Tijd voor 'n nieuwe gezamelijke V-Strom-rit.......?

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gesloten
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Tijd voor 'n nieuwe gezamelijke V-Strom-rit.......?

Bericht door Stroompje »

Hoi 'V-Strom'mers en 'V-Strom'sters,
we hebben hier helemaal geen onderwerp met een tourtje of meeting sticky staan ....... :?

Wie heeft er nog een idee :idea: voor een gezamelijke tour in :arrow: b.v. september :?:
Als we de vakantie's gehad hebben zijn we toch zeker nog niet uit ge-'Strom'd..... :roll:
Er hebben zich dit jaar weer zoveel nieuwe forumleden aangemeld, het zou leuk zijn om ook die te leren kennen.
In plaats van alleen maar :bye: 'virtueel' en op de weg :lol:

Wie o wie durft de uitdaging aan om weer eens iets op de agenda te zetten :!: :!:
:-)} :-)} :-)} :-)}
:!:
Laatst gewijzigd door Stroompje op di 18-09-2007, 13:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Tsja, ik heb hier een route liggen naar het Teutoburgerwoud welke ik met de Yamaha R club al meerdere malen gereden heb, en die kunnen we met de Strom ook wel rijden.
In september zou ik echter alleen de 16e nog kunnen.
Vertrek zou dan vanuit Oldenzaal zijn, afstand van de route ligt ongeveer op 250 km.
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Heel goed idee Stroompje!
Blijft natuurlijk moeilijk een vertrekpunt te vinden dat voor alle forumleden te doen is; uiteindelijk wil unne Belgische Strommer ook wel eens een unne Friese of Grunninger Strommer ontmoeten, en wellicht andersom ook!
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Ritje door Belgisch en Nederlands limburg? Of Zeeland-Oost-vlaanderen? Antwerpen, Noord Brabant? Moet te doen zijn iets te vinden dat een beetje centraal ligt. 8)
Kermit

Bericht door Kermit »

vanuit het Friese is er zeker wel interesse in een internationaal treffen. brabantse dreven en lanen?
maar ik houd me aan het organiseren van een friese toerrit.
:mrgreen:
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

En wat als we al een datum vastleggen? Op een zondag in september? De locatie komt wel zeker? :-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: Tja, dat moet dus een startplek ergens in het "midden" worden..... en het midden van september is zondag de 16e....... :roll:

Nou ligt er net buiten Lunteren een kei waarop staat dat dit het middelpunt van NL is....... AfbeeldingHet rondje Veluwe wat ik uitgezet heb, hebben we in 2004 al gereden..................en als we onze Zuiderburen meetellen dan ligt dat middelpunt toch echt een stukkie lager :!:

:arrow: Dus nu nog iemand met een leuke rit vanaf een zuidelijker startpunt :roll: :roll: :?:
Wie :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Menno

Bericht door Menno »

Ik heb zelf geen rit of datum op de plank liggen.
lijkt mij wel leuk om mee te gaan als een en ander concreter wordt.
Ik houd het forum in de gaten en als ik kan ga ik zeker mee !
Strommax

Bericht door Strommax »

Samenkomst in Zuid-Nederland moet zeker mogelijk zijn. Ik ga alleszins mee :D 8)
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Bericht door The Suus »

nou als het in de buurt is , :) komen we ook :D
om nou eerst 250 km te rijden vind ik wel ver!!! maar rond Utrecht heb je ook mooie straatjes en dijkjes!!! en ligt toch voor de belgen en voor mij ,een beetje centraal
Roeleke

Bericht door Roeleke »

The suus schreef:nou als het in de buurt is , :) komen we ook :D
om nou eerst 250 km te rijden vind ik wel ver!!! maar rond Utrecht heb je ook mooie straatjes en dijkjes!!! en ligt toch voor de belgen en voor mij ,een beetje centraal
Utrecht is toch ook al 2 uur van bij mij hoor (Belgisch Limburg) :?
Bandit

Bericht door Bandit »

We zijn toch niet bang geworden om een stukje te rijden hoop ik :lol: . Voor een ritje "motor afstoffen" in Friesland, rijden de zuiderlingen (ik bedoel daar ook de mannen en natuurlijk ook de vrouwen mee die beneden de grote rivieren wonen) ook best een stukje om.

Ik wil het graag horen waar en wanneer.

(misschien is het een optie om op een dag twee verzamelpunten te maken en daarna een gezamelijk punt te zoeken in de toertocht om elkaar te ontmoeten) :idea:

LET ME KNOW.................... :D

8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

bandit schreef:
(misschien is het een optie om op een dag twee verzamelpunten te maken en daarna een gezamelijk punt te zoeken in de toertocht om elkaar te ontmoeten) :idea:
8)
Is geen verkeerd :idea: Bandit.... :worship:
Een route van noord/zuid/oost/west naar een leuk 'V-Strom Meeting (Tussen)Punt' :!: :!:
Dit zorgt echter voor meer voorbereiding cq organisatie :roll:

Vanmiddag heel kort op gpstracks.nl gekeken......route's zat in 't zuiden des lands........
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Om me te verplaatsen rond de kerktoren gebruik ik tram en bus. Om een beetje avontuur te beleven, mijn v-strom :-)} :-)} :-)} :-)}
Het zuiden van nederland moet wel haalbaar zijn en enkele gezamelijke vertrekpunten voorzien vind ik een goed idee.
16 september? Hebben we nog net 2 maanden om voor te bereiden en onze Belgische v-strompjes te kuisen. De nederlanders kunnen al beginnen poetsen. :D :D :D
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik zou kijken om tijdens de nieuwe modelenschow van oktober, met behulp van BlackstromNL, een toertocht in elkaar te zetten. Gezien de drukte rond de ROESTPERIKELEN, zal me dat waarschijnlijk niet lukken. Wel wil ik 'mijn' accomodatie beschikbaar stellen als verzamelpunt. Het is in Breda. En natuurlijk ben ik ook van de partij :-)}

Houdoe!

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

Bericht door Steenarend »

Stroompje schreef:
bandit schreef:
(misschien is het een optie om op een dag twee verzamelpunten te maken en daarna een gezamelijk punt te zoeken in de toertocht om elkaar te ontmoeten) :idea:
8)
Is geen verkeerd :idea: Bandit.... :worship:
Een route van noord/zuid/oost/west naar een leuk 'V-Strom Meeting (Tussen)Punt' :!: :!:
Dit zorgt echter voor meer voorbereiding cq organisatie :roll:

Vanmiddag heel kort op gpstracks.nl gekeken......route's zat in 't zuiden des lands........
Hallo Heleen als je nog wat leuke routes zoekt kijk eens op de site http://www.ydcn.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar zijn alle routes van de afgelopen jaren voor iedereen vrij te downloaden op papier en als gps bestand voor zowel garmin als tom tom gebruikers. ( de routes staan rechts onder het kopje toerritarchief )

Na 5 jaar een Diversion rijder te zijn geweest overgestapt naar een V-Strom 650 maar nog steeds lid van de ydcn club.

Groetjes: Frank
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoi Frank,
goede tip, een aardige verzameling route's :!:
Maar wie durft er 1 in te organiseren in ons mooie zuidelijke deel van Nederland :?: (We bijten niet hoor.... maar willen graag Strommen :lol: )

Kom op er wonen een heleboel V-Strommers .....wie laat ons een stukje van zijn/haar omgeving zien :!: :!:

:-)}
/ / :-)}
:-)}
/ /:-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Slurf

Re: Tijd voor een nieuwe gezamelijke V-Strom-rit........!

Bericht door Slurf »

Stroompje schreef:Hoi 'V-Strom'mers en 'V-Strom'sters,
we hebben hier helemaal geen onderwerp met een tourtje of meeting sticky staan ....... :?

Wie heeft er nog een idee :idea: voor een gezamelijke tour in :arrow: b.v. september :?:
Als we de vakantie's gehad hebben zijn we toch zeker nog niet uit ge-'Strom'd..... :roll:
Er hebben zich dit jaar weer zoveel nieuwe forumleden aangemeld, het zou leuk zijn om ook die te leren kennen.
In plaats van alleen maar :bye: 'virtueel' en op de weg :lol:

Wie o wie durft de uitdaging aan om weer eens iets op de agenda te zetten :!: :!:
:-)} :-)} :-)} :-)}
:!:

Het is niet helemaal het beoogde doel Brabant. En als jonkie hier misschien niet helemaal gepast.
Maar ik heb kantklaar een route liggen over de veluwe van zo'n 200km door bos heide dijken en rivierpolder met een paar stukjes niet al te moeilijk onverharde grind en zandwegen. nadruk ligt op sturen.

op welke zaterdag mag het plaatsvinden?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi Slurf,

Super :worship: bewaren die rit :!: ...........maar voor de Zuiderburen 'n beetje ver..... :roll: :roll:

:arrow: Toch nog ff de uitdaging neerleggen bij de V-Strommers beneden de rivieren.......

@ Peter/Rhino VStrom,
Breda is natuurlijk een super uitgangspunt......mag ik vragen wat 'jouw accomodatie' te bieden heeft :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Ik spring er in ene tussen :oops:

Kep nog een zeeland rit liggen van 225 Km.
Start rond Maassluis einde in Dordrecht.

Zit op mijn Garminnetje en al met 2 verschillende groepen gereden.
Dus ???

Is mijn NIEUWE rode ook ingereden :P
WL

Rit

Bericht door WL »

Ik stel voor: Zeeland. Zie de Moto73 van vandaag, waarin ik een verhaal heb staan over de Bloemdijken van Zuid-Beveland. Zeer de moeite waard.

WL
Slurf

Re: Rit

Bericht door Slurf »

WL schreef:Ik stel voor: Zeeland. Zie de Moto73 van vandaag, waarin ik een verhaal heb staan over de Bloemdijken van Zuid-Beveland. Zeer de moeite waard.

WL
idd zeeland kan heel mooi zijn, kwestie van de rechte provinciale wegen blijven.
WL

Bericht door WL »

Nu nog een datum!

WL
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

tja...... 4 september 2005........toen hebben een groot aantal Strommers ook Zeeland al doorkruist :!:

Als datum is zondag 16 september wel een dag om naar toe te werken.......
Zeg het maar....... wat vinden we van dit tour-voorstel :?:

:arrow: Eindelijk een voorstel van iemand ..... Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Stroompje schreef:Als datum is zondag 16 september wel een dag om naar toe te werken.......
Zeg het maar....... wat vinden we van dit tour-voorstel :?:

:arrow: Eindelijk een voorstel van iemand ..... Afbeelding
zaterdag 15 september heb ik ook een rit ( met af een aan rijden zo'n 550Km) , maar om de V-Strom club is te leren kennen wil ik eventueel de 16e ook vastzetten.

Daarnaast worden er wat N wegen gereden (kan niet anders) maar jullie zullen je verbazen waar we rijden :shock:

Heeeeeel veeeel binnendoor wegen :D
WL

Bericht door WL »

Ik vind zondag 16 september een prima datum: ik noteer het in mijn agenda. Levert een paar mooie foto's op zeg, al die V-Stroms.

Willem Laros
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Stroompje schreef:Hi Slurf,

Super :worship: bewaren die rit :!: ...........maar voor de Zuiderburen 'n beetje ver..... :roll: :roll:

:arrow: Toch nog ff de uitdaging neerleggen bij de V-Strommers beneden de rivieren.......

@ Peter/Rhino VStrom,
Breda is natuurlijk een super uitgangspunt......mag ik vragen wat 'jouw accomodatie' te bieden heeft :?:
Hoi Stroompje,

Je hebt bij ons een ruim eigen parkeerterrein, erg lekkere koffie, gezellige ontmoetingsruimte, dichtbij aansluiting diverse snelwegen en noem maar op. Maar wat heb je eigenlijk nodig??

