Motorbeurs in Den Bosch

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Scottie

Motorbeurs in Den Bosch

Bericht door Scottie »

http://www.nationalemotorbeurs.nl/welkom.html

Motorbeurs in Februari in Den Bosch. Wordt een concurrent van de beurs in Utrecht
Biker

Re: Motorbeurs in Den Bosch

Bericht door Biker »

Scottie schreef:http://www.nationalemotorbeurs.nl/welkom.html

Motorbeurs in Februari in Den Bosch. Wordt een concurrent van de beurs in Utrecht
Wordt dit een beurs door dealers of zullen hier ook importeurs gaan staan? Is het zeker dat er een beurs komt in den bosch?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je kunt bij de deelnemerslijst precies zien wie er komen/staan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Iron Horse schreef:Je kunt bij de deelnemerslijst precies zien wie er komen/staan.
Waar vindt ik die deelnemerslijst?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Sorry, ze noemen het "standhouderslijst" en het staat op de openingspagina.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Strommertjes,

Gaat er nog iemand naar de beurs? misschien kunnen we elkaar daar dan nog wel treffen onder het genot van een kopske cafe en een lekker gevulde ..... .

Laat maar van jullie horen..

Henk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kwee nognie, ik sta er sowieso al zelf op de AgroVak van 14 t/m 17 dec. as. Of ik er ook bij die motorbeurs op bezoek ga?... denk ik niet. Er staan weinig of geen importeurs. Je moet het dus van de dealers hebben. En van de toegevoegde waarde door de motorclubs, vacantiebestemmingen en andere third parties.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 01-12-2004, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Lijkt me wel leuk ook al staan er weinig importeurs (die hebben toch geen nieuwtjes meer) je ziet dan ook veel accesoires enzo. Ook hotel Sonneblick uit de duitse eiffel staat er, dit is een aanrader, mooie omgeving en niet duur. Ik ga er wel naar toe maar weet niet of ik dan al een v-strom heb. Ik ga morgen wel naar de dealer, wie weet heb ik hem morgen al wel gekocht......
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Iron Horse schreef:Kwee nognie, ik sta er sowieso al zelf op de AgroVak van 14 t/m 17 dec. as. Of ik er ook bij die motorbeurs op bezoek ga?... denk ik niet. Er staan weinig of geen importeurs. Je moet het dus van de dealers hebben. En van de toegevoegde waarde door de motorclubs, vacantiebestemmingen en andere thirth parties.
Van vrijdag 11 tot en met zondag 13 februari 2005 wordt de eerste editie van de Nationale MOTORbeurs in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch georganiseerd

:?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Mijn opmerking over de AgroVak heeft ook helemaal niets met de MOTORbeurs te maken. :wink: Hij wordt echter alleen in dezelfde hallen gehouden.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 01-12-2004, 17:42, 2 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Iron Horse schreef:Kwee nognie, ik sta er sowieso al zelf op de AgroVak van 14 t/m 17 dec. as. Of ik er ook bij die motorbeurs op bezoek ga?... denk ik niet. Er staan weinig of geen importeurs. Je moet het dus van de dealers hebben. En van de toegevoegde waarde door de motorclubs, vacantiebestemmingen en andere thirth parties.
Ben ik niet van je gewend, IH... :lol:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Oeps, :oops: ik heb normaal geen moeite met de 'd', 't' en 'dt', maar hier ging even wat fout met het laatste d-tje. En zo laat was het nog niet. Zie je maar weer..........., er wordt :oops: op je gelet. 8)

En zoals je van me kunt verwachten is het dan ook direct aangepast. :D :wink: :!: Alleen in de quote blijft het dan nog staan, maar dat moet wel wil het verhaal nog samenhang blijven houden.

Groet,
IH
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 01-12-2004, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

Ondanks dat ik je ervan verdenk het expres te doen, kan ik 't toch niet laten: er word op je gelet is hier met 'dt'. :idea:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

remodato schreef:Ondanks dat ik je ervan verdenk het expres te doen, kan ik 't toch niet laten: er word op je gelet is hier met 'dt'. :idea:
Sh!t :oops: :oops: Te snel. :oops: En aangepast. :lol: 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Yippy

Bericht door Yippy »

jongens, als we zo gaan beginnen, dan lust ik er nog wel een paar hoor. IH is zo'n beetje de enige die foutloos nederlands schrijft.....
fons

Bericht door fons »

Aansluitend op de vraag van Henk, ik kom naar de Beurs.
Dus op mij kun je rekenen, weet alleen nog niet welke dag.
Hier kom ik nog op terug.
Bandit

Bericht door Bandit »

Kweet wel zeker dat ik ff ga beurzen, al was het alleen maar als "opwarmertje"voor Utrecht 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

bandit schreef:Kweet wel zeker dat ik ff ga beurzen, al was het alleen maar als "opwarmertje"voor Utrecht 8)
Dat is wel een opwarmertje heeeeeeel erg lang van te voren. :shock: In Utrecht is pas weer in oktober 2005, das 8 maandjes van te voren, maar goed je blijft er wel lekker mee bezig zo. Laat even weten wat je er gezien hebt. Ik denk niet dat ik er naar toe ga.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Iron Horse schreef:Dat is wel een opwarmertje heeeeeeel erg lang van te voren. :shock: In Utrecht is pas weer in oktober 2005, das 8 maandjes van te voren, maar goed je blijft er wel lekker mee bezig zo. Laat even weten wat je er gezien hebt. Ik denk niet dat ik er naar toe ga.
Zie hier:
http://sites.vnuexhibitions.com/sites/m ... /index.asp :

Motorbeurs in Utrecht van 10 tot en met 13 maart in de jaarbeurshallen in Utrecht :P
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Oeps, :oops: :oops: you're right! Foutje,.......bedankt :!:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Goed dat Robbie Het IJzerenpaard, even aan zijn lijdsel werd gepakt. Anders had ik mooi pas "na de zomervakantie"naar Utrecht gereden 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Jammer genoeg staan er nog geen exposanten vermeld. Maar mogelijk dat ik daar wel even een kijkje ga nemen. En ja, ik ben weer effe op het juiste spoor gebracht, maar daar had ik al voor bedankt. 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
DL650

Bericht door DL650 »

Standhouders op De Nationale MOTORbeurs

Vele standhouders tonen hun producten en diensten tijdens De Nationale MOTORbeurs. Er staan duizenden nieuwe en gebruikte motoren, verder is er van alles te zien en te koop op het gebied van kleding, helmen, laarzen, banden, onderdelen en accessoires.

Bij een tiental standhouders kunt u terecht voor informatie over motorreizen, financieringen en verzekeringen. Uiteraard zijn er ook verschillende belangenverenigingen aanwezig en de nodige instanties waarmee u als motorrijder te maken kunt krijgen.
Natuurlijk zijn de Nederlandse motormerken clubs ook aanwezig tijdens De Nationale MOTORbeurs.

Inschrijven
Inschrijven voor de De Nationale MOTORbeurs kan uitsluitend middels een daarvoor bestemd formulier welke u bij de organisatie kunt krijgen. Deelname aan De Nationale MOTORbeurs is alleen mogelijk voor bedrijven en niet voor particulieren.

Zie hier de lijst met deelnemers:
http://www.nationalemotorbeurs.nl/tekst ... uders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Als echte Hollander.... :wink: .....kan je hier gebruik van maken:

http://www.nationalemotorbeurs.nl/image ... ngsbon.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij gaan misschien ook wel...........misschien wel op 2 V-Strom's :roll: :roll: :roll:
:arrow: daarom moeten wij wel gebruik maken van de bon :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Stroompje schreef:Als echte Hollander.... :wink: .....kan je hier gebruik van maken:


Dat is toch maar weer mooi bijna vier en en halve oude Hollandsche florijnen! Gek als je dat laat liggen :lol:

Ik ga ook wel even naar Den Bosch. Zie dat Gerbing (van de verwarmde handschoenen) er ook is en ik wil graag wel even de optie van 'de handschoenen met accu' bekijken, omdat ik niet zo'n fan ben van draden en aansluitingen op de accu :?

Ook nog een vraagje voor wie het weet (of er wellicht door jarenlang gebruik ervaring mee heeft):

Ik ga na een aantal jaren nu toch ook maar aan de otoplastiek voor in m'n oortjes. Nu kan ik als KNMV-lid korting krijgen bij Comfoor, maar op beurzen staan er ook altijd wel een paar aanbieders (in Den Bosch: Alpine, Audisafe en Groeneveld Elcea BV/Exinore)


Weet iemand of er nu veel kwaliteitsverschil is in de verschillende producenten? Heeft iemand met met een bepaalde producent/fabrikant hele goede of juist hele slechte ervaringen?

Ik hoor het graag (nu ik het nog kan :lol: )
Toontje

Bericht door Toontje »

Yippy schreef:jongens, als we zo gaan beginnen, dan lust ik er nog wel een paar hoor. IH is zo'n beetje de enige die foutloos nederlands schrijft.....
Ik protestanteer!
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Yippy schreef:jongens, als we zo gaan beginnen, dan lust ik er nog wel een paar hoor. IH is zo'n beetje de enige die foutloos nederlands schrijft.....
Sorry Yip, maar Nederlands is met een hoofdletter :oops:

Toontje schreef:Ik protestanteer!
Is dit niet protestanieer :?:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

@ Be-Outsite

Ik heb zelf ook otoplastieken, maar misschien is het beter daar een apart topic voor te openen. Anders gaan we erg off-topic en herkent niemand meer waar het over gaat. En die oordoppen willen misschien wel meer mensen een herkenbare topictitel van zien. Dit topic gaat eigenlijk over de beurs in de Brabanthallen. :roll:

Ik neem maar even de vrijheid er vast een, met jouw vraag geciteerd, voor te openen . Je kunt hier het vervolg vinden.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 16-12-2004, 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Even wat informatie over de MOTORbeurs in de Brabanthallen van 11 t/m 13 februari aanstaande.
Want daar ging dit topic eigenlijk over.

Het ziet er al een stuk aantrekkelijker uit als in het begin toen er nog relatief weinig info op de website stond, dus misschien dat er toch heenga.
  1. Parkeren van de motor is gratis en is bewaakt.
  2. Parkeren van de 4-wieler kost 5 Euro per dag.
  3. Toegangsprijs is 10 Euro pp. (Kinderen tot 12 jaar onder begeleiding gratis.) Daarbij zijn 2 kortingsmogelijkheden.
  4. Korting van 1,50 door ze via de website te bestellen. Dit kan tot eind januari. Voordeel, je krijgt ze thuisgestuurd en je kunt bij de kassa meteen doorlopen.
  5. Korting van 2,00 Euro via de uit te printen kortingsbon. (Dan moet je wel in de rij staan, maar dat kan tot op het laatste moment.) Zie ondergeplaatst plaatje/link.
  6. Pinnen aan de kassa is niet mogelijk. (Er is wel een pinautomaat (flappentap) aan de buitengevel bij ingang A heb ik laatst gezien.)
  7. Openingstijden van 10:00 tot 18:00 en vrijdag tot 21:00 uur.
  8. Alpine staat er onder andere en die zal ongetwijfeld wel een beursaanbieding hebben.
  9. Superpole staat er ook zag ik, dit voor de uitlaatliefhebbers.
  10. En er staan wat stands met info over motorreizen.
  11. Kijk voor meer informatie op hun website.
Afbeelding
(Klik je op deze kortingsbon dan wordt het PDF-bestand direct in een apart venster geopend.)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Strommers,

Gaat er nog iemand op vrijdag 11 feb naar de beurs toe, zo ja kunnen we misschien daar elkaar nog wel treffen.
Laat maar even weten of nog iemand komt.

groeten,

Henk
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ga denk ik zondag
Harry

Bericht door Harry »

Ik ben er zaterdag

Harry
DL650

Bericht door DL650 »

Wij zijn er ook op zaterdag
Blueberry

Bericht door Blueberry »

he henk,

Ik ga bijna zeker op vrijdag, als het droog is zelfs op de strom!

