3e V-strom toer...epiloog

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
LeChef

3e V-strom toer...epiloog

Bericht door LeChef »

Hoi V-strommers,

Allemaal weer veilig thuis? Dank aan Yippy voor een perfect toer [beter goed geleend dan slecht gereden]. het goede gezelschap, het perfecte rijden [in 2 groepen], het mooie landschap van Noord-Holland en "last but not least" de ons goed gezinde weersgoden.

Groet,

Gabby 8)

P.S. op naar de volgende toer?? Naar het zuiden des lands? Noord-Brabant? [mmm...ligt toch in het zuiden en niet in het noorden? Even naar onze zuiderburen oversteken? Ik ken een leuke kroeg [motorvriendelijke waard] in Meerseldreef.
M-Strom

Re: 3e V-strom toer...epiloog

Bericht door M-Strom »

:shock: :shock: Hoe is 't mogelijk . . . 7 november en we hebben onderhand de mooiste dag van het jaar . . . Ik heb echt genoten en met mij alle deelnemers denk ik wel!!! Leuk dat de eerste groep de tweede groep onderweg tegen kwam! Volgende keer ga ik zeker weer mee, hopelijk gaat mijn vrouw dan ook mee, als het ietsje warmer is. 8) en uhhh, dat idee van een foto van elk lid, tsja..... :D

En Real Biker, nog bedankt voor de sticker!! perfect!!

Paul
Laatst gewijzigd door M-Strom op zo 07-11-2004, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Vynka

Prachtige dag

Bericht door Vynka »

Wat hebben we een geluk gehad. :D
Allereerst vele malen dank aan Yippie (en co) voor het uitzetten en organiseren van de route voor vandaag. Super gedaan. Ik heb er heerlijk van genoten :!: :!: :!:

Daarnaast natuurlijk dank aan alle mede-strommers voor de gezelligheid en jullie enthousiasme.

Hoop dat de volgende net zo leuk wordt.

Groeten

Dave
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

En ja hoor ook wij zijn weer thuis via een klein pitsstop bij zoonlief & vriendin die onze hond te logeren heeft gehad........
FANTASTISCH........... wat een dag, met het juiste weer en de juiste mensen op de juiste motoren (nou ja bijna dan :wink: ) en het juiste landschap :!: :!: :!: :!:

Mooie rit Yippy...... bedankt voor je inzet!!

De foto's komen er aan ze worden op dit moment geupload naar het P-Album............. straks post ik de link, dan kunnen we nog ff nagenieten :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bandit

Bericht door Bandit »

O, had ik het even naar mijn zin vandaag. :D Het is dat ik het grootste deel van de dag met de helm op heb moeten doen, anders had ik nog best een kleurtje op kunnen lopen.
Het was een schitterende tocht, en de Strommers die van daag ( om welke reden dan ook) niet mee zijn geweest kunnen daar best wel spijt van hebben.
Op naar de volgen de tocht zullen we maar zeggen, of gaan we voor die tijd nog iets gezelligs doen???? :lol:
Yippie bedankt, Yippie bedankt, Yippie yippie Yippie bedankt. :wink:
Yippy

Bericht door Yippy »

Wat een geweldig weer. Ik heb er van genoten om jullie nu eens in werkelijkheid te mogen ontmoeten. Wat me wel op valt is de gemiddelde leeftijd (wil ik toch bijna ouderdom schrijven....) van de groepsleden. Ja, daar hoor ik inmiddels ook bij. Het viel me gewoon op. Betekent dit dat Strommies motoren zijn voor "BMW-rijders". Ik dacht het niet :!: :!: :!:

Heel hartelijk dank allemaal voor de aardige woorden. En natuurlijk ook heel hartelijk dank allemaal voor de trouwe opkomst. Slechts één persoon heeft het af laten weten zonder berichtje. Een hele goede score. Ook dat zegt iets over de gemiddelde Stromrijder :-)

Graag tot een volgende keer, eventueel gewoon bij een bakkie koffie ergens en luisterend naar de vandaag zieke stem van onze Nimag man. Ook leuk ! Wie neemt deze keer het voortouw ? :wink:

Groetjes,

Yippy

ps Dames, laat eens wat van je horen. Stroompje en ik voelen ons zo in de minderheid...
fons

toerrit

Bericht door fons »

Inderdaad ,als eerste Yippy bedankt voor deze geweldige noordhollandserit.
Geweldig om een keer met echte motorrijders op pad te zijn, echter nu lonkt de 1000 strom ook naar mij.
Even sparen en de directie overtuigen.
Hopelijk tot een volgende keer in het zuiden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hier issie dan de link voor het nagenieten van vandaag, de foto's :

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1520992


Heb je nog een leuke foto........... stuur ze me dan :!:
Dan kunnen ze erbij in het album :!: :!:
Wel graag een beetje aangepast qua formaat, dan raakt mijn mailbox niet overvol.

*Uitsluitend afbeeldingen in JPG-formaat
*De bestanden moeten minimaal 50 Kilobyte groot zijn
*De resolutie moet minimaal 640x480 Pixel bedragen
Deze voorwaarden worden vervuld door alle digitale camera`s met ten minste 1 Megapixel.
Laatst gewijzigd door Stroompje op zo 07-11-2004, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
rik2you

Bericht door rik2you »

Hoi tourrijders,

Bedankt voor de geweldige dag.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Voor de liefhebbers even de link van het extra opzet scherm.

http://www.laminarlip.com/dl1000.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :!: :!: :!: :!:

Heleen, de foto's zijn onderweg.

Groeten
Rik :lol: :lol: :lol:
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Ook vanuit het Amsterdamse; Yippie hartelijk dank voor de mooie tocht en alle anderen voor het zeer prettige gezelschap. Dit was mijn allereerste tourtocht en ik moet zeggen; het smaakt naar meer!
Zeer leuke ervaring om op deze wijze met mensen in aanraking te komen die hetzelfde enthousiasme delen.

En toch weer een hele leuke gadget gezien; de grijze (kleurloze?) richtingaanwijzers voor de spotprijs van maar € 32,00! Ik kijk uit naar de link om ze te bestellen!!!

Nogmaals iedereen dank voor een zeer leuke dag en ongetwijfeld tot ziens!

Groeten,
Ben
P.s. Heleen; de foto's zij ERRUG leuk!!!!
Yippy

Bericht door Yippy »

Be-Outside schreef:Yippie hartelijk dank voor de mooie tocht en ALLE ANDEREN voor het zeer prettige gezelschap.
Snik snik, nou hoor ! :-(
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Yippy en mede strommers.

Bedankt voor de mooie rit en het gezellig samenzijn.
Zoals al eerder gezegd is : prachtig weer en bijna geen wind.
Wat wil je nog meer.
Eindelijk weer een keer de zee gezien :wink:
Wel leuk dat we de 1 groep tegen kwamen terwijl alles klopte via de route (toch verkeerd gereden)
O ja bij Amsterdam waren we met een groep van motoren ,waarna er per ongeluk door oranje en rood gereden werd :::
Gevolg twee mooie flitsen in de spiegel. Wie o Wie staat er op de picture en steunt de staant met een eenmalige donatie :lol: :lol:
We zullen het nog wel horen op het forum.

Zelf was ik om 19:30 Weer thuis , eerst wat met Rik gegeten bij de Pizzaria bij strand Horst. (even opwarmen, want het begon al flink fris te worden).

Bij thuiskomst stond de teller op 440 km.

Hopenlijk dat deze tourritten volgend jaar weer plaatsvinden en het aantal strommers groeit. (vast wel )

groetn,,
Henk
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Yippy schreef:Snik snik, nou hoor ! :-(
Ok dan...... Ook Jij, Yippy, bedankt voor de gezelligheid... :roll: :roll:
Tuke

Bericht door Tuke »

Een ieder... mooi weer en goed gezelschap. Het was wederom weer genieten. Yippy ook via deze digitale weg mijn dank voor het organiseren van de rit en het voorrijden :D

Stephan
V-dad

Bericht door V-dad »

Fijne rit!!! Yippy hartstikke bedankt!!
Was alleen 2 km te kort, anders had ik de 600 op de teller volgekregen :D
Ja, de gemiddelde leeftijd heb ik helaas niet omlaag kunnen brengen door mijn aanwezigheid

Nu op naar de volgende V-strom rit.
In Brabant? Dat is wel nog altijd in het Noorden.

Ja en wie was nou wie.
Hierbij een aanzet tot ontmaskering
Afbeelding
Nog net van de eerste helft van de vorige eeuw

Oh ja, zo'n herrineringskabeltje voor het schijfremslot zal ik ook maar eens gaan gebruiken.
Het valt niet zo op als je als bijna laatste vertrekt op de parkeerplaats, maar het blijft lullig :oops: Gelukkig niks schade
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Er zijn nieuwe foto's toegevoegd aan het P-Album........ o.a. van Bandit en Rik en M-Strom...........zeker het bekijken waard :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Vandaag nog meer foto's van Rik toegevoegd aan het album, :arrow: kijken....... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Mede strommerertjes,


Iemand al de bekeuring binnen van 7 nov jl.
:oops:
Bandit

Bericht door Bandit »

Stop daar is lekker mee :oops: Ik slaap tegenwoordig al zo slecht :D
Yippy

Bericht door Yippy »

Henk schreef:Hoi Mede strommerertjes,
Iemand al de bekeuring binnen van 7 nov jl.
:oops:
Ik vrees dat wij dat waren...(ik hoop Yam-man euhhh Mr. Yam gna gna gna). Neen, nog niks binnen.......gelukkig
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Op de foto !!

Bericht door Stroompje »

En ja hoor.................. hier in Lunteren raap ik net een envelop van de deurmat op : Het CJIB............ :evil: :x :evil:

Gericht aan mijn Panman.....hij is de eerste, die in een groepje V-Strommers er uit gehaald is voor een prent op 7 nov. j.l. (dat heb je als je geen V-Strom rijdt :wink: )
Niet voor dat oranje/rode licht......bij ons was dat nog niet
rood, daarom deze prent waarschijnlijk........
Gemeten snelheid 63km/h, waar 50 km/h is toegestaan :arrow: € 30....... :( :(

en nu maar hopen dat er morgen niet nog één komt........ 8)

Dus hou je brievenbus in de gaten.......... :roll: :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Toontje

Re: Op de foto !!

Bericht door Toontje »

Stroompje schreef:Niet voor dat oranje/rode licht......bij ons was dat nog niet rood, daarom deze prent waarschijnlijk........
Gemeten snelheid 63km/h, waar 50 km/h is toegestaan :arrow: € 30....... :( :(
Laat die vent die DL effe heel gauw afbestellen :!:
Wij willen dit soort achtelijke wegpiraten niet in onze klup hebben :lol: :lol: :lol:
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Panman en Heleen,

Zie je wel die pan is veel te snel voor hem :lol: :lol:

Da;s inderdaad balen van die 30 euro, nu maar hopen dat de prent voor rood komt.
Yippy dacht dat zij het misschien wel was of de fjr 1300.

Als dit het geval is zie je maar : als buitenbeentjes word je direct gestraft :lol:

groeten,

Henk

Ps. Als dit geen goede reden is voor een strom Panman,
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Op de foto !!

Bericht door Iron Horse »

Stroompje schreef:

en nu maar hopen dat er morgen niet nog één komt........ 8)

Dus hou je brievenbus in de gaten.......... :roll: :roll:
Door rood is nogeens 95 Euro. Valt best mee toch :roll: ? 16 jaar geleden kostte het me nog 200 gulden, dus niet veel verhoogd sinsdien.


:D Maar,........ nee, dat hoop ik natuurlijk niet voor jullie, zou wel erg sneu zijn om na zo'n dag nog eens 125 Euro weg te mogen brengen zonder er iets voor terug te krijgen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

Henk schreef:Hoi Panman en Heleen,


Das inderdaad balen van die 30 euro, nu maar hopen dat de prent voor rood komt.
Dus niet , wij zijn NIET door rood gereden!!!
Vermoedelijk een gecombineerde flitskast.........voor snelheid en/of rood.
Als het op de kruising is geweest die ik me herinner...........

Als het hierbij blijft en Heleen er geen krijgt, was dat het me die dag wel waard :wink:

Ik moet die 'jongens' (en mezelf), toch ook aan het eten houden......... :roll: :wink:
Groeten Barry/Stroom2.
Yippy

Bericht door Yippy »

Henk schreef:Yippy dacht dat zij het misschien wel was of de fjr 1300.
Wij hebben per vandaag geen van beiden gelukkig nog een enveloppe ontvangen.... Toch dacht ik echt dat wij die flits in de rug hadden. We reden op dat moment namelijk direct achter Panman......RaRa hoe kan dat. Misschien moet je de foto eens opvragen, dan kun je zien hoe het precies zat. Wellicht hebben ze Barry wel er uit gepikt en is hij de pineut, maar zijn er op de foto meer kentekenplaatjes te zien... dan kunnen we delen :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Misschien moet je de foto eens opvragen, dan kun je zien hoe het precies zat. Wellicht hebben ze Barry wel er uit gepikt en is hij de pineut, maar zijn er op de foto meer kentekenplaatjes te zien... dan kunnen we delen
A.s maandag zal Barry eens bellen voor de foto.......dat samen delen wordt gewoon een keer koffie met gebak!!! :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Yippy

Bericht door Yippy »

Goed plan. So wie so gezellig om elkaar weer eens ergens tegen te komen.

Heeft er nog iemand leuke ideeen voor een nieuwe bijeenkomst. Mag - gezien de winter en het feit dat we er toch een paar mooiweerrijders bij hebben - ook zonder motor hoor. Desnoods hier bij mij thuis. Ik kan ongeveer 20 mens hebben.
Toontje

Bericht door Toontje »

Als er op een snelheidsovertredingsflitspaalfoto meerdere voertuigen staan, gaat de foto de prullenbak in. Ze weten dan niet, wie te hard reed, en naar wie ze de bon moeten sturen. Barry heeft waarschijnlijk de pech, dat-ie er alleen opstaat.
Kiekje opvragen? En even laten zien natuurlijk :lol:
Bandit

Bericht door Bandit »

Misschien wil hij de foto wel verkopen (bij opbod) 8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

't kiekje is bekeken.............en Barry is degene die pefekt in beeld is.....daarbij nog twee anderen...... waarvan er 1 maar gedeeltelijk.
Na telefonische overleg heeft hij zich maar neergelegd bij de feiten :cry: :cry: :cry: en laten we de foto daar voor 't archief.........

De beschikking/prent hangt hier boven onze PC, naast mijn eerste van vorig jaar...... :twisted: :evil: :oops:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Toontje schreef:Als er op een snelheidsovertredingsflitspaalfoto meerdere voertuigen staan, gaat de foto de prullenbak in. Ze weten dan niet, wie te hard reed, en naar wie ze de bon moeten sturen.
Dat gaat alleen op bij door radar gedecteerde overtredingen. Gebeurt dat met detectielussen in de weg, zoals dat meestal bij stoplichten en vaak ook bij flitspalen langs de snelweg het geval is, dan maakt het vaak niet uit of er meer voertuigen op staan. Dat komt omdat dan meestal nog met zekerheid kan worden bepaald wie de overtreding pleegde omdat de desbetreffende detectielus is gekoppeld aan de foto. Dus helaas gaat je stelling maar soms op.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Yippy

Bericht door Yippy »

Stroompje schreef:.....daarbij nog twee anderen......
Heb je nou toch recht op taart ????
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Wij hebben de foto niet zelf gezien, de andere twee, dat moeten jullie geweest zijn :arrow: Jullie waren gewoon TE SNEL voor de camera om nog een keer te flitsen..........MAZZEL :!: :!:

Kom maar op met die
Afbeelding :!: :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Toontje

Bericht door Toontje »

Iron Horse schreef:
Toontje schreef:Als er op een snelheidsovertredingsflitspaalfoto meerdere voertuigen staan, gaat de foto de prullenbak in. Ze weten dan niet, wie te hard reed, en naar wie ze de bon moeten sturen.
Dat gaat alleen op bij door radar gedecteerde overtredingen. Gebeurt dat met detectielussen in de weg, zoals dat meestal bij stoplichten en vaak ook bij flitspalen langs de snelweg het geval is, dan maakt het vaak niet uit of er meer voertuigen op staan. Dat komt omdat dan meestal nog met zekerheid kan worden bepaald wie de overtreding pleegde omdat de desbetreffende detectielus is gekoppeld aan de foto. Dus helaas gaat je stelling maar soms op.
Ik zal het moeilijke woord even uitsplitsen . . . snelheidsovertredings-flitspaalfoto. Gaat dus niet over rode lichten en/of over detectielussen.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ook die werken meestal met detectielussen. Kijk maar in de weg. Daar zitten er meerdere, minimaal 2 achter elkaar. En afhankelijk van de snelheid waarmee die achter elkaar worden geactiveerd wordt de bijbehorende snelheid uitgerekend. Dus ook al is het een 10 maal woordwaardewoord, dat verandert niets aan het gegeven of feit. :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: ergo: €30,- moet toch echt betaald worden......... :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dat blijft zuur. En dan maakt het ook niet meer uit hoe er gemeten is, het is een feit. :(
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Ik moet zeggen 30 Euro voor zo'n snelheidsmaniak val nog REUZEN mee :lol:
Plaats reactie