3e V Strom tourrit - datum : zondag 7 november NOORD HOLLAND

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

Ik kom.......

Peiling eindigde op zo 07-11-2004, 21:13

wel
27
82%
niet
6
18%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Yippy

3e V Strom tourrit - datum : zondag 7 november NOORD HOLLAND

Bericht door Yippy »

Hallo hallo allemaal, daar is ie dan : De datum voor de 3e tourrit :

zondag 7 november 2004 - NOORD HOLLAND


Verzamelen vanaf 09.30 uur bij :
McDonalds AMSTERDAM NOORD

IJdoornlaan 1001
Postcode: 1035 MZ
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4930070
Afslag: A10, afrit S117 Kadoelen

We gaan om 10.30 uur rijden. Lengte route 171 [Edit : moet zijn 163,6] km. Eindpunt Castricum / Bakkum.

Lunchplek is bepaald [Edit : en gereserveerd]

Ik zal de route voorrijden, dan zitten we ook niet met het uitdraaien van e.e.a.

[Edit 13-10 : Zal uitgedraaide route meenemen voor eenieder]
[Edit 28-10 : Suzuki Nederland is waarschijnlijk te gast 's ochtends - motomalibu]
[Edit 01-11 : Zie edit routelengte is verkort tot 163,6]
[Edit 06-11 : Wegens ziekte is de marketing man van Suzuki helaas niet aanwezig :( - Motomalibu]

KOMT ALLEN !!!!!!!!!


Lijst deelnemers:

Iron Horse - alleen koffie (onder voorbehoud)

1 Stroompje + Panman/Lunteren
2 Vynka/Spijkenisse
3 Motomalibu/Almere
4 Yippy + Mister Yam (FJR)/Amsterdam
5 Be-Outside/Amsterdam
6 Evo/Amersfoort
7 Bandit/Hellevoetsluis
8 Toontje/Malden
9 LeChef/Voorburg
10 Strommel/Zutphen
11 Blue Rider
VERVALLEN
12 Powerstrom/'t Gooi (bij droog weer; 2x)
13 Harold/Tiel (bij geen sneeuw of storm)
14 Remodato + Strom-broer/Bleiswijk (2x)
15 Henk/Zwolle
16 M-Strom/Maarssenbroek
17 Piller/Zandvoort
18 Rik2You/Elburg (onder voorbehoud)
19 Eada/Veenendaal
20 Fons/Casteren (onder voorbehoud)
21 SuziQ/Delft
22 DL650/Puttershoek
23 V-Dad/Swalmen
24 Evert/Veenendaal


[Edit : Oh oh, dat wordt eten bij bestellen........]



tot dan, groetjes,

Yippy
Laatst gewijzigd door Yippy op vr 05-11-2004, 16:13, 24 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Tuurlijk ben ik van de partij.......
Ik ben benieuwd naar Nrd Holland op de motor :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Heb dan net een week mijn nieuwe Strom model 2005. Lijkt me leuk om in mijn geboorte-provincie (kom uit Heiloo, woon nu in Amsterdam) te touren, maar weet niet of het raadzaam is om in de inrij-periode (ik rij ongeveer 300 km per week woon-werk) een tourrit te doen.

Kan een ervaren tourrijder mijn wellicht van info voorzien?
Vynka

Ja hoor !

Bericht door Vynka »

Oh zeker wel, ik ben er bij.
Na het zien van de kiekjes die Heleen heeft gepresenteerd, ben ik van de partij.

En Bee-Outisde, ik denk dat het inrijden niet een probleem zal zijn tijdens de tourrit. Het lijkt mij juist een ideale gelegenheid omdat er genoeg dwingende ogen zijn om je niet te onbesuusd te laten gaan als je zegt dat t een nieuwe is... :P Mij is verteld om niet hoger dan 6k toeren te draaien gedurende de eerste 1000km maar toch maar even voorzichtig gedaan gedurende de eerste 400 km max 4,5k toeren).

Greets..

Vynka
Tuke

Bericht door Tuke »

count me in....

Staat inmiddels genoteerd in mijn agenda.

Stephan
Yippy

Bericht door Yippy »

Be-Outside schreef:Heb dan net een week mijn nieuwe Strom model 2005 ...... maar weet niet of het raadzaam is om in de inrij-periode een tourrit te doen.

Kan een ervaren tourrijder mijn wellicht van info voorzien?
Nou vind ik het een beetje lullig om "zelf" te reageren, maar als iemand met 45.000km per jaar in het zadel denk ik wel in jouw categorie te vallen : Een tourrit tijdens je inrij periode is HELEMAAL PERFECT. Je moet namelijk met inrijden veel schakelen en veel van tempo wisselen, en niet te hard. En dat is precies wat er gaat gebeuren ! Doen dus.
Yippy

Bericht door Yippy »

All, kunnen jullie ook nog even laten weten als je met 2 personen komt. Dit in verband met de lunch.
Corre

Bericht door Corre »

ik kan niet komen
ik zit in egypte zonder motor :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Staat genoteerd, heb je vlot in gang gezet.
Allemaal even duimen voor droog weer !
Ik kom alleen.
Bandit

Bericht door Bandit »

Ja, doe maar, waarschijnlijk kom ik dan alleen.
Lijkt hardstikkeleuk (als het tenminste niet zo koud is als afgelopen zondag) (Lek & Waal route) :roll: Met een voorrijder die maar een standje gas kende 100%.
Yippy

Bericht door Yippy »

corre schreef:ik kan niet komen
ik zit in egypte zonder motor :roll:
Ook lekker toch. Prettige vakantie alvast.
Toontje

Re: 3e V Strom tourrit - datum : zondag 7 november NOORD HOL

Bericht door Toontje »

Yippy schreef:Ik zal de route voorrijden, dan zitten we ook niet met het uitdraaien van e.e.a.
ALTIJD EEN ROUTEBESCHRIJVING MEEGEVEN AAN IEDEREEN :!:
En zorg ervoor, dat je je vrijwaart van aansprakelijkheid.
Wij zullen bij ongevallen niet moeilijk doen, maar onze verzekeringsmaatschappijen zouden daar wel eens anders over kunnen denken!
Yippy schreef:KOMT ALLEN !!!!!!!!!


Lijst deelnemers:
1 Stroompje/Lunteren
2 Vynka/Spijkenisse
3 Motomalibu/Almere
4 Yippy + Mister Yam (FJR)/Amsterdam
5 Be-Outside/Amsterdam (? heeft JA gestemd ?)
6 Evo/Amersfoort
7 Bandit/Hellevoetsluis

Wie mag ik nog meer opschrijven ????????
Ik ga ook mee 8)
LeChef

Ben er ook...

Bericht door LeChef »

Reken maar ook op mij.....

Groet,

Gabby :D


Neeeee...en ik ga geen banden plakken....
Gast

Bericht door Gast »

Yo, ben er ook bij en kom waarschijnlijk alleen.
Staat al in de agenda.
Neeeee...en ik ga geen banden plakken....
Hmmmm, ff checke.... Yep plaksetje onder 't zadel, maareuhhh Gabby, je neemt toch wel die handige tang mee :?: :)
Blue Rider

Hé da's leuk! Allemaal Strommers!!!

Bericht door Blue Rider »

Hij staat in de agenda.

Tot de 7e! :D
Vynka

Vanuit Zuid Holland

Bericht door Vynka »

Voor diegenen die willen aanhaken om de rit naar Amsterdam te doen:
Bandit en ik (Vynka) Rijden om 0900 die zondag vanaf de Mac in Spijkenisse richting Noorden.

Voor diegenen die willen aanhaken. Geef aan bij welke benzinepomp je op de A13/A4 staat te wachten en we slaan even af om je op te pikken. (Wel je haak uit gooien zodat de kabel vat krijgt :lol: ). Misschien wel zo leuk als je een weer ff wilt wennen aan collone rijden.... :P
Doe maar een PM naar mij.
V-dad

Bericht door V-dad »

Heb best wel zin om mee te gaan maar... Zaterdag feestje. Wordt minstens een uur of 2, goed 4 uurtjes slapen, ruim 200km naar Amsterdam, toertochtje, ruim 200 terug. Net iets te veel voor m'n old frame. Volgende keer beter hoop ik..
LeChef

Bericht door LeChef »

Hmmmm, ff checke.... Yep plaksetje onder 't zadel, maareuhhh Gabby, je neemt toch wel die handige tang mee Question Smile
Strommel,

Die heb ik altijd bij mij onder de buddy [en een fietspomp, en..ehhh] Laten we die handel maar niet gebruiken en straks genieten van een fijne toertocht.

