zondag 20 februari:KouweKlauwen Rit voor kinderen met kanker

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Be-Outside

zondag 20 februari:KouweKlauwen Rit voor kinderen met kanker

Bericht door Be-Outside »

Vanaf het motor-forum gehaald. Gaat er vanuit de V-Strommers hier ook nog een (kleine) delegatie heen? Lijkt mij wel leuk en ook nog voor een goed doel :idea:

[moderater knip/plak mode]
Het begin en eindpunt is in Soest, vlakbij het Paleis Soestdijk, bij restaurant Fusions. Er is een ruime parkeerplaats aanwezig. Zij bieden ook een kopje koffie aan, aan het begin van de dag. Aanvangen tussen 10 en 11 uur. Inschrijven kan voor €5,- en dan krijg je dus de route. Een ieder rijd 'voor zich'. De verantwoording etc. ligt bij de rijders zelf.
[/moderator knip/plak mode]
Strommie

Bericht door Strommie »

Daar heb ik op zich wel zin in, maar wil mij (nog) niet 'vast' leggen.
Als het 'beestenweer' is, dán haak ik af. :oops:
Met redelijk weer, ben ik er wel voor te 'porren'! :D
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

voor mij geen kouwe klauwen

Bericht door Gerrit »

Voor mij geen kouwe klauwen, want ik heb handvatverwarming :mrgreen:

Zowel m'n meissie (zonder handvatverwarming) als ik hebben wel belangstelling. Gaan we met een batterij v-strommers in één keer?

Groets,

Gerrit en Margaretha
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Misschien dat ik in de buurt ben, maar dan hooguit omdat ik te maken heb met de opbouw van de "Bouwbeurs 2005" die vanaf de volgende dag 6 dagen daar is. Dus ik ben er (helaas) niet bij. Maar laat een ieder verder aansluiten bij het goede doel dat ook nog wat motorplezier oplevert.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Een "schopje" omhoog dan maar, want de datum nadert al rap. Is dus even een kwestie van teletextpagina 703/704 even in de gaten te houden. Of gewoon een bikkelharde all weather motorrijder zijn natuurlijk.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
margaretha

bijna zeker

Bericht door margaretha »

Het is nu vrijwel definitief dat Gerrit en ik meerijden. :lol:
Alleen het weer kan nog roet in het eten gooien. (ik bedoel dan zo'n bak bagger als op zaterdag 11 februari)
groets,
Margaretha
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

We hebben gereden.

Twee leden van het forum aanwezig, Margaretha en ik. Jammer dat er niet meer mensen waren, want het was een schitterende rit.

Groets,

Gerrit
Plaats reactie