V-Strom Adventure Trip door de Pyreneeën!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
arno

V-Strom Adventure Trip door de Pyreneeën!

Bericht door arno »

Vanaf oktober gaat Suzuki Nederland van start met de V-Strom Adventure: http://www.vstromadventure.nl/. Een reisprogramma waarbij je met een nieuwe V-Strom 650 of met je eigen V-Strom 4 of 7 dagen kunt genieten in de Pyreneeën. Kosten vallen reuze mee voor een volledig verzorgde trip: vanaf € 675,- (met eigen motor) en € 999,- inclusief nieuwe V-Strom.

Het grootste gedeelte van de trip gaat over bochtige asfaltwegen, maar er zit ook een stukje ofroad in. Het is goed te doen voor ieder niveau en door het gehanteerd voorrijdersysteem kan ieder z'n eigen tempo rijden!

Kortom, wie gaat er mee! :P :P
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Wauw, lijkt me helemaal gaaf.
Alleen voor dit jaar zit de vakantie er al weer op en als ik mee wil zal ik toch nog iemand moeten overtuigen dat ik 14 dagen :roll: op stap ben......
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Bleustrom

lees goed

Bericht door Bleustrom »

net als de ´roest´die je niet verwacht is als je ff goed leest een 7 daagse tour ook een tegenvaller uit eindelijk ben je zomaar 2000 eurootjes lichter.
:cry: :cry: :cry:
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Nee Bleustrom, je rijdt er eventjes zelf naar toe? :)
Scheelt dan weer de helft. :wink:
Maar als je heel handig en slim ben knutsel je zelf zo'n route inelkaar, da's waar.
Maar hoe dan ook, geld kost het altijd... :cry:

Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat ze in oktober de Pyreneen ingaan.. Of zou het daar dan zomer worden :?: :?: :?:
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Het is leuk maar het liefstga ik van de zomer met de motor naar mallorca mijn vrouw en dochter achterna met het vliegtuig kijken wie er het eerst is incl alle uren die hun w8ten ,vliegen,en naar het hotel rijden.

Maarten
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Jammer dat bepaalde afvalligen met andersoortige motoren ook worden getolereerd om mee te rijden anders was ik misschien ook wel meegegaan. Dit verziekt het behoorlijk voor echte V-Strommers. Opzouten dus. Bleustrom is geen V-Strommer meer dus wat mij betreft opzouten dus!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Bedankt lieverd nu weet ik zeker:: Ik ga mee gisteren twijfelde ik nog,bedankt ´fijne man´
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: V-Strom Adventure Trip door de Pyreneeën!

Bericht door Hunter6 »

arno schreef:Kosten vallen reuze mee voor een volledig verzorgde trip: vanaf € 675,- (met eigen motor) en € 999,- inclusief nieuwe V-Strom.
Met alle respect, maar diegene die dit financieel mee vindt vallen zal toch eens naar een dokter moeten!!! :wink:
De prijs van €650,- is gebaseerd op gebruik van eigen motor. Daarbij komen nog de kosten om daarginder te komen, alleen de transfer van vliegveld naar het start adres zit bij de reissom in. Bij gebruik van eigen motor zal je hier ook geen gebruik van maken, je rijdt nml zelf naar het hotel.
Het gaat dan dus om 3 nachten, €675 gedeeld door 3 is €225,- per nacht :shock: :shock: :shock:,,,, ja je krijgt er dan wel een maaltijdje bij 's avonds.

Ik raad iedereen aan die in dergelijke trip's geinteresseerd is om lid te worden van een Motorclub in zijn eigen buurt.
Deze verzorgen vaak tripjes zoals deze en zijn daarbij nog betaalbaar ook (€40-€45 HP per nacht)
Daarbij zijn je reisgenoten geen onbekenden, wat vaak de gezelligheid ten goede komt.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

JDO schreef: "Op V-Strom avontuur in de materiaalbus
Donderdagmorgen om vijf uur dacht ik als de grote filosoof Vogelaar: 'Mijn griepje is geen statisch en afgerond gegeven. En daarom bestaat mijn griep niet!' Drie uur later stond ik op Eindhoven Airport in de rij naar Gerona. Om mee te doen aan de pilot van de Suzuki V-Strom Adventure trip door de Pyreneeën.

Toen ik blaffend, wankelend en koortsig in Spanje arriveerde, kreeg ik toch het idee dat het niet helemaal lekker zat. De aanloop naar de bergen heb ik daarom maar in de materiaalbus gedaan, samen met de reservemotor. Misschien iets minder avontuurlijk, maar ik heb meer gezweten dan de rest van de groep, dus waar hebben we het over. Zonder eten naar bed, dertien uur geslapen en toen kon het avontuur toch wel beginnen. Hier wat
plaatjes."
Bovenstaande zojuist gelezen op http://blogger.xs4all.nl/jdonrust . . . . het blijven toch mooie plaatjes :shock: :P en dat wilde ik jullie niet onthouden.

Misschien kunnen we zelf nog eens zo een tour organiseren . . . in de Ardennen is het ook mooi.
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

BlackStromNL schreef:
Misschien kunnen we zelf nog eens zo een tour organiseren . . . in de Ardennen is het ook mooi.
Ik wil wel meehelpen met organiseren.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

ik wil wel helpen met meerijden!!!!

weggetje tussen La Roche en Houffalize is fantastico. Op een zondagochtend verzamelen in La Roche? op het plein?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Ook mooie foto's te zien op http://www.vstromadventure.nl/motoren?w ... cPvMtIuDrE
Duur maar het lijkt me een geweldig avontuur. :)
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Nou! dan doen we dat toch gewoon een keer in de Ardennen? Zaterdag aankomen, vertrek 10.00 u en hele dag rijden, savonds hotel+restaurant.
lijkt me niet moeilijk of ....???

ik ga ook 1x/jaar naar luxemburg. Kamer of huisje + ontbijt + diner voor € 35/pp/dag. 4 dagen heerlijk sturen!
http://www.campinghautesure.com/nl/index.php?lang=ned" onclick="window.open(this.href);return false;

Gert is eigenaar en geemigreerde Hollander. leuk cafe ih weekend (enige in dorp!)
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Hé Strommertjes,

'k Heb dit weekend een fantastische dag gehad in de Belgische Ardennen.
Met m'n werk de fameuze Citadelrit gereden.
FANTASTIIIIIIEEEEEEEESSSSSSSSS.
Prachtig weer en prachtig parcour. Gewoon zalig.
Bij thuiskomst +/- 520km

Luc
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Hier een zeer leuk tripreport met veel foto's van de V-strom Adventure trip (de 4 daagse in dit geval):
http://www.motorfreaks.nl/reizen/v-stro ... -tour.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie