Veluwe en IJsselvalei Vstrom rit.....Zaterdag30 augustus.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

De optimale routelengte

150 kilometer
20
35%
180 kilometer
8
14%
De volle route (ca 220km)
29
51%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Hantss

Bericht door Hantss »

Inderdaad een fantastische mooie rit en een hele mooie dag.
En handig zo'n dag om te kunnen spieken wat voor materiaal er allemaal is en ervaringen te horen. Op het verlanglijstje staan nu valbeugels en een tankpad.

Paul nogmaals bedankt
Willystrom

Re: Beeldmateriaal van de toertocht

Bericht door Willystrom »

motormotor schreef:Hallo allemaal,

Ook wij hebben een heerlijke dag gehad. Liana heeft weer de nodige beelden geschoten.... (ik moet die 15 GB van de vakantie nog wegwerken) en het eerste stukkie staat online... Ondermeer die "off road" rit.
Tja, Youtube zal de kwaliteit wel knijpen.... AL het filmmateriaal past net op een DVD'tje..

Paul bedankt voor de mooie tocht.

Groeten Holger en Liana

oja, de link....http://nl.youtube.com/user/erikvzh87" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuk man,het eerste filpje dat ik zie ben ik meteen levensgroot in beeld(waar ik nog net voor die tegenligger links af sla) SUPERR.
harlam

Bericht door harlam »

hi!

Silvia and myself would like to thank you all for such a beatiful ride. We had fun, and we are a bit tanned also, well, just the nose . :D

hope to see you again, I´ll keep an eye to the meetings section!
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Inderdaad. erg leuk om jezelf eens te zien. Meestal sta ik er zelf niet op omdat ik altijd de camera beet heb :) Ben nog bezig me de filmpjes en fotos die ik gemaakt heb, zodra ze online staan meld ik ze hier.

Goeie tourtocht, heel goed gemaakt, alleen -iets- te lang voor mij. Volgende keer vul ik wat kortere rit in bij de poll :D :D :D

Frenkie

-update- check t zelf hier http://www.youtube.com/v/nIbIdFWntGw" onclick="window.open(this.href);return false; voor het drive by filmpje en

hier mijn fotoos in een albumpje http://s332.photobucket.com/albums/m357/FrenkieNL/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Gast op za 30-08-2008, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Motormotor

Bericht door Motormotor »

Tis wat.... een leuk stukkie rijden en mensen zeuren dan ook nog dat het te lang was.... :wink: :wink:
Een laatste filmpje online gezet voor vanaovond....
Dag was lang genoeg.... en na een hele dag in het zadel is een bureaustoel ook niet alles....
:? :?

zie: http://nl.youtube.com/user/erikvzh87" onclick="window.open(this.href);return false;
Dgr

Bericht door Dgr »

Gelukkig, het forum is weer online :D

Ik zat al met smart te wachten op de foto's en filmpjes!
Vooral dat filmpje van de haarspeldbochten vind ik erg leuk, daar rij je achter mij :)

Heb zelf achteraf te weinig foto's gemaakt, maar heb er een paar online gezet:
http://home.wanadoo.nl/tdg/vstrom/30-8/
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Bericht door TT-Strom »

Nogmaals bedankt Paul, alle lof!

De rit was super georganiseerd, mooie route en iedereen bleef goed bij elkaar. Ook de ontvangst bij De Valkenier was top.

Voor herhaling vatbaar!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »


Pfff gelukkig we kunnen er weer op :P :!: :wink:

Nou......wij hebben foto's zat!!! (Stroom2/Arjan/en ikke)
Op het eind zitten er een aantal hele mooie bij :arrow: goed gedaan Arjan!!
Mocht er iemand een afdruk van willen laten maken dan kan je mij PB-en voor het originele formaat.
Wel ff het juiste foto nr. doorgeven.......ik ken helaas toch nog niet alle namen/nicknames/V-Stroms uit mijn hoofd :oops:
Hier is de link naar al onze foto's:


Veluwerit 30-08-'08
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Ik vond het ook geweldig! We kunnen spreken van een geslaagde dag!

Perfecte ontvangst bij Valkenier, perfecte koprijder, (niemand is fout gereden), schitterende route, heerlijk broodje kroket, heerlijk ijsje met slagroom, schitterend weer, geen brokken. Wat wil je nog meer.
Een klein nadeel is dat ik een enorme zere kont had aan het eind van de dag, maar dat nemen we voor lief. (Toch eens een gelzadel overwegen, :mrgreen:)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor herhaling vatbaar!
Bedankt allemaal voor de gezelligheid. En bedankt Paul, in het bijzonder! Als ik m'n gelzadel heb, doen we de Veluwe/IJsselvallei/Twentetocht! :lol:


Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
JuffrouwMier

Bericht door JuffrouwMier »

Met tranen in m'n ogen :cry: :cry: lees ik jullie reacties en bekijk ik de foto's en filmpjes.
Wat jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Zo'n mooie omgeving, zulk mooi weer en al die mooie motoren en gezellige mensen.
Volgend jaar wordt deze rit toch hopelijk wel weer gereden he :?: :!:
Ik had nu helaas een andere afspraak, maar voor de volgende keer laat ik er niets en dan ook niets meer tussenkomen :evil:
En nu ga ik weer verder huilen :cry: :cry:
Hantss

Bericht door Hantss »

Stroompje schreef:
Pfff gelukkig we kunnen er weer op :P :!: :wink:

Nou......wij hebben foto's zat!!! (Stroom2/Arjan/en ikke)
Op het eind zitten er een aantal hele mooie bij :arrow: goed gedaan Arjan!!
Mocht er iemand een afdruk van willen laten maken dan kan je mij PB-en voor het originele formaat.
Wel ff het juiste foto nr. doorgeven.......ik ken helaas toch nog niet alle namen/nicknames/V-Stroms uit mijn hoofd :oops:
Hier is de link naar al onze foto's:


Veluwerit 30-08-'08

Wauw, fantastisch mooie foto's. Hele mooie close-ups. Mijn complimenten
Laatst gewijzigd door Gast op ma 01-09-2008, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dgr

Bericht door Dgr »

Geweldig, al die foto's van onderweg :worship:
Zal thuis even een mailtje sturen met de nummers, wil er wel eentje uitprinten als herinnering 8)
Bandit

Bericht door Bandit »

Zo............. dat zag er uit als een heerlijke motordag, en aan de voorgaande reacties te lezen is het dat ook geweest.

Ik zelf heb deze keer verstek moeten laten gaan, en de reden daarvoor was dat een uitbreiding in de familie op komst was. :wink:

En ............ Ja hoor de laatste dag voor het weekend werd ik OPA :D :D :D.

Dit was zoals jullie misschien wel zullen begrijpen voldoende reden om deze dag aan mij voorbij te laten gaan. Je hoofd staat dan echt ergens anders naar, en drukte zat natuurlijk.

Een volgende keer moet het er maar weer van komen.

BIJDEWEE........ schitterende foto's en heel leuke filmpjes op You Tube.

Groetjes aan allen.

Toon 8)
Jappiededeur

Bericht door Jappiededeur »

eerst alle complimenten voor Paul voor deze mooie route. 8) dacht je dat je al alles gezien had van NL... krijg je dit :lol:
erg van genoten, hadden we zeker niet willen missen.. de fotos zijn erg goed gemaakt, drive by filmpje geeft je een goede indruk hoe lang de stoet was net zoals de panorama foto.

ik zal donderdag nog wel wat foto's/filmpjes selecteren en een linkje plaatsen.

:bye:
Van

Bericht door Van »

ondanks dat ik er maar voor een deel bij ben geweest vond ik het een hele leuke ervaring, al die v-stroms bij elkaar, het mooie weer, een mooie tocht en van alles meer.
de tocht ga ik zeker nog een keer rijden.
bedankt!
V-Strom for fun

Bericht door V-Strom for fun »

dames en heren was een geweldige top dag een ieder bedankt voor zijn inzet heb enorm genoten denk dat ik dat names de gehele groep kan zeggen bedankt !!!!!!! :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
FransM
DL650 berijder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29-01-2008, 20:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Gouda

Bericht door FransM »

Fantastisch hier aan deel te hebben genomen !
Zit nog na te genieten.

Paul: Bedankt
En natuurlijk ook iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen

En alle deelnemers natuurlijk ook!
Echt een gezellige motordag met top weer !

Veel mensen de hand geschud en kennis gemaakt.
Helaas kan ik niet iedereen meer terugplaatsen op het forum.
Maar daar hebben we allemaal moeite mee lees ik.

Foto's en filmpjes worden verslonden !

8)
Frans
Yamaha XJ 600 Rood/Wit 1984 => V-Strom DL650T K8 ABS antraciet => GARMIN ZUMO 550 op Migsel !
Varioschermpje - Valbeugels orig.Suzuki - witte knippers
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Bericht door PvdBogaard »

Heel mooi om te horen dat het goed bevallen is. Had iets meer feedback verwacht rond "de lengte van de rit" :roll:

Maar dan maken we hem volgend jaar gewoon langer. Toch? 300 km is een mooi getal.

Nee beste Strommers. Geen idee of er een vervolg komt. Het is geen sinecure om alle kleine dingetjes op te pakken en te verbeteren. En dan nog is het de vraag of een verbetering in mijn ogen voor de meeste anderen op gelijke manier wordt ingeschat.

Enne vooral niet vergeten:

De Valkenier, bedankt voor de verzorging. De rit ging op deze manier op de enige juiste manier van start :) :)

Maar de volgende keer, als ik voldoende moed heb, zal het aantal pondjes gehalveerd zijn .Dat bleek inderdaad voor te veel oponthoud.

Ik heb nog wel een route die over heel veel rivierdijken gaat. Van Nijmegen tot aan de Biesbosch. Een najaarsidee? Moet nog wat aan gesleuteld worden, maar ....

Paul.
Motormotor

Bericht door Motormotor »

Nou het is allemaal al gezegd...... :lol:
dus nog maar meer om te bekijken :shock:
Naast de filmpjes (8 nu op: http://au.youtube.com/profile_videos?user=erikvzh87" onclick="window.open(this.href);return false; ) is het gelukt om ook nog wat foto's te uploaden, zie:
http://erikvzh.hyves.nl/album/31061148/ ... g_08/9Wxr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Was in iedergeval fantastisch... nog een keer overdoen. Zo rond de kerst. Is het allemaal heel sfeervol :roll:

groeten

Holger
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Hmm, als je hem nóg langer gaat maken, én met hetzelfde tempo ( laag ) blijft rijden, dan gaat de tocht 6-7 uur duren.......

:roll:
V-Strom for fun

Bericht door V-Strom for fun »

hahahaha nee lengte was perfect 1 keer pondje eruit scheelt een half uur en ach we hadden de tijd :wink:
Muissie

om lekker in herhaling te vallen :-)

Bericht door Muissie »

Hey !
Ik vond het afgelopen zaterdag super ! Heb errug genoten van een geweldige rit. Zal hem in mapsource een beetje aanpassen en dan zelf nog een keertje rijden. Hopen dat er dan ook geen geldkloppers op de dijk staan :wink:
Zelfs voor mij met mijn pols was de rit goed te doen (ok .. ibuprofen heeft ook een handje geholpen :roll: ) Maar ik ben ook lange ritten en hele dagen rijden gewend. Geen last van zadelpijn in mijn geval, ondanks dat ik niet zo'n gelzadel heb. Dus zo'n mooi rond getal als 300 km kan geen kwaad in mijn ogen. Eerder starten is wellicht een goede optie dan ?
Groetjes, Renate
ps .. thanx allemaal voor de foto's en filmpjes :D
Motormotor

Bericht door Motormotor »

Bij een langere tocht is het wellicht een goed idee om deze op een camping te laten beginnen...... :idea:

In de vakantie met name op de heen en terugweg routes gehad rond de 500km. Na 400 km begin ik toch ook wel erg heen en weer te schuiven op het zadel. Dus om er een leuk dagje van te maken zou het geheel niet boven de 400km uitmoeten komen inclusief heen en terugreis. Wij hadden 420km aan het eind van de dag op de teller staan en we zijn niet degenen met de langste reis naar het startpunt.

Wellicht een idee om met twee of drie personen een tocht uit te zetten.

groeten en tot een volgende keer
hoeky75

Bericht door hoeky75 »

Allereerst wil ik paul bedanken voor zijn inzet om deze fantastische tocht te plannen , voorverkennen en uiteindelijk voor te rijden. Helemaal TOP.
Ik vond het een fantastische dag, KM maakt mij niet uit mag ook langer... Maar ik ga hem zeker nog een keer rijden.

de foto's zijn erg mooi en ook de filmpjes op you tube zijn leuk.
Het was ook fantastisch om te zien hoe deze stoet van strommetjes het landschap doorkruiste, werelds.

Iedereen bedankt voor deze hele leuke dag!!!!!

Groetjes hoeky75 (danny)
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Spip70 »

Om te beginnen, Paul :worship: , een hele mooie tocht, qua lengte voor mij perfekt, dit ben ik wel gewend (incl. heen en terug naar huis). De pontjes :?: , ach, dan kom je weer eens uit het zadel :P en het heeft zijn charmes.

Hier mijn aandeel aan foto's:
http://picasaweb.google.nl/JohanF.Pieterse/Veluwe2008

Stroompje en familie, prachtige foto's :!:

Aan iedereen, het was hartstikke leuk, ik hoop gauw weer met jullie zo'n tocht te maken (Friesland?)

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

motormotor schreef:Wij hadden 420km aan het eind van de dag op de teller staan en we zijn niet degenen met de langste reis naar het startpunt.
idd, mss omdat ik in zuid-limburg woon, dat het me dan te veel is. Anyway, misschien moet ik wel een leuke toertocht door de eifel opzetten om jullie hetzelfde te gunnen :) een andere optie is dat ik na een pauze-halte het voor gezien houd als ik weer zo'n end naar huis moet rijden. We zien wel volgend jaar :)
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Mooie foto's Johan, vooral die close-up van mij met dat ijsje ! :lol:

Dank je wel !!


Groet Johan I
Muissie

Bericht door Muissie »

misschien is het anders een idee dat de hele stoet gezamenlijk begint en dat er na de gezamenlijk lunch twee groepen komen ? 1 voor een wat kortere rit en 1 voor een lange rit ?!
haak ik gelijk in op het idee van een ander dat er meerdere personen zo'n rit organiseren.
Gebruikersavatar
FransM
DL650 berijder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29-01-2008, 20:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Gouda

Bericht door FransM »

FrenkieNL schreef:misschien moet ik wel een leuke toertocht door de eifel opzetten om jullie hetzelfde te gunnen :) We zien wel volgend jaar :)
Frenkie, een rit door de Eiffel staat op mijn verlanglijstje. Ga jij die organiseren ????

Dit trekt mij meer dan een rit in Friesland, met alle respect voor de Frieslandrit !

Bossen, groen, bochten en bergen......

Omdat ik 220 km van het zuiden van Limburg woon zou ik daar in de buurt gaan slapen. Een rit van 250 km aldaar geen bezwaar dan.
En dan weer blijven slapen om vervolgens de derde dag naar huis te rijden o.i.d.

Misschien een herberg o.i.d. regelen voor de overnachting van al die V-strom-Hollanders.

b.v. eerste nacht zelf regelen
de dag van de rit - 9.30 uur vertrek met zijn allen
's-avonds na de rit lekker dineren op zijn Duits met natuurlijk een Biertje.
Lekker napraten omdat je nog niet naar huis hoeft.
Volgende dag ontbijt en keert iedereen huiswaarts.

ach ik zit weer hardop te dromen......
Yamaha XJ 600 Rood/Wit 1984 => V-Strom DL650T K8 ABS antraciet => GARMIN ZUMO 550 op Migsel !
Varioschermpje - Valbeugels orig.Suzuki - witte knippers
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ja, zelfs ik ben heel thuis gekomen. Ondanks de steeds opkomende hoestbuien. Waar dat aan gelegen heeft weet ik nog steeds niet :?: :?:
En "de valkenier" hartelijk dank voor de koffie met cake... (alhoewel sommigen er toch wel erg van moesten hoesten... Nog een koffie Peter ?)
Alle gekheid op een V-Strom; Paul, het was genieten met een GROTE T. (of een E, G, N, I). Van de tocht, het weer, het gezelschap, (wat wil je ook met zoveel Brabanders :lol: )de omgeving en de gastvrijheid. Echt voor herhaling vatbaar. Nu even foto's en filmpjes kijken.

HouDoe en bedankt holéé holéé.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
FireTaz

Bericht door FireTaz »

he frans, op dromen moet je zuinig zijn hoor. de eifel staat ook op mijn verlanglijstje sinds dit jaar. en als er een kans is om daar te gaan toeren probeer ik er bij te zijn.

en paul, nog bedankt voor de mooie tocht van zaterdag. hoe je dat met het weer voorelkaar hebt gekregen snap ik niet maar de tocht was in één woord schitterend! [/i]
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Strommers...... :arrow: graag bij de nabestelling via mail, de nrs. opgeven die tussen de haakjes (...) links naast de foto's bij fototitel staan :!:

Anders is het zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg.........
:roll: :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

Stroompje schreef:Strommers...... :arrow: graag bij de nabestelling via mail, de nrs. opgeven die tussen de haakjes (...) links naast de foto's bij fototitel staan :!:

Anders is het zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg.........
:roll: :roll:
Was ik toch niet de enige? :D Maar super mooie foto's Heleen ! komplimenten!
Calliope

Bericht door Calliope »

JuffrouwMier schreef:Met tranen in m'n ogen :cry: :cry: lees ik jullie reacties en bekijk ik de foto's en filmpjes.
Wat jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Zo'n mooie omgeving, zulk mooi weer en al die mooie motoren en gezellige mensen.
Volgend jaar wordt deze rit toch hopelijk wel weer gereden he :?: :!:
Ik had nu helaas een andere afspraak, maar voor de volgende keer laat ik er niets en dan ook niets meer tussenkomen :evil:
En nu ga ik weer verder huilen :cry: :cry:
Dat sentiment deel ik :( Foto's zien er fantastisch en heel gezellig uit!
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

FrenkieNL schreef:
Stroompje schreef:Strommers...... :arrow: graag bij de nabestelling via mail, de nrs. opgeven die tussen de haakjes (...) links naast de foto's bij fototitel staan :!:

Anders is het zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg.........
:roll: :roll:
Was ik toch niet de enige? :D Maar super mooie foto's Heleen ! komplimenten!
IK heb ze al doorgegeven naar mijn oudste...Arjan!!
Het was voor hem weer eens wat anders dan :arrow: 'Auto's met stickers' :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
FrenkieNL

Bericht door FrenkieNL »

FransM schreef:
FrenkieNL schreef:misschien moet ik wel een leuke toertocht door de eifel opzetten om jullie hetzelfde te gunnen :) We zien wel volgend jaar :)
Frenkie, een rit door de Eiffel staat op mijn verlanglijstje. Ga jij die organiseren ????

ach ik zit weer hardop te dromen......
Ik kan je wel alvast een beetje laten door-dromen met deze site vol met Eifel-GPS-toeren.
Petra

Bericht door Petra »

Wij gaan gewoon nog even een weekendje naar de Eiffel....

Xieje Kermit en Petra
Suzie

Bericht door Suzie »

Het heeft even geduurd voordat ik in staat was om te antwoorden, ik ben nog steeds onder de indruk van deze tocht: Perfect gewoon! :-)}

Opvallend prettig was de relaxte sfeer. Leuke mensen dat Strommervolk, bedankt voor de gezelligheid!


Groet,
André
Diversion

Bericht door Diversion »

Ik kan je wel alvast een beetje laten door-dromen met deze site vol met Eifel-GPS-toeren.
Frenkie,
wat een geweldige website! Echt Deutsche Gründlichkeit. Als je nog een paar van die sites weet, kunnen we beter links naar die sites plaatsen i.p.v. de Route Database waar toch bijna geen topics onder staan. (Of vloek ik nou in de kerk?).
Ik heb jouw link in elk geval in mijn favorieten gezet (alvast voor volgend jaar).

ps. mijn broek is echt mooier
Fleetwood Mac

wat un misser

Bericht door Fleetwood Mac »

Helaas als ik de beelden en het commentaar zie en lees hebben we echt iets gemist, maar hadden helaas een andere afspraak staan......:cry:
Maar volgend keer proberen we er ook bij te zijn 8)
Jappiededeur

Bericht door Jappiededeur »

Beetje aan de late kant, het is niet veel, maar toch even de moeite genomen om het te uploaden :lol:

filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=SVAnSfwe6EI

(veel geknipt, overige was te shockerig, inzoomen en de camera stilhouden ging blijkbaar even niet)


en de fotos
(klik voor groter formaat)

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Dgr

Bericht door Dgr »

Leuk beeldmateriaal! Wil je m'n complimenten doorgeven aan de fotograve/cameravrouw? :wink:
Jappiededeur

Bericht door Jappiededeur »

aight! 8)

hier nog een filmpje door haar: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=bJholNy6E1Q

ze kan het wel!
Van

Re: Veluwe en IJsselvalei Vstrom rit.....Zaterdag30 augustus.

Bericht door Van »

van het weekend heb ik de route nog een keer gereden met mijn vrouw en we hebben werkelijk genoten. wat een fantastische tocht, heerlijk.
complimenten.
Plaats reactie