Zal er dan rond 12 uur zijn denk ik.


bleuberry
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Bleuberry,

Misschien kunnen we wel een kop koffie drinken zullen we ergens afspreken, bijv bij de NIMAG stand .
Lijkt me leuk, alleen moet ik dan wel even weten hoe ik je kan herkennen.

HEnk
margaretha

HOE WORDT HET WEER???

Bericht door margaretha »

Wij gaan zaterdag richting het warme zuiden. 8)

Afhankelijk van het weer op de motoren of in de auto. Het eerste heeft mijn voorkeur. :wink: Kijken of ik mijn wederhelft kan overtuigen. :roll:

groets,
Margaretha
V-dad

Bericht door V-dad »

Ga ook zaterdag.
Kan meerijden, dus weet nog niet of het per Strom is.
Strommie

Bericht door Strommie »

(o.a. Henk) Ik ga óók voor 99% zeker vrijdag, met 't 'Panneke', want heb de Strom nog steeds niet.

Hoe laat bij de Nimag-stand :?:

Ik zal (tijdelijk) een blauw 'TOTAL FISHING' petje opzetten....... dáár zullen er wel niet veel mee rondlopen :oops: :D

Rob 'Iron Horse': Ik kan de kortingsbon niet downloaden; zie alléén een kruisje :roll: ....... heb jij nog een goede tip :?: :idea:

Rinus
Henk

meeting morgen

Bericht door Henk »

Hoi Rinus,

Ik denk om en uur of 12 dat ik bij de stand van Nimag zal zijn.
IK heb je een pb gestuurd.
Ik heb oa met Bluberry ook om die tijd afgesproken en teven een gsm nr dan kunnen we afspreken bij de nimag

groeten en tot morgen

Henk
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

@ Vrijdagse Motorbeurs bezoekers,

Als het ooit nog droog wordt...........(nl. geen zin om de hele dag in een natte ''klof" rond te lopen)..........komen wij ook die kant op :!:
:arrow: 12.00 NIMAG

Barry & Heleen
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Strommie (Rinus) schreef:Rob 'Iron Horse': Ik kan de kortingsbon niet downloaden; zie alléén een kruisje ....... heb jij nog een goede tip
Vanwege grote belangstelling (?) lag de website een tijdje plat. En daar kan ik ook niks aan veranderen. Ik heb even gekeken en je kunt hem inmiddels weer downloaden. Mocht het niet lukken, ik heb hem op de pc staan, dus mailen kan ook.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Henk, bedankt voor je PB-tje, en tot morgen (nog steeds 99% zeker), en Rob 'Iron Horse', bedankt voor de tip van de bon; het is mij gelukt :P ...... ben ik tóch een échte 'Hollander' :shock: :oops: :D
Harry

Bericht door Harry »

Graag tot morgen,

Maar volgens mij is er geen Nimag stand............. :oops:

Dit is een beter voorstel ( Is al een apart topic)http://www.vstrom.nl/forum/viewtopic.php?t=435

Harry
Strommie

Bericht door Strommie »

Hallo Vrijdag-gangers Den Bosch,

Véél tijd voor overleg hebben we niet meer, dus wil ik graag 'de knoop doorhakken' en op Harry's voorstel ingaan, om op 12.00 uur af te spreken bij de Suzuki-stand van Motoport-Den Bosch :wink:

Dit alles om verwarring te voorkomen, en -niet onbelangrijk- omdat er géén Nimag-stand zou zijn :!:

Strommie (Rinus)
8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Zo de eerste mini-meeting hebben we gehad op de motorbeurs :!:

Daarbij 4 V-Stroms "gespot' op de parkeerplaats: 2 DL 650 zwart en blauw vlak bij de kassa's en natuurlijk 2x DL 1000 zwart en blauw van ons.

Bij een Suzukistand die alle Stroms op een rijtje heeft staan in alle kleuren................( + nog een zwarte 650 in de K4 uitvoering :?
waarvan ik dacht dat die allang uitverkocht waren...........)
hebben we een paar Strommers gesproken en even verderop nog een verloren ziel die op zoek was naar een petje......... :wink:

Een gezellig gebeuren, wat minder groot(s) dan in Utrecht maar ook wat minder druk........ Veel moois gezien maar niet in de verleiding gekomen, wij zijn nog dik tevreden!
Voor degene die morgen of zondag nog gaan: Veel plezier :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Strommie

Bericht door Strommie »

'T petje, was ik dus (Strommie), en heb uiteindelijk een paar mede-strommers gevonden.
Heb met 'Henk en Blueberry' gezellig keuvelend over de beurs gesjokt.
Onderweg nog Stroompje en 'Pan-man' gezien, en nog een verloren Strom-ziel 'Fons'.
Kortom: een leuk ontspannen uitstapje, en wat (voor mij) nieuwe Strommers ontmoet.
....en misschien wel het laatste ritje met de 'Pan' gemaakt :?: :oops:
Al rijdend dacht ik vanmiddag nog... :oops: .... doe ik het wel goed :?: :?: :?: ...hij rijdt zó lekker.....maar zwaar :!: :roll:

Het wordt gewoon tijd dat die Strom van mij komt :evil: ; nú heb ik veel te veel tijd om na te denken. (...en dat heb ik meestal niet, omdat ik normaal heel snél- en makkelijk 'wissel' van motor :cry: )
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Helaas heb ik dit weekend geen gelegenheid ernaar toe te gaan. Maar onderweg nog even gekeken of ons forum al vertegenwoordigd was om ca. 12:15 uur. De berijders van onderstaande V-Stroms waren in ieder geval al binnen en er zat sowieso 1 V-Strom-forumsticker op de kentekenplaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Iron Horse op za 12-02-2005, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
V-dad

Bericht door V-dad »

Vandaag, zaterdag een stormachtige beurs!
Op een gegeven moment waren 2 hallen gesloten (zeildoek). Volgens de info-balie op last van de brandweer wegens de harde wind. Pech voor de standhouders daarin :(
Weinig motoren op de parkeerplaats. Het kostte mij vanmorgen dan ook weinig moeite om te besluiten met de auto te gaan. Echt weer om een goede regenoverall aan te schaffen.
margaretha

wij waren er ook.

Bericht door margaretha »

V-dad we hebben je niet getroffen denk ik.
Vanwege het weer vond ik het niet nodig om een motorrit te forceren.
Eigenlijk was ik wel blij dat we met de auto waren gegaan. :?

De wind in de tent was heftig, zijkanten vielen weg en samen met de standhouders en de overige klanten (die nog niet gevlucht waren) werden we weggestuurd vanwege een te gevaarlijke situatie. :shock:
Later hoorden we dat dat stuk van de beurs niet meer open zou gaan: zaterdag na vieren niet meer en zondag ook niet.

Verder was het een gezellige sfeer. We waren ook nog om klokslag 12.00uur bij de stand van motorport Den Bosch geweest. Omdat ik niet wist waarnaar ik moest kijken geen contact gemaakt met andere forumleden, jammer. :cry: (volgende keer beter)

O ja, Heleen heb je de gele Strom ook gezien (op de beursvloer bedoel ik)?????Mooi hè?
groets,
Margaretha (en Gerrit was er ook)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Mooi GEEL is niet lelijk........ :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie