Music for Live

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
V-Tom 650

Music for Live

Bericht door V-Tom 650 »

Fred

Bericht door Fred »

Ikke nie, ik steun rechtstreeks projekten die ik zelf uitkies en geen propaganda acties van uitgevers van motorboekskes of radiostations
http://www.eurochildren.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zal ondertussen nog eens een betteke reklam maken. :wink:
Laatst gewijzigd door Fred op wo 12-12-2007, 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
TheQ

Bericht door TheQ »

Ik vind het allemaal heel nobel en wil niemand ontmoedigen, trouwens een motortreffen is altijd plezant, en waarom dan niet ineens een goed doel steunen.
Maar als je een paar keer in behoeftige vertoeft hebt, dan moet je toch concluderen dat het overgrote deel van de opbrengst van zo een actie nooit gebruikt wordt waarvoor het eigenlijk bedoeld is.
Niet dat er hier in Europa iets mee misloopt.
Maar de zogenaamde beleidsmensen, politiekers, leger- en politiecommandanten, .... in de landen van bestemming, hebben nogal graag overal en altijd hun vinger in de pap. :?

Ik geloof enkel nog in zeer kleine lokale initiatieven waar een permanente westerse aanwezigheid is. :!:

'Q'
Laatst gewijzigd door Gast op wo 12-12-2007, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Strommax

Bericht door Strommax »

TheQ schreef:Ik vind het allemaal heel nobel en wil niemand ontmoedigen, trouwens een motortreffen is altijd plezant, en waarom dan niet ineens een goed doel steunen.
Maar als je een paar keer in behoeftige vertoeft hebt, dan moet je toch concluderen dat het overgrote deel van de opbrengst van zo een actie nooit gebruikt wordt waarvoor het eigenlijk bedoeld is.
Niet dat er hier in Europa iets mee misloopt.
Maar de zogenaamde beleidsmensen, politiekers, leger- en politiecommandatn, .... in de landen van bestemming, hebben nogal graag overal en altijd hun vinger in de pap. :?

Ik geloof enkel nog in zeer kleine lokale initiatieven waar een permanente westerse aanwezigheid is. :!:
'Q'
Volledig mee eens Q :wink:

Ben daarentegen vrijdag thuis, dus als er iemand zin heeft in een ritje :lol:
TheQ

Bericht door TheQ »

Thx Strommax,

Sorry maar mijn programma zit barstensvol voor de rest van 't jaar. En daarna moet ik weer op reis :wink:
In april zou het moeten lukken.

V-Greets

Q
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Ja jullie zullen wel gelijk hebben dat er geld komt op plaatsen waar het niet mag komen en dat is natuurlijk erg jammer. Toch wil ik dit nu ook niet overdrijven. Op de site van de de vlaamse NGO's (http://www.11.be" onclick="window.open(this.href);return false;) is hierover meer info te vinden. Verder is het Rode Kruis, dat deze actie mee organiseert, wel degelijk gekend als een erg betrouwbare organisatie. De meerdere Nobel-prijzen voor de vrede die ze al gekregen hebben, komen er niet zomaar.
Tenslotte vind ik het erg belangrijk dat er op een jongerenzender op een positieve manier aan sensibiliseren gewerkt wordt rond drinkwater.
En 5 euro betalen om mee te rijden in treffen op 23 december lijkt me niet overdreven.
Aan de thuisblijvers wens ik veel plezier. Ongetwijfeld kan je wel een zender vinden die "The Sound Of Music" nog eens uitzendt of kan je op een vroeg Kerstbezoekje bij een muffe tante die een lekker taartje met veel slagroom in huis gehaald heeft.
Ik ga rijden en dan nog wel voor het goede doel ook. :D
Plaats reactie