Tourrit België???

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Gast

Tourrit België???

Bericht door Gast »

Hallo iedereen,

Zoals ik hier al meermaals kon lezen worden er weleens tourritjes met mede-Strommers gereden. Wat ik dan spijtig vind is dat ik (tot nu toe) nooit mee kan. Gewoon omwille van het feit dat het in Nederland wordt gehouden en ik in België woon. En dat ik nog een voorlopig rijbewijs heb.

Vandaar dat ik dacht, kunnen we dit in België is niet organiseren. Dan kan ik tegelijk meer ervaring opdoen en van jullie meer leren over onze moto's. Jaja ik hoor ze al afkomen van dat is er weer eentje die ons gaat ophouden en blablabla. Maar je moet toch ergens beginnen hé. Ondertussen heb ik er nog maar 2300km mee gereden, vooral woon- werkverkeer. En in de weekends wat langere tochtjes van pakweg 200km. Dus ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die dit wel zien zitten.

Voor mij hoeft het geen warm weer te zijn om een tochtje te maken. Heb ondertussen al in zowat elk weertype gereden dan je hier in België kan vinden. Mochten er gegadigden zijn, laat het dan maar weten. Ik sta open voor alle voorstellen. Zolang het nog niet te ver is. (Binnen 2 maand zou ik mijn vast rijbewijs moeten hebben).

Groeten,

Philip
MacB

Bericht door MacB »

hoi philip,

Hier uwen dorpsgenoot nog eens. Ik zie dit zeker zitten.
Laat maar horen wanneer.

Groeten Marc :wink:


Ps. zijn mijn antwoorden op uw "private message" niet aangekomen??
Harry

Bericht door Harry »

Beste Phillis,

Dat lijkt mij een prima plan.
Graag hoor ik wanneer deze tocht op de planning komt. Maar graag nog even afwachten tot het weer wat wil verbeteren.

Als ""mooi weer rijder"" lees ik vol bewondering de verhalen op dit forum van de echte doorrijders.
Ondanks alle mooie hulpmiddelen, als verwarmde handvatten, handschoenen en onderbroeken is dat toch niet helemaal mijn hobby

Dus over enige tijd kom ik graag naar het zuiden
Kan ik mooi nog even oefenen, want mijn strompie komt in januari

Harry
Harry

Bericht door Harry »

oeps, foutje Phillies............ :oops:
Ivanhoe

Bericht door Ivanhoe »

Heb ook nog maar een voorlopige "A", dus momenteel kan ik ook alleen maar in Begië rijden. :cry:
Zeker geïnteresseerd in een Belgisch tourke.... 8)

Ivanhoe
Brunkes

Bericht door Brunkes »

Hoy Phillies,

ik rijd zeker mee als het weer een beetje fatsoenlijk is. Nu is het me nog ietsjes te koud, te nat en te zout ...

Groetjes. Brunkes
Gast

Bericht door Gast »

Hey iedereen,

Al bedankt voor de reactie's. Nu ben ik toch al zeker dat er interesse is. Ik ga er dus zeker mijn werk van maken om er een toffe rit van te maken. Zal wel hier en daar wat tips van jullie kunnen gebruiken of van de mensen die ik ken. Heb zoiets dus nog nooit gedaan.

Mijn voorkeur voor een tijdstip is natuurlijk ook dat het al wat warmer en droger is. Dat maakt het voor de meesten wat aangenamer denk ik. Maar daar zullen we het nog wel over hebben.

@dorpsgenoot, jawel hoor, had je berichten gekregen. Ik denk zelfs dat ik je al ben tegengekomen, ik reed richting Boom en jij reed richting Terhagen. Er was bij je een tweede motor?

Dus beste mensen, ik zal jullie op de hoogte blijven houden van de evolutie in een tourtochtje.

Groeten,

Phillies
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Wat ik zelf doe met een trip voorbereiden is Autoroute gebruiken tot in details (heb een Duitse 2005 via kazaa of e-donkey gevonden) en die daarna proefrijden. Soms hou ik er een andere programma naast (heb laatst http://www.viamichelin.com" onclick="window.open(this.href);return false; ernaast gehouden) om te controleren of ik overal wel in mag. Want autoroute is wel makkelijk en elke bocht en rotonde staat er letterlijk in, maar er staat vaak niet aangegeven dat het militair terrein is of een zandpad alleen maar voor fietsers. Althans in NL dan, voor de rit in de Pyreneeen ging het perfect. Ook voor bijvoorbeeld Noorwegen staat het kleinste berijdbare modderstroompje over een berg nog aangegeven. Vaak staan in Autoroute (zijn ook andere kaartprogrammas) ook alle restaurants en zo aangegeven. Als ik dan de naam in google gooi vind ik vaak wel een site daarvan.

Proefrijden blijft noodzakelijk om te kijken of je op een voorrangsweg rijdt en om te kijken of het eigenlijk wel een mooie route is en of je overal op elke dag in mag (aantal wegen in het groene hart die alleen wel of juist niet op zondag bereden mogen worden). Vaak kijk ik met het proefrijden ook nog even op het info bord aan het begin van het dorp om te kijken of er ter plekke nog leukere weggetjes te vinden zijn.

Ik vind het plannen wel leuk, maar er zijn ook makkelijkere manieren. Er zijn nog heel wat sites die routes online hebben staan die je na kan rijden. Ik ben alleen weer zo perfectionistisch dat ik het zelf wil maken...

Veel plezier, als het uitkomt kom ik misschien ook wel langs... Heb alleen (nog) geen V-Strom dan waarschijnlijk. Is dat erg?
fons

Re: Tourrit België???

Bericht door fons »

phillies schreef:Hallo iedereen,

Zoals ik hier al meermaals kon lezen worden er weleens tourritjes met mede-Strommers gereden. Wat ik dan spijtig vind is dat ik (tot nu toe) nooit mee kan. Gewoon omwille van het feit dat het in Nederland wordt gehouden en ik in België woon. En dat ik nog een voorlopig rijbewijs heb.

Vandaar dat ik dacht, kunnen we dit in België is niet organiseren. Dan kan ik tegelijk meer ervaring opdoen en van jullie meer leren over onze moto's. Jaja ik hoor ze al afkomen van dat is er weer eentje die ons gaat ophouden en blablabla. Maar je moet toch ergens beginnen hé. Ondertussen heb ik er nog maar 2300km mee gereden, vooral woon- werkverkeer. En in de weekends wat langere tochtjes van pakweg 200km. Dus ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die dit wel zien zitten.

Voor mij hoeft het geen warm weer te zijn om een tochtje te maken. Heb ondertussen al in zowat elk weertype gereden dan je hier in België kan vinden. Mochten er gegadigden zijn, laat het dan maar weten. Ik sta open voor alle voorstellen. Zolang het nog niet te ver is. (Binnen 2 maand zou ik mijn vast rijbewijs moeten hebben).

Groeten,

Philip
Philip laat maar weten wanneer de rit is , ik woon ook tegen de belgische grens en ben daar zo over heen.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Francourchamps here i come :P
Gast

Bericht door Gast »

Eau Rouge" vol in 6 lijkt mij ook wel wat!!
Laatst gewijzigd door Gast op za 15-01-2005, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Biker

Bericht door Biker »

remodato schreef:"L'au rouge" vol in 6 lijkt mij ook wel wat!!
In zijn 5 gaat hij toch net zo hard of niet?
Gast

Bericht door Gast »

biker schreef:
remodato schreef:"L'au rouge" vol in 6 lijkt mij ook wel wat!!
In zijn 5 gaat hij toch net zo hard of niet?
Een DL650 heeft een "echte" 6e versnelling. Jij hebt waarschijnlijk een DL1000, die heeft een 5 bak + een overdrive. Ik haal in de 6e versnelling de daadwerkelijke topsnelheid, i.t.t. de DL1000. Die valt in Eau Rouge heuveltje op waarschijnlijk terug, zodat je een tandje terug moet schakelen...

Die grijze flits in je linker ooghoek welke aan de horizon verdwijnt is dan dus dat zeseneenhalfje... :twisted:
Biker

Bericht door Biker »

remodato schreef:
biker schreef:
remodato schreef:"L'au rouge" vol in 6 lijkt mij ook wel wat!!
In zijn 5 gaat hij toch net zo hard of niet?
Een DL650 heeft een "echte" 6e versnelling. Jij hebt waarschijnlijk een DL1000, die heeft een 5 bak + een overdrive. Ik haal in de 6e versnelling de daadwerkelijke topsnelheid, i.t.t. de DL1000. Die valt in Eau Rouge heuveltje op waarschijnlijk terug, zodat je een tandje terug moet schakelen...

Die grijze flits in je linker ooghoek welke aan de horizon verdwijnt is dan dus dat zeseneenhalfje... :twisted:
Oké daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar ik kan het me op de 1000 wel veroorloven om een keertje een tandje terug te moeten schakelen, ik heb daar natuurlijk alle tijd voor met de voorsprong die ik dan al heb op een 650 :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Oké, op het rechte eind loop je waarschijnlijk iets bij me weg. Tot de bochten in zicht komen... alle zeilen bij om die lompe bak op het asfalt te houden! Kost niet alleen de machine veel energie, maar de berijder nog véél meer. Na 3 rondjes beginnen de remmen last van fading te krijgen en jij vervloekt de dag toen je koos voor de DL1000.

:lol: :lol: :lol:
Biker

Bericht door Biker »

Toch leuk als mensen jaloers zijn dan zeggen ze de gekste dingen :lol: Hahaha. Ik vind ook een 650 een toffe motor. Ik ben heb voorheen een Bandit 600 gereden en die was erg wendbaar, ik kan absoluut niet zeggen dat een 1000 een lompe bak is. Sterker nog ik heb ook op een 650 gereden maar ik kan niet zeggen dat ik de (snelle en ook de korte)bochten moeilijker doorkom. Het is een kwestie van vertrouwen in je fiets en de banden en dan kun je ermee doen wat je wilt!!
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

Hoezo lompe 'bak'............heb zeker nog nooit op een K75; Pan of Gold wing gereden..... :lol: :wink:

:arrow: De 1000 en de 650 zijn toch om hetzelfde frame gebouwd en is de versnellings BAK ook niet nagenoeg hetzelfde
Groeten Barry/Stroom2.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Achterbrug van de 650 is wat simpeler en lichter en verder zijn er ook motorisch wel wat verschillen, afgezien van de cilinderinhoud en 2 pijpen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

remodato schreef:... jij vervloekt de dag toen je koos voor de DL1000.

:lol: :lol: :lol:
Ik hoef alleen maar naar het gapend gat aan de linker zijde van de 650 het surplus aan vermogen van de 1000 te denken en ik weet het meteen weer :P 8) :lol:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

OFF TOPPIC !!!!! :evil:
Biker

Bericht door Biker »

Oke off topic we maken een nieuwe!
Gast

Bericht door Gast »

Opvallend dat slechts weinigen de humor in sommige topics weten te herkennen en er toch altijd weer een serieus verhaal van wensen te maken...

Biker: uiteraard is de DL1000 een dijk van een motor en misschien stiekem wel mijn volgende. Ik kon me dan ook niet aan de indruk onttrekken, dat jij de grappig bedoelde kwinkslagen in deze topic wel degelijk begreep en daar ook op reageerde.

Blijf lachen mensen!!!
Crazychris

Bericht door Crazychris »

lachen en lol maken doe ik altijd
maar er dit was een toppic over de rit in belgie en niet over zware loge bakken
Biker

Bericht door Biker »

Ik zag de humor er inderdaad wel van in. Kom we gaan naar een nieuw topic genaamd logge bakken! in Motorpraat.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Zolang het niet te veel uit de hand loopt moet het eventjes kunnen. En nu wordt er een corrigerend SCHREEUWTJE gedaan. Ook kunnen de modjes "ingrijpen" als zij dat wenselijk achten. Maar het mag van mij ook altijd met een behoorlijk stuk humor, want we zitten hier niet in een collegezaal of iets dergelijks. Blijf er de lol van inzien. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Zo ist maar net :!: :!: 8) 8)
Gast

Bericht door Gast »

Iron Horse schreef:Zolang het niet te veel uit de hand loopt moet het eventjes kunnen. En nu wordt er een corrigerend SCHREEUWTJE gedaan. Ook kunnen de modjes "ingrijpen" als zij dat wenselijk achten. Maar het mag van mij ook altijd met een behoorlijk stuk humor, want we zitten hier niet in een collegezaal of iets dergelijks. Blijf er de lol van inzien. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Helemaal mee eens, volgende topic
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wat dacht je van "V-Strom Tourrit Belgie" 8) Dan kan het onderwerp weer correct worden opgepakt. En een beetje zuidelijk wonende Nederlander moet zich toch wel geroepen voelen de oversteek te maken. Maar een beetje mooier weer zou het sneller doen gebeuren.

Ik zou zeggen, laten we dit oorspronkelijk door onze zuiderburen gestarte topic niet vergallen, maar het (door hen) nieuw leven (laten) in blazen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

crazychris schreef:Francourchamps here i come :P
Sorry, maar het is Francorchamps.
Fred

Bericht door Fred »

remodato schreef:Oké, op het rechte eind loop je waarschijnlijk iets bij me weg. Tot de bochten in zicht komen... alle zeilen bij om die lompe bak op het asfalt te houden! Kost niet alleen de machine veel energie, maar de berijder nog véél meer. Na 3 rondjes beginnen de remmen last van fading te krijgen en jij vervloekt de dag toen je koos voor de DL1000.

:lol: :lol: :lol:
op 100 meter krijg je er 30 aan je broek, koppel hé
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Beste zuiderstrommers,

Uit dit onderwerp merk ik dat jullie het jammer vinden dat we de meeste meetings in nederland houden.

Dit lijkt mij meer dan logisch daar dit een nederlands forum is.

Vanzelfsprekend willen wij (ik zeker) graag eens een meeting in belgie meemaken als jullie dit organiseren.

De voorwaarden waaronder wij buitenlandse meetings bezoeken zijn:

Ruimte voor onze motoren.
Voldoende gelegenheid om je te vermaken.
Gelegenheid voor een hapje en een drankje.
Dichtbijzijnde campeergelegenheid.
of een 5 sterren Hotel met zwembad.
Een leuke omgeving om te toeren.

Vanzelfsprekend verwachten wij, daar wij Nederlanders zijn, dat dit geheel voor rekening van onze gastheren is.

Jullie uitnodiging zien wij noordelijke strommers dan ook met veel belangstelling tegemoet.

Robert
E-Strom

Bericht door E-Strom »

bleuberry schreef:Dit lijkt mij meer dan logisch daar dit een nederlands forum is.
of een 5 sterren Hotel met zwembad.
geheel voor rekening van onze gastheren is.
De knipoog is wel duidelijk denk ik, maar toch even een correctie. Volgens de voorpagina is dit geen Nederlands forum:
"V-Strom Forum Nederland is opgericht in maart 2004. Het forum is de virtuele ontmoetingsplek voor V-strom motorrijders in Nederland, België en andere plekken waar Nederlands een voertaal is..."
Valt Afrikaans hier ook onder? 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Bedankt Emile je was me al voor zie ik.

Verder denk ik niet dat we zo zwart/wit moeten denken. In Nederland is het al een probleem om het iedereen naar de zin te maken vanwege de aanrijtijd/kilometers en dat is het in combinatie met Belgie nog een groter probleem. Maar dan alleen wanneer je er iedereen in wilt betrekken. Je kunt natuurlijk ook regionaal iets organiseren. En dan is een combinatie NL/B denk ik goed mogelijk.

En was uiteraard van blueberry als een grap bedoeld (was alleen de smiley's vergeten :lol: ) maar er zijn dus volop mogelijkheden. Ik zou zeggen laat er iemand een grens(overschrijdend) voorstel doen. En ook daar kan het zeker in het begin van dit jaar nog betekenen dat het eerst een meeting is zonder toertocht. Gewoon effe bijkletsen onder het genot van een kop koffie (of een pintje).
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

jah n dagje antwerpen of brussel ofzo
MacB

Bericht door MacB »

Daar kan je met de moto niet veel gaan doen 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Zoals het weer vandaag is (hier althans) zie ik daar ook niet veel in en rij ik lekker in mijn 4-wieler. Maar voor een meeting zonder toerrit kun je natuurlijk overal afspreken. En Antwerpen is voor mij in ider geval geen probleem met ca. 125 km.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

beu, zullen we allen nog effe binnenblijven, na regen komt zonneschijn
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Beste strommers,

Natuurlijk was mijn tekst niet serieus bedoelt, maar een leuke meeting in de ardenne of zo van de zomer lijkt mij zeker leuk !

Robert
Gast

Bericht door Gast »

Hey Strommers,

Het gedacht leeft toch nog onder jullie ;-)

Een tourtocht Ardennen was waar ik ook al had over nagedacht. Maar zoals Iron Horse het al aangaf is het misschien interessant om eerst een meeting te houden en dan over de mogelijkheden bijkletsen met een koffietje.

Maar zoals het weer nu is zal dat niet direkt zijn. Wat wachten op de zon en een graadje of 15.


Tot later,

Philip
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Nou philip,

Misschien is zaterdag 30 april 2005 een idee, bij ons in nederland is het dan een feestdag waar een hoop mensen onderuit willen komen. :wink:

Of zaterdag 7 Mei, de dag ervoor speelt mijn favoriete voetbalclub tegen fortuna Sittard dan zit ik aardig in de richting als ik daar een motel of zo pak.

Het weer zal rond die tijd ook wel wat aangenamer zijn. :lol:

(

Verzin maar iets maar wacht niet te lang met plannen anders is iemand anders je voor )

Robert
Gast

Bericht door Gast »

hey Robert,

zaterdag 30 april lijkt me wel wat voor een meeting. Zal hierover is een polletje beginnen.
Hoe en waar zal ik ook nog wel proberen uit te pluizen.

Binnenkort na mijn rijexamen(3 maart en hopelijk erdoor) en nog 2000km te gaan voor mijn 6k beurt, ga ik mijn Strom bij Hoegee in Giessen laten afstellen. (Heb er een andere uitlaat opstaan en dan is dat best wel eens nodig denk ik.) Dan ben ik dus in Nederland en dan lijkt het me ook wel wat om met een enkeling uit de buurt is af te spreken. Maar dat voor later.

See ya,

Philip
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Voor een eenvoudig treffen zonder toeren (met zekerheid NIET in deze tijd en het huidige weertype), hoeft dat denk ik niet zover in de toekomst te liggen. Ik praat voor mezelf dan wel over een 4-wieler aankomst, kun je dat niet dan kan het wat moeilijker zijn. Je kunt het zo moeilijk of gemakkelijk maken zoals je zelf wilt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

phillies schreef:Hey Strommers,
Het gedacht leeft toch nog onder jullie ;-)
Philip
Phillies,

als je hulp nodig hebt, laat dan maar iets weten. Ik heb trouwens een beetje ervaring met meetings organiseren. Ik heb er 3 voor de VX800 mailing list in mekaar gebokst: 2 in de Ardennen (vertrek vanuit omgeving Vilvoorde) en 1 in de Vogezen (vertrek vanuit Bussang). Als je roadbooks nodig hebt, dan hoor ik het wel.

Groetjes
André
Gast

Bericht door Gast »

Hey P2U,

Bedankt dat je met me mee leeft. Het is toch moeilijker dan ik dacht. OK, heb nog niet zoveel tijd gehad(altijd maar werken) om me er serieus op te concentreren. Dus alle hulp is welkom.
Dat de toer of meeting eraan komt ben ik zeker van. Alleen moet het weer wat beter zijn en zou alles een beetje degelijk georganiseerd moeten zijn. Maar er zijn hier op het forum mensen genoeg die daar ervaring in hebben. Tja ben nog een jong snaakje in jullie ogen, dus die ervaringen kan ik niet meedelen met jullie. Ben wil iemand die initiatief neemt en daarom had ik dit topic gestart.
Nu eerst maar zien dat ik donderdag in mijn examen slaag. Met al die sneeuw van vorige week en daarvoor ging dat niet door.

groetjes,

Phillies
Plaats reactie