Met SPOED (een dezer dagen) motorrijders gezocht

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
wilfred

Met SPOED (een dezer dagen) motorrijders gezocht

Bericht door wilfred »

Ik kwam onderstaand bericht tegen op motor-forum nl:
Hallo Aquilaerijders en leden van 2Wheels4wings,

Op 1e kerstdag is er bij mij een triest verzoek binnengekomen.

Veronica Miltenburg heeft mij gevraagd of wij als Stichting onze leden willen oproepen om Kim, een meisje van 17 jaar oud, te willen begeleiden op haar rit van het Sophia Kinderziekenhuis naar haar huis in Nieuwekerk a/d IJssel om daar in haar eigen omgeving te kunnen sterven. Kim heeft Cystic Fibrosis ook wel bekend als Taai slijm ziekte. Zij was deze zomer ook aanwezig bij het Beach Dance Festival waar wij als Stichting het vervoer voor hebben geregeld.

Deze rit zal donderdag 27 december plaatsvinden. Er moet op medisch gebied nog e.e.a. geregeld worden dus de rit is nog niet zeker. Desondanks willen wij als Stichting toch alvast inventariseren wie er beschikbaar is op deze dag. Je kunt op deze wijze het laatste verzoek van Kim invulling geven.

Indien je mee kunt doen laat dit dan per e-mail weten. GRAAG NAAR AQUILAERUN@GMAIL.COMDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

Gezien het feit dat het kort dag is wil ik jullie vriendelijk verzoeken om je mail ook op 2e kerstdag laat in de avond nog te checken om te kijken of het doorgaat en waar het meeting-point is.

Met een vriendelijke groet,

--
Albert van Duijn
Voorzitter Stichting 2 Wheels4Wings
Meer info is te vinden op:

http://www.wheels4wings.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aquilaerun.nl/forum/viewtopic.php?t=223" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/8612542" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door wilfred op do 27-12-2007, 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
The V

Bericht door The V »

Klote ziekte! Ben er bekend mee. Ik hou dat forum vanavond nog in de gaten!
wilfred

Bericht door wilfred »

Mail van Albert (van 2Wheels4Wings):
Helaas zal Kim morgen nog niet naar huis gaan. Zij is volgens haar behandelend arts nog niet stabiel genoeg om de reis per ambulance aan te gaan. Mogelijk zal dit op een van de dagen daarna wel kunnen. Ik houd jullioe op de hoogte en zal bij een definitieve GO jullie direct mailen. Hou daarom alsjeblieft je mail goed in het oog!!!! Nogmaals hartelijk dank voor julllie bereidheid en hopelijk tot gauw
wilfred

Bericht door wilfred »

Mail van Albert:
De situatie van Kim is iets verbeterd; het lijkt er op dat de antibiotica aanslaat waardoor haar bloedwaarden beter zijn.
Vandaag gaat ze van de IC naar de reguliere verpleegafdeling waar ze bekend is.
Maar haar situatie blijft zorgwekkend en de artsen bekijken de situatie van dag tot dag.

Zoals het er nu uit ziet willen ze proberen of ze met oude jaar een paar uur het ziekenhuis met beademing kan verlaten.
wilfred

Bericht door wilfred »

Mail van albert:
Hallo allemaal,

Hierbij een update van de situatie rondom Kim. Er is een heel lichte
verbetering in de situatie van Kim. Let wel, haar situatie is nog steeds
zeer zorgwekkend. Jullie zullen begrijpen dat door deze lichte verbetering
Kim voorlopig in het ziekenhuis zal blijven om te kijken of dit herstel
doorzet. Als gevolg hiervan zal de rit van maandag as geen doorgang vinden,
en gelukkig maar!

Toch wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor jullie betrokkenheid en
welwillendheid. Mocht de situatie m.b.t. onze rit weer actueel worden dan
zal er weer een beroep op jullie worden gedaan.

Nogmaals allemaal hartelijk dank en een fijne jaarwisseling toegewenst.

Mede namens Jan Keevel van het MBT,

Groet,

Albert van Duijn
2Wheels4Wings
Het lijkt dus voor onbepaalde tijd uitgesteld. Mocht je toch nog willen meewerken dan kun je Albert een mail sturen en dan houdt ie je op de hoogte.
wilfred

Bericht door wilfred »

Wederom een bericht van Albert. Helaas een triest bericht:
Hallo allemaal

Vanmiddag om 17.10u is Kim overleden.

Verdere info volgt z.s.m.

Gr
Albert
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Soms is er zo veel wat we voelen
maar zo weinig wat we kunnen zeggen.
Rust Zacht Kim.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Remko

Bericht door Remko »

Zwaar K** dat CF.



Verschrikkelijke ziekte waar ze snel wat voor moeten vinden.




Veel sterkte voor alle betrokkenen.
The V

Bericht door The V »

Geen woorden voor...
bjorri

Bericht door bjorri »

Ik vraag me nog steeds af of ik het juiste meisje voor ogen heb? Maar wat maakt het uit, elk slachtoffer van deze ziekte is er een te veel.

Mijn oprechte deelneming gaat uit naar ieder die Kim gekent heeft, met name de familie en vrienden natuurlijk.

Maar ik wil ook graag mijn bewondering uitspreken voor al die cf patienten die ondanks de beperkte vooruitzichten met zoveel levenskracht iets van het leven weten te maken! Als Kim is die ik denk dat zij is dan is zij geen uitzondering daarop.

Bewondering,

bjorri.
Sander

Bericht door Sander »

wij wensen de familie, vrienden en iedereen die kim gekend hebben heel veel sterkte met dit verlies...sander, helen en zoë
Plaats reactie