Belgen - 16 sept. '07 V-Strom rit !!

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Strommax

Belgen - 16 sept. '07 V-Strom rit !!

Bericht door Strommax »

Voor de Belgen die zondag de rit meerijden, graag effe bevestigen indien jullie ook tot aan de E19 parking tussen St. Job in 't Goor en Brecht komen. Afspraak tussen 08u15 en 08.30. Daarna zijn we ribbedebie :lol:

Rozenburg is +/- 100 km dus op 1 uur moet dat zeker lukken 8)

1) Marc
2)
Roeleke

Re: Belgen - 16 sept. '07 V-Strom rit !!

Bericht door Roeleke »

1) Marc
2) Roeleke
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

1) Marc
2) Roeleke
3) Tom
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

1) Marc
2) Roeleke
3) Tom
4) Zoef de haas
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Kan er iemand de route "Brecht-Rozenburg" op zijn GPS zetten. Misschien wel interessant. Kwestie van de NL-bende niet te missen door laattijdigheid :cry: :cry: .

Groetjes,

Luc
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Zoef de haas schreef:Kan er iemand de route "Brecht-Rozenburg" op zijn GPS zetten. Misschien wel interessant. Kwestie van de NL-bende niet te missen door laattijdigheid :cry: :cry: .

Groetjes,

Luc
geen probleem hoor...
We geraken daar wel (zowel met als zonder GPS), maar ik zet mijne in ieder geval op tot ginder :wink:
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Zoef de haas schreef:Kan er iemand de route "Brecht-Rozenburg" op zijn GPS zetten. Misschien wel interessant. Kwestie van de NL-bende niet te missen door laattijdigheid :cry: :cry: .

Groetjes,

Luc
Wij kunnen ze miet missen door laattijdigheid. Als de NL-bende vertrekt voor onze aankomst, vertrekken zij vroegtijdig. :wink:
Deres

Bericht door Deres »

1) Marc
2) Roeleke
3) Tom
4) Zoef de haas
5) Dries (Deres)
Strommax

Bericht door Strommax »

Als ik het op de Zumo uitteken kom ik op 147km van Lier to Rozenburg, via E19, op A16, op A15 en zo naar Rozenburg 8)
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Het was leuk jullie te leren kennen.
Tot de volgende Belgenrit?

Groeten,
Tom
Strommax

Bericht door Strommax »

Tom het was mij ook zeer aangenaam en ik denk voor de rest ook !! Ik heb nog wel een schoon Ardens ritje liggen. Den Dries kent dit ook :lol: Laat het maar weten, ik rij toch altijd 8)
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Ik wil ook wel altijd mee...
VOORAL als het ardennen, eifel, luxemburg enzo is :D
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Ik ook.

Luc
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Hee, toffe zuiderburen.

Leuk dat jullie mee waren en nogmaals bedankt voor de tip met het hoger zetten van de beugel voor de ruit....

Ga ik binnenkort even mee experimenteren !!!

Hoorde ik Ardennenritje ???

Groet Johan
Strommax

Bericht door Strommax »

Altijd welkom Johan :wink:
TheQ

Bericht door TheQ »

Heb de rit van de 16de Sep moeten missen :( , maar ben ook altijd geïnteresseerd in een Ardennen of andere ritje.

Greets

Q
Strommax

Bericht door Strommax »

We zullen het op tijd laten weten Q :wink:
Plaats reactie