Ook ik zet 16 september in mijn agenda :-)} Zeeland lijkt me een prima idee.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
WL

V-Strom rit op zondag 16 september

Bericht door WL »

Ligt Breda voor de hand? Ik zou zeggen: Bergen op Zoom. Vanuit daar 'duiken' we dan gelijk Zeeland in. Of: Hellevoetsluis, omdat de meesten uit het noorden zullen komen. Maar Breda is wel gezellig. Tijdstip?

WL
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Bericht door The Suus »

:lol: :lol: :lol: lekker dicht bij :!: staat in de agenda.
verzamel punt ("wouwse tol" is van "van der valk"+tankstation kunnen we met een volle tank beginnen).
WL

Bericht door WL »

Wouwse Tol: met de neus naar Bergen op Zoom dan. Lopen we even naar de restaurant kant. WL Hoe laat?
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Bericht door The Suus »

Lopen!!!! :twisted: tijd maakt mij niks uit, wel rekening houden met de mensen die van ver komen!!!

nu nog maar afwachten wie en hoeveel er komen :?:

kan er mss. een lijst komen?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké oké oké........ zondag 16 september :!:
:arrow: Dat zetten we vast.

Maar wie o wie en waar van daan en waar heen....... :?:
Een deelnemerslijst gaan we maken als bekend is waar de rit gehouden wordt.

Toe nu toe is er een ontmoetings plek in Breda en een route in Zeeland van uit Maassluis in de 'aanbieding'...... :roll:

Bergen Op Zoom is natuurlijk ideaal voor Zeeland.....maar of dat in de route van Gerard_S zit..... :?: :?:

Wie doet er nog meer aanbiedingen of heeft DE oplossing. :roll: :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Stroompje schreef:Oké oké oké........ zondag 16 september :!:
:arrow: Dat zetten we vast.

Maar wie o wie en waar van daan en waar heen....... :?:
Een deelnemerslijst gaan we maken als bekend is waar de rit gehouden wordt.

Toe nu toe is er een ontmoetings plek in Breda en een route in Zeeland van uit Maassluis in de 'aanbieding'...... :roll:

Bergen Op Zoom is natuurlijk ideaal voor Zeeland.....maar of dat in de route van Gerard_S zit..... :?: :?:

Wie doet er nog meer aanbiedingen of heeft DE oplossing. :roll: :?:
Wanneer zeeland definitief is zal ik even kijken waar we eventueel exact starten. (ergens langs de A20 of zo)
Moet tenslotte voor iedereen redelijk te bereiken zijn.
Daarnaast wil ik Bergen op Zoom als startpunt wel zetten, maar dan heb ik wel een gedeelte wat niet verkend is.
Augustus is mijn vakantiemaand, begin september ga ik 3 dagen naar de Ardennen en omstreken en dan is 16 september snel.

Ik hoor het wel
WL

Bericht door WL »

Het wegrestaurant Wouwse Tol, aan de snelweg tussen Roosendaal en Bergen op Zoom, dat is toch een perfecte plek? Koffie, grote parkeerplaats, en daarna zó naar Zeeland. Pak de kaart er maar even bij: mooier kan het nauwelijks.

Tijdvoorstel: 9:30 uur verzamelen?

Bij slecht weer kan ik op mijn website /blog 's morgens vroeg melden of het wel of niet doorgaat. Kan iedereeen voor vertrek even controleren. Is dat handig?

Willem Laros
www.willemlaros.com
WL

deelnemerslijst

Bericht door WL »

Ik wil best een deelnemerslijst maken.
Naam - voornaam - woonplaats - mobiel: is dat voldoende?

E-mail: info@willemlaros.com

Willem Laros
www.willemlaros.com
Kermit

Bericht door Kermit »

helaas :frusty:
petra en ik hebben dat weekend verplichtingen in de eifel... :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi WL,
je bent doortastend.... :wink:
Jou 'startpunt' is een goed te vinden meetingpoint/ontmoetingsplek.....maar dan?
Een route daar vandaan is er echter nog niet.... :roll: :roll:

@ Gerard_S,
kan jij je route aanpassen............of starten we gewoon in Maassluis :?:
Is toch ook goed te vinden.
Per slot van rekening ben jij de 'tourguide' die een mooi route voostel doet :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
WL

16 september

Bericht door WL »

Eigenlijk vind ik alles goed - als we maar wat afspreken. De datum staat. Nu nog plaats en tijd. Verder vind ik routes prachtig, maar ik behoor tot het uitstervend ras dat ook gewoon kaart kan lezen. Op de tanktas zit-ie altijd. Rij ik heel Europa mee door. En geloof het: dat gaat - zonder GPS (waar ik niks op tegen heb, hoor).

WL
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

oké, duidelijk WL.......maar als we gaan rijden met een flink aantal V-Strommers is enige duidelijkheid over de te rijden route wel handig.... :roll:
Om verdwalen te voorkomen misschien......en er zullen er zijn die van te voren graag willen weten waarheen en hoelang etc.
Dat het met een kaart kan dat snap ik, zelfs al heb je GPS is een kaart mijns inziens nog onmisbaar!

Maaaaaaar :arrow: als jij de tourgids wil en kan zijn....... :roll: ....zijn er vast wel volgers te vinden....... :lol:
Een aantal van onze V-Strom-Zuiderburen zullen in iedergeval makkelijk kunnen aansluiten vanuit Bergen op Zoom :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
WL

Bericht door WL »

Neen, toergids niet. Ik ben meer van de volgers - als ik niet alleen rijd. En soms even een stukje vooruit, voor de foto's.
Nogmaals: de plek van vertrek is voor mij geen punt, hoor. Laat maar weten wie voor rijdt en waarvandaan we vertrekken.

WL
Yeti

Bericht door Yeti »

Ik moet 16 september werken maar als zeker is dat het doorgaat (afhankelijk van het weer) ga ik meteen vrij proberen te regelen (hangt altijd van je collega's af :( )
startpunt maakt niet uit. likt me erg mooi om een toer te rijden met de vstroms.

Jos
Gerard_S

Bericht door Gerard_S »

Kzal vanavond even kijken.

Het grote voordeel is dat bij het starten in Maassluis de rustpauzes bekend zijn en als we bij Maassluis starten dan heb je aan de overzijde van de pont ook een groot restaurant en parkeer gelegenheid.
WL

16 september

Bericht door WL »

Nou, die zondag de 16e september gaat in elk geval door. Desnoods rij ik alleen die dag... Mits er geen storm met regen heersen (met stormvloed).

Maassluis: mij best. Als er vanuit daar een mooie route is: doen! Is er al een tijd bekend? Als alles bekend is probeer ik een berichtje in enkele motorbladen te krijgen. Hoe meer zielen...

Willem Laros
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: 16 september

Bericht door Sparkle Black Peter »

WL schreef:Nou, die zondag de 16e september gaat in elk geval door. Desnoods rij ik alleen die dag... Mits er geen storm met regen heersen (met stormvloed).

Maassluis: mij best. Als er vanuit daar een mooie route is: doen! Is er al een tijd bekend? Als alles bekend is probeer ik een berichtje in enkele motorbladen te krijgen. Hoe meer zielen...

Willem Laros
Mocht het Maassluis worden, dan wil ik wel met je mee oprijden richting Maassluis! Hoef je niet alleen en ik ook niet.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
WL

Zondag 16 september

Bericht door WL »

Leuk - spreken we iets onderweg af, want anders moet je een stuk omrijden. Graag tot dan!

Willem Laros
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Zondag 16 september

Bericht door Sparkle Black Peter »

WL schreef:Leuk - spreken we iets onderweg af, want anders moet je een stuk omrijden. Graag tot dan!

Willem Laros
Laat maar weten waar en hoelaat. Dan zie ik je op 16 september.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gesloten