gaat r van t weekend nog wat gebeuren ???

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Crazychris

gaat r van t weekend nog wat gebeuren ???

Bericht door Crazychris »

meeting ???
ritje ????
of iets anders ????
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

  1. Mijn handkappen erop zetten.
  2. Boodschappen doen.
  3. Mijn dochter zaterdag naar d'r vriendje brengen.
  4. En zondag weer ophalen.
  5. Lekker zoeken naar vacantietripjes met de Strom.
  6. Zondag is sneeuw voorspeld.
Maar verder nog geen plannen. :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Vanmiddag, onder voorbehoud (moet ook nog iemands PC verbouwen), vanaf ca 13:00 (maar kan dus ook best pas 15:00 zijn) ben ik van plan mijn fiets op de meeting place in Scheveningen op de boulevard te parkeren. Daarna een wandelingetje richting de Pier. Misschien nog een frietje pakken en dan weer retour. Mooi effe de handkappies uitproberen. Leuk temperatuurtje, het ijs staat momenteel nog op m'n zadel.

LET OP: Er is vanmiddag slechter weer voorspeld, met later in de middag mogelijk sneeuw.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Er stond tussen 2 en 3 maar 1 Strom en dat was de mijne. Je hoeft er geen spijt van te hebben, want het was stervens koud met veel wind. Op de terugweg heb ik het ook niet droog gehouden, dus dat deed me er direct aan herinneren mijn jas opnieuw waterdicht te moeten maken. :cry: Is het nog ergens "goed" voor geweest.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

ik ben nog even met zoon lief aan het sturen geweest, hij op zijn nieuwe aan winst de husqvarva 500 cc een cilinder (die trouwens verdomd moeilijk strart) . Schitterend mooi weer en een hoop lol op zo'n een pitter met open uitlaat.
Daarna even van onze Rotterdamse voetbalclub zitten genieten (maar niet heus.
8)
Strommie

Bericht door Strommie »

Hoi Rob "Iron Horse",

Ik ben met moeder-de-vrouw, dochtertje-lief en hond (je ként hem hé: 'Beemer de wildebras') óók bij de 'Pier' geweest, maar heb jou niet gezien.
Wij moeten elkaar gemist hebben, want ik was daar ook rond die tijd: om ff een haring-kie te scoren en ff úit-te-waaien langs het strand met de hond.'

Je zal begrijpen dat het hele spul, zélfs niet op een 'Pan' past, dus wij waren met 't ototje. :oops: (Doe ik overigens nooit meer, want ik moest 2 euro voor één uur parkeergeld betalen, búiten de directe omgeving van de 'Pier', en moest dus nog een eind lopen ook :!: )

Groet, Rinus
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer ik naar Scheveningen ga ga ik zogoed als altijd of op de fiets, of met de brommer of met de motor. Nu was er nog redelijk te komen, maar iets mooier weer en het is een chaos. Dan doet alleen een 2-wieler het daar nog aardig. En die 2 Euro hoef je niet te betalen wanneer je op de boulevard gaat staan. Tenminste als daar nog plek is en alleen gedurende het winterseizoen van oktober tot maart. Anders is het van 10 tot 22 uur kassa of een wielklem.

Voor mij makkelijk praten want ik woon er "maar" 25 km vandaan.

We hebben elkaar dus idd misgelopen. Ik ben nog wel op de Pier geweest. Is deze hele maand vrij toegang (anders 1 Euro). Niet dat daar nu veel te beleven is, maar daar liep ik tenminste even uit de wind.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie