MOTORHOTELS EUROPA

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Blackstrom

MOTORHOTELS EUROPA

Bericht door Blackstrom »

Mocht je leuke adressen hebben van motorhotels/motorvriendelijke
hotels of verblijfplaatsen en wil je die delen met je mede-stromers
plaats ze dan hier (eventueel met webadres)


Afgelopen weekend gelogeerd in Motorherberg 'Baton Rouge'
te Vielsalm, Ardennen, B.

Baton Rouge is van harte aan te bevelen. Leuk no-nonsens hotel en
alleen voor motorrijders.
Het hotel wordt gerund door Ben en Hetty, 2 enthousiaste motorrijders
die op een leuke, informele wijze met de gasten omgaan.
Het hotel heeft een aantal slaapkamers en 2 slaapzalen, schappelijke
prijzen en Hetty maakt een heerlijk ontbijt en diner en, niet onbelangrijk,
er is een afgesloten garage voor je motorfiets.
Vielsalm is een klein plaatsje in de Ardennen van waaruit diverse
mooie routes te maken zijn (mooie stuurwegen!!)

Voor meer info: http://www.benhet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kermit

www.hotellebellevue.org

Bericht door Kermit »

midden in de franse alpen in het dorpje Beauvezer ligt dit hotelletje waar Petra en ik intussen al 5 x zijn geweest. er zijn vele colletjes en natuurgebieden in de buurt. bv de col de la Bonnette, de hoogste pas van europa.
het hotel wordt gerund door twee nederlanders die zich dit jaar mn richten op motorrijders :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk dat je vergeten bent de link er in te kopieren. Ik ken het niet dus zul je het er zelf nog even in moeten zetten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Kermit

Bericht door Kermit »

kijk nog eens goed....
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Jeetje, ja je hebt gelijk, maar velen met mij kijken eigenlijk niet in de onderwerptitels van antwoorden.

Ik ben daarm ook zo vrij de link hier nog even te herhalen http://www.hotellebellevue.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik dacht dat je het zo bedoeld had...: midden in de franse alpen in het dorpje Beauvezer ligt dit hotelletje ...... :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

"motorvriendelijke" hotels? Nee, dank je, maar niet voor mij. Ik ga daar liefst met een (zo groot mogelijk) boogje rond.

Sinds enkele jaren heeft zich een kentering ingezet in motorland waardoor we niet langer als nozems en langharigwerkschuwtuig beschouwd worden, maar als nette dames en heren die er warmpjes inziten. De motorrijder van weleer bestaat bij deze dus niet meer. Of tenminste: hij wordt, jammer maar helaas, gebombardeerd tot een unicum dat ergens in een muf museum thuishoort met alle nostalgie die daar bij hoort. :cry: Maar dit geheel terzijde...

Neen, vandaag de dag staan alle hotels open voor motorrijders. Ze worden er zelfs met open armen ontvangen terwijl ze er vroeger werden geweerd. Tot nu toe heb ik nergens het gevoel gehad dat ik niet welkom was omwille van het feit dat ik met de motor rij, wel integendeel. Hoe dikwijls wordt de auto van de eigenaar niet uit de garage gehaald omwille van de motor die dan, uit het zicht van iedereen, kan binnen staan. Waarom zou ik dus expliciet "motorvriendelijke" hotels gaan opzoeken terwijl er zoveel meer te krijgen is? 8)

Mijn ervaring met zulke hotels is dat (veel) eigenaars ervan uit gaan dat het bij motorrijders allemaal niet zo nauw steekt. Ik heb "motorvriendelijke" hotels gezien waar de verf van de muren bladderde en waar de gordijnen in zo'n slechte staat waren dat ik ze zelfs niet zou gebruiken om m'n ketting mee schoon te maken. Gesteld dat ik die had uiteraard... :?

De sfeer misschien.... :roll:
Wel, dat wordt nogal dikwijls verward met overlast. Het is me in het verleden meermaals gebeurd dat we wakker gehouden werden door een stelletje nitwits die plezier verwarden met zat gebral, egocentrische toogverhalen waar niemand iets van gelooft en veel te luide gezangen.

Neen, geef mij maar dat rustige hotelletje in dat ene boerengat waar ons heer nog nooit is langsgeweest, maar waar ik in alle rust en volledig onopgemerkt, na een jaar hard werken, weer helemaal tot mezelf kan komen. Daar kan ik op tijd gaan slapen zodat ik 's morgens met een frisse kop op de motor kan stappen om m'n kilometers te rijden... :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Valt ook wat voor te zeggen.

Ik zie het echter meer als het verkeren onder gelijk gezinde zielen. Wanneer dat zich gaat uiten in excessen zoals dom dronken gebral of geluidsoverlast doe je mij er ook geen plezier mee. Maar een leuke sfeer met andere motorrijders tijdens een bbq of een biertje (of beide) kan ik wel plezier aan beleven.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

Iron Horse schreef:Valt ook wat voor te zeggen.

Ik zie het echter meer als het verkeren onder gelijk gezinde zielen.
"Gelijk gezinde zielen", zei u??? Met alle respect IH, maar daar geloof ik al lang niet meer in. Meermaals ontspoort dat in een dovemansgesprek dat nogal...merkgbonden is. In de trend van: de mijne is de beste, de grootste, de langste... (vul zelf maar aan).
Ik wil niet de nostalgische toer op, maar 30 jaar geleden was er een andere mentaliteit onder "gelijk gezinde zielen". Maar dat weet jij ook wel want jij hebt die tijd ook nog meegemaakt.
Vroeger stopte je onvoorwaardelijk als er een collega motorrijder met pech aan de kant stond. Nu rijden ze je voorbij en doen ze alsof ze je niet gezien hebben. En diep in hun binnenste lachen ze zich een hoedje omdat ze er weer eentje van het merk xyz langs de kant van de weg hebben zien staan.
"Gelijk gezinde zielen" zei u?

Tja..... :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Tja, helaas klopt ook dat wel voor een (groot) deel. Ik wil ook weleens stoppen voor een pechgeval, maar denk dan niet zozeer dat het merk xyz is, maar meer dat hij toch ook wel zijn mobieltje zal hebben. Ik ben ook bang dat je grotendeels gelijk hebt met het nostalgische idee er achter. Bij een enkel pension zal dat nog wel zo zijn, maar inderdaad de tijd heeft ook veel doen veranderen.

Ik kan me daarom ook wel vinden in dat hotelletje in dat boerengat waar je 's-morgens fris opstaat zonder kater van ofwel het bier ofwel de ergernis. Maar ook hier geldt denk ik dat je niet per definitie iedereen en alles over één kam kunt halen.

Maar je punt is duidelijk. :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

P2U schreef:"motorvriendelijke" hotels? Nee, dank je, maar niet voor mij. Ik ga daar liefst met een (zo groot mogelijk) boogje rond.

Sinds enkele jaren heeft zich een kentering ingezet in motorland waardoor we niet langer als nozems en langharigwerkschuwtuig beschouwd worden, maar als nette dames en heren die er warmpjes inziten. De motorrijder van weleer bestaat bij deze dus niet meer. Of tenminste: hij wordt, jammer maar helaas, gebombardeerd tot een unicum dat ergens in een muf museum thuishoort met alle nostalgie die daar bij hoort. :cry: Maar dit geheel terzijde...

Neen, vandaag de dag staan alle hotels open voor motorrijders. Ze worden er zelfs met open armen ontvangen terwijl ze er vroeger werden geweerd. Tot nu toe heb ik nergens het gevoel gehad dat ik niet welkom was omwille van het feit dat ik met de motor rij, wel integendeel. Hoe dikwijls wordt de auto van de eigenaar niet uit de garage gehaald omwille van de motor die dan, uit het zicht van iedereen, kan binnen staan. Waarom zou ik dus expliciet "motorvriendelijke" hotels gaan opzoeken terwijl er zoveel meer te krijgen is? 8)

Mijn ervaring met zulke hotels is dat (veel) eigenaars ervan uit gaan dat het bij motorrijders allemaal niet zo nauw steekt. Ik heb "motorvriendelijke" hotels gezien waar de verf van de muren bladderde en waar de gordijnen in zo'n slechte staat waren dat ik ze zelfs niet zou gebruiken om m'n ketting mee schoon te maken. Gesteld dat ik die had uiteraard... :?

De sfeer misschien.... :roll:
Wel, dat wordt nogal dikwijls verward met overlast. Het is me in het verleden meermaals gebeurd dat we wakker gehouden werden door een stelletje nitwits die plezier verwarden met zat gebral, egocentrische toogverhalen waar niemand iets van gelooft en veel te luide gezangen.

Neen, geef mij maar dat rustige hotelletje in dat ene boerengat waar ons heer nog nooit is langsgeweest, maar waar ik in alle rust en volledig onopgemerkt, na een jaar hard werken, weer helemaal tot mezelf kan komen. Daar kan ik op tijd gaan slapen zodat ik 's morgens met een frisse kop op de motor kan stappen om m'n kilometers te rijden... :wink:
Bon, ik zou het niet beter kunnen verwoorden en heb hier dan ook niets meer aan toe te voegen. Chapeau....en je krijgt inderdaad meer in een gewoon hotel dan in een zogenaamd "motorhotel" waar het meestal dan nog duurder is en de klantvriendelijkheid dikwijls zoek zonder de nodige service.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Misschien moet de vraag dus maar zijn; "Wie heeft er tips voor en goede ervaringen met (motorrijders)hotels of andersoortige overnachtingsplekken?" Het was denk ik een positief bedoeld topic. Natuurlijk kunnen daar ook de negatieve ervaringen in belicht worden, maar dat was niet de opzet van de TS lijkt me zo. Er zijn ook mensen met juist hele positieve ervaringen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Allé vooruit met de geit dan.
Hier ga ik zaterdag naar toe: http://www.tiscover.at/at/guide/53782at ... /home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en dit is ook een van mijn lievelingen (Emile=geweldige kok): http://www.badenpage.de/bad-rippoldsau/ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook nie mis: http://www.kellerstuebchen.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er nog zo een aantal, ook dichter bij huis in de Eifel.
Maar ga daar niet allen tegelijk naartoe aub, want dan heb ik geen plaats meer. Een tip, ga regelmatig ergens eten en vraag om de kamers eens te bekijken dan weet je al veel.
Ik heb ook al heel wat zogenaamde motorhotels aangedaan, rust is er inderdaad dikwijls zoek.
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

Onze zuiderburen hebben blijkbaar minder positieve ervaringen
met motorhotels. Helaas :cry:

Het kan inderdaad weleens wat luidruchtiger zijn in een motorhotel,
maar als je vroeg naar bed wilt en anderen denken daar
anders over dan doe je toch gewoon je oordoppen in (standaarduitrusting
van de motorrijder).

Het is overigens niet de bedoeling in dit topic uitsluitend motorhotels
aan te prijzen. Normale hotels die motorrijders accepteren en die
voor een schappelijke prijs overnachtingen aanbieden in een gebied
waar je mooie toertjes kan maken zijn natuurlijk ook welkom.
Fred

Bericht door Fred »

blackstrom schreef:Onze zuiderburen hebben blijkbaar minder positieve ervaringen
met motorhotels. Helaas :cry:

Het kan inderdaad weleens wat luidruchtiger zijn in een motorhotel,
maar als je vroeg naar bed wilt en anderen denken daar
anders over dan doe je toch gewoon je oordoppen in (standaarduitrusting
van de motorrijder).

Het is overigens niet de bedoeling in dit topic uitsluitend motorhotels
aan te prijzen. Normale hotels die motorrijders accepteren en die
voor een schappelijke prijs overnachtingen aanbieden in een gebied
waar je mooie toertjes kan maken zijn natuurlijk ook welkom.
De hotels die ik opsomde zijn geen specifieke motorhotels. De motorhotels die ik aangedaan heb konden niet tippen qua prijs en accommodatie aan gewone hotels. En inderdaad, spijtig genoeg is de qualiteit bij onze zuiderburen een stuk minder. Heb ik in mei nog kunnen vastellen ter gelegenheid van een trip in de Franse Alpen, spijtig zou ik zeggen...want het land en de mensen zelf zijn prachtig.
Zo zat ik één nachtje bij een Nederlander in de Vogezen tesamen met een groep brullende en niet kunnen drinken Nederlanders, s'morgens was de waszaal ondergekost. De accommodatie was benedenmaats en de prijs niet concurrentieel, wat wil je dan? Ben maar snel verder naar het zuiden vertrokken, want verder dan de Vogezen raken die toch niet :wink:
En ik vind dat 12 uur niet vroeg naar bed gaan is als je van plan bent om een week lang iedere dag een 400 tal km. over gewone wegen wil maken. Dus om 2 uur 's morgens al brullend over de gang komen vind ik ongepast.
Fred

Bericht door Fred »

Ik heb er tot nu toe een drietal prijs gegeven, wie volgt?
Kunnen we misschien een database opmaken? Eén lange lijst is makkelijker.
Je moet er natuurlijk wel zelf zijn geweest om info te kunnen geven aan mensen die eventueel ginds zouden willen gaan.
Fred:
http://www.tiscover.at/at/guide/53782at ... /home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.badenpage.de/bad-rippoldsau/ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kellerstuebchen.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgende...
P2U

Bericht door P2U »

fred schreef: Zo zat ik één nachtje bij een Nederlander in de Vogezen
even ter verduidelijking: ik vermoed dat je het over het hotel du Col de Bussang hebt. Wel, DAT LIGT NIET IN DE VOGEZEN zoals hij dat zelf zo graag zou willen, maar wel degelijk in de Elzas (al was het maar om die halve kilometer!).
Ginder ligt dat (historisch) nogal gevoelig: Elzassers en Vosgiens verhouden zich zo'n beetje als Nederlanders en Vlamingen. Ze proberen overeen te komen, maar er is meer dat hen scheidt dan dat hen bindt.
Ikzelf ga regelmatig naar de Vogezen (sinds '94 al zo'n 38 keer) en logeer daar in een chambre/table d'hotes waar we uiterst goed ontvangen en bediend worden.
Verder kan ik volgend hotel in St.-Sorlin-d'Arves (Alpen) aanbevelen: http://www.saintsorlindarves.com/locati ... .aspx?Id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Of in St.-Jean du Gard (Gard): http://www.corniche-cevennes.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Fred

Bericht door Fred »

P2U schreef:
fred schreef: Zo zat ik één nachtje bij een Nederlander in de Vogezen
even ter verduidelijking: ik vermoed dat je het over het hotel du Col de Bussang hebt. Wel, DAT LIGT NIET IN DE VOGEZEN zoals hij dat zelf zo graag zou willen, maar wel degelijk in de Elzas (al was het maar om die halve kilometer!).
Ginder ligt dat (historisch) nogal gevoelig: Elzassers en Vosgiens verhouden zich zo'n beetje als Nederlanders en Vlamingen. Ze proberen overeen te komen, maar er is meer dat hen scheidt dan dat hen bindt.
Ikzelf ga regelmatig naar de Vogezen (sinds '94 al zo'n 38 keer) en logeer daar in een chambre/table d'hotes waar we uiterst goed ontvangen en bediend worden.
Verder kan ik volgend hotel in St.-Sorlin-d'Arves (Alpen) aanbevelen: http://www.saintsorlindarves.com/locati ... .aspx?Id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Of in St.-Jean du Gard (Gard): http://www.corniche-cevennes.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Neen het is niet Col de Bussang, het is noordelijker gelegen (effen westelijk van Gerardmer) en ik noem geen namen. Zoek het maar zelf uit.
P2U

Bericht door P2U »

fred schreef: Neen het is niet Col de Bussang, het is noordelijker gelegen (effen westelijk van Gerardmer) en ik noem geen namen. Zoek het maar zelf uit.
...ergens midden in het bos, waar de weg weg is...
In Barbey-Seroux... :?:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Sautens, Oostenrijk

Bericht door Stroompje »

Oké.....hier dan ons laatste vakantie adres uit Oostenrijk,
:arrow: een 'echt Motorhotel' zeggen ze zelf.
Biker Gasthof Post in Sautens/Oetztal
Voor ons een eerste keer dat we in een 'speciaal motorhotel' geweest zijn.
Van alle gemakken voorzien, erg lekker gegeten en nee we hebben niet wakker gelegen..... :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

P2U schreef:
fred schreef: Neen het is niet Col de Bussang, het is noordelijker gelegen (effen westelijk van Gerardmer) en ik noem geen namen. Zoek het maar zelf uit.
...ergens midden in het bos, waar de weg weg is...
In Barbey-Seroux... :?:
Dit topic is geen Quizzzzzzzzzz :roll: :roll:

On topic a.u.b.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Kermit

Bericht door Kermit »

Petra en ik hebben trouwens goede ervaringen met deze brabander in lesTronces. 'savonds om 21 uur aankomen en dan wordt er nog een lekkere hap voor je gekookt. hulde aan Wim.
dronken hollanders hebben we gelukkig niet gezien. wel twee zeer bescheiden vlamingen.
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Kermit schreef:

wel twee zeer bescheiden vlamingen

Dat zijn we allemaal. :D :D

Groetjes,

Luc
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Hé,

Misschien zijn hier wel interessante hotels te vinden. Wel geen referenties.

http://www.101adressen.com/moto/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,

Luc
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Ik sluit me geheel aan bij P2U. Ik heb op jaarbasis minimaal 20 (motor) overnachtingen in diverse hotels en in diverse landen en zodra er de titel "motor pension" of "motor hotel" op staat rij ik wel verder.
Ik ken een hotel in Dasburg (Duitsland) dat zogenaamd speciaal voor motorrijders is, nou mij zie je daar niet weer.
Half pension betekende daar een stukje kipfilet met kerrie saus en witte rijst erbij. Als toetje een puddinkje met velletje :?

Bij het ontbijt staat de hagelslag en pot pindakaas op tafel (God mag weten wat er gisteren mee gebeurd is).
De volgende morgen nog weer een verrassing omdat ze daar de kamer prijs melden zonder een ontbijt. Hiervoor betaal je dan nog eens €8,50. In Duitsland is het gebruikelijk dat overnachtings prijzen incl ontbijt vermeld worden.

Nee geef mij dat lokale familie pension/hotel maar waar je als gast ook als gast behandeld wordt en niet als een logé.
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re:

Bericht door Eikie »

Grappig om zo'n oud bericht terug te lezen. Onlangs Daytona nog bezocht en bovenstaand bericht kan gelijk ontzenuwd worden, behalve dan de jam, hagelslag etc op de ontbijttafels. Gastvrijheid, sfeer en eten is er prima in orde. Een adres om nog eens te bezoeken.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op zo 15-05-2016, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie op een voorgaand bericht is ongewenst!
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Plaats reactie