Zingende motormuggen gezocht!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door Frank »

Het is een beetje kort dag, maar kreeg het mailtje vandaag pas van de Nimag... kun je zingen, dan is dit misschien iets voor je!
Zingende motormuggen gezocht!

Zin om mee te doen in een videoclip door en voor motorrijders?
Lees dit even rustig door en check je agenda.


Blijdatikmotorrij is een campagne die gericht is op 600.000 Nederlanders die een motorrijbewijs hebben, maar er niets mee doen. Naast een website worden er verschillende promo activiteiten ontwikkeld om die mensen op de motor te krijgen. Een van die promo’s is een speciaal geschreven liedje en een bijbehorende clip.

Op zaterdag 14 februari zijn de opnames in een greenscreen studio in Eindhoven, waar we zo’n twintig motorrijders willen filmen, die in vol ornaat en uit volle borst de song meezingen (playbacken). Later worden de opnames verwerkt en gemixt in een clip die o.a. wordt gebruikt op diverse beurzen.

Zin om mee te doen?

Kom dan –als het een beetje weer is op de motor- naar Eindhoven in je motorpak. We hebben allerlei verschillende merken nodig, dus voel je welkom. Wij zorgen voor koffie en broodjes. Parkeren kun je op het eigen terrein van de studio achter een hek, je fiets staat dus veilig. Tevens krijg je van ons een reisvergoeding van € 30 pp, ongeacht uit welke windrichting je komt. Eerst oefenen we een half uurtje en maken de opstelling, daarna hebben we zo’n anderhalf uur nodig voor de opnames.

Belangrijk
Laat even weten of en met hoeveel je komt via rob@robertscreative.org of Rob: 06-53 42 74 32
dan zetten we je op de lijst en plannen je in. Het vraagt een behoorlijke organisatie, dus laat even van je horen en vooral: wees op tijd!

Gegegevens
Datum zaterdag 14 februari 2009
Locatie BBP Facilities bv
Pietersbergweg 4
5628 BT Eindhoven
Opnames IDQ Studio
Muziek LAMuziek
Coördinatie en info Rob Plante
Roberts Creative
06-53 42 74 32
rob@robertscreative.org
Opdrachtgever Bovag/RaiVereniging


Planning
(zorg aub dat je klokslag 11.uur aanwezig bent!)
11.00 Aankomst Meezingende Motorrijders ,
11.00 Welkom, koffie, uitdelen tekst, uitleg,
11.30 Oefenen zingen (playbacken)
12.00 Opnames
13.30 Afronden, lunch
14.00 Lekker weer naar huis

Het kan zijn, als je tijd hebt, dat we je na afloop vragen voor een extra opname van jou met je motorfiets, maar dat overleggen we ter plaatse.
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Remko

Re: Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door Remko »

Texel-Eindhoven v.v. en dan 30 euro reiskosten vergoeding........



Erg jammer, kan net niet uit!!!
Gebruikersavatar
FransM
DL650 berijder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29-01-2008, 20:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Gouda

Re: Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door FransM »

Ik ben de schrik hier van het huis als ik mijn ipod op heb en het naar mijn zin heb.

Kga dus maar niet !
:schater:
Yamaha XJ 600 Rood/Wit 1984 => V-Strom DL650T K8 ABS antraciet => GARMIN ZUMO 550 op Migsel !
Varioschermpje - Valbeugels orig.Suzuki - witte knippers
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door Frank »

Remko schreef:Texel-Eindhoven v.v. en dan 30 euro reiskosten vergoeding........



Erg jammer, kan net niet uit!!!
Zelfs niet met een DL650? :mrgreen:



De filmopnames zijn ten behoeve van deze site: http://www.blijdatikmotorrij.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Suzie

Re: Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door Suzie »

Frank,
Zingen, brrr, daar heb ik een ongelofelijke hekel aan.
Al kan ik natuurlijk uitstekend zingen, het komt me een beetje rot me strot uit. :schater: Vandaar dat ik het ook uitsluitend stiekem doe: Op de motor tijdens een fantastische toerrit (zoals van't zomer met de strommers), uiteraard met m'n helm dicht :mrgreen:

Je zult me dus ook niet snel in een fillumpie zien, pleebakken of niet.

Gr, André
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Zingende motormuggen gezocht!

Bericht door Frank »

Suzie schreef:Frank,
Vandaar dat ik het ook uitsluitend stiekem doe: Op de motor tijdens een fantastische toerrit (zoals van't zomer met de strommers), uiteraard met m'n helm dicht :mrgreen:
Ik heb nu een Cardo FM en lekker met het radiootje meebrullen, er van uitgaande dat niemand je kan horen, is heerlijk! :mrgreen:
Maar verder in het openbaar zul je mij ook niet horen zingen, ik heb zogezegd, NIET, die X-Factor...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie