Marokko2008!!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Chally

Marokko2008!!

Bericht door Chally »

Nadat ik hier vorig jaar op het forum mijn reisverslag en foto's van mijn ttoer had geplaats Wil ik jullie laten meegenieten van wat foto's van mijn vakantie.
Ben gister terug gekomen na eerst ruim een week met vriendin in frankrijk te hebben rondgetoerd (zij terug met TGV)en zelf door ben gereden naar Marokko. Heb hier van het Forum nuttige info vandaan gehaald en die ook kunnen gebruiken.
GSA 1150 2004
4 weken
10510 km
1 liter olie
genoeg bezine
Heel veel water
Veel Zonnenbrand creme
Te weinig tijd.
6 nieuwe RAY BArS zonnebrillen
Mooist boven in Atlas

Link naar foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=Z7CHVMBX" onclick="window.open(this.href);return false;
Dgr

Bericht door Dgr »

Wow, wat een foto's! Erg indrukwekkend 8)

Hoe kwam 't dat je zo hard door je zonnebrillen heen ging? :lol:
Bonelli

Bericht door Bonelli »

Dit is toch een V-Strom forum ???? :o
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Spip70 »

Hele mooi foto's Chally, dat moet echt indrukwekkend geweest zijn om daar te rijden 8) .
Alleen jammer dat een aantal foto's ontsierd worden met zo'n Bayerisch produkt, de V-Strom zou een veel beter model zijn geweest :lol:

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Bonelli schreef:Dit is toch een V-Strom forum ???? :o
Chally heeft ook heimwee . . . :wink: net als Remakil, Grazy Chris, Maarten enz. geef ze even de tijd en ze rijden weer op een strom, > > 't gras bij de buurman . . . etc. 8)

Chally van mijn mag je dit soort bericht blijven posten, krijg er de kriebels van . . . om er ook naar toe te gaan . . .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Superrrrrr....

wil ik ook nog eens doen, maar dan met een KTM......

gingen die banden een beetje (battlewings?) of had je liever noppen gehad?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

howly Sjit! Man jij kan foto's maken!

Soms ontsiert door een Beemer en een lelijke Nederlander.

Jaloezie is niet echt een goede karaktertrek.
Plaats reactie