MF Megameeting 14 september 2008

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
FrenkieNL

MF Megameeting 14 september 2008

Bericht door FrenkieNL »

MOTOR-FORUM MEGAMEETING 14 SEPTEMBER 2008


Plaats - Macdonalds Veenendaal, A12 afslag 23, Ede-Utrecht


datum - 14 September 2008


Aanvang -11:00


Vertrek naar Amersfoort - 13:00


Safety Guidelines and Disclaimer:

- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan. ( broodjes hamburger naar elkaars mondsopeningen te gooien tot daar aan toe )
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
- Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

* Bovenstaande met dank aan mevr. Ster *

Gezamelijke rit naar amersfoort

Wat ik echter afgelopen editie wel miste, was de gezamelijke rit naar Amersfoort toe.
De rit moet volgens vele vrij bijzonder zijn, om zo'n grote stoet motoren te zien rijden

Wil je mee rijden in de stoet? ( 31-08 = 315 man )

13:00 vertrekken we richting amersfoort



Aanmelden kan via dit topic. graag niet via pb of mail, msn toevoegen mag altijd

* tips zijn altijd welkom

Vertrek punten



MFMM II 2008 vanuit 't Noorden

Vertrekpunt vanuit Apeldoorn naar MFMM 14 september

Vertrek vanuit Amersfoort

MFMM 2 Vanuit Carpool Gorinchem 14 September 2008

MFMM Vanuit omgeving Alkmaar/ Beverwijk/ IJmuiden/ Hoofddorp

MFMM-14-September-Vertrekpunt-Nijmegen

MF-MM en vertrekt vanuit Brabant

Vertrekpunt Den Haag & omgeving

--------

Frenkie:

Ik was de vorige keer toch een van de heel weinige Vstroms, dat kan veel beter mensen !!!! tot zondag de 14e !!!!!
Willystrom

Bericht door Willystrom »

IK ga iig. :P ( Theo is verhindert ) :cry:
Laatst gewijzigd door Gast op wo 10-09-2008, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Dgr

Re: MF Megameeting 14 september 2008

Bericht door Dgr »

FrenkieNL schreef: Ik was de vorige keer toch een van de heel weinige Vstroms, dat kan veel beter mensen !!!! tot zondag de 14e !!!!!
Ik was er vorige keer ook, maar had destijds het licht nog niet gezien en reed een Honda :lol:
Ga proberen of ik vrij kan krijgen!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Iets te MEGA voor mij... reeds 315 deelnemers. Moet een behoorlijke parking zijn, daar bij de Mac in Veenendaal... :mrgreen:

Veel plezier, Strom-vertegenwoordigers, maar het is iets te massaal voor mij.

Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Muissie

Bericht door Muissie »

Ik sluit me aan bij Frank. Ik vind een rit zoals afgelopen zaterdag al groot genoeg. 315 deelnemers is voor mij te massaal en dan haak ik af. Alhoewel ik denk ik wel een keertje die parking bij de Mac ga bewonderen .. ahahahha. Klinkt me als een Ikea parking zo :lol:
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

uhhh 315 is pas het begin. Afgelopen mei waren het er zeker meer dan 600. Je zou het idd eens gezien moeten hebben, voor een keer.

de foto's van afgelopen mei.
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Hmmmm ik had gehoord iets in de trent van 1400 :?: En het is meer een meeeting dan een tocht hoor,dus gewoon ff gaan kijken en daarna op eigen houtje weer naar huis. :mrgreen:
Dgr

Bericht door Dgr »

Volgens mij komt de meerderheid ook gewoon om te kijken... De aankomst van al die motoren is een spektakel opzich namelijk 8)

Kan het iedere motorliefhebber aanraden!
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Ik ben vorig jaar een keer geweest. Het blijft best een spektakel honderden bikes bij elkaar. Ik denk dat ik deze keer ook weer ga.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het is zeker spectakulair en zeker de moeite waard om op z'n minst alleen aanwezig te zijn. Ik rij bij voorkeur niet in groepen, dus zeker niet in zulke grote. Al hoor je er meestal maar weinig van, er gebeuren toch elke keer wat ongelukken door wat figuren die zonodig in zo'n menigte met 100 km per uur een wheelie moeten maken o.i.d. Het is leuk en ik wil het zeker niet missen, maar ik hou het wel bij de meeting. Mooie afsluiting van m'n motorvakantie.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Muissie

Bericht door Muissie »

Aangezien er stond gezamenlijke rit naar Amersfoort .. reageer ik met het 'mij te massaal' reden. Maar ik begrijp nu dat het meer gaat om het meeten van andere motorrijders en het zien van zo'n grote groep motoren bij elkaar.
Al met al laat ik dat ook wel aan mijn neus voorbij gaan :lol: Met een beetje lekker weer ga ik liever een leuk ommetje maken. Ieder zo zijn meug ! Dus zij die gaan, enjoy !!
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Ik hoor van meer mensen dat de meeting erg leuk is, maar de gezamelijke rit naar Amersfoort, dát doen er een heel stuk minder aan mee. Mss vanwege dat massale, of wat dan ook. Ik ben tenminste vorige keer ook niet naar Amersfoort geweest. :?
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Hoe dan ook ,IK vertrek om 09.30 uur vanaf v/d POEL in de achtersluispolder.Wie mee wil kan zich hier aansluiten. :P
En als ik even een optelsommetje doe kom ik al gauw op het dubbele aantal strommers vergeleken met de vorige keer. ( 5 ?).
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Nou van 21-08-2005 heb ik het bewijs :arrow: van in iedergeval 6 .......+ nog een paar die ergens anders stonden :!:

Ik beloof niks maar het is wel heel dichtbij en leuk om ff te gaan kijken :idea:


Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Weersvoorspelling voor zondag a.s. -> ZONNIG en max 17 graden. Moet dus een uitdaging voor iedereen zijn om te komen. (Tweede fiets vanaf voren is de mijne op Stroompje d'r foto.)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Heeft zeker geen zin om op een bepaalde plek af te spreken? :oops:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Iron Horse schreef:(Tweede fiets vanaf voren is de mijne op Stroompje d'r foto.)
Dan heb jij wel een betere voorband dan de voorste Strom. :mrgreen:



Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Stroompje herken ik denk ik wel :) tot zondag dan !
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Inmiddels staat het aantal geregistreerde aanmeldingen op 383, maar in de praktijk zijn dat er meestal veel meer. Zal denk ik toch wel rond de 500 uitkomen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dgr

Bericht door Dgr »

Heb vrij kunnen regelen, dus ben er ook bij :D

Denk dat ik m'n fiets tegenover het tankstation zet, links van de rotonde.
Misschien leuk om met de Vstrom's te verzamelen daar? Is ook wat makkelijker als je weer weg wilt rijden, op die parkeerplaats bij de Mac is het altijd zo'n chaos :shock:

Het aantal aanmeldingen kan je overigens wel met een korrel zout nemen :lol: Zo sta ik er bijvoorbeeld niet bij, en de 3 mensen die met me meerijden ook niet... Er komen ook vaak hele clubs mee, zonder dat ze zich aanmelden in het topic. Gezien de weersverwachting verwacht ik dat 't ouderwets druk gaat worden :mrgreen:

Tot zondag in ieder geval!
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Ik zal eens kijken of ik mijn (v)echtgenoot zo gek kan krijgen dat ze met haar Fazer naast al die Vstroms durft te gaan staan :D :D :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

dgr schreef:Heb vrij kunnen regelen, dus ben er ook bij :D

Denk dat ik m'n fiets tegenover het tankstation zet, links van de rotonde.
Misschien leuk om met de Vstrom's te verzamelen daar? Is ook wat makkelijker als je weer weg wilt rijden, op die parkeerplaats bij de Mac is het altijd zo'n chaos :shock:

Het aantal aanmeldingen kan je overigens wel met een korrel zout nemen :lol: Zo sta ik er bijvoorbeeld niet bij, en de 3 mensen die met me meerijden ook niet... Er komen ook vaak hele clubs mee, zonder dat ze zich aanmelden in het topic. Gezien de weersverwachting verwacht ik dat 't ouderwets druk gaat worden :mrgreen:

Tot zondag in ieder geval!
Ik ben daar niet zo bekend, maar misschien wel een goed idee om op die plek de Strommetjes te verzamelen. Ik weet wel dat het op de Mac-plek zelf een redelijke "chaos" kan worden. Dus niet zo'n gek idee om een paar meter verderop te verzamelen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Op de foto die ik in Mei heb gemaakt kun je het tankstation Tango links zien liggen zien liggen als je op de rotonde komt aanrijden..
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Okay, duidelijk ik zal in eerste instantie daarheen gaan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Ikke ook,ben ongeveer om 10.30 uur.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik ben er rond 11:30 want ik ik heb nog met een maat afgesproken. En al is het mooi om het van het begin binnen te zien komen vermaak ik me ook wel met een uurtje minder.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Nou de opkomst was naar schatting het dubbele, dus een ernorme hoeveelheid. De V-Stroms waren echter erg weinig vertegenwoordigd. Ik heb in de buurt van de Mac een blauwe gezien, bij het benzinestation stonden 2 zwarte en een rode plus die van mij. Eentje kwam er uit de buurt van Nieuw Weerda en eentje kwam bij Goedhart vandaan en eentje had er een OSCO geinstalleerd zitten. Ik heb verder geen bekende gesproken behalve zoals altijd Crazy Chris.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

tja denkend aan mijn V-Strom......op de tennisbaan gestaan tijdens een slechte pot tennis :? :evil: :twisted:
Volgende keer beter :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Dgr

Bericht door Dgr »

Toch wel een stuk of 5 DL's gezien... En Frenkie gespot!

Deze drie foto's kwam ik nog tegen
Diversion herkende ik nog van de veluwe rit, de blauwe en zwarte ken ik niet

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

:D

Ik heb Joost gespot, en ik denk Iron Horse ( rode strom? ) met zoon ? en natuurlijk Willem, waarmee we nog gezellig hebben gekeuveld en motoren gekeurd :D

Mijn fotokes zijn op dit moment aan t uploaden, duurt nog even, ondanks dat ik ze verkleind heb naar 1024, is het toch nog 77 meg. En dan zit mijn aankomstfilmpje er nog niet bij. Wel twee heel leuke panorama fotos. Even geduld nog !
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

dgr schreef:Afbeelding
This is me :P
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Spip70 »

Iron Horse schreef:...bij het benzinestation stonden 2 zwarte en een rode plus die van mij. Eentje kwam er uit de buurt van Nieuw Weerda en eentje kwam bij Goedhart vandaan en eentje had er een OSCO geinstalleerd zitten...
Mijn BR heeft daar gestaan, die heeft een Osco, kan dus ik geweest zijn. Verder heb ik Frenkie gespot en Remakil de hand geschud. Het was een prachtige dag om te rijden!

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Willystrom

Bericht door Willystrom »

FrenkieNL schreef::D

Ik heb Joost gespot, en ik denk Iron Horse ( rode strom? ) met zoon ? en natuurlijk Willem, waarmee we nog gezellig hebben gekeuveld en motoren gekeurd :D

Mijn fotokes zijn op dit moment aan t uploaden, duurt nog even, ondanks dat ik ze verkleind heb naar 1024, is het toch nog 77 meg. En dan zit mijn aankomstfilmpje er nog niet bij. Wel twee heel leuke panorama fotos. Even geduld nog !
En Ik dan :( Of bedoel je mij met Willem :?

Gr Will :wink:
Diversion

Bericht door Diversion »

Hey Dgr,
De tweede foto ben ik, met mijn zoon achterop. Die vond het hele gebeuren onwijs vet. Wij stonden bij de Mac, tegenover de uitgang van het terras. Voor mij stond nog een blauwe V-strom (waarschijnlijk die van je eerste foto) en even verderop nog een blauwe. Aan de andere kant van de rotonde zag ik nog 2 zwarte, zodat we met z'n vijven waren.
Waar heb je die foto's vandaan, ik wil ze ook wel hebben?
Dgr

Bericht door Dgr »

Johan heb ik nog zien wegrijden trouwens, herkende 'm aan z'n Shark :P

Ronald, alle foto albums worden verzameld in een topic op MF, dus mocht je een paar uurtjes de tijd hebben... :lol:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... 008-1.html
Diversion

Bericht door Diversion »

Hey drg,
zover was ik zelf ook al gekomen :(
Je hebt kennelijk of heel veel zoektalent of je had vanmiddag nog heel veel tijd. :lol:

Een van de meest bijzondere fietsen die ik zag was deze, ik weet niet eens of het custom made bike is of dat je hem zo kunt kopen. In dat laatste geval is het merk mij volslagen onbekend. Weliswaar geen V-strom, maar wel héél erg mooi.

Afbeelding
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het is wel familie van je v-strom...het is namelijk een suzuki M1800.....de kleur is niet standaard overigens....
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Stroompje schreef:tja denkend aan mijn V-Strom......op de tennisbaan gestaan tijdens een slechte pot tennis :? :evil: :twisted:
Volgende keer beter :!:
Jaja, tennis kan altijd wel, ook al is het slecht weer (binnenbaan), maar een meeting als deze krijg je maar een enkele keer per jaar. En deze was echt gróóóóóóts :P . En dan was dit nog een extra meeting want de vorige was in mei, meestal is het er maar eentje per jaar.

Goed, dan moeten we zelf misschien maar eens een recordpoging doen met de meeste Stroms op een meeting. Er zijn er onderhand in Nederland en België toch voldoende verkocht om een paar honderd V-Stroms op één plek bij elkaar te brengen lijkt me? Wie pak de handschoen op en ziet dit als een uitdaging?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Iets met een broek.......
Afbeelding

Een rooie
Afbeelding

en een blauwe
Afbeelding

rest staat op motorforum :)

sorry will ! xxx van Miek.
Dgr

Bericht door Dgr »

Aankomstfoto'tje van mezelf gevonden :D

Afbeelding
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Hey Will, hier sta je ook op..... ( in de weerspiegeling van de tank )


Afbeelding
Dgr

Bericht door Dgr »

Nog meer foto's :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Spip70 »

dgr schreef:Nog meer foto's :D

Afbeelding
Wauw, toch nog een foto van mij. Had al de meeste inzendingen doorgekeken maar niks gevonden als foto. Wel op een filmpje dat ik net het beeld uit rij...

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Willystrom

Bericht door Willystrom »

@ dgr ,Wat leuk dat je van mij een foto hebt geplaatst,en zo mooi duidelijk ook nog.
BEDANKT hoor, Willystrom :mrgreen:
Dgr

Bericht door Dgr »

Ik verdien de credits voor de foto's niet hoor :)
Ze zijn gemaakt door die blonde dame met die camera, die bij de rotonde stond.
De rest van haar foto's zijn te vinden op http://www.motorfoto.nl/
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Kent iemand deze stroms?

Afbeelding


Afbeelding
Dgr

Bericht door Dgr »

Oops, blijkbaar had ik er toch nog een paar gemist op motorfoto :lol:


Dit is Iron Horse
Afbeelding


En deze is mij onbekend...
Afbeelding
Dgr

Bericht door Dgr »

Er zijn nog een paar foto's opgedoken @ http://www.fotoroland.nl/ :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie