11 april 2008, de toertocht naar het hoge noorden, wie, waar

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Bandit

11 april 2008, de toertocht naar het hoge noorden, wie, waar

Bericht door Bandit »

Zo, nu wordt het zo langzamerhand tijd om e.a. op een rijdje te zetten.
Zullen we maar een lijstje maken met namen en tijden van vertrek, tenminste als we nog plannen hebben om er een gezellig toertochtje richting Friesland van te maken.

Wie. waar van daan. vertrektijd.

Bandit Hellevoetsluis 08.00
Bandit

Bericht door Bandit »

je kunt (net als in de toppic) gewoon je naam in vullen hoor, dan kunnen we daarna gewoon een verzamelplaats afspreken. :lol:

8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Afbeelding .....eh ..... :arrow: zo te zien ga je alleen, Toon :!:
(komt dat omdat je nu H* rijdt....)
:wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Geplaatst: do jan 17, 2008 10:51 pm Onderwerp: verzamelen

--------------------------------------------------------------------------------

Bandit en Nostrom verzamelen in Moordrecht om 10 uur in de Vrijdagmorgen om aldaar het eerste lekkere bakkie koffie te doen met een ...... bij het truckers restaurant onderaan de afrit,om aldaar meerdere meerijders vanuit onze richting mee te nemen naar het noorden,en vertrekken vanaf daar om 10.30 uur via...........naar utrecht want daar ken je een heerlijke uitsmijter eten rond het middaguur.

Daarna stijgen we op via..................... om aldaar nog eens een heerlijk bakje koffie te drinken met een ...............,en vervolgens rijden we verder naar het noorden om aldaar aan te komen rond 17.30 a 18.00 uur.

Dan stallen wij ons paradepaartje achter de achterdeur,slingeren er een slotje om en gaan na een opfrisbeurt in het dorp naar een heerlijk oud hollands grootmoeders hutje om ons intern te voeden,wandelen dan rustig terug naar onze beauty´s babbelen nog met een drinkje na en gan dan heerlijk slapen.

De volgende morgen opstaan en genieten van heerlijke warme broodjes met diverse toebehoren en een glaasje sju.

Daarna kleertjes aan en op naar de startbestemming en dan maken we er een bereburgergezellige dag van.


Wie hier ook zichzelf in thuisvoeld zien we in Moordrecht tussen 10 en 10.30 verschijnen,maar let wel tijd is tijd.

Groeten als 1e Toon
2e Maarten
3e .............
Bandit

Bericht door Bandit »

Stroompje schreef: Afbeelding .....eh ..... :arrow: zo te zien ga je alleen, Toon :!:
(komt dat omdat je nu H* rijdt....)
:wink:
Dat valt dus weer alles mee Heleen .............

Zo "eenkenig" zijn we toch nooit geweest bij de STROMMERSCLUB.

Groetjes Toon
DL650

Bericht door DL650 »

Bandit en Nostrom verzamelen in Moordrecht om 10 uur in de Vrijdagmorgen om aldaar het eerste lekkere bakkie koffie te doen met een ...... bij het truckers restaurant onderaan de afrit,om aldaar meerdere meerijders vanuit onze richting mee te nemen naar het noorden,en vertrekken vanaf daar om 10.30 uur via...........naar utrecht want daar ken je een heerlijke uitsmijter eten rond het middaguur.

Daarna stijgen we op via..................... om aldaar nog eens een heerlijk bakje koffie te drinken met een ...............,en vervolgens rijden we verder naar het noorden om aldaar aan te komen rond 17.30 a 18.00 uur.

Dan stallen wij ons paradepaartje achter de achterdeur,slingeren er een slotje om en gaan na een opfrisbeurt in het dorp naar een heerlijk oud hollands grootmoeders hutje om ons intern te voeden,wandelen dan rustig terug naar onze beauty´s babbelen nog met een drinkje na en gan dan heerlijk slapen.

De volgende morgen opstaan en genieten van heerlijke warme broodjes met diverse toebehoren en een glaasje sju.

Daarna kleertjes aan en op naar de startbestemming en dan maken we er een bereburgergezellige dag van.


Wie hier ook zichzelf in thuisvoeld zien we in Moordrecht tussen 10 en 10.30 verschijnen,maar let wel tijd is tijd.

Groeten als 1e Toon
2e Maarten
3e Dl650 (Peter)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

bandit schreef:
Stroompje schreef: Afbeelding .....eh ..... :arrow: zo te zien ga je alleen, Toon :!:
(komt dat omdat je nu H* rijdt....)
:wink:
Dat valt dus weer alles mee Heleen .............

Zo "eenkenig" zijn we toch nooit geweest bij de STROMMERSCLUB.

Groetjes Toon
Tuurlijk niet Toon... ....mischien wel een beetje jaloers :oops: omdat jullie een dag eerder gaan............ :!: :!:
Niet iedereen leest hier dagelijks alle berichten dus je zal nog wel aansluiting krijgen :!: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Sander

wij zijn ook van de partij

Bericht door Sander »

aangezien wij ook de reis moeten maken zijn wij ook van de partij...

Groeten als 1e Toon
2e Maarten
3e Dl650 (Peter)
4e sander en helen
Laatst gewijzigd door Sander op za 29-03-2008, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Bandit

Re: wij zijn ook van de partij

Bericht door Bandit »

)

Gr. Toon 8)
Sander schreef:aangezien wij ook de rijs moeten maken zijn wij ook van de partij...

Groeten als 1e Toon
2e Maarten
3e Dl650 (Peter)
4e sander en helen
Natuurlijk Welkom Sander & Helen.

We spreken nog verder af (als de sneeuw weg is :wink:
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Dag
Datum
zaterdag
05-04
zondag
06-04
maandag
07-04
dinsdag
08-04
woensdag
09-04
donderdag
10-04
vrijdag
11-04

Min
4 °C
2 °C
1 °C
1 °C
0 °C
0 °C
1 °C

Max
7 °C
7 °C
8 °C
6 °C
7 °C
7 °C
8 °C

Zonkans
20 %
35 %
40 %
35 %
55 %
45 %
50 %

Neerslagkans
55 %
40 %
35 %
45 %
20 %
25 %
20 %

Windrichting
Kracht
NW
4
N
3
NW
3
N
3
N
3
N
3
N
3

Bij deze een voorproefje van het weer aldaar op vrijdag ,zo te zien boffen we een keer. :wink:
Bandit

Bericht door Bandit »

Ik teken in voor "het weer van vandaag" dus .............. we gaan er voor .

8)
Mocht ik niet zo eenvoudig te hetkennen zijn..... :D dan komt dat waarschijnlijk door mijn nieuwe SHoei hoofddeksel.
Maar maak je geen zorgen er komt nog steeds de zelfde onzin uit die klep hoor. :wink:
Bandit

Bericht door Bandit »

Zijn er nog liefhebbers die willen aansluiten a,s, vrijdag, voor de reis naar Friesland.
Verzamelen tot 10.00 uur in Moordrecht (bij het wegrestaurant) bakje koffie is voor mijn rekening :lol:

Maarten & Peter, wij zien jullie in Moordrecht :wink:

groetjes Toon
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Geweldig zeg dat zijn pas motormaten,betalen ze je slaapplaats en krijg je ook nog een bak koffie om de dag te starten. :wink:

Daar geef je toch een appelpunt bij!! voor al de moeite,dus wie ook trek krijgt tot vrijdagmorgen aldaar.

Toon heeft pas een ttr en knutseld daar een opgaande route met hele gezellige stops in. :lol:

Maarten
wilfred

Bericht door wilfred »

Lijkt me op zich een prima plan om aan te sluiten bij Moordrecht. Ik kom zelf vanuit Den Haag, dus da's prima te doen.

Ik heb alleen geprobeerd in het topic terug te lezen hoeveel mensen en wie er nu via Moordrecht rijden komende vrijdag, maar ik kwam er niet uit.... Sta ik er nu vrijdag alleen of zijn we met z'n 30-en? :?

Oh ja, weet iemand ook het adres (ongeveer) waar we vrijdagavond eindigen. Ik kan bij mijn schoonouders overnachten, heb geen navigatie, en ben niet bekend in Friesland. Is dus wel handig als ik van te voren even de route opzoek van ons avond-adres naar m'n schoonouders. :lol:

Het wordt mijn eerste toertocht (pas sinds december m'n rijbewijs) en heb er helemaal zin in.

Tot vrijdag (en zaterdag)
Kermit

Bericht door Kermit »

als ik goed gelezen heb dan gaat de tocht naar simmerwille in earnewâld.
http://www.simmerwille.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
het lijkt me zelf ook beregezellig te worden
maar ik woon een paar kilometer verderop dus ik ga daar niet logeren toch?
dus. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

kermit schreef: . . . .het lijkt me zelf ook beregezellig te worden
Ik hoop dat de kroeg groot genoeg is met dit hoge aantal bezoekers, misschien is het handig om de kroegbaas ter plaatse even te informeren voordat die in de stress schiet, waarschijnlijk zit tie nog een beetje in de winterslaap :wink:
Kermit, mochten we Zaterdag ochtend iets later zijn dan weet jij waarom Afbeelding
Groet, Robert |
Bandit

Bericht door Bandit »

wilfred schreef:Lijkt me op zich een prima plan om aan te sluiten bij Moordrecht. Ik kom zelf vanuit Den Haag, dus da's prima te doen.

Ik heb alleen geprobeerd in het topic terug te lezen hoeveel mensen en wie er nu via Moordrecht rijden komende vrijdag, maar ik kwam er niet uit.... Sta ik er nu vrijdag alleen of zijn we met z'n 30-en? :?

Oh ja, weet iemand ook het adres (ongeveer) waar we vrijdagavond eindigen. Ik kan bij mijn schoonouders overnachten, heb geen navigatie, en ben niet bekend in Friesland. Is dus wel handig als ik van te voren even de route opzoek van ons avond-adres naar m'n schoonouders. :lol:

Het wordt mijn eerste toertocht (pas sinds december m'n rijbewijs) en heb er helemaal zin in.

Tot vrijdag (en zaterdag)
Natuurlijk sta je daar vrijdag niet alleen, (kijk even een berichtjes hoger) en je bent van harte welkom om aan te sluiten.

Toon (Bandit) 8)
FireTaz

Bericht door FireTaz »

al vast veel plezier gewenst met de toertocht naar het noorden morgen (en natuurlijk een goeie reis). tot zaterdag
Sander

Bericht door Sander »

we staan morgen fris bij de shell aan de sprong (0830) om de tocht aan te vangen,, groetjes helen en sander
Bandit

Bericht door Bandit »

Sander schreef:we staan morgen fris bij de shell aan de sprong (0830) om de tocht aan te vangen,, groetjes helen en sander
I will be there.......... 8)
Plaats reactie