Benieuwd.....Motorbeurs Utrecht?

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Joan

Benieuwd.....Motorbeurs Utrecht?

Bericht door Joan »

Ik was benieuwd of er nog meer strommers naar de motorbeurs in Utrecht gaan , en zoja hoe gaan jullie?????? :?:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ja hoor ook wij :arrow: V-Srom Lunteranen 4x en nog wat ander 'gespuis' gaan ff neuzen... :lol: en wel vrijdag in de loop van de middag :!:
De bedoeling is met de motor.....maar sinds we weer een blikmobiel tot onze beschikking hebben en ik de weersvoorspellingen zo zie...... zal het wel de auto worden.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ja zaterdag, in blik :lol:
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Bericht door PvdBogaard »

zondag met de trein. Het blik staat in het algemeen vast gedurende dit soort evenementen had ik begrepen. In iedergeval succes, blikmobilisten.
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Morgen met de tsjoek tsjoek gezien het weer en motormaten die hem definitief gestald hebben.

Morgen tussen 11 en 12 uur daar, maximaal 3 uurtjes kijken en dan weer terug.
We gaan alleen voor de gezelligheid :D
Wils

Bericht door Wils »

Vrijdagmiddag vertrek 13.30 uur ( Ega moet tot die tijd werken..)
Dus omgeveer 15.00 uur op de beurs.... :mrgreen:
Backdraught

Bericht door Backdraught »

Zaterdag middag, met vier wielen aan één voertuig tot de stadsrand en dan openbaar naar het centrum.
Nortrom

Bericht door Nortrom »

Ik ga op zaterdag samen met iemand met trein naar motorbeurs in Utrecht. Het is eerste keer voor mij :)

Hopelijk wordt het niet zo druk :roll:
Kermit

Bericht door Kermit »

petra en ik treinen zaterdag, en zijn ongeveer aan het einde van de ochtend in utrecht. we lopen in ieder geval even bij Motodrome langs. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Wij zijn ook van de partij :bye: Zaterdagochtend dus. samen met nog wat andere motormalloten (rare jongens die.. :-)} .) en ja. . .met koekblik :oops:
'ns kijk of er nog iets te scoren is . . .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

zondag 4 graden (BOVEN 0!!!) en dan vanuit Zeeland.... ik twijfel of ik de bikkel ga uithangen of suf in de trein ga hangen......
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Wils

Bericht door Wils »

peterzeeland schreef:zondag 4 graden (BOVEN 0!!!) en dan vanuit Zeeland.... ik twijfel of ik de bikkel ga uithangen of suf in de trein ga hangen......
Doe je toch handschoenen aan... :mrgreen:
Stinkname

Bericht door Stinkname »

Vandaag geweest op de motor :lol:

Damn die rukwinden zijn ZEER vervelend. Reed ook nog met duo. Maarja was de moeite waard.

Bagage netje gehaald en portofoon set samen met een maat van me.

Er stonden trouwens wel heel wat v-strom @ het parkeer terein :)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Zaterdag met de trein helaas. Vertrek rond 09.00 uur uit Tllburg en ben rond 10.00 uur Utrecht Centraal. (tenminste volgens het spoorboekje :shock: ) Hoop nog vele Strommers tegen het lijf te lopen.

See you in Utrecht.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
V2fun

Bericht door V2fun »

Gisteren geweest en via de Shoei stand naar de dealers gestuurd die korting geven op de beurs :idea:
Heb nu een mat zwarte Multitec met 10% korting en dus mn kaartje weer dik terug verdiend :wink:
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Bericht door Bacchus »

Vertrek vandaag 09:12 hier met de trein. Te herkennen aan mijn v-strom polo. Als het niet te koud is dan. (fleechejack doet wonderen)
jmvriesen

Bericht door jmvriesen »

Ik ben gisteren geweest, maar vond de prijs van de Suzuki importeur voor 1 topkoffer, bevestigingsbeugel en een bok, bij elkaar dik 500 euro, toch iets te veel van het goede voor de motorbeurs :?

Gelukkig wel zomerhandschoenen van DANE gescoord en een setje flexibele gehoorbeschermers laten aanmeten :)

Verder was het wel kick! Ik had nog even de zit van enkele wegracers geprobeerd (Yamaha R1, etc), maar dat is echt 3x niks voor mij! Motor te klein, zithouding te krom. De BMW (semi)tourers zaten anders wel heerlijk, maar die zijn helaas onbetaalbaar op dit moment :cry: :roll:
Bhodi

Bericht door Bhodi »

Stinkname schreef:Vandaag geweest op de motor :lol:

...
Er stonden trouwens wel heel wat v-strom @ het parkeer terein :)
Ja, mooi hè! Vond dat 'we' goed vertegenwoordigd waren in de geparkeerde rijtjes!

Had de topkoffer erop om m'n nieuwe jekkie mee naar huis te nemen maar moet toegeven...het was wel spannend op de A2 zo bij de bruggen richting 't zuiden :? (ligt overigens meer aan mij als aan de fiets hoor, ding rijdt als een trein en de rijstroken zijn breed zat :wink: )

Vond trouwens wel dat er erg weinig dameskleding te vinden was...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Yep ook net terug en wel met z'n 2-en op mijn Strom!!
Heerlijk rond gesnuffeld en zo hier en daar 'genetwerkt'.......
Het werd wel verschrikkelijk druk zo aan het begin van de vrijdag avond. Ik ben blij dat er vanmiddag overal nog ruimte genoeg was en je geen 'ellebogenwerk' nodig had om overal bij te kunnen........
Weer genoeg foldermateriaal meegenomen om van 't weekend door te nemen :!:
Je krijgt er toch weer helemaal zin in :lol: :arrow: alleen de temp mag nog wel ff 10 graadjes omhoog :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Zo te horen nog wel de moeite waard om zondag te gaan kijken, in blik natuurlijk....
Greetz Johan
Wils

Bericht door Wils »

:-)}
Was weer gezellig op de beurs... enne... wij vonden toch wel dat de stand van Suzuki wel de mooiste was... lekker ruim opgesteld veel licht zodat je alles goed kon zien.... en natuurlijk die Dl650 safari uitvoering die bij dat watertje en in het grind stond zag er mooi uit...
Zal eens kijken of ik het fotootje kan plaatsen wat ik gemaakt heb....
Nortrom

Bericht door Nortrom »

Pfff, het was vreselijk druk. Ik heb laars en reflectievest tegen lage prijs gekocht :)
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Bericht door The Suus »

wij ook net terug :? was wel heel erg druk, niets gekocht!!!

ik ga wel bij mijn dealer,weet zeker dat ik het goedkoper krijg :D :D :D
suzuki 250dr
Yamaha Diversion XJ600S
2007 V-Strom 650A Black Rhino
zumo 550
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

V-STROMMER BETRAPT :!:

Op de motorbeurs in Utrecht heeft Peter R. na grondig onderzoek, een V-Strommer (BL.S.NL) betrapt op "VREEMDGAAN" Met zijn verborgen camera heeft hij het bewijs van deze "misstap"vastgelegd.
Afbeelding In Friesland dient hij zich voor dit vergrijp te verantwoorden :twisted:

Ook P. te U. kon de verleiding niet weerstaan. Afbeelding

Alle gekheid op een motor: De beurs was een geslaagd uitje. Vele leuke, interessante, dure, mooie, nog duurdere, monsterachtige en cóóle hebbedingetjes gezien.
Afbeelding
Ook de NIEUWSTE MOTOR van Suzuki. Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Dit is volgens mij één van de weinige beurzen die niet hebben ingeleverd :twisted:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

AfbeeldingFoei heren R en P-V-Strommers..........wat is dit nu..... :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Rhino VStrom schreef:V-STROMMER BETRAPT :!:

Op de motorbeurs in Utrecht heeft Peter R. na grondig onderzoek, een V-Strommer (BL.S.NL) betrapt op "VREEMDGAAN" Met zijn verborgen camera heeft hij het bewijs van deze "misstap"vastgelegd.
Géén commentaar :!: :!: , indien verdere gegevens gewenst kunt u contact op nemen met m'ne advocaat :twisted:
Durf het bijna niet te zeggen . . .wel een hele mooie KTM 990 Adventure en de kleine BMW GS Adventure gezien . . . denk da k verliefd aan het worden ben . . . maar kan nie kiezen . . . :oops:
Groet, Robert |
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Kijk naar het prijskaartje en je hoeft niet meer te kiezen.V-STROM FOR EVER :!: :!:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ja die prijzen....dat was mij ook al opgevallen.....
Afbeelding Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Stroompje schreef:AfbeeldingFoei heren R en P-V-Strommers..........wat is dit nu..... :?:
....Ik was het niet :oops: Ik zat toen al in m'n slaapkamer O:-)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Beetje mosterd na de maaltijd (stond 4 dagen op de beurs...geen tijd gehad om het forum te lezen). Voor degenen die rustig over de beurs willen struinen adviseer ik de avondopenstellingen. Vanaf dit jaar is de beurs op donderdag en vrijdag tot 10 uur 's avonds open. Vanaf een uur of 6 's avonds is het best wel rustig.

Groets,

Gerrit
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Bericht door Bacchus »

mooie beurs idd. Nog wat leuke onderdelen gezien die ik weer wil hebben waaronder de voetsteunen van de speciale v-strom adventure (touratech) en bij Touratech ook nog een zij standaard verbredertje gezien. voor 2 tientjes hoef ik dat ook niet te laten.
Niet goedkoop maar dan heb je ook wat. Nog een revitt doorwaai jasje gekocht (toch weer en 20 euro's goedkoper).

Nog getwijfeld over de Naubilus toeter, maar toch nog even uitgesteld.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ook nog gekeken naar die toeter, nu herrie pijpen , is niet echt meer nodig
Plaats reactie