iemand mee met de promotor nachtrit van 12 op 13 okt.?

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Tuke

iemand mee met de promotor nachtrit van 12 op 13 okt.?

Bericht door Tuke »

Vroeg me af of iemand het aangedrufd heeft zich in te schrijven voor de promotor nachtrit komend weekend? 8)
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Hé Stefan leuk jouw ook weer eens hier te "zien" :shock:

Ik zelf zie er toch maar vanaf van die nachtrit, maar kijk even hier:PROMOTOR NACHTRIT 2007 op het gps forum, daar zijn er diverse die meegaan.

Mocht je dit weekend niet kunnen dan heb je ook nog de mogelijkheid om tijdens de overgang van de zomer- naar de wintertijd een nachtrit te rijden: De GPS-Onroute-zomer- en wintertijdnachtrit op zaterdag 27 oktober 2007 een concept van de route kun je daar ook vinden. Deze kun je ook overdag rijden :wink:

De rit van dit weekend is ongeveer een 250km, die van eind october kun je zelf indelen qua lengte.

Groet,
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Toen ik nog 20 jaar jonger was.... reed ik eens de Herfstnachtrit.
600 km door de nacht, alleen maar 100-den motoren.... wat een sfeertje :D

gewoon doen als je nog de conditie en tijd hebt, onvergetelijk!
ga er eens over nadenken.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Tuke

Bericht door Tuke »

De rit is 265 kilometer en er schijnen 140 motoren mee te doen. Enige zorg is het terreur van de zwijnen dit jaar. :? Uit voorzorg gaat bij mij de gemiddelde snelheid omlaag, groot licht aan... en nog even een 'vette' goldwing zoeken om voorop te rijden :twisted:
Ik laat wel weten hoe de rit is verlopen....
Plaats reactie