast
moet eerst nog ff n proefritje maken in n klus auto van n maatje van me
Moose

Bericht door Moose »

Hoi !

Chipzzz ...zo naar uitgekeken :!:
Familiebezoek gooit plotseling roet in het eten ! :cry:

Have Fun without me, Strommers !

Groet
Vic
Blueberry

Bericht door Blueberry »

HOE WAS TIE ??

Opkomst : 17 Strom's
Weer : 12 graden
Sfeer : prima
Verste rijder : Henk uut Zwolle (of toch die Fin?)
Attractie :Schepen, Euromast, Maastunnel
Nieuwste Fiets: Van Strommie (59 KM ?)

Opvallend: 2 Harleyrijders die terug kwamen om toch eens te kijken wat wij voor mooie fiets hadden, waren snel overtuigd en gaan fiets inruilen voor een strom.

Leukste accessoire: gele V-stromforum sticker (ik heb er nu ook 1 )

Appart: Kwam zomaar iemand op zijn Vstrom vragen wat er aan de hand was, deze over het forum verteld, had er nog niet van gehoort (geen computerliefhebber)

Bijzonderheden: Opvallend veel blauw, lijkt wel een huiskleur te worden.

Mooiste fiets: altijd die van jezelf kiezen, dus 17 eerste plaatsen.


Voor herhaling vatbaar : lijkt mij wel!

Henk

Bericht door Henk »

hoi strommetjes,

Inderdaad ik ben ook weer gearriveerd op het huis adres.
De meeting was euk, weer een aantal nieuwe gezichten gezien en tevens een aantal bekende van andere tochten.

Het leuke was ook dat er diverse rijders weer andere accesoires op hun geliefde hadden.
De terugweg was vooral aan het einde weer aan de koude kant. Ook was er een halve zool die dacht dat hij over me heen kon rijden met zijn grote bak.
Scheelde al met al maar weinig, maar toch weer goed aangekomen.

Ik zou zeggen zeker voor herhaling vatbaar.
De foto's die gemaakt zijn zal ik mailen naar Heleen en die zal ze wel op het net zetten.

groeten,
Henk uut het verre Zwolle
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

En ja hoor hier de link naar de foto's van de Meeting.......
het was gezellie zo te zien......jammer dat we er niet bij konden zijn. :x

De eerste zijn van Toon...........alleen zou ik graag uitleg krijgen over foto nr. oo9 Toon.....!?
Je was toch niet met de auto? :?

Hier is het :arrow: Foto Album
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 21-03-2005, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Zo dichtbij wonen en dan niet even langs kunnen komen. Jammer, jammer.
Aardbolstoffeerder

Meeting Rotterdam

Bericht door Aardbolstoffeerder »

Hallo Stromers,

Op de eerste plaats, Blueberry, bedankt voor het initiatief voor deze meeting.
Erg gezellig :D Het was voor ons de eerste keer zo iets mee te maken en wij kunnen zeggen, dit is voor herhaling vatbaar !! V Stromers zijn toch wel zeer gepassioneerde mensen (wat de motor betreft natuurlijk).
Het weer zat enorm mee, alleen die 20 graden die ik voorspeld had is helaas niet helemaal uitgekomen. Op de terugweg zijn wij naar Scheveningen gereden om aldaar een hapje te gaan eten. Staan we voor een stoplicht te wachten, licht op groen, draai ik het gas open, vliegt het voorwiel de lucht in !!!!!!!!!!!
We hebben verschrikkelijk zitten lachen ( van de schrik!!) tsjonge wat kan zo'n Strom trekken ! Al met al was het me het dagje wel.

Het gaat U allen goed, en tot een volgende keer

Groeten Jos & Ina (aardbolstoffeerders)

P.S 2 wielen geeft meer grip...........................woeha :shock:
M-Strom

Bericht door M-Strom »

8) zonnetje . . . lekkere route binnendoor naar Rotterdam . . . .
en ja . . .daar was de Euromast :!: :!:

Maar uhhhhh, ben ik te laat ? ? 14:30 uur . . .
nee hè, 't zal toch niet . . . .
effe een stukje doorrijden . . . .
hé daar staan motoren :shock: kijk eens aan V-Strom's


Eerst een bakkie doen voor de schrik :) Even kletsen, kijken en bewonderen :idea:

Maar als het aan mij ligt gaan we gauw weer met z'n allen TOEREN

Als iemand al sugesties heeft . . .
KOM MAAR OP :!: :!:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Katja en ik vonden het ook gezellig om wat V-Strommers te ontmoeten, bescheiden als we zijn hadden we onze RFjes wat achteraf neergezet. Ik had nog niet eerder zoveel V-Stroms bij elkaar gezien. Mooi gezicht. Ik heb weer een heleboel geleerd t.a.v. de verschilen tussen de diverse bouwjaren. Dat puntbakje van Crazy Chris stond goed. Ook zijn bagster ziet er goed uit. Nog ff een bakkie gedaan en wat gekletst met Chris en onze Finse vriend. Zaterdag a.s. hebben we een toerrit met de SOCN, misschien dat daar nog wat V-Stroms te bewonderen zijn.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gast

Bericht door Gast »

Zoals altijd is het weer erg gezellig met al die V-strommers. Ik krijg echter na een uurtje ouwehoeren last van stalpoten en m'n brommertje staat dan naar me te roepen: "kom op ouwe, laten we een stukkie gaan we rijden, m'n olie begint af te koelen.." Ik kijk dus uit naar de volgende toerrit, wie 'm ook organiseert. Wellicht de eerste Belgisch-Nederlandse V-Strom Tourrit in de Ardennen..???
Bandit

Bericht door Bandit »

Stroompje schreef:En ja hoor hier de link naar de foto's van de Meeting.......
het was gezellie zo te zien......jammer dat we er niet bij konden zijn. :x

De eerste zijn van Toon...........alleen zou ik graag uitleg krijgen over foto nr. oo9 Toon.....!?
Je was toch niet met de auto? :?

Hier is het :arrow: Foto Album
Nee Heleen, ik heb niet zo'n mooie auto. Hij is van Jhon & Cock uit Vlaardingen, zij rijden al sinds 2002 Vstrom 1000, maar de nu nieuw aangeschafte mag nog niet de weg op dus helaas afgelopen zondag met het koekblik naar de Euromast.
Daar hebben ze (helaas) even in het zonnetje op het terras zitten dutten, terwijl zo'n "gepette"dienstklopper op drie meter afstand van het terras "stiekum een bonnetje tussen de ruitenwisser staan FROTTEN". Praten als brugman (en dat kun je wel overlaten aan Jhon) mocht niet meer baten.
Je zult het koppel (oudste van de site) zeker wel eens gaan ontmoeten bij een van de eerstvolgende toertochten (als hij tenminste niet te vaak van die petmannen tegen gaat komen).
8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Aad900 schreef:Katja en ik vonden het ook gezellig om wat V-Strommers te ontmoeten, bescheiden als we zijn hadden we onze RFjes wat achteraf neergezet. Ik had nog niet eerder zoveel V-Stroms bij elkaar gezien. Mooi gezicht. Ik heb weer een heleboel geleerd t.a.v. de verschilen tussen de diverse bouwjaren. Dat puntbakje van Crazy Chris stond goed. Ook zijn bagster ziet er goed uit. Nog ff een bakkie gedaan en wat gekletst met Chris en onze Finse vriend. Zaterdag a.s. hebben we een toerrit met de SOCN, misschien dat daar nog wat V-Stroms te bewonderen zijn.
dankje voor de complies
vond t ook gezellig daar
was gelukkig nog net op tijd aangekomen
en tot mn verrassing waren mn ouders er ook
die t ook heel erg gezellig vonden
ik heb ook nog wat leuke kleine projekten gezien voor mn motor
maar daar ga ik in een andere toppic verder over
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

@ Toon,

$#%%$$@#%^%&^&&^* :!: :!: :!:

Gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde................met mijn gepette vent valt echt wel te praten........ :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bandit

Bericht door Bandit »

Die pet past ons allemaal........ toch ? :D

8)
Vynka

Helaas

Bericht door Vynka »

Hey alleen,
helaas kon ik er niet bij zijn omdat Schoorl-Putten ons te veel aantrekking vertoonde. Dus maar even een klein stukje nog over de route gereden van de Noord Holland Tour. En helaas vanwege een tekort aan motorkleding moeten doen met het lego doosje. Echter het zonnetje en de heerlijke wind door de duinen maakten veel goed.

De volgende denk ik er zeker bij te zijn en neem misschien nog wat strom vrienden mee met hun paarden.

Leuke foto's en tot de volgende dan maar.

Groet

Vynka
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Henk schreef: De foto's die gemaakt zijn zal ik mailen naar Heleen en die zal ze wel op het net zetten.

Henk uut het verre Zwolle
Nog niets ontvangen............ :?
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ja hoor,
Henk heeft tijd gevonden om de foto's te versturen.......
:arrow: ze staan erbij in het album!!!


Foto Album
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie