Nieuwjaarbijeenkomst 09 januari 2005 aanvang 13:00

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
M-Strom

Nieuwjaarbijeenkomst 09 januari 2005 aanvang 13:00

Bericht door M-Strom »

Zondag 09 januari 2005 Nieuwjaarsbijeenkomst
Gezellig babbelen, koffie, hapje zie maar...(maar je moet wel zelf betalen)

Aanvang v.a. 13:00 uur

La Place, onder het Beatrixgebouw
Jaarbeursplein 6 Utrecht


Kijk zelf maar of je op de motor komt, met de trein of met de auto.
je kan de motor voor de deur parkeren
bij problemen kan je mij bellen:
Paul van Gils
06 516 990 89
Tuke

Bericht door Tuke »

Staat genoteerd in de agenda.

Als ik met de auto kom neem ik paar posters van de V-strom 1000 (oud model). Gekregen via Nimag (moest van de oude voorraad af). Is op de motor een beetje lastig meenemen.

Groeten,
Stephan
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

51 kilometertjes, dat moet met een klein beetje weer geen probleem zijn. Dan gaat mijn voorkeur ook uit naar de Strom. En als het zo doorgaat dan is het de 9de januari al bijna lente. (Slecht voor mijn verkopen, maar dat terzijde)

Hope to CU all.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Stroom2 schreef:Afbeelding

tja, als we optijd en zonder brokken ...... :wink: .....van onze sneeuw vakantie terug zijn
:arrow: zijn we van de partij :!:
Zoals gezegd, Stroom2( dan nog zonder Strom) en ik proberen er te zijn.............
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

je mag dus gewoon langskomen als je zin hebt? je hoeft je dus van te voren niet aan te melden? het lijkt me best leuk om even te komen kijken. maar ik weet nog niet zeker of ik tijd heb.

alvast voor iedereen hier een goed 2005 gewenst.
Biker

Bericht door Biker »

Iron Horse schreef:51 kilometertjes, dat moet met een klein beetje weer geen probleem zijn. Dan gaat mijn voorkeur ook uit naar de Strom. En als het zo doorgaat dan is het de 9de januari al bijna lente. (Slecht voor mijn verkopen, maar dat terzijde)

Hope to CU all.
Wat is dan jouw handel als ik vragen mag, sneeuwschuivers?? :arrow:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

biker schreef:
Iron Horse schreef:51 kilometertjes, dat moet met een klein beetje weer geen probleem zijn. Dan gaat mijn voorkeur ook uit naar de Strom. En als het zo doorgaat dan is het de 9de januari al bijna lente. (Slecht voor mijn verkopen, maar dat terzijde)

Hope to CU all.
Wat is dan jouw handel als ik vragen mag, sneeuwschuivers?? :arrow:
Heteluchtkanonnen en mobiele verwarming.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

Iron Horse schreef:Heteluchtkanonnen en mobiele verwarming.
Mobiele verwarming? Kan dat niet op de motor? :roll:
LeChef

Bericht door LeChef »

Hoi,

als ik geen sledehonden voor mijn Diva inspannen moet, kom ik. Prima lokatie, ben er wel een meer geweest tijdens bijeenkomsten in Utrecht.

Moge de weergoden ons goedgezind zijn....

Gabby 8)

ps anders wordt het treinen....
The V

Bericht door The V »

Ik moet die dag helaas werken tot 16 uur :cry: Ga nog wel proberen of ik een paar uurtjes eerder de grote verdwijntruc kan toepassen :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het volgende is GEHEEL ONDER VOORBEHOUD!

Indien ik a.s. zaterdag in de gelegenheid ben wil ik een ritje naar Essen plannen en naar Louis rijden. Als ik daar ben wil ik proberen om dan een aantal 2005 catalogussen (zijn net uit) mee te krijgen om die a.s. zondag te verdelen. Ik weet niet of ze bereid zijn me een partij mee te geven, maar het is het proberen waard.

Om te weten hoeveel ik er mee ga nemen is het wel aardig om te weten hoeveel mensen er denken te gaan aanschuiven a.s. zondag. Het verplicht tot niets maar het voorkomt teleurstelling. Het laten opsturen vanuit Duitsland kost 10 Euro!

Dus vermeld hier even of je denkt te gaan komen.

Nogmaals er zit geen verplichting aan en ik geef ook geen zekerheid dat ik met de boekjes kom opdagen!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

Moet helaas werken zondag dus weet niet zeker of ik het red. Maar ik hou me aanbevolen mocht je die catalogussen meekrijgen!

Als ik het niet red zondag kom ik 'm wel bij je halen... :D

Weet nu al dat er een hoop leuke gadgets in staan.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Zelfde hier... wellicht moet ik vliegen (rij in Bremen overigens regelmatig langs een Louis winkel), maar als ik er ben zou ik er ook wel 1 willen.
Biker

Bericht door Biker »

Iron Horse schreef:
biker schreef:
Iron Horse schreef:51 kilometertjes, dat moet met een klein beetje weer geen probleem zijn. Dan gaat mijn voorkeur ook uit naar de Strom. En als het zo doorgaat dan is het de 9de januari al bijna lente. (Slecht voor mijn verkopen, maar dat terzijde)

Hope to CU all.
Wat is dan jouw handel als ik vragen mag, sneeuwschuivers?? :arrow:
Heteluchtkanonnen en mobiele verwarming.
Dan zit je er lekker warmpjes bij! En wat doe je dan in de zomer.....,
E-Strom

Bericht door E-Strom »

biker schreef:
Iron Horse schreef:Heteluchtkanonnen en mobiele verwarming.
Dan zit je er lekker warmpjes bij! En wat doe je dan in de zomer.....,
Sneeuwkanonnen en mobiele aircos? :)
Biker

Bericht door Biker »

E-Strom schreef:
biker schreef:
Iron Horse schreef:Heteluchtkanonnen en mobiele verwarming.
Dan zit je er lekker warmpjes bij! En wat doe je dan in de zomer.....,
Sneeuwkanonnen en mobiele aircos? :)
Warm aanbevolen!! :arrow:
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Hoi Rob,

als je op de poll kijkt zullen er zo'n 13 mensen komen dus als je er 15 meeneemt heb je er in ieder geval genoeg.

Maar gezien de temperatuur die voorspelt wordt en het feit dat er geen pekel meer op de weg ligt, hoop ik dat er vééééééél meer strommers komen. :P :P
groetjes Paul ( M-Strom)
E-Strom

Bericht door E-Strom »

M-Strom schreef:Hoi Rob,
als je op de poll kijkt zullen er zo'n 13 mensen komen dus als je er 15 meeneemt heb je er in ieder geval genoeg.
Maar de poll vraagt niet of men komt maar of men zoiets leuk zou lijken... Daarentegen zijn er ook mensen natuurlijk die geen member zijn of niet voten en toch lezen :)
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Ja . . . . en als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe hoed . . .

Ik kan natuurlijk wel weer een poll maken met de vraag of je wel of niet komt, maar het lijkt me nu juist zo fijn als je op zondagmorgen na je ontbijt met eitje kan zeggen "weet je wat, we gaan lekker toch naar de nieuwjaarsbijeenkomst van het V-Stromforum"

Vandaar dat ik het eigenlijk niet belangrijk vind dat leden zich van te voren aanmelden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

M-Strom schreef:Ja . . . . en als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe hoed . . .
Of een oranje...
Afbeelding

En die Louis catalogus staat straks toch ook in de online shop...

Eitje, goed idee :D
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

M-Strom schreef:Hoi Rob,

als je op de poll kijkt zullen er zo'n 13 mensen komen dus als je er 15 meeneemt heb je er in ieder geval genoeg.

Maar gezien de temperatuur die voorspelt wordt en het feit dat er geen pekel meer op de weg ligt, hoop ik dat er vééééééél meer strommers komen. :P :P
groetjes Paul ( M-Strom)
Ik had ook al zoiets in gedachten. Een beetje naar boven afronden. Als ik ze tenminste meekrijg.
E-Strom schreef: En die Louis catalogus staat straks toch ook in de online shop...
Klopt, maar zoals zovelen, vind ik bladeren in een papieren boek toch vaak een stuk lekkerder zoeken.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 05-01-2005, 18:28, 3 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Vanmorgen om 10 voor zeven al een antwoordmailtje van Louis. Het is geen probleem om zoveel catalogussen mee te nemen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Als ik mijn nieuwe strom zaterdag kan gaan halen is de kans groot dat ik naar utrecht kom!!
Crazychris

Bericht door Crazychris »

parkeren met de auto is n ramp daar in utrecht

dus ik denk dat ik op mn strom kom (dat rijmt)

nog meer mensen vanuit zuid-holland ????
Tuke

Bericht door Tuke »

[quote="E-Strom]
Of een oranje...
Afbeelding

[/quote]

8) Mooie bedrijfskleding hebben jullie!
Henk

Bericht door Henk »

Hoi mede strommers,

Ik kan helaas niet komen, er zijn natuurlijk ook mensen die werken op zondag. Helaas ben ik de pineut die dag.
Natuurlijk zien we elkaar weer op een vstromdag.


Groeten en natuurlijk een goed strom jaar toegenst aan ieder.

Henk
Bandit

Bericht door Bandit »

IK weet wel zeker dat ik naar Utrecht ga sturen (op de Strom)
Ik hoor het wel Cris.
8)

dus ik denk dat ik op mn strom kom (dat rijmt)

nog meer mensen vanuit zuid-holland ????[/quote]
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ja,....... en daar sta ik dan met 30 catalogie. Maar niet de kleine uitvoering waar ik op gehoopt had, maar de grote in A4 formaat. Ruim 2 cm dik en een gewicht van bijna 1,4 kilo per stuk. Ruim 40 kilo totaal. Maar wie ben ik om te zeuren, waarde per catalogus 2,50. Verzending kost 10,= Euro totaal, dus dat is mooi meegenomen voor een ieder die hem kan meenemen. Ik zal kijken hoeveel ik er in de diverse koffers kan opbergen.

Men was trouwens uitermate vriendelijk en ik mocht er zoveel meenemen als ik maar wilde. (Zolang het maar voor motorfreaks is.)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

:D :D :D wauwww...1,4 kilo per stuk..... en dan uhhhhhhhh....40 kilo??.......nou als je een beetje leuk meisje achterop hebt zit je boven dat gewicht .... :P :shock: :D
maar geweldig dat je de moeite voor ons neemt! !

Ik zie je morgen :!: :!:

en gelukkig zit het weer(meteriologisch) mee 8)
Biker

Bericht door Biker »

M-Strom schreef::D :D :D wauwww...1,4 kilo per stuk..... en dan uhhhhhhhh....40 kilo??.......nou als je een beetje leuk meisje achterop hebt zit je boven dat gewicht .... :P :shock: :D
maar geweldig dat je de moeite voor ons neemt! !

Ik zie je morgen :!: :!:

en gelukkig zit het weer(meteriologisch) mee 8)
Daar ben ik het absoluut mee eens, bravo!!!
The V

Bericht door The V »

Ja, goed man! :D Ik ga nogsteeds mijn uiterste best doen om morgen even langs te Stromen :!:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb al even een beetje gemeten en er kunnen er waarschijnlijk zo'n 16 stuks in een koffer. En 3 x 16 = 48. Dus waar heb ik me druk om gemaakt. Hooguit dat er meer mensen gaan komen dan er gidsen zijn. 29 dus, want ik hou er zelf ook eentje (toch?).

Dus mocht er nog iemand twijfelen ........ het loont de moeite, zolang de voorraad strekt!

Kom, kom, kom, kom op de V-Strom-nieuwjaarsborrel Zondag 9 januari (zelf betalen 8) )
Laatst gewijzigd door Iron Horse op zo 09-01-2005, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Als ik de borden "Jaarbeurs" volg kom ik dan vanzelf bij de strommetjes terrecht??
The V

Bericht door The V »

Voor zover ik weet wel! Kan niet missen; CS Utrecht.

Vanaf 13:00 uur. Maar tot hoe laat loop ik de kans jullie daar te treffen? Denk namelijk dat ik 13:00 uur niet red. Maar 14 of 15 uur kom ik toch nog wel iemand tegen daar of drink ik dan een bakkie in mijn eentje?
Biker

Bericht door Biker »

The V schreef:Voor zover ik weet wel! Kan niet missen; CS Utrecht.

Vanaf 13:00 uur. Maar tot hoe laat loop ik de kans jullie daar te treffen? Denk namelijk dat ik 13:00 uur niet red. Maar 14 of 15 uur kom ik toch nog wel iemand tegen daar of drink ik dan een bakkie in mijn eentje?
Ik zou het niet weten maar ik denk dat we niet na tien minuten uitgepraat zijn over die V-strommen! :arrow:
The V

Bericht door The V »

Nee, jij zeker niet met die prachtige nieuwe aanwinst! :lol:

Ik ga mijn best doen... :P
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Dta klopt als je aan de achterkant van het centraal station bent, zie jevanzelf een heel groot gebouw dat BEATRIX gebouw heet.
Speelt nu MAMA MIA
Onder op de begane grond is de ingang van la place. . .
en daar staan dus al die V-Strommetjes op een rij !!

en uhhhhh... ik denk dat we daar wel een uurtje of 3 ...4 zitten.
(als de koffie niet zo duur is tenminste) hahaha....

groetjes Paul
Crazychris

Bericht door Crazychris »

bandit schreef:IK weet wel zeker dat ik naar Utrecht ga sturen (op de Strom)
Ik hoor het wel Cris.
8)

dus ik denk dat ik op mn strom kom (dat rijmt)

nog meer mensen vanuit zuid-holland ????
ok dan verzamelen we bij t tank station BP De Vink
Rijksweg A20 , NIEUWERKERK A/D IJSSEL (2913LW)
tussen rotterdam en gouda op de a 20 richting Utrecht
ik zal r tussen half 12 tot kwart over 12 staan ! goed plannetje ?????
Laatst gewijzigd door Crazychris op zo 09-01-2005, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
fons

ben morgen ook van de partij

Bericht door fons »

M-Strom schreef:Dta klopt als je aan de achterkant van het centraal station bent, zie jevanzelf een heel groot gebouw dat BEATRIX gebouw heet.
Speelt nu MAMA MIA
Onder op de begane grond is de ingang van la place. . .
en daar staan dus al die V-Strommetjes op een rij !!

en uhhhhh... ik denk dat we daar wel een uurtje of 3 ...4 zitten.
(als de koffie niet zo duur is tenminste) hahaha....

groetjes Paul
Biker

Bericht door Biker »

Zijn er nog meerdere zuidelijke strommers die morgen naar Utrecht gaan?? Fons en ik vertrekken om 12.oo uur vanuit de mac donalds in Veldhoven langs de snelweg dus als er nog iemand meer mee wil rijden....
Bandit

Bericht door Bandit »

crazychris schreef:
bandit schreef:IK weet wel zeker dat ik naar Utrecht ga sturen (op de Strom)
Ik hoor het wel Cris.
8)

dus ik denk dat ik op mn strom kom (dat rijmt)

nog meer mensen vanuit zuid-holland ????
ok dan verzamelen we bij t tank station BP De Vink
Rijksweg A20 , NIEUWERKERK A/D IJSSEL (2913LW)
tussen rotterdam en gouda op de a 20 richting Utrecht
ik zal r tussen half 12 tot kwart over 12 staan ! goed plannetje ?????
Heel goed plan, je zult mij daar wle zien.
Prof

Bericht door Prof »

Heel leuk om een aantal van jullie in het echt te zien. Rob nog heel hartelijk bedankt voor de catalogus. Stikker is ook leuk. Reeds op het spatscherm geplakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Erg onder de indruk van de uitlaten van ?

Groeten,

Simon
Gebruikersavatar
POWERSTROM
DL1000 berijder
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12-09-2004, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Woonplaats: 't Gooi

Bericht door POWERSTROM »

prof schreef:Heel leuk om een aantal van jullie in het echt te zien. Rob nog heel hartelijk bedankt voor de catalogus. Stikker is ook leuk. Reeds op het spatscherm geplakt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Groeten,

Simon
Erg onder de indruk van de uitlaten van ?
Ja was zeker leuk en een goed begin van 2005!
Zonder enige schaamte of bescheidenheid ben ik zo vrij om aan te nemen dat je mijn uitlaten bedoelt onder de zilvergrijze 1000 van......
:?: :arrow: POWERSTROM :!: Blij dat ze in dit nieuwe jaar weer even hebben kunnen knorren! Daar krijg ik het weer lekker warm van!
Catalogus is zeker een toppertje, en de sticker ziet er goed uit.
En voor degene die er niet bij waren, ook een heel goed, positief en vooral een gezond 2005!!!
Tropical greetings Michael
"The eyes of a friend are a good mirror"
Gast

Bericht door Gast »

ik kon er vanmiddag ook niet bij zijn, maar toch allemaal de beste wensen.
misschien kun je een foto plaatsen van die uitlaten, ben ik zeer in geintereseerd ik heb ook een dl 1000 en ben op zoek naar uitlaten.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hallo allemaal,

Voor allemaal natuurlijk de allerbeste wensen voor 2005!!!!
Net terug uit de Zwitserse sneeuw en dus niet op tijd om jullie te treffen in Utrecht.......... maar al wel deze foto's ontvangen van Rik en dus bij deze de link naar ons "P-Album" :!: :!:

De nieuwjaars bijeenkomst 2005 !

Zo te zien weer een gezellige V-Strom bijeenkomst :D

P.S. als er nog meer zijn........ mail ze me maar! (Wel graag, niet te groot van formaat)
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 10-01-2005, 11:07, 4 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Tuke

Bericht door Tuke »

Da's nog eens een ssssuperssssnelle service met die foto's .... lang leve het digitale tijdperk. Rob, nog bedankt voor de catalogus... had ik wat te lezen op de snelweg. Paul, bedankt voor de organisatie.....
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Heleen, bedankt dat is erg snel. Jammer dat jullie er niet konden zijn, maar wintersport is natuurlijk ook niet te versmaden. Als je/jullie nog een Louis-catalogus willen geef dan even een seintje. (PB-tje met adresgegevens) en ik stop hem een keer in de bus (of ik geef hem af) tijdens mijn tochten over Neerlands wegen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
VstromRuud

Bericht door VstromRuud »

Het ziet er inderdaad heel erg mooi uit! Een bezienswaardigheid
in Utrecht!

Hoeveel Strommers zijn er nu geweest?



gr. VstromRuud[/url]
Bandit

Bericht door Bandit »

Altijd te weinig, maar er komt zeker nog wel een volgende gelegenheid zullen we maar zeggen.

Het was TOPPIE, en mijn vrouw heeft mij net slaag gegeven met het dikke LOUIS boek, dat komt hard aan moet ik zeggen.
Voorlopig heb ik hem maar even opgeborgen op een veilig plekje.
8)
Harry

Bericht door Harry »

Zo te lezen een leuke middag geweest.

Als ik tevoren had kunnen inschatten dat het wel een paar uurtjes zou uitlopen, was ik zeker nog gekomen.

Wij zaten pas om ongeveer 13:00 op de motor.
Mijn kersverse strom had ik de dag tevoren opgehaald, dus ben ik beetje aan het inrijden en uitproberen.
Dat doe ik bij voorkeur over aardige binnenwegen en niet over de A2 naar Utrecht.
Maar ja dan ben je wel lang onderweg........

Dus maar een andere route gekozen. :oops:

Volgende keer beter

Harry
Plaats reactie