Tot dan,

Gabby 8)
Gebruikersavatar
POWERSTROM
DL1000 berijder
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12-09-2004, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Woonplaats: 't Gooi

Bericht door POWERSTROM »

Wij zullen erbij zijn mits het droog weer is! (2pers.)
Is er bezwaar tegen als er ook nog een SV 650 mee rijdt?

Heb er zin in!

Tropical greetings
"The eyes of a friend are a good mirror"
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

Moest ik in Nederland wonen ik kwam onmiddellijk mee! Ma het is zo een eind rijden voor ik in Amsterdam ben. :cry:

Maar ooit zal ik er eens bijzijn, dat beloof ik! :wink:

Greetz V2
Yippy

Bericht door Yippy »

V2-Rider schreef:Moest ik in Nederland wonen ik kwam onmiddellijk mee! Ma het is zo een eind rijden voor ik in Amsterdam ben. :cry:

Maar ooit zal ik er eens bijzijn, dat beloof ik! :wink:

Greetz V2
Ik voel ontzettend met je mee V2 ! Bij de volgende organisatie moeten we maar eens een eind zuidelijker gaan zitten. Sorry, echt !
Tot ooit,

Yippy
Yippy

Huhhhh ????????

Bericht door Yippy »

Dit topic is nu 342 keer bekeken, en toch zijn er maar 12 inschrijvers. Rara hoe kan dat ???

PS Wie van de inschrijvers heeft nog geen "ja" gestemd bij de poll ? Het aantal klopt niet....
Malibu, kan jij dat zien ???
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Bekijken, stemmen, en daadwerkelijk deelnemen zijn allemaal verschillende zaken, Daar zit dan ook het onderscheid!

Het aantal kijkers is dus geen maatstaf.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op zo 17-10-2004, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

toertocht

Bericht door Gast »

ov.b. van het weer, ben ik erbij.(geen sneeuw,storm enz.)
p.s. toontje kom je langs tiel ?

groeten harold uit tiel.
Yippy

Bericht door Yippy »

Iron Horse schreef:Bekijken, stemmen, en daadwerkelijk deelnemen zijn allemaal verschillende zaken, Daar zit dan ook het onderscheid!

Het aantal kijkers is dus geen maatstaf.
Ja ja, snap ik allemaal. Maar ik vind het aantal ja stemmers niet helemaal in verhouding tot het aantal kijkers. Zo te zien zouden we dus een veel grotere groep bij elkaar moeten kunnen krijgen.


====
Gast

Bericht door Gast »

Noteer mij ook maar voor 2 personen: mijn broer is ook V-Stromrijder en hem krijg ik wel zo gek.

Aan Vynka: lijkt me een leuk idee om samen op te rijden richting Amsterdam! Ik vertrek vanuit Bleiswijk en kan je oppikken bij het benzinestation op de A-13 bij Delft. Mail mij even voor de verder info.
Vynka

Aanhaak punten vanaf Rotterdam richting A'dam op de 7e 11

Bericht door Vynka »

Die dag begint de aanhaakroute met Bandit en Vynka in Spijkenisse vanaf de Mac om (0900).
We rijden dan naar de parkeerplaats achter het restaurant op de A13 (Ruyven) en halen daar Remodato met z'n broer en DL-650 op (0915-0920).
Dan rijden we door naar het brugrestaurant op de A4 om daar LeChef op te halen bij de entree van de opgang (vanaf 0930).
Daarna lekker door naar A-dam om de rest te ontmoeten...

Als er nog meerdere liefhebbers zijn dan zijn dit alvast punten op de route om te verzamelen. Als er nog extra stops komen zal ik die hier erbij plaatsen.
Laatst gewijzigd door Vynka op do 28-10-2004, 22:18, 2 keer totaal gewijzigd.
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

Als het weer heel goed meevalt, zou ik nog wel eens durven afkomen!

Na kort op de routeplanner gekeken te hebben zou het voor mij een kleine 215km naar A'dam zijn. Als het eindpunt dan daar ergens in de buurt is zou ik met een 450 extra op de teller een goed tochtje gemaakt hebben.

Dat is nog best te doen. Zeker via de autosnelweg. :twisted: :D

Mijn langste tochtje was tot nu to 850km met de Strom, waarvan maar een kleine 250km autosnelweg was. Ik stapte net uit mijn zetel als ik thuis kwam! :P Dus moet dit te doen zijn, kzeg wel bij mooi weer!

Greetz V2
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

verzamelen......

Bericht door Stroompje »

:idea:
Wie van de rijders via de A1 lijkt het oké om samen naar Amsterdam te rijden..... :?:

Ik zelf had bedacht om 9.00 uur uit Lunteren te vertrekken A30 :arrow: A1 en dan de A10 op naar de Mac.

Er moeten er toch een aantal zijn die op die manier A'dam opzoeken......
ook een benzine station misschien als verzamelpunt of meerdere.... :?:

Doe maar een Pb-tje voor suggesties......
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Yippy,

Ook ik zal van de partij zijn, noteer me maar op de lijst.

Misschien komt er nog wel iemand uit de omgeving van Zwolle (ik dacht ook 1 uit Elburg) dan kunnen we misschien samen rijden.
Laat even weten of er iemand is. Samen is natuurlijk leuker dan alleen.

Groeten,

Henk
M-Strom

Bericht door M-Strom »

:D Nou dat lijkt me leuk...als het weer niet extreem slecht is ben ik van de partij.....
Gast

Hoe kan ik mij aanmelden?

Bericht door Gast »

Op welke wijze kan ik mij aanmelden voor de toerrit van 7 november?

Vast bedankt.

Dave
Yippy

Re: Hoe kan ik mij aanmelden?

Bericht door Yippy »

piller schreef:Op welke wijze kan ik mij aanmelden voor de toerrit van 7 november?

Vast bedankt.

Dave
Bij deze geregeld !!
Toontje

Bericht door Toontje »

Harold,

Aangezien met het hele parkeerverhaal ook mijn reaktie op jouw vraag is verdwenen . . .

Ik stel voor om rond 8.30 u. af te spreken bij de veerpont Eck en Wiel - Amerongen. Dan gaan we op de GPS 80 km. binnendoor naar de start in Amsterdam-Noord.
Laatst gewijzigd door Toontje op zo 24-10-2004, 09:50, 3 keer totaal gewijzigd.
rik2you

Bericht door rik2you »

Hoi Yippy,

Ook ik ben van de party, zet me maar op de lijst. Voorlopig alleen, tenzij de blessure van Petra hersteld is ( :oops: :oops: :oops: noodlottige, noodzakelijke(alleen tijdens het lessen), noodstop)

Groeten
Rik
rik2you

Bericht door rik2you »

Hoi Henk,


Zullen we afspreken bij het AC restaurant in t'Harde aan de A28? Misschiens sluiten er nog meer noordelijke rijders aan. Hoe laat zullen we vertrekken?

Groeten
Rik
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

@ Rik,

ik heb met Henk de afspraak gemaakt dat hij de eerste parkeerplaats op de A1 na de A28, ook een tussenstop maakt (ik geloof dat die Neerduist heet).........dan volg ik jullie met misschien wel meer strommers ..............wie gaat er nog meer mee :?:

Tijds afspraken maken we nog wel.......
Laatst gewijzigd door Stroompje op zo 24-10-2004, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gast

Bericht door Gast »

Toontje schreef:Harold,

Aangezien met het hele parkeerverhaal ook mijn reaktie op jouw vraag is verdwenen . . .

Ik stel voor om rond 8.30 u. af te spreken bij de veerpont Eck en Wiel - Amerongen. Dan gaan we op de GPS 80 km. binnendoor naar de start in Amsterdam-Noord.
ik zal er zijn toontje. m.u.v. weer, maar dat laat ik je uiterlijk zaterdag ervoor weten via een p.b. (weer moet wel heel slecht zijn wil ik niet gaan)
Toontje

Bericht door Toontje »

harold schreef:
Toontje schreef:Harold,

Aangezien met het hele parkeerverhaal ook mijn reaktie op jouw vraag is verdwenen . . .

Ik stel voor om rond 8.30 u. af te spreken bij de veerpont Eck en Wiel - Amerongen. Dan gaan we op de GPS 80 km. binnendoor naar de start in Amsterdam-Noord.
ik zal er zijn toontje. m.u.v. weer, maar dat laat ik je uiterlijk zaterdag ervoor weten via een p.b. (weer moet wel heel slecht zijn wil ik niet gaan)
Okido :D
rik2you

Bericht door rik2you »

Hoi Heleen, :P

Is een goed plan. Leuk om weer eens met z'n allen op pad te gaan.

Hoe laat moeten we daar ongeveer zijn op de A1??

Groeten Rik
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

........

Bericht door Gerrit »

Shit,

Ik kan niet op die dag. Volgende keer beter.

Gerrit
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Rik en Heleen en andere die via Hoevelaken naar Adam rijden.

In de krant las ik vandaag dat knooppunt Hoevelaken / Barneveld gedurende het hele weekend gesloten is voor al het verkeer.
Indien dit echter echt zo is en Hoevelaken zit dicht moeten we een alternatieve routen kiezen.

Rik we sturen volgende week wel een pb.over de tijd.
We kunnen ook bij het van de Valk hotel afspreken onder aan de afslag
bij het Harde.

Heleeen we hebben volgende week ook nog wel even contact.

groetn,

Henk
Yippy

kom je wel ? laat het dan duidelijk weten svp

Bericht door Yippy »

Willen de mensen die niet in de deelnemerslijst vermeld staan, maar wel komen en dus ook "JA" gestemd hebben, mij even daarvan middels een pb-tje op de hoogte stellen. Graag ook aantal mensen vermelden.
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

Hoi Yippy,
Ik heb me zojuist aangemeld als nieuw member op dit forum en kan je melden dat mijn dienst geruild is en ik nu dus toch mee kan op 7 november, met ega Stroompje en de groep...

Tot dan..
Groeten Barry/Stroom2.
Tuke

Suzuki Nederland waarschijnlijk aanwezig op 7 november

Bericht door Tuke »

hoi, hoi,

Waarschijnlijk is Pepijn Schoemaker van Suzuki/Nimag 7 november aanwezig. Hij heeft belooft met een V-strom te komen. 8) Ik weet niet of hij meerijdt, maar wel dat hij iets wil vertellen over Suzuki en de enquete die onder de DL650 rijders is gehouden begin dit jaar.
Gelukkig weet ie dat het een informele bijeenkomst is... dus ik hoef geen speech vooraf te houden :D

Dusss.... als je je nog niet aangemeld hebt voor de toerrit. Doen!
Als je alleen wil langskomen voor een kop koffie (pas op: het is McDonalds koffie) ben je natuurlijk ook welkom.

Stephan

ps. soon to be ex-panman: zal ik pepijn vragen of ie V-strom stickers meeneemt voor op je Pan. Kan je alvast wennen :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Jeahh.... 'n goeie, maar hij is niet zo plakkerig van aard.......dit is het enige wat wel geplakt is:
Afbeelding

:wink: :wink: :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Waarschijnlijk is Pepijn Schoemaker van Suzuki/Nimag 7 november aanwezig. Hij heeft belooft met een V-strom te komen. Ik weet niet of hij meerijdt, maar wel dat hij iets wil vertellen over Suzuki en de enquete die onder de DL650 rijders is gehouden begin dit jaar.
Gelukkig weet ie dat het een informele bijeenkomst is... dus ik hoef geen speech vooraf te houden

Dusss.... als je je nog niet aangemeld hebt voor de toerrit. Doen!
Als je alleen wil langskomen voor een kop koffie (pas op: het is McDonalds koffie) ben je natuurlijk ook welkom.
Misschien dat ik dan toch ff probeer aan te schuiven. Lijkt me zeker leerzaam/interessant. Even de agenda aanpassen. Meerijden is echter voor mij niet aan de orde.

En die waarschuwing voor de koffie..... die is niet onterecht. (Sorry McDonalds) Dat is echt niet te pruimen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
eada

Toerrit

Bericht door eada »

Tijdje niet aanwezig geweest
1e toerrit goed bevallen
2e toerrit helaas gemist
3e Bij geen Sneeuw Storm Hagel
Ben ik erbij

Evert
Toontje

Re: Suzuki Nederland waarschijnlijk aanwezig op 7 november

Bericht door Toontje »

motomalibu schreef:ps. soon to be ex-panman: zal ik pepijn vragen of ie V-strom stickers meeneemt voor op je Pan. Kan je alvast wennen :D
Ja, van die emblemen die op de K2 zitten. Die van €154 per stuk! Neem ik ze over voor een paar tientjes 8)

SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH SPEECH
Henk

Bericht door Henk »

Motormailibu,

Misschien kunnen we dan wel vragen of hij een ingang weet bij de Nimag om evt wat geld (sponsoring) los te peuteren.
Is Pepijn iemand van de Tech. Dienst of Admin ?

Indien hij van de TD is kan hij wel iets vertellen of evt tips .


groeten,

Henk
Plaats reactie