3e V Strom tourrit - datum : zondag 7 november NOORD HOLLAND

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

Ik kom.......

Peiling eindigde op zo 07-11-2004, 21:13

wel
27
82%
niet
6
18%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

afsluiting A1-->Hoevelaken in de richting Barneveld.

Bericht door Stroompje »

Henk schreef:Hoi Rik en Heleen en andere die via Hoevelaken naar Adam rijden.

In de krant las ik vandaag dat knooppunt Hoevelaken / Barneveld gedurende het hele weekend gesloten is voor al het verkeer.
Indien dit echter echt zo is en Hoevelaken zit dicht moeten we een alternatieve routen kiezen.
Net die super dikke zaterdagkrant gelezen en daarin werd aangkondigd dat alleen de rijbaan van af Hoevelaken richting Barneveld in het weekend afgesloten is............ri Amsterdam is er dus niets aan de hand :!: :!:

Dus het A1 verzamelpunt op de 1ste Parkeerplaats na de A 28 kunnen we gewoon gebruiken......
Wat dachten jullie ervan rond 9.00 uur van die parkeerplaats weg te rijden.......:?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
rik2you

Bericht door rik2you »

Hoi Heleen,

Vertrek om 9.00 uur van de parkeerplaats langs de A1 is oké.

Henk zullen wij samen die kant oprijden? Wat dacht je van 8.15 uur vertrek vanaf de parkeerplaats van het AC restaurant 't Harde, onderaan de afrit van de A28??? :?: Dan moeten we toch op tijd kunnen zijn in Amersfoort. Rond die tijd komen we vast geen "kerkvolk" :idea: tegen.

Groeten Rik
fons

toerrit 7 november

Bericht door fons »

( onder voorbehoud )
Tuke

Bericht door Tuke »

Henk schreef:Motormailibu,

Misschien kunnen we dan wel vragen of hij een ingang weet bij de Nimag om evt wat geld (sponsoring) los te peuteren.
Is Pepijn iemand van de Tech. Dienst of Admin ?

Indien hij van de TD is kan hij wel iets vertellen of evt tips .
Pepijn is de marketing man (en dus de ingang). Met hem zal ik regelmatig contact hebben over activiteiten van dit forum en van Nimag/suzuki. Gezien ze functie verwacht ik geen technisch verhaal van hem 8) Maar het onderwerp staat op m'n lijstje :)

Stephan
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Stroompje,

Ik zocht net op het internet en zag oderstaande link.
Het klopt inderdaad, de weg naar Adam is gewoon open , maar voor de mensen vanuit Apeldoorn en omgeving kij voor de zekerhijd even naar de link http://www.rijksweg1.nl/RWS_07274_A1_zs198x187.pdf

Rik wat betreft de tijd : 08:15 uur bij het Harde is oke. en evt mede strommers die vanuit de richting Zwolle komen
dan zijn we wel om 09:00 bij de parkeerplaats bij Hoevelaken/
Rik ik stuur je wel even een PB met mijn tel nummer, voor als er iets plotseling tussen komt, kunnen we even contact met elkaar opnemen.


Heleen we zien je dan wel om 09:00 uur


groeten,

Henk
SuziQ

Bericht door SuziQ »

ik kom ook

:lol:
Bandit

Bericht door Bandit »

SuziQ, kijk even door de berichten aangaande deze tocht, dan kun je misschien wel (ik weet het zeker) een "aanhaakpunt"ontdekken.
:lol:
V-dad

Bericht door V-dad »

Krijg toch steeds meer zin om mee te gaan!
Had wel al nee gestemd, maar wil toch erg graag mee als dat nog kan.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
DL650

Bericht door DL650 »

Yippy zet mij er ook maar bij, en ik neem mijn zoon mee

Peter
Blue Rider

Oh nee! Moet ik alsnog afzeggen ...

Bericht door Blue Rider »

Oh nee! Moet ik alsnog afzeggen ... :(

Ik ben ff een lang weekend naar Frankrijk. Niet op twee wielen maar met een Alpha Romeo Giulia uit '74. Ook best leuk.

Heel veel plezier en mooi weer zondag!

Groet,
Jeroen
eada

Bericht door eada »

Hallo Heleen en de rest
Ik zal ook proberen om 9.00 uur op de A1 aanwezig tezijn

Evert
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké Evert,
Gezellie....... :D we zullen op je wachten....... :!:

De weersvooruitzichten veranderen met de dag maar......het lijkt er op dat het een prima dag gaat worden:!:
Geen sneeuw en storm dus Harald kan ook mee..... :wink:

Afbeelding
zonneschijn (%) 40
neerslagkans (%) 30
neerslag (mm) 1
min. temp. (°C) 7
middag. temp. (°C) 12
windrichting VAR
windkracht 2
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Evert,

Leuk dat je er ook bij kan zijn.
met zijn vieren is leuker dan alleen.
Nu maar hopen dat er niet een slimmerik is die gaat posten bij : Vstrommmers gespot.

4 stuks op de A! richting Adam (LOL) :P :P :P

Ik zal zorgen dat ik koffie mee heb in een kan, voor het opwarmen.
Het zou een koude nacht worden.

groetn,

Henk
Yippy

even jullie attentie ajb aangaande tanken

Bericht door Yippy »

@ deelnemers 7 nov aangaande tanken :

Bij de McDonalds voor de deur zijn twee tankstations. Ik wil voor degenen die niet vol aan de start verschijnen bij een tankstation op ongeveer 120 km vanaf het startpunt tanken. Dit is een klein station, maar bijna de goedkoopste op de toer. De goedkoopste op de toer ligt vlak voor het einde, maar is zo klein dat we daar met zijn allen niet terecht kunnen.

Zorg dus dat je minimaal tot die 120 km op de toer kunt komen. Het lijkt me niet zinnig dat we om de haverklap moeten gaan stilstaan. Overigens kunnen we de route met een volle buik makkelijk rondrijden.

Voor hen die na de route willen tanken, dat kan ook. Het allergoedkoopste onbemande - dus pinnen - station bevindt zich in Uitgeest, vanuit Castricum komend net voor het NS station. Bijna iedereen zal op de terugweg hier langs komen, dus als je dat redt, scheelt het je weer een paar dubbeltjes.

Dus : Zorg dat je genoeg benzine bij je hebt om minimaal 120 km te rijden.

Graag tot zondag. Groetjes,

Yippy (herkenbaar aan de oren)
Gast

Bericht door Gast »

toontje, misschien kunnen wij ook om 9.00 uur bij bij die shell zijn bij amersfoort
Toontje

Bericht door Toontje »

Mijn beste Harold,

Ik heb altijd het voornemen om van de snelwegen af te blijven. Ik heb een GPS-route binnendoor. Die loopt bijna in een kaarsrechte lijn van de veerpont naar McDonalds. Als ik kilometers lang alleen maar in de uitlaten van een andere DL moet gaan zitten staren, is voor mij de lol eraf. Ik wil sturen!

En Amersfoort is trouwens een flink stuk omrijden :(

Hé Yippy, waar blijft die route nou? Dan kan ik er een GPS-bestand van maken.
Laatst gewijzigd door Toontje op vr 05-11-2004, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

oke
Tuke

Bericht door Tuke »

Kreeg net een telefoontje van de marketingman van suzuki. Wegens ziekte zal hij morgen niet aanwezig zijn :(
Ik zal hem later deze week waarschijnlijk wel zien.

Hij sprak nog wel de hoop uit dat er voor het einde van het jaar nog een toerrit of meeting is. Dusssss..... wie doet de V-strom sinterkerst tocht :wink:

tot morgen!
DL650

Bericht door DL650 »

Sthefan,

In Almere is een mooi clubgebouw van Motorvereniging Almere,op het Wierdenpark.
Misschien is er iets met deze vereniging te regelen voor een meeting. En dus gebruik te maken van hun clubgebouw.
Real Biker

Bericht door Real Biker »

V-Strommers, :cry:

Ik kan jammergenoeg niet komen naar de tourrit. :cry:
Op de volgende wachten, dan maar. :cry:

Grt, Ptr :cry:
Gast

Bericht door Gast »

Hallo Heleen en de rest
Ik zal ook proberen om 9.00 uur op de A1 aanwezig tezijn
Ik probeer ook tegen negenen op die parkeerplaats te zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Groet,
Eric
Gast

Bericht door Gast »

toontje, ik ben morgen om 8.30 bij de pont eck en wiel-amerongen, of is er iets veranderd.
Toontje

Bericht door Toontje »

harold schreef:toontje, ik ben morgen om 8.30 bij de pont eck en wiel-amerongen, of is er iets veranderd.
Nix veranderd . . . afspraak is afspraak, hè :)
Plaats reactie