Motorbeurs Utrecht 2009

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
V-instructeur

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door V-instructeur »

Op uitnodiging van de KNMV ben ik zondag op de motorbeurs.
Vanuit hal 3 kun je een route van 20-25 min. door Utrecht maken onder begeleiding .
Je kunt dan kiezen uit een aantal modellen van o.a. Honda, Bmw, Buell en Triumph.
Dus misschien tot zondag :bye:

Groeten, Eric.
Jeffrey

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Jeffrey »

Dag Mensen,

Ik ben het helemaal met Furiousz eens. Het viel me dit jaar behoorlijk tegen. Er waren genoeg nieuwe modellen te zien en er stonden zeker genoeg motoren te koop. Maar met de aanbiedingen en accesoires viel het me echt tegen. Ik was echt opzoek naar een goede tanktas voor op de Strom maar ik ben misschien net 3 tassen tegen gekomen. Het lijkt wel of het elk jaar drukker en duurder word.

Toch nog maar wat spulletjes bij de motozoom kopen voor de vakantierit naar Frankrijk! Hoppa dat is het volgende waar ik echt naar uit kijk!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Peterzeeland »

ik heb een hele hoop motoren gezien, altijd leuk maar daar kom ik niet voor.
een rugprotector gevonden die ik zocht, met 40% korting dus helemaal heppie.
trouwens, die KTM 990 Supermoto T(ouring)..... aiaiaiaii wat een apparaat zeg. geen dingetje teveel op, erg puur. en 115 pkaatjes.
wordt nog lastig om te kiezen tussen die en de adventure....
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Tampert
DL1000 berijder
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 18-02-2009, 21:06
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000T L8

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Tampert »

Ben donderdag geweest, heel veel 2e hands motoren en ook veel aanbod in de accessoires, kleding en overige motor gerealteerde spullen. Op het op het binnen terrein voldoende te beleven, stunts etc. De importeurshal zag er veel belovend en was voor mij meer een aanvulling tov vorigjaar, maar had er toch iets meer van verwacht. Genoeg aanbod voor allerlei abonnementen op bladen en verenigingen. Maaar eigelijk concluderend niet echt spectaculair, zal wel aan de dag gelegen hebben maar toch............
Veel plezier voor de gasten die nog mogen gaan.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5043
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ook Brabant was op de beursvloer te vinden. Ik vond dat er niet zo veel nieuws te halen was. maar toch maar een paar kiekjes gemaakt voor de thuisblijver :cry:


Een monster van een bike :evil:
Afbeelding

Toch een familielid weten te spotten (nieuwe kleur :?: )
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Ook deze mocht er wezen!Afbeelding


Ééntje als je de staatsloterij wint :D
Afbeelding

Voor diegene die onderweg ook nog wat te doen wil hebben (WEGWERKER i.p.v. Thuiswerker) Misschien iets voor 'onze' moderators, tijdens een toertocht de website bijhouden, (Live verslag) Afbeelding

Voor de liefhebber:
Afbeelding

VOOR PAPA :worship:
Afbeelding

De Dieselmotor (letterlijk)
Afbeelding
Afbeelding

Het was weer een mooie dag.

Peter en zoon
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Jan uit K'nie

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Jan uit K'nie »

Gisteren geweest en een paar laser uitlaten gekocht met 20% korting een paar laarsen en twee zomerjacks.
Ik heb ook nog met de aftersalesmanager van nimag gesproken over het roesten van de harten van de schijven motor is van september en in december was er al roestvorming motorport wormerveer
foto's gemaakt en een paar dagen later claim afgewezen door nimag nu zal de asm het dinsdag weer opnemen met mpwormerveer.
We wachten rustig af.

gr uit K'nie Jan
Buzzin

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Buzzin »

Wat mij opviel was dat de DL 1000 nog gewoon op de suzuki stand aanwezig was.
Dit terwijl nimag net doet of ze er niet zoveel meer hebben.....
(De verkoper van motoport stond zelf op de suzuki stand als personeel....dus contact met suzuki nederland zal wel goed zitten :P )
Stromtrooper

Re: Motorbeurs Utrecht 2009

Bericht door Stromtrooper »

die ouwu strom op de achtergrond bij de w-wacht is veel mooier!!! :schater:

Trouwen dat ding had een compleet keyboard op het stuur!! (ergens op een foto hierboven)
Plaats reactie