zondag stukje rijden???

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Sander

zondag stukje rijden???

Bericht door Sander »

Wie heeft er zin om morgen (zondag) en stukje in de omgeving rtterdam hellevoetsluis denhaag te gaan rijden.. misschien even langs de kust wat drinken.. ik hoor het graag!!!
Bandit

Bericht door Bandit »

Door drukke werkzaamheden thuis, ben ik morgen middag wel beschikbaar :lol: . Ik wet niet of dat telaat is voor jouw ?

Groetjes Toon 8)
Sander

Bericht door Sander »

ik ben morgen ochtend nog even online ik wilde via het pondje naar maassluis binnen door naar scheveningen misschien gaan
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

Hoi Sander,

Kay en ik hadden voor zondag dezelfde plannen, de voorspellingen zijn te goed om niet even een tourtje te maken! Neem aan dat jij vertrekt vanuit Hellevoet, welke tijd had je in gedachten? Ik dacht zo rond 14:00 uur. Laat jij het even weten, dan kunnen we even afstemmen. Met name het stoppie langs de kust om even wat te drinken klinkt goed!
Sander

Bericht door Sander »

lijkt me goed uurtje of 1300 neem ik de pond naar maassluis....
Sander

Bericht door Sander »

wel lekker wennen morgen want de motor is 3 weken weg geweest voor de abs en kabelboom... heerlijk weer een stroomen morgen!!! maar wat doen Wij bandit? spreken we af in hellevoet of bij de pont
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

uurtje of 13:00 bij de pont is prima, ter info: hij vertrekt op 00, 20 en 40. En dat wennen is toch zo gebeurd, 't is als op een oude fiets toch :lol:
Bandit

Bericht door Bandit »

Sander schreef:wel lekker wennen morgen want de motor is 3 weken weg geweest voor de abs en kabelboom... heerlijk weer een stroomen morgen!!! maar wat doen Wij bandit? spreken we af in hellevoet of bij de pont
Kwart voor een bij het shell station in Hellevoetsluis, is voor mij wel haalbaar :D
Diffie

Bericht door Diffie »

He luitjes
Jammer dat ik morgen al een afspraak heb staan anders had ik ook graag met jullie meegegaan :(
Nouja de volgende keer dan maar.

Have fun morgen!

gr. Simon
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik weet nog niet in welke windrichting ik ga rijden. Richting zee is (voor mij) altijd maar een beperkte route. Maar misschien dat het toch wel de Scheveningse boullevard wordt. Ik neem aan dat jullie motorstop dan op de "welbekende en algemene" motorparkeerplek is. Ben daar regelmatig maar zie er tot nu toe nooit een medestrommer. Wie weet morgen misschien wel. (als ik die richting uitga natuurlijk) Ik overweeg ook richting het oosten te gaan het weer is er ideaal voor en de mogelijkheden een stuk meer dan richting zee.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Sander

Bericht door Sander »

bandit schreef:
Sander schreef:wel lekker wennen morgen want de motor is 3 weken weg geweest voor de abs en kabelboom... heerlijk weer een stroomen morgen!!! maar wat doen Wij bandit? spreken we af in hellevoet of bij de pont
Kwart voor een bij het shell station in Hellevoetsluis, is voor mij wel haalbaar :D
is goed zie ik je om die tijd bij de shell.. wat doen jullie in maassluis.. we kunnen bij de pont afspreken? even langs scheveningen bakkie doen met een lekker tapasje! aansluitend door naar de bollen route? gewoon lekker verdwalen?
Sander

Bericht door Sander »

Iron Horse schreef:Ik weet nog niet in welke windrichting ik ga rijden. Richting zee is (voor mij) altijd maar een beperkte route. Maar misschien dat het toch wel de Scheveningse boullevard wordt. Ik neem aan dat jullie motorstop dan op de "welbekende en algemene" motorparkeerplek is. Ben daar regelmatig maar zie er tot nu toe nooit een medestrommer. Wie weet morgen misschien wel. (als ik die richting uitga natuurlijk) Ik overweeg ook richting het oosten te gaan het weer is er ideaal voor en de mogelijkheden een stuk meer dan richting zee.
mee eens maar met dit weer de motor op scheveningen zetten is wel heel heel mooi... ja we staan op de motorstalling op de boulevard... weet nog net hoelaat maar denk rond 1415.. nog even en het is een meeting lol
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

Hier Maassluis: wij staan rond enen bij de pont. The weather looks great!!!!
Sander

Bericht door Sander »

Xavier schreef:Hier Maassluis: wij staan rond enen bij de pont. The weather looks great!!!!
lekker ik heb afgesproken om om 1245 weg te rijden uit hellevoet.. lijkt me dus beter om om 1330 bij de pont te staan anders staan jullie zo lang te genieten van het zonnetje naast de strom!! hihihi he tot vanmiddag!!!
Remko

Bericht door Remko »

Ik stond om 08.00 uur bij de pont!!!!

En ik maar werken......




:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik vertrek over een half uurtje samen met een Diversion eerst in Noordelijke richting. Afhankelijk van hoe die rit uitpakt rij ik dan misschien op de terugweg over de boullevard in Scheveningen. Dat zal wel een stuk later dan 14:15 zijn. Dus wacht niet op mij, de kans is klein dat ik er zal zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

ok, 13:30 bij de pont is ook prima. Maar waarschijnlijk staat met dit weer de ijskar er weer, dus iets eerder is voor ons geen probleem!
Sander

Bericht door Sander »

LEKKKEERRRR ik ook een ijsje!!!
Plaats